Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Němečtí strojvůdci zkrátili stávku, do práce se vrátili o dva dny dříve

Strojvůdci největšího německého železničního dopravce Deutsche Bahn zkrátili stávku. Do práce se místo v pondělí vrátili již v sobotu v 18 hodin, přesto v neděli bude provoz částečný. Vyjede pouze 60 procent plánovaných vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V98l13a22d89a 61V98a85n32e86k 9863486594878

Už se nemuseli vracet vůbec ! Nic je nenutí dělat práci která je nebaví ! ps Jestlipak také kradou naftu jako u nás ?8-o

+2/−1
9.11.2014 9:03

M87i37r96o92s26l13a31v 86Z77i94k84m93u35n84d 7499823254163

Z čeho usuzujete, že je práce nebaví. Proč by kradli naftu ...

0/0
10.11.2014 20:26

J33a12r52o23s87l37a86v 50D73r59o12b60n59ý 6906898677337

to zas bude naštvanejch odborářů - takovej hezkej to mohli mít víkend a teď místo toho do práce:-)

+2/−2
8.11.2014 19:21

P47a80v84e90l 46Š79i67m31e17č36e94k 5363231461497

Nevíte, že v Německu o víkendu (i pátek pozdní odpoledne) nákladní vlaky nejezdí. Šetří tím náklady na mzdy... Proto se to tolika odborářů netýká.

0/0
9.11.2014 9:09
Foto

V71l80a24d56a 45V74a48n69e15k 9743396704848

Takže brzdí motoristy na přejezdech o to víc  v pracovní dny !Rv:-P

+1/0
9.11.2014 9:28

R26o44m92a14n 67P61o12l11á39č24e86k 5326849905

Ono v první fází bude podpora veřejnosti velká, ale až se velká část veřejnosti díky stávkám nikam nedostane, tak bude podpora rapidně klesat... Navíc pochybuji, že ostatní profese v dopravě to mají lepší? Co třeba řidiči MHD? Berlín/Mnichov a dalších velkých měst?

+3/−1
8.11.2014 19:06

M79i10r91o24s59l23a62v 88Z78i75k42m31u58n97d 7219793264173

Ono dost dobře nelze srovnávat řidiče MHD jezdící "kolem komína" prakticky hlemýždí rychlostí (v obci 50 km/h), je-li mlha jede se krokem nebo vůbec a strojvedoucí na železnici (kdekoli ve světě ....) 

Naproti tomu strojvedoucí musí jet rychlostí až 160 km/h na trati bez přenosu návěstí za mlhy "proti zdi". Na řízení vozidla MHD stačí běžný řidičák odpovídající kategorie, případně několik speciálních doškolení. Výcvik strojvedoucího je daleko náročnější, rovněž drážní předpisy jsou mnohem rozsáhlejší, strojvedoucí musí mít znalost trati po níž jezdí, v MHD se jezdí s jedním typem vozidla nebo několika, strojvedoucí musí zvládat zpravidla několik typů hnacích vozidel současně se znalostí, jak odstranit drobné závady. Závadu na vozidle MHD přijede opravit firemní servis ...

+2/−4
8.11.2014 19:30

K18a82r14e72l 43M90i68š61k43a 2476412652379

Zase je tak nevelebte, stačí setkání s řadou z nich.

+6/0
8.11.2014 19:44

P34e60t82r 68M68a23l59i78š57k31a 6371655261703

Ale zase nemusí řešit třeba křižovatky.

+5/−1
8.11.2014 20:41

J45a13r14o88s58l97a78v 24D12r86o17b65n10ý 6556978787247

no to je pro laika celkem nepochopitelné. Na cestě je pro řidiče busu spousta neznámých a musí " to nějak" udělat, Mašinfíra buď jede nebo stojí ( cesta je daná ) a je z něho takový "odborník"

+6/−1
8.11.2014 22:22

J56a23n 48N18o70v74á38k 7525664658377

no nevím, mě tedy přijde povolání řidiče autobusu v Praze o dost náročnější. ŘÍdit vlak by zvládnul i dobře naprogramovaný počítač...

+4/−2
8.11.2014 22:51

J60a60n 75S16e27d29l32á58k 9392587816664

pššt to se nahlas říkat nemá

+2/0
9.11.2014 8:00

M57i19r58o95s60l12a22v 14Z80i78k17m80u52n77d 7629733374743

Ano, taky to dělá, ale jen do okamžiku, kdy se něco nepovede. A ten počítač musí někdo spustit a vypnout ,,,

0/0
10.11.2014 20:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.