- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
LE má opravdu SMŮLU SMŮLOVATOU!! Nefandím tramvaji ani električke z AB do KE! Ale smůla je smůla. Byť je to "Švícarska kvalita" nebo již ne?? 100% se vnucuje naschvál SCHVÁLNOST NEJDEBILNĚJŠÍ!
Před 2 nedělemi jsem si dopřál RJ na cestu LBC - AB - KE - RS Bylo to něco; tudíž mohu 100% a z vlastní zkušenosti ohodnotit aj "Jídelňák" aj skutečný konfort u k.s. Student Agency na delší štreku! "Tramvají" bych to asi zdravotně nezvládl - zpátky jsem využil služeb ZSSK / ČD. To bylo n ě c o ! Podrobnosti postupně na: http://www.sduchodci.cz/news/a531-nezavidim-dopