Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express musí opět rušit spoje, na tři týdny přišel o vlak

Soukromý železniční dopravce Leo Express dá opět nechtěně vydělat Českým drahám. Firma o víkendu už potřetí za sebou během dvou měsíců přišla o jednu ze svých souprav, za kterou nemá náhradu a musí tak vozit cestující vlaky státního dopravce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P36a80v95e20l 78J15á10n 27B80u43v69a43l66a 5667748412249

LE má opravdu SMŮLU SMŮLOVATOU!! ;-€ Nefandím tramvaji ani električke z AB do KE! Ale smůla je smůla. Byť je to "Švícarska kvalita" nebo již ne?? EU 100% se vnucuje naschvál SCHVÁLNOST NEJDEBILNĚJŠÍ! :-/ 

!Před 2 nedělemi jsem si dopřál RJ na cestu LBC - AB - KE - RS :-) ;-) Bylo to něco; tudíž mohu 100% a z vlastní zkušenosti ohodnotit aj "Jídelňák" aj skutečný konfort u k.s. Student Agency na delší štreku! "Tramvají" bych to asi zdravotně nezvládl - zpátky jsem využil služeb ZSSK / ČD. !!!  To bylo   n ě c o ! Podrobnosti postupně na: http://www.sduchodci.cz/news/a531-nezavidim-dopravam-si-/  podopisuji. Najednou to nejde.

Leoexpres má holt smůlu: Leošek VĚŘIL VÝROBCI A ZÁRUKÁM. Ale to se srovná; časem. Konkurence na Dráze je bezpodmínečně NUTNÁ!! R^ Kecálkové Režírkoví ať zmlnou; vím o čem mluvím;-D

+1/−3
10.11.2014 12:57
Foto

P48e47t48r 28P76a43v61l71í30č85e85k 5669883745540

Ten LE má opravdu smůlu. Až by se dalo spekulovat o nějakém úmyslu. Sice těmto krásným tramvajím pro dálkovou dopravu - proboha až do Košic! - nefandím, ale je mi jich trochu líto . . . .

+1/0
10.11.2014 7:21

B11o25h42u51s78l32a97v 11K81r27á58l25í39k 2351340759406

To není smůla, to je jeho vědomé rozhodnutí, že nemá zálohy a neumí počítat s pravděpodobností rizik.

+3/0
4.12.2014 6:49

J22i47ř35í 17E79r13b73e19n 1743334926477

Opět další důvod pro to, aby byl v rámci republiky zaveden jednotný železniční tarif se 100% povinností vzájemného uznávání přepravních dokladů. Když to umějí dopravci v rámci krajských integrovaných systémů, tak celostátně to zvládnou taky:

1) každý dopravce by mohl rovnou kalkulovat s přesnou cenou jízdného a tím pádem i mnohem snáz plánovat investice

2) neexistovalo by současné vzájemné podsekávání cen, kvůli kterému na nejvytíženější trase v republice prakticky nevydělává ani jeden dopravce

3) cestující by měl jistotu, že ho vždy někdo odveze

+1/−10
9.11.2014 21:49

R21a52d35o41s54l10a24v 87K52l43a22u66d30a 5884138464182

To jste trochu mimo. Jedná se o smluvní dopravu kterou pro nějaký subjekt (třeba v Praze a okolí Ropid) zajišťují přepravci. Těžko můžete chtít, aby něco podobného bylo u spojů které si nikdo neobjednal.

+2/−1
9.11.2014 22:27

R94a89d73e47k 41J81a94n50a36t16a 9665286844832

To víte, že to tak může být. V některých krajích jsou do IDS zahrnuty i komerční, neobjednávané, nedotované autobusové spoje.

Prostě se jejím majitelům vyplatí uznávat (a nechávat si proplácet) IDS jízdenky. Jinak by s nimi totiž majitelé těch jízdenek nejeli.

+1/−1
9.11.2014 23:15

R85a58d55o84s13l25a24v 47K80l41a27u55d27a 5454148434942

A nechávat si proplácet;-D  A kdo to proplatí?

+1/0
10.11.2014 5:51

R46a23d84e58k 54J16a39n57a84t14a 9485426954122

Kraj. Samozřejmě po předchozí dohodě.

