Diskuze

Hubená léta skončila, na opravu silnic jde o dvě miliardy víc než loni

Nářků na kvalitu českých silnic bude letos možná méně. Po hubených letech jde v tomto roce na nový asfalt nejvíce peněz za posledních pět let. Ředitelství silnic a dálnic letos utratí za opravu a údržbu 9,3 miliardy korun, o dvě miliardy korun více než v roce 2013.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88o38s52e64f 82H82á21j74e42k

8. 11. 2014 20:03

A záplatujeme a záplatujeme a záplatujeme...

A příští rok budeme zase záplatovat a záplatovat a záplatovat...

A další rok zase...

0 0
možnosti

Supr, to můžeme postavit o 200 metrů silnice víc.

1 0
možnosti

Ba ne. Za to si podnikatelé - silničáři nakoupí nové baworáky.

0 0
možnosti

P80e26t14r 68H87o87r20á88k

8. 11. 2014 16:53

Ty peníze jsou mimo jiné také proto, že nejsou schopni začít stavět v podstatě ani jednu dálnici, tak prostě ty peníze musí někde vyplácat.

0 0
možnosti

L19i56b28o90r 35H23o45s86a75k

8. 11. 2014 14:09

Se deti prohnou, az to zacnou splacet.

2 0
možnosti

Ano..je potřeba aby nahrabali i jiní:)

1 0
možnosti

ano.opravíme to tak že příští už nebudeme potřebovat 2mld ale aspoň 10 že soudruzi.na r47 se asi opravdu čeká až mosty spadnou, podjezdy nadjezdy se sesypou, eventuálně se tma bude moci jezdit jen na koloběžce...

1 0
možnosti

Ano správně to dělá pan Babiš.

Stačí jeden optimistický nadpis v článku a hned je líp.

iDnes plní politické zadání na jedničku.

1 1
možnosti

J76a75n 46S63ů10r10a

8. 11. 2014 10:13

Tak si ten texy přečtěte, či je to zásluha

0 0
možnosti

D44a62v34i22d 15P60e87t86r

8. 11. 2014 9:50

Pokud by se silnice a dálnice měly nejen opravovat, ale i rozvíjet a zlepšovat, pak by těch peněz bylo zapotřebí mnohem a mnohem víc (do současných by bylo třeba investovat jednorázově 300 mld kč-otázkou je za kolik let).

Poraďte politikům kde na to vzít: ) -Vyberte co je nejpřijatelnější:

1) Zvýšit daně firmám (zvláště bankám a firmám typu ČEZ).

2) Zvýšit daně lidem s vysokými příjmy.

3) Vybírat vysoké mýtné od kamiónů a zvýšit cenu dálniční známky na cca desetinásobek.

4) Zvýšit dph (pro všechny) a část převést do dopravy.

5) Snížit, už tak nízké starobní a invalidní důchody.

6) Nějaký jiný zdroj příjmů (jen neuvádějte šetření, tam už se narazilo na dno).

0 4
možnosti

Co třeba snížit korupci a umele vysoké ceny, tam se určitě na dno nesáhlo ;)

5 0
možnosti

"Hubená léta skončila" , opět se bude krást jak o život :-).  Ouřadům na ŘSD zase začínají tučné časy. Paní Křítková si ty plky o komfortu na cestách mohla ušetřit. Jak to dopadá , je krásně vidět na R6 .. to je lochneska a ne "rychlostka " ! Pár let slabého provozu a už jsou zapotřebí nákladné opravy Rv

0 0
možnosti

Dobrý den. Mohu se zeptat, proč jste použil jako "ilustrační foto" kamion pod mýtnou branou, pane Sůro? Jaká je souvislost s tématem článku?

0 0
možnosti

J93a69n 69P80e23k50a

8. 11. 2014 9:43

protože je línej vyjít před barák a vyfotit díru v asfaltu, asi :P

3 0
možnosti