Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němečtí strojvůdci zkrátili stávku, do práce se vrátili o dva dny dříve

Strojvůdci největšího německého železničního dopravce Deutsche Bahn zkrátili stávku. Do práce se místo v pondělí vrátili již v sobotu v 18 hodin, přesto v neděli bude provoz částečný. Vyjede pouze 60 procent plánovaných vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V46l37a38d49a 87V43a75n77e44k 9163686714218

Už se nemuseli vracet vůbec ! Nic je nenutí dělat práci která je nebaví ! ps Jestlipak také kradou naftu jako u nás ?8-o

+2/−1
9.11.2014 9:03

M84i35r87o28s45l22a48v 28Z26i65k81m51u24n39d 7849653944463

Z čeho usuzujete, že je práce nebaví. Proč by kradli naftu ...

0/0
10.11.2014 20:26

J24a27r27o92s53l45a86v 69D98r45o57b72n98ý 6956468497857

to zas bude naštvanejch odborářů - takovej hezkej to mohli mít víkend a teď místo toho do práce:-)

+2/−2
8.11.2014 19:21

P33a25v88e85l 39Š60i92m30e70č55e97k 5733131901227

Nevíte, že v Německu o víkendu (i pátek pozdní odpoledne) nákladní vlaky nejezdí. Šetří tím náklady na mzdy... Proto se to tolika odborářů netýká.

0/0
9.11.2014 9:09
Foto

V49l69a54d54a 93V91a81n52e40k 9743236124698

Takže brzdí motoristy na přejezdech o to víc  v pracovní dny !Rv:-P

+1/0
9.11.2014 9:28

R52o66m84a14n 73P53o60l49á16č59e83k 5656349715

Ono v první fází bude podpora veřejnosti velká, ale až se velká část veřejnosti díky stávkám nikam nedostane, tak bude podpora rapidně klesat... Navíc pochybuji, že ostatní profese v dopravě to mají lepší? Co třeba řidiči MHD? Berlín/Mnichov a dalších velkých měst?

+3/−1
8.11.2014 19:06

M82i88r88o94s94l54a45v 33Z38i51k91m55u92n51d 7729573204263

Ono dost dobře nelze srovnávat řidiče MHD jezdící "kolem komína" prakticky hlemýždí rychlostí (v obci 50 km/h), je-li mlha jede se krokem nebo vůbec a strojvedoucí na železnici (kdekoli ve světě ....) 

Naproti tomu strojvedoucí musí jet rychlostí až 160 km/h na trati bez přenosu návěstí za mlhy "proti zdi". Na řízení vozidla MHD stačí běžný řidičák odpovídající kategorie, případně několik speciálních doškolení. Výcvik strojvedoucího je daleko náročnější, rovněž drážní předpisy jsou mnohem rozsáhlejší, strojvedoucí musí mít znalost trati po níž jezdí, v MHD se jezdí s jedním typem vozidla nebo několika, strojvedoucí musí zvládat zpravidla několik typů hnacích vozidel současně se znalostí, jak odstranit drobné závady. Závadu na vozidle MHD přijede opravit firemní servis ...

+2/−4
8.11.2014 19:30

K57a32r76e13l 70M93i98š59k39a 2716422202709

Zase je tak nevelebte, stačí setkání s řadou z nich.

+6/0
8.11.2014 19:44

P87e69t29r 97M62a50l78i27š57k34a 6291375431223

Ale zase nemusí řešit třeba křižovatky.

+5/−1
8.11.2014 20:41

J28a59r19o76s57l48a66v 18D11r93o78b28n94ý 6956458257737

no to je pro laika celkem nepochopitelné. Na cestě je pro řidiče busu spousta neznámých a musí " to nějak" udělat, Mašinfíra buď jede nebo stojí ( cesta je daná ) a je z něho takový "odborník"

+6/−1
8.11.2014 22:22

J89a28n 79N13o85v72á52k 7195174408987

no nevím, mě tedy přijde povolání řidiče autobusu v Praze o dost náročnější. ŘÍdit vlak by zvládnul i dobře naprogramovaný počítač...

+4/−2
8.11.2014 22:51

J98a97n 57S75e36d80l80á98k 9302937846714

pššt to se nahlas říkat nemá

+2/0
9.11.2014 8:00

M14i78r67o35s28l44a55v 82Z80i42k60m39u18n62d 7189423854653

Ano, taky to dělá, ale jen do okamžiku, kdy se něco nepovede. A ten počítač musí někdo spustit a vypnout ,,,

0/0
10.11.2014 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.