0/0
10.11.2014 17:57

B67o56h63u21s44l85a87v 31K70r56á62l71í27k 2301940779616

Dohodě neboli objednávce. A jsme tam kde jsme byli.

0/0
4.12.2014 6:50

J55a89n 91J81e68m39e77l56k10a 1705800

To stejné, že jezdí přece kupa Pendolín, Regiojetů, ČD vlaků. Možnost posunout odjezd. V nejhorším případě auto. Stále lepší, než sušit jednu soupravu za 700M ve skladu, navíc nejlepší soupravu ČD.. Která by třeba mohla jezdit na Brno s časem 2:30 a na Bratislavu. To se normálně na ceně jízdenky musí projevit. (kromě ČD). Ale ČD se radši budou opičit na Košice, kde už bude jezdit Regio a Leo, takže zase nikdo nevydělá.

+1/−3
9.11.2014 20:47
Foto

P64e81t28e44r 23J83a63b44l82o59n25o21v34s89k59y 1239416341201

Pan Jemelka: ČD vlakmi SC Pendolino ponúknu najrýchlejšie R^spojenie Prahy a Košíc v histórii.Oproti súčasnému vlaku Ex / EC Košičan sa cesta zkrátí o takmer hodinu.Regiojet už jazdí ale s rizikom,že sa mu stará lokomotíva pokazí a bude průser.Súprava Leo expresu na trasu Praha-Košice sa v žiadnom prípade nehodí.Vo Švajčiarsku jazdia tieto súpravy len na prímestských vlakoch.

+3/0
10.11.2014 8:37

J60a95n 38J23e56m60e37l71k88a 1105620

Tak když se podíváte na rozpis Regia na Slovensku, tak musí stát v každé stanici tak 6 minut. To budou nejspíš ty tzv. povinné rezervy mezinárodního vlaku. Takže ono by to šlo asi jezdit o hodně rychleji. A nevím, že by ty Jančurovy loko byly nespolehlivé.

0/−2
10.11.2014 10:33
Foto

P50e63t30e15r 13J35a42b78l17o82n47o44v61s49k30y 1109416681371

Už 2 krát mali poruchu na medzištátnom IC 1003.Lokomotívy menili ešte na českom území.Písal o tom i web Regiojet.cz

+1/0
10.11.2014 12:51

J15i66ř94í 14K41o66c18u31r90e71k 6335834105938

To už je snad Murphyno zákon:

1. Pokud může nastat chyba, tak se taky objeví.

2. Jestli to stálo za to, objeví se znova.

+13/0
9.11.2014 16:53

D29a38v20i18d 97V56a80c15e57k 1869747984554

No, i letadla jsou víceméně nezaměnitelná, tam zase jsou jiné důvody...  O tom to není.

Kontrakty na takové technologické celky se vždy dodávají s nějakým výhledem servisu garance mobility a dalšími věcmi. Třeba u souprav pro Pendolino je vytýkáno, že ČD vzali kontrakt včetně zbytečně velké zásoby dílů , které podle novodobých hledisek nepotřebují, protože leží ve skladech. Kontrakt byl o to dražší, nicméně odobný problém je nerozhodí, použijí díl ze skladu, mašna jezdí, díl se doobjedná a je jedno kdy přijde.

Pokud si nepřiplatím servisní zabezpečení, dostanu díly až je někdo vyrobí, protože ty co jsou na skladě jsou většinou rezervovány pro ty, kdo si zaplatili nemalou částku za garanci mobility.

+7/0
9.11.2014 15:56

M17i23l24a91n 98Č66í31ž14e57k 4183955222838

Výměna čelního skla trvá měsíc? 8-o

+1/0
9.11.2014 15:44

R21o62m19a93n 16P88o28l15á51č41e32k 5536609625

Technologicky možná den, ale když ten díl já nemám na skladě a nemá ho ani výrobce vlaku, tak se musí čekat...

+4/0
9.11.2014 16:11

D79a27n 91M95a58c33h52o92l38d90a 8157112794512

existuji sluzby jako dhl same day. kdy toto sklo by bylo do 2 dnu odkudkoli v evrope a mozna i ze sveta k dispozici. cena by byla asi kolem pul mega, ale dpdat to lze velmi rychle polud je dil na sklade

+1/0
9.11.2014 15:31

L84e32o26š 35E95x44n47e86r 1977678688682

I psát lze velmi rychle. Ale ty překlepy potom... :-(

+4/0
9.11.2014 15:34

D57a24n 84M69a62c38h29o49l39d18a 8987842524282

na dotylovem mobilu se proste pise paradne. to vis pokrok. hlavne ze ses vyjadril k tematu

+1/0
9.11.2014 15:36

L54e30o57š 17E23x64n14e94r 1887258448862

My si tykáme, tématový Macholdo?

0/−3
9.11.2014 15:42

T15o73m63á21š 57L32u47d43v47í82k 5400108713646

Jste na internetu, tady vam nikdo onikat nebude.

+4/−2
9.11.2014 15:45

J71o71s52e98f 78Š96e79m75e86l39í72k 7439631720797

Proč?

0/0
9.11.2014 18:23
Foto

J41o78s97e63f 87J73o17ž90k17a 69S65ý46k68o87r54a 3573928450510

Protože se ve slušné společnosti nepoužívá onikání, ale vykání. To je snad jasné, ne?

0/0
10.11.2014 22:18

Z21d14e25n91ě45k 68W10e74r11n30h57a83r52t 6157635492298

No, doprava asi problém není. Problém bude to samotné okno, těch jednotek jezdí na celém světě maximálně několik desítek, takže je vcelku možné, že to teprve musí vyrobit na zakázku.

+3/0
9.11.2014 18:18

L51e36o63š 72E64x11n85e62r 1197198358272

No jo, není divu, že přicházejí o tramvaje, když se s nimi cpou na železnici. :-/ (Sorry, ale při pohledu na to úvodní foto jsem si nemohl pomoci. ;-D)

+1/−4
9.11.2014 15:28

J93i93ř30í 31K58o57c87u95r19e97k 6875864535598

Jasně, motoráku 810 by se to nikdy nestalo. Ani regionově. To jsou poctivé  vlaky železničního původu. ;-O

+3/0
9.11.2014 16:29

R17a63d63e11k 96J49a45n28a93t29a 9805496354512

Tak jistě že stalo. Ale pravděpodobnost rozbití skla je menší (kinetická energie šutru je při 50 km/h 10x menší než při 160 km/h) a co je důležitější, ČD mají těch 810 mraky v záloze.

+2/−1
9.11.2014 17:33

D16a81v20e 51Ř16e80h79á97k 8978365645193

v životě jste neviděl tramvaj, jinak byste neplácal takovéhle nesmysly. Nejedná se ani o vlakotramvaj (pokud vůbec víte, co to je)

+1/0
9.11.2014 22:37

P53e51t40r 63V81i13n65t10r46l84í65k 3696724161

kluci z LEO kupují spešl vláčky ale náhradní díly nemají, tomu se říká existenční chyba.. ;-) aby je to s takovou nestálo jejich podnikání...

+1/−2
9.11.2014 15:24
Foto

L32u73k23a80s 95Z17m50i15z85i67k 8912173160548

tvoje podnikání to není, tak neměj starosti

+1/−1
10.11.2014 7:26

P61e79t98r 54V56i54n18t80r45l89í62k 3796124491

Jelikož znám podnikání v dopravě, vím že takové chyby můžou stát firmu její existenci, a pokud ti vadí ze jsem přidal tento názor tak si také můžeš hledět svého ;)

0/0
10.11.2014 12:38

M85i46c19h13a28l 41S66n98o12p89e84k 7591338855597

to mi neříkejte, že vyměnit čelní sklo na lokomotivě trvá 3 týdny..

+1/−1
9.11.2014 15:15

R33a56d37e50k 85J10a91n38a20t60a 9905706414212

Pokud není skladem a je třeba ho objednat ze Švýcarska resp. Polska, kde se musí vyrobit, tak ano.

0/0
9.11.2014 15:22
Foto

J42o77s56e31f 14J95o81ž49k59a 49S17ý52k71o93r49a 3313698940840

A proto se ptám, proč není skladem, zvláště po té minulé zkušenosti?

+1/−2
9.11.2014 15:29

Z33d17e49n75ě79k 20W21e74r84n27h41a85r29t 6337315552688

Bylo jedno. Rozbili rychle po sobě dvě. Zkrátka smůla, snad se z toho poučí.

+4/0
9.11.2014 18:20
Foto

J80o62s50e46f 98J82o49ž84k78a 90S60ý69k67o25r74a 3663628910440

Zas tak rychle po sobě to nebylo ;-)

0/0
9.11.2014 18:29

Z62d66e44n55ě28k 77W49e62r40n25h85a95r13t 6237855802338

Tohle se vyrábí na zakázku, takže se klidně na dodávku může čekat i víc než měsíc od objednávky. Nijak je nehájím, podcenili to, jen tuším, jak to s takovými věcmi chodí.

+2/0
9.11.2014 18:38
Foto

J94o11s83e32f 69J84o29ž50k53a 59S20ý59k78o92r84a 3703638200220

No, uvidíme, zda se z toho poučí.

0/0
9.11.2014 18:47

M61a84t10ú82š 68B66e63n87a75k 9778734882433

Rozbili síce dve, ale na tej druhej jednotke sa menila komplet kabína, ktorá už prišla na ONJ aj s osadeným sklom. Niekde bola aj foto tej kabíny, ešte v igelite.

0/0
9.11.2014 21:02
Foto

L29u72k82a40s 31Z59m42i26z90i95k 8182283700688

jdi tam dělat plánovače a zásobovače... takových chytráků nemají nikdy dost

0/−1
10.11.2014 7:27

L54e54o31š 85E89x61n11e79r 1497368448302

Jj, trvá to pomalu déle, než k čelnímu sklu vyměnit lokomotivu. :-/

+3/0
9.11.2014 15:29

J43a93r16o54s60l19a39v 46M76e47d71u34n37a 6462298257520

neznámý předmět je zaměstnan u ČD? ;-)

+2/−3
9.11.2014 15:03
Foto

J66o39s24e23f 22J41o12ž84k26a 71S18ý92k91o38r61a 3963378520860

Přesnější by asi bylo BYL zaměstnán, ne? Když Vás přejede vlak, tak pak už asi většinou zaměstnán nebudete ;-D;-D;-D

+1/−1
9.11.2014 15:16
Foto

J64o80s65e71f 50J32o96ž29k26a 83S66ý74k18o44r50a 3353238310880

Za co minus? Za toho chlápka co ho jednou na přejezdu sejmul náklad a fíra pak šel kolem vlaku bledej jako stěna a hledal, kde jsou jaké zbytky? No, nenašel ho, pač ten člověk to přežil a šel dom. Tak to alespoň znám z vyprávění.

Ale jináč, když vlaku rozbijete přední sklo, tak to už budete na nějaké zaměstnání málo použitelnej :-P:-P:-P

0/0
9.11.2014 15:28

T41o19m89á82š 52L25u47d17v24í50k 5440818493816

Videl jste ten vlak nekdy v realu? Tusite alespon, v jake vysce nad kolejemi ma to celni okno?

0/0
9.11.2014 15:36
Foto

J47o58s80e25f 16J26o92ž94k56a 44S19ý17k37o66r67a 3783178720640

Tak schválně. V jaké výšce nad peronem v Olomóci je spodní okraj vokna té tramvaje. Třeba. Jinak to vidím v práci několikrát denně.

+1/0
9.11.2014 15:41
Foto

J27o62s14e22f 65J28o63ž36k81a 62S47ý75k12o29r25a 3363298440190

Viděl bych to tak na plus dva metry nad temenem kolejnice. Našel jsem v dokumentaci jen výšku spřáhla a to je 1040mm. O moc víc než dvojnásobek to není. 

Minus výška nástupiště 550mm a jste v pohodě na naprosto vyhovující výšce rozbít hlavou čelní sklo. 

Jasně, nikomu to nepřeji, jen si tu jen tak pinkám do klávesnice...

+1/0
9.11.2014 15:49

T29o35m41á95š 98L81u54d84v57í67k 5100508843266

Tak to jo. :-) Nestalo se to na nastupisti (podle informaci v clanku).

0/0
9.11.2014 15:52
Foto

J29o44s68e80f 40J26o88ž34k63a 55S29ý53k25o93r80a 3183328570590

Výluková činnost u Olomouce je taky informace jak noha.

To by mě zajímalo, kolik za to pan "autor" asi dostal? ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2014 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.