Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express musí opět rušit spoje, na tři týdny přišel o vlak

Soukromý železniční dopravce Leo Express dá opět nechtěně vydělat Českým drahám. Firma o víkendu už potřetí za sebou během dvou měsíců přišla o jednu ze svých souprav, za kterou nemá náhradu a musí tak vozit cestující vlaky státního dopravce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54a93v32e26l 48J54á85n 30B45u10v98a43l21a 5737568552129

LE má opravdu SMŮLU SMŮLOVATOU!! ;-€ Nefandím tramvaji ani električke z AB do KE! Ale smůla je smůla. Byť je to "Švícarska kvalita" nebo již ne?? EU 100% se vnucuje naschvál SCHVÁLNOST NEJDEBILNĚJŠÍ! :-/ 

!Před 2 nedělemi jsem si dopřál RJ na cestu LBC - AB - KE - RS :-) ;-) Bylo to něco; tudíž mohu 100% a z vlastní zkušenosti ohodnotit aj "Jídelňák" aj skutečný konfort u k.s. Student Agency na delší štreku! "Tramvají" bych to asi zdravotně nezvládl - zpátky jsem využil služeb ZSSK / ČD. !!!  To bylo   n ě c o ! Podrobnosti postupně na: http://www.sduchodci.cz/news/a531-nezavidim-dopravam-si-/  podopisuji. Najednou to nejde.

Leoexpres má holt smůlu: Leošek VĚŘIL VÝROBCI A ZÁRUKÁM. Ale to se srovná; časem. Konkurence na Dráze je bezpodmínečně NUTNÁ!! R^ Kecálkové Režírkoví ať zmlnou; vím o čem mluvím;-D

+1/−3
10.11.2014 12:57
Foto

P20e85t81r 89P18a26v49l38í92č40e17k 5379923835290

Ten LE má opravdu smůlu. Až by se dalo spekulovat o nějakém úmyslu. Sice těmto krásným tramvajím pro dálkovou dopravu - proboha až do Košic! - nefandím, ale je mi jich trochu líto . . . .

+1/0
10.11.2014 7:21

B84o55h85u60s25l40a61v 12K89r28á34l45í59k 2631170239266

To není smůla, to je jeho vědomé rozhodnutí, že nemá zálohy a neumí počítat s pravděpodobností rizik.

+3/0
4.12.2014 6:49

J27i24ř24í 34E87r22b46e76n 1813864546247

Opět další důvod pro to, aby byl v rámci republiky zaveden jednotný železniční tarif se 100% povinností vzájemného uznávání přepravních dokladů. Když to umějí dopravci v rámci krajských integrovaných systémů, tak celostátně to zvládnou taky:

1) každý dopravce by mohl rovnou kalkulovat s přesnou cenou jízdného a tím pádem i mnohem snáz plánovat investice

2) neexistovalo by současné vzájemné podsekávání cen, kvůli kterému na nejvytíženější trase v republice prakticky nevydělává ani jeden dopravce

3) cestující by měl jistotu, že ho vždy někdo odveze

+1/−10
9.11.2014 21:49

R77a91d51o26s78l57a65v 87K95l39a71u58d83a 5904718824802

To jste trochu mimo. Jedná se o smluvní dopravu kterou pro nějaký subjekt (třeba v Praze a okolí Ropid) zajišťují přepravci. Těžko můžete chtít, aby něco podobného bylo u spojů které si nikdo neobjednal.

+2/−1
9.11.2014 22:27

R89a74d85e27k 89J20a78n68a94t95a 9425486824422

To víte, že to tak může být. V některých krajích jsou do IDS zahrnuty i komerční, neobjednávané, nedotované autobusové spoje.

Prostě se jejím majitelům vyplatí uznávat (a nechávat si proplácet) IDS jízdenky. Jinak by s nimi totiž majitelé těch jízdenek nejeli.

+1/−1
9.11.2014 23:15

R52a16d86o21s35l81a29v 79K15l51a34u30d86a 5524648504952

A nechávat si proplácet;-D  A kdo to proplatí?

+1/0
10.11.2014 5:51

R50a62d95e91k 22J68a96n87a81t72a 9565836604332

Kraj. Samozřejmě po předchozí dohodě.

0/0
10.11.2014 17:57

B48o22h95u29s52l95a79v 45K11r60á20l69í44k 2911690339366

Dohodě neboli objednávce. A jsme tam kde jsme byli.

0/0
4.12.2014 6:50

J14a54n 10J90e85m86e50l39k46a 1895320

To stejné, že jezdí přece kupa Pendolín, Regiojetů, ČD vlaků. Možnost posunout odjezd. V nejhorším případě auto. Stále lepší, než sušit jednu soupravu za 700M ve skladu, navíc nejlepší soupravu ČD.. Která by třeba mohla jezdit na Brno s časem 2:30 a na Bratislavu. To se normálně na ceně jízdenky musí projevit. (kromě ČD). Ale ČD se radši budou opičit na Košice, kde už bude jezdit Regio a Leo, takže zase nikdo nevydělá.

+1/−3
9.11.2014 20:47
Foto

P53e19t72e94r 53J27a85b17l89o32n22o53v25s14k61y 1449806521341

Pan Jemelka: ČD vlakmi SC Pendolino ponúknu najrýchlejšie R^spojenie Prahy a Košíc v histórii.Oproti súčasnému vlaku Ex / EC Košičan sa cesta zkrátí o takmer hodinu.Regiojet už jazdí ale s rizikom,že sa mu stará lokomotíva pokazí a bude průser.Súprava Leo expresu na trasu Praha-Košice sa v žiadnom prípade nehodí.Vo Švajčiarsku jazdia tieto súpravy len na prímestských vlakoch.

+3/0
10.11.2014 8:37

J14a28n 58J46e52m39e60l41k61a 1355540

Tak když se podíváte na rozpis Regia na Slovensku, tak musí stát v každé stanici tak 6 minut. To budou nejspíš ty tzv. povinné rezervy mezinárodního vlaku. Takže ono by to šlo asi jezdit o hodně rychleji. A nevím, že by ty Jančurovy loko byly nespolehlivé.

0/−2
10.11.2014 10:33
Foto

P88e16t16e56r 91J91a87b25l25o26n16o61v42s13k91y 1109836851341

Už 2 krát mali poruchu na medzištátnom IC 1003.Lokomotívy menili ešte na českom území.Písal o tom i web Regiojet.cz

+1/0
10.11.2014 12:51

J51i68ř86í 21K84o14c93u71r30e64k 6925854335818

To už je snad Murphyno zákon:

1. Pokud může nastat chyba, tak se taky objeví.

2. Jestli to stálo za to, objeví se znova.

+13/0
9.11.2014 16:53

D44a43v15i47d 68V21a69c56e65k 1379187974664

No, i letadla jsou víceméně nezaměnitelná, tam zase jsou jiné důvody...  O tom to není.

Kontrakty na takové technologické celky se vždy dodávají s nějakým výhledem servisu garance mobility a dalšími věcmi. Třeba u souprav pro Pendolino je vytýkáno, že ČD vzali kontrakt včetně zbytečně velké zásoby dílů , které podle novodobých hledisek nepotřebují, protože leží ve skladech. Kontrakt byl o to dražší, nicméně odobný problém je nerozhodí, použijí díl ze skladu, mašna jezdí, díl se doobjedná a je jedno kdy přijde.

Pokud si nepřiplatím servisní zabezpečení, dostanu díly až je někdo vyrobí, protože ty co jsou na skladě jsou většinou rezervovány pro ty, kdo si zaplatili nemalou částku za garanci mobility.

+7/0
9.11.2014 15:56

M26i43l60a38n 75Č54í37ž82e85k 4123935312528

Výměna čelního skla trvá měsíc? 8-o

+1/0
9.11.2014 15:44

R97o29m67a59n 31P40o81l78á96č69e85k 5626259745

Technologicky možná den, ale když ten díl já nemám na skladě a nemá ho ani výrobce vlaku, tak se musí čekat...

+4/0
9.11.2014 16:11

D63a94n 13M59a13c85h47o77l38d69a 8357262404942

existuji sluzby jako dhl same day. kdy toto sklo by bylo do 2 dnu odkudkoli v evrope a mozna i ze sveta k dispozici. cena by byla asi kolem pul mega, ale dpdat to lze velmi rychle polud je dil na sklade

+1/0
9.11.2014 15:31

L97e58o41š 21E26x25n23e49r 1887168158772

I psát lze velmi rychle. Ale ty překlepy potom... :-(

+4/0
9.11.2014 15:34

D26a86n 28M72a73c75h60o79l73d87a 8827512894442

na dotylovem mobilu se proste pise paradne. to vis pokrok. hlavne ze ses vyjadril k tematu

+1/0
9.11.2014 15:36

L14e29o90š 96E33x15n98e86r 1807478388732

My si tykáme, tématový Macholdo?

0/−3
9.11.2014 15:42

T46o98m60á24š 15L95u54d35v69í59k 5580648943596

Jste na internetu, tady vam nikdo onikat nebude.

+4/−2
9.11.2014 15:45

J64o59s31e19f 75Š88e30m80e20l92í58k 7909821980777

Proč?

0/0
9.11.2014 18:23
Foto

J38o16s80e44f 10J39o60ž29k59a 82S85ý95k64o74r54a 3703358120720

Protože se ve slušné společnosti nepoužívá onikání, ale vykání. To je snad jasné, ne?

0/0
10.11.2014 22:18

Z49d49e64n70ě71k 48W52e64r87n66h64a24r23t 6557565402538

No, doprava asi problém není. Problém bude to samotné okno, těch jednotek jezdí na celém světě maximálně několik desítek, takže je vcelku možné, že to teprve musí vyrobit na zakázku.

+3/0
9.11.2014 18:18

L77e30o94š 30E13x40n71e36r 1887918658162

No jo, není divu, že přicházejí o tramvaje, když se s nimi cpou na železnici. :-/ (Sorry, ale při pohledu na to úvodní foto jsem si nemohl pomoci. ;-D)

+1/−4
9.11.2014 15:28

J65i32ř32í 87K19o58c38u72r44e19k 6945564735728

Jasně, motoráku 810 by se to nikdy nestalo. Ani regionově. To jsou poctivé  vlaky železničního původu. ;-O

+3/0
9.11.2014 16:29

R61a93d68e72k 50J17a43n10a91t15a 9175526454182

Tak jistě že stalo. Ale pravděpodobnost rozbití skla je menší (kinetická energie šutru je při 50 km/h 10x menší než při 160 km/h) a co je důležitější, ČD mají těch 810 mraky v záloze.

+2/−1
9.11.2014 17:33

D92a44v81e 56Ř86e58h32á43k 8428355135953

v životě jste neviděl tramvaj, jinak byste neplácal takovéhle nesmysly. Nejedná se ani o vlakotramvaj (pokud vůbec víte, co to je)

+1/0
9.11.2014 22:37

P28e66t18r 68V34i47n56t40r77l77í67k 3266504571

kluci z LEO kupují spešl vláčky ale náhradní díly nemají, tomu se říká existenční chyba.. ;-) aby je to s takovou nestálo jejich podnikání...

+1/−2
9.11.2014 15:24
Foto

L72u64k40a26s 80Z65m22i29z79i10k 8362483690248

tvoje podnikání to není, tak neměj starosti

+1/−1
10.11.2014 7:26

P50e28t60r 42V69i54n88t75r91l33í80k 3686954151

Jelikož znám podnikání v dopravě, vím že takové chyby můžou stát firmu její existenci, a pokud ti vadí ze jsem přidal tento názor tak si také můžeš hledět svého ;)

0/0
10.11.2014 12:38

M39i25c75h65a15l 38S85n66o13p26e53k 7461828975867

to mi neříkejte, že vyměnit čelní sklo na lokomotivě trvá 3 týdny..

+1/−1
9.11.2014 15:15

R17a41d85e77k 41J89a59n26a34t56a 9955686954722

Pokud není skladem a je třeba ho objednat ze Švýcarska resp. Polska, kde se musí vyrobit, tak ano.

0/0
9.11.2014 15:22
Foto

J17o45s21e69f 17J88o64ž34k70a 42S40ý38k82o25r44a 3883328700890

A proto se ptám, proč není skladem, zvláště po té minulé zkušenosti?

+1/−2
9.11.2014 15:29

Z88d83e90n93ě90k 64W24e79r97n51h18a19r69t 6887925952808

Bylo jedno. Rozbili rychle po sobě dvě. Zkrátka smůla, snad se z toho poučí.

