Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express musí opět rušit spoje, na tři týdny přišel o vlak

Soukromý železniční dopravce Leo Express dá opět nechtěně vydělat Českým drahám. Firma o víkendu už potřetí za sebou během dvou měsíců přišla o jednu ze svých souprav, za kterou nemá náhradu a musí tak vozit cestující vlaky státního dopravce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52a46v78e92l 41J82á23n 83B80u96v57a61l88a 5447718692979

LE má opravdu SMŮLU SMŮLOVATOU!! ;-€ Nefandím tramvaji ani električke z AB do KE! Ale smůla je smůla. Byť je to "Švícarska kvalita" nebo již ne?? EU 100% se vnucuje naschvál SCHVÁLNOST NEJDEBILNĚJŠÍ! :-/ 

!Před 2 nedělemi jsem si dopřál RJ na cestu LBC - AB - KE - RS :-) ;-) Bylo to něco; tudíž mohu 100% a z vlastní zkušenosti ohodnotit aj "Jídelňák" aj skutečný konfort u k.s. Student Agency na delší štreku! "Tramvají" bych to asi zdravotně nezvládl - zpátky jsem využil služeb ZSSK / ČD. !!!  To bylo   n ě c o ! Podrobnosti postupně na: http://www.sduchodci.cz/news/a531-nezavidim-dopravam-si-/  podopisuji. Najednou to nejde.

Leoexpres má holt smůlu: Leošek VĚŘIL VÝROBCI A ZÁRUKÁM. Ale to se srovná; časem. Konkurence na Dráze je bezpodmínečně NUTNÁ!! R^ Kecálkové Režírkoví ať zmlnou; vím o čem mluvím;-D

+1/−3
10.11.2014 12:57
Foto

P25e69t70r 69P82a36v36l40í63č36e37k 5559663455140

Ten LE má opravdu smůlu. Až by se dalo spekulovat o nějakém úmyslu. Sice těmto krásným tramvajím pro dálkovou dopravu - proboha až do Košic! - nefandím, ale je mi jich trochu líto . . . .

+1/0
10.11.2014 7:21

B70o19h72u67s60l87a73v 19K20r84á42l15í48k 2481660279306

To není smůla, to je jeho vědomé rozhodnutí, že nemá zálohy a neumí počítat s pravděpodobností rizik.

+3/0
4.12.2014 6:49

J69i51ř43í 83E37r45b68e19n 1513624766567

Opět další důvod pro to, aby byl v rámci republiky zaveden jednotný železniční tarif se 100% povinností vzájemného uznávání přepravních dokladů. Když to umějí dopravci v rámci krajských integrovaných systémů, tak celostátně to zvládnou taky:

1) každý dopravce by mohl rovnou kalkulovat s přesnou cenou jízdného a tím pádem i mnohem snáz plánovat investice

2) neexistovalo by současné vzájemné podsekávání cen, kvůli kterému na nejvytíženější trase v republice prakticky nevydělává ani jeden dopravce

3) cestující by měl jistotu, že ho vždy někdo odveze

+1/−10
9.11.2014 21:49

R84a38d24o60s53l90a79v 71K13l18a19u51d60a 5604838504312

To jste trochu mimo. Jedná se o smluvní dopravu kterou pro nějaký subjekt (třeba v Praze a okolí Ropid) zajišťují přepravci. Těžko můžete chtít, aby něco podobného bylo u spojů které si nikdo neobjednal.

+2/−1
9.11.2014 22:27

R87a91d96e19k 16J84a25n12a29t42a 9725136584192

To víte, že to tak může být. V některých krajích jsou do IDS zahrnuty i komerční, neobjednávané, nedotované autobusové spoje.

Prostě se jejím majitelům vyplatí uznávat (a nechávat si proplácet) IDS jízdenky. Jinak by s nimi totiž majitelé těch jízdenek nejeli.

+1/−1
9.11.2014 23:15

R35a95d61o34s56l27a53v 93K56l85a55u26d61a 5414908334762

A nechávat si proplácet;-D  A kdo to proplatí?

+1/0
10.11.2014 5:51

R60a28d87e63k 70J79a47n77a52t97a 9585336584162

Kraj. Samozřejmě po předchozí dohodě.

0/0
10.11.2014 17:57

B67o54h98u83s54l97a35v 37K32r76á92l44í20k 2631880339826

Dohodě neboli objednávce. A jsme tam kde jsme byli.

0/0
4.12.2014 6:50

J20a95n 64J22e84m70e54l64k26a 1245550

To stejné, že jezdí přece kupa Pendolín, Regiojetů, ČD vlaků. Možnost posunout odjezd. V nejhorším případě auto. Stále lepší, než sušit jednu soupravu za 700M ve skladu, navíc nejlepší soupravu ČD.. Která by třeba mohla jezdit na Brno s časem 2:30 a na Bratislavu. To se normálně na ceně jízdenky musí projevit. (kromě ČD). Ale ČD se radši budou opičit na Košice, kde už bude jezdit Regio a Leo, takže zase nikdo nevydělá.

+1/−3
9.11.2014 20:47
Foto

P13e29t94e69r 97J79a86b71l61o57n46o34v51s32k94y 1209696361691

Pan Jemelka: ČD vlakmi SC Pendolino ponúknu najrýchlejšie R^spojenie Prahy a Košíc v histórii.Oproti súčasnému vlaku Ex / EC Košičan sa cesta zkrátí o takmer hodinu.Regiojet už jazdí ale s rizikom,že sa mu stará lokomotíva pokazí a bude průser.Súprava Leo expresu na trasu Praha-Košice sa v žiadnom prípade nehodí.Vo Švajčiarsku jazdia tieto súpravy len na prímestských vlakoch.

+3/0
10.11.2014 8:37

J83a88n 29J25e47m37e92l93k81a 1835530

Tak když se podíváte na rozpis Regia na Slovensku, tak musí stát v každé stanici tak 6 minut. To budou nejspíš ty tzv. povinné rezervy mezinárodního vlaku. Takže ono by to šlo asi jezdit o hodně rychleji. A nevím, že by ty Jančurovy loko byly nespolehlivé.

0/−2
10.11.2014 10:33
Foto

P28e38t82e78r 34J13a81b32l45o39n75o27v70s34k73y 1719236881891

Už 2 krát mali poruchu na medzištátnom IC 1003.Lokomotívy menili ešte na českom území.Písal o tom i web Regiojet.cz

+1/0
10.11.2014 12:51

J59i83ř38í 56K40o66c82u13r57e42k 6155844155868

To už je snad Murphyno zákon:

1. Pokud může nastat chyba, tak se taky objeví.

2. Jestli to stálo za to, objeví se znova.

+13/0
9.11.2014 16:53

D18a38v18i50d 71V97a90c38e47k 1899397174704

No, i letadla jsou víceméně nezaměnitelná, tam zase jsou jiné důvody...  O tom to není.

Kontrakty na takové technologické celky se vždy dodávají s nějakým výhledem servisu garance mobility a dalšími věcmi. Třeba u souprav pro Pendolino je vytýkáno, že ČD vzali kontrakt včetně zbytečně velké zásoby dílů , které podle novodobých hledisek nepotřebují, protože leží ve skladech. Kontrakt byl o to dražší, nicméně odobný problém je nerozhodí, použijí díl ze skladu, mašna jezdí, díl se doobjedná a je jedno kdy přijde.

Pokud si nepřiplatím servisní zabezpečení, dostanu díly až je někdo vyrobí, protože ty co jsou na skladě jsou většinou rezervovány pro ty, kdo si zaplatili nemalou částku za garanci mobility.

+7/0
9.11.2014 15:56

M57i89l73a65n 78Č15í91ž33e68k 4893805522228

Výměna čelního skla trvá měsíc? 8-o

+1/0
9.11.2014 15:44

R50o98m33a89n 40P54o69l39á62č94e64k 5306519895

Technologicky možná den, ale když ten díl já nemám na skladě a nemá ho ani výrobce vlaku, tak se musí čekat...

+4/0
9.11.2014 16:11

D97a31n 46M47a26c32h94o34l23d82a 8757352794232

existuji sluzby jako dhl same day. kdy toto sklo by bylo do 2 dnu odkudkoli v evrope a mozna i ze sveta k dispozici. cena by byla asi kolem pul mega, ale dpdat to lze velmi rychle polud je dil na sklade

+1/0
9.11.2014 15:31

L63e48o48š 36E97x58n57e91r 1147568588842

I psát lze velmi rychle. Ale ty překlepy potom... :-(

+4/0
9.11.2014 15:34

D47a41n 94M94a18c44h36o24l92d12a 8327512644292

na dotylovem mobilu se proste pise paradne. to vis pokrok. hlavne ze ses vyjadril k tematu

+1/0
9.11.2014 15:36

L26e25o85š 50E24x15n73e56r 1757248568382

My si tykáme, tématový Macholdo?

0/−3
9.11.2014 15:42

T32o92m42á15š 27L88u88d41v84í63k 5390278733406

Jste na internetu, tady vam nikdo onikat nebude.

+4/−2
9.11.2014 15:45

J97o65s29e61f 25Š95e71m77e42l41í15k 7629421530207

Proč?

0/0
9.11.2014 18:23
Foto

J90o65s80e47f 79J22o43ž80k86a 83S42ý62k32o43r61a 3853678750820

Protože se ve slušné společnosti nepoužívá onikání, ale vykání. To je snad jasné, ne?

0/0
10.11.2014 22:18

Z16d17e36n24ě97k 60W65e54r59n11h98a63r56t 6457305932978

No, doprava asi problém není. Problém bude to samotné okno, těch jednotek jezdí na celém světě maximálně několik desítek, takže je vcelku možné, že to teprve musí vyrobit na zakázku.

+3/0
9.11.2014 18:18

L57e79o93š 28E64x83n41e76r 1827428488432

No jo, není divu, že přicházejí o tramvaje, když se s nimi cpou na železnici. :-/ (Sorry, ale při pohledu na to úvodní foto jsem si nemohl pomoci. ;-D)

+1/−4
9.11.2014 15:28

J79i54ř47í 86K58o46c12u63r50e82k 6865234675838

Jasně, motoráku 810 by se to nikdy nestalo. Ani regionově. To jsou poctivé  vlaky železničního původu. ;-O

+3/0
9.11.2014 16:29

R79a86d29e84k 26J11a49n63a37t87a 9815646514332

Tak jistě že stalo. Ale pravděpodobnost rozbití skla je menší (kinetická energie šutru je při 50 km/h 10x menší než při 160 km/h) a co je důležitější, ČD mají těch 810 mraky v záloze.

+2/−1
9.11.2014 17:33

D93a46v25e 27Ř27e20h79á55k 8618765965973

v životě jste neviděl tramvaj, jinak byste neplácal takovéhle nesmysly. Nejedná se ani o vlakotramvaj (pokud vůbec víte, co to je)

+1/0
9.11.2014 22:37

P27e39t56r 74V91i79n59t80r14l54í56k 3966254471

kluci z LEO kupují spešl vláčky ale náhradní díly nemají, tomu se říká existenční chyba.. ;-) aby je to s takovou nestálo jejich podnikání...

+1/−2
9.11.2014 15:24
Foto

L92u26k26a58s 15Z92m94i78z69i14k 8672683950568

tvoje podnikání to není, tak neměj starosti

+1/−1
10.11.2014 7:26

P13e33t35r 52V86i28n82t20r16l62í94k 3126144701

Jelikož znám podnikání v dopravě, vím že takové chyby můžou stát firmu její existenci, a pokud ti vadí ze jsem přidal tento názor tak si také můžeš hledět svého ;)

0/0
10.11.2014 12:38

M28i49c89h27a11l 79S26n62o38p12e70k 7131138475687

to mi neříkejte, že vyměnit čelní sklo na lokomotivě trvá 3 týdny..

+1/−1
9.11.2014 15:15

R52a17d32e82k 13J76a80n28a13t19a 9965636824192

Pokud není skladem a je třeba ho objednat ze Švýcarska resp. Polska, kde se musí vyrobit, tak ano.

0/0
9.11.2014 15:22
Foto

J62o13s88e34f 60J30o24ž49k67a 26S40ý49k93o32r80a 3823258440500

A proto se ptám, proč není skladem, zvláště po té minulé zkušenosti?

+1/−2
9.11.2014 15:29

Z62d54e72n28ě11k 92W47e30r85n18h14a25r42t 6527745482678

Bylo jedno. Rozbili rychle po sobě dvě. Zkrátka smůla, snad se z toho poučí.

+4/0
9.11.2014 18:20
Foto

J24o78s86e48f 38J66o64ž65k71a 36S85ý95k31o35r81a 3283428550180

Zas tak rychle po sobě to nebylo ;-)

0/0
9.11.2014 18:29

Z40d22e98n37ě41k 62W10e96r95n29h82a23r68t 6467575112348

Tohle se vyrábí na zakázku, takže se klidně na dodávku může čekat i víc než měsíc od objednávky. Nijak je nehájím, podcenili to, jen tuším, jak to s takovými věcmi chodí.

+2/0
9.11.2014 18:38
Foto

J87o17s62e38f 66J60o34ž63k81a 32S96ý10k96o65r57a 3833368470730

No, uvidíme, zda se z toho poučí.

0/0
9.11.2014 18:47

M48a10t35ú12š 64B73e39n66a22k 9188664452693

Rozbili síce dve, ale na tej druhej jednotke sa menila komplet kabína, ktorá už prišla na ONJ aj s osadeným sklom. Niekde bola aj foto tej kabíny, ešte v igelite.

0/0
9.11.2014 21:02
Foto

L40u31k30a82s 30Z57m72i60z74i73k 8592403120958

jdi tam dělat plánovače a zásobovače... takových chytráků nemají nikdy dost

0/−1
10.11.2014 7:27

L98e62o35š 38E41x97n82e61r 1347618158962

Jj, trvá to pomalu déle, než k čelnímu sklu vyměnit lokomotivu. :-/

+3/0
9.11.2014 15:29

J64a37r93o21s54l25a85v 37M69e74d45u74n62a 6782748227730

neznámý předmět je zaměstnan u ČD? ;-)

+2/−3
9.11.2014 15:03
Foto

J36o75s70e61f 76J39o13ž86k79a 35S46ý86k77o95r67a 3763338920450

Přesnější by asi bylo BYL zaměstnán, ne? Když Vás přejede vlak, tak pak už asi většinou zaměstnán nebudete ;-D;-D;-D

+1/−1
9.11.2014 15:16
Foto

J66o63s28e44f 53J74o36ž34k27a 59S74ý62k33o69r87a 3973858430440

Za co minus? Za toho chlápka co ho jednou na přejezdu sejmul náklad a fíra pak šel kolem vlaku bledej jako stěna a hledal, kde jsou jaké zbytky? No, nenašel ho, pač ten člověk to přežil a šel dom. Tak to alespoň znám z vyprávění.

Ale jináč, když vlaku rozbijete přední sklo, tak to už budete na nějaké zaměstnání málo použitelnej :-P:-P:-P

0/0
9.11.2014 15:28

T86o96m90á34š 74L88u48d50v91í77k 5760978393846

Videl jste ten vlak nekdy v realu? Tusite alespon, v jake vysce nad kolejemi ma to celni okno?

0/0
9.11.2014 15:36
Foto

J38o55s19e17f 41J27o86ž50k15a 84S37ý14k71o23r26a 3883978810420

Tak schválně. V jaké výšce nad peronem v Olomóci je spodní okraj vokna té tramvaje. Třeba. Jinak to vidím v práci několikrát denně.

+1/0
9.11.2014 15:41
Foto

J87o16s48e75f 38J52o54ž14k34a 44S55ý50k61o45r76a 3933248770890

Viděl bych to tak na plus dva metry nad temenem kolejnice. Našel jsem v dokumentaci jen výšku spřáhla a to je 1040mm. O moc víc než dvojnásobek to není. 

Minus výška nástupiště 550mm a jste v pohodě na naprosto vyhovující výšce rozbít hlavou čelní sklo. 

Jasně, nikomu to nepřeji, jen si tu jen tak pinkám do klávesnice...

+1/0
9.11.2014 15:49

T54o26m57á45š 91L15u96d69v27í35k 5340128793936

Tak to jo. :-) Nestalo se to na nastupisti (podle informaci v clanku).

0/0
9.11.2014 15:52
Foto

J64o50s77e89f 79J80o63ž86k22a 61S15ý59k44o74r68a 3933288110200

Výluková činnost u Olomouce je taky informace jak noha.

To by mě zajímalo, kolik za to pan "autor" asi dostal? ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2014 16:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.