Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němečtí strojvůdci zkrátili stávku, do práce se vrátili o dva dny dříve

Strojvůdci největšího německého železničního dopravce Deutsche Bahn zkrátili stávku. Do práce se místo v pondělí vrátili již v sobotu v 18 hodin, přesto v neděli bude provoz částečný. Vyjede pouze 60 procent plánovaných vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V81l60a14d83a 46V29a78n77e20k 9673876594528

Už se nemuseli vracet vůbec ! Nic je nenutí dělat práci která je nebaví ! ps Jestlipak také kradou naftu jako u nás ?8-o

+2/−1
9.11.2014 9:03

M17i62r62o32s63l33a80v 15Z70i44k34m40u37n94d 7569243854293

Z čeho usuzujete, že je práce nebaví. Proč by kradli naftu ...

0/0
10.11.2014 20:26

J67a80r66o14s74l16a80v 54D93r68o45b50n52ý 6366158587247

to zas bude naštvanejch odborářů - takovej hezkej to mohli mít víkend a teď místo toho do práce:-)

+2/−2
8.11.2014 19:21

P17a86v52e92l 39Š86i53m54e64č57e68k 5593981211957

Nevíte, že v Německu o víkendu (i pátek pozdní odpoledne) nákladní vlaky nejezdí. Šetří tím náklady na mzdy... Proto se to tolika odborářů netýká.

0/0
9.11.2014 9:09
Foto

V53l63a22d52a 70V61a68n92e86k 9233796534988

Takže brzdí motoristy na přejezdech o to víc  v pracovní dny !Rv:-P

+1/0
9.11.2014 9:28

R22o29m26a52n 83P12o26l37á41č74e12k 5336969535

Ono v první fází bude podpora veřejnosti velká, ale až se velká část veřejnosti díky stávkám nikam nedostane, tak bude podpora rapidně klesat... Navíc pochybuji, že ostatní profese v dopravě to mají lepší? Co třeba řidiči MHD? Berlín/Mnichov a dalších velkých měst?

+3/−1
8.11.2014 19:06

M74i94r83o11s39l56a92v 78Z90i67k21m71u11n37d 7439523804193

Ono dost dobře nelze srovnávat řidiče MHD jezdící "kolem komína" prakticky hlemýždí rychlostí (v obci 50 km/h), je-li mlha jede se krokem nebo vůbec a strojvedoucí na železnici (kdekoli ve světě ....) 

Naproti tomu strojvedoucí musí jet rychlostí až 160 km/h na trati bez přenosu návěstí za mlhy "proti zdi". Na řízení vozidla MHD stačí běžný řidičák odpovídající kategorie, případně několik speciálních doškolení. Výcvik strojvedoucího je daleko náročnější, rovněž drážní předpisy jsou mnohem rozsáhlejší, strojvedoucí musí mít znalost trati po níž jezdí, v MHD se jezdí s jedním typem vozidla nebo několika, strojvedoucí musí zvládat zpravidla několik typů hnacích vozidel současně se znalostí, jak odstranit drobné závady. Závadu na vozidle MHD přijede opravit firemní servis ...

+2/−4
8.11.2014 19:30

K69a11r69e62l 41M41i27š34k18a 2726552192469

Zase je tak nevelebte, stačí setkání s řadou z nich.

+6/0
8.11.2014 19:44

P57e86t60r 38M46a93l43i88š85k87a 6491285871193

Ale zase nemusí řešit třeba křižovatky.

+5/−1
8.11.2014 20:41

J41a30r16o66s40l15a48v 91D65r35o50b85n21ý 6556308197447

no to je pro laika celkem nepochopitelné. Na cestě je pro řidiče busu spousta neznámých a musí " to nějak" udělat, Mašinfíra buď jede nebo stojí ( cesta je daná ) a je z něho takový "odborník"

+6/−1
8.11.2014 22:22

J91a39n 38N74o77v67á48k 7565644408907

no nevím, mě tedy přijde povolání řidiče autobusu v Praze o dost náročnější. ŘÍdit vlak by zvládnul i dobře naprogramovaný počítač...

+4/−2
8.11.2014 22:51

J80a90n 38S42e34d73l86á28k 9692797886824

pššt to se nahlas říkat nemá

+2/0
9.11.2014 8:00

M94i70r74o15s18l36a58v 50Z58i56k22m71u60n49d 7619753894253

Ano, taky to dělá, ale jen do okamžiku, kdy se něco nepovede. A ten počítač musí někdo spustit a vypnout ,,,

0/0
10.11.2014 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.