+4/0
9.11.2014 18:20
Foto

J42o76s75e18f 32J82o69ž52k46a 12S16ý44k81o45r33a 3343778170870

Zas tak rychle po sobě to nebylo ;-)

0/0
9.11.2014 18:29

Z25d50e30n15ě91k 19W65e81r61n33h70a49r88t 6297625562548

Tohle se vyrábí na zakázku, takže se klidně na dodávku může čekat i víc než měsíc od objednávky. Nijak je nehájím, podcenili to, jen tuším, jak to s takovými věcmi chodí.

+2/0
9.11.2014 18:38
Foto

J94o81s65e11f 31J51o53ž61k18a 45S26ý15k83o83r91a 3803158790400

No, uvidíme, zda se z toho poučí.

0/0
9.11.2014 18:47

M21a71t83ú98š 65B10e17n29a75k 9628264252283

Rozbili síce dve, ale na tej druhej jednotke sa menila komplet kabína, ktorá už prišla na ONJ aj s osadeným sklom. Niekde bola aj foto tej kabíny, ešte v igelite.

0/0
9.11.2014 21:02
Foto

L88u78k39a94s 50Z86m92i98z75i52k 8832723490768

jdi tam dělat plánovače a zásobovače... takových chytráků nemají nikdy dost

0/−1
10.11.2014 7:27

L76e48o77š 67E83x48n32e44r 1827208828982

Jj, trvá to pomalu déle, než k čelnímu sklu vyměnit lokomotivu. :-/

+3/0
9.11.2014 15:29

J10a23r31o76s97l90a30v 96M26e15d54u95n40a 6272868417450

neznámý předmět je zaměstnan u ČD? ;-)

+2/−3
9.11.2014 15:03
Foto

J28o98s35e26f 33J39o79ž96k94a 42S75ý95k54o94r28a 3223508850790

Přesnější by asi bylo BYL zaměstnán, ne? Když Vás přejede vlak, tak pak už asi většinou zaměstnán nebudete ;-D;-D;-D

+1/−1
9.11.2014 15:16
Foto

J76o97s53e92f 52J52o59ž71k93a 81S36ý65k61o90r97a 3643208560820

Za co minus? Za toho chlápka co ho jednou na přejezdu sejmul náklad a fíra pak šel kolem vlaku bledej jako stěna a hledal, kde jsou jaké zbytky? No, nenašel ho, pač ten člověk to přežil a šel dom. Tak to alespoň znám z vyprávění.

Ale jináč, když vlaku rozbijete přední sklo, tak to už budete na nějaké zaměstnání málo použitelnej :-P:-P:-P

0/0
9.11.2014 15:28

T76o82m50á79š 13L57u53d11v71í20k 5350828883416

Videl jste ten vlak nekdy v realu? Tusite alespon, v jake vysce nad kolejemi ma to celni okno?

0/0
9.11.2014 15:36
Foto

J16o63s46e73f 16J82o73ž73k67a 85S25ý67k75o24r14a 3553408170650

Tak schválně. V jaké výšce nad peronem v Olomóci je spodní okraj vokna té tramvaje. Třeba. Jinak to vidím v práci několikrát denně.

+1/0
9.11.2014 15:41
Foto

J67o19s95e35f 28J50o44ž98k50a 87S60ý67k97o47r34a 3543368600890

Viděl bych to tak na plus dva metry nad temenem kolejnice. Našel jsem v dokumentaci jen výšku spřáhla a to je 1040mm. O moc víc než dvojnásobek to není. 

Minus výška nástupiště 550mm a jste v pohodě na naprosto vyhovující výšce rozbít hlavou čelní sklo. 

Jasně, nikomu to nepřeji, jen si tu jen tak pinkám do klávesnice...

+1/0
9.11.2014 15:49

T14o73m19á13š 24L64u63d44v81í38k 5950258783286

Tak to jo. :-) Nestalo se to na nastupisti (podle informaci v clanku).

0/0
9.11.2014 15:52
Foto

J27o30s31e19f 38J28o33ž71k83a 32S84ý17k27o26r30a 3513698760940

Výluková činnost u Olomouce je taky informace jak noha.

To by mě zajímalo, kolik za to pan "autor" asi dostal? ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2014 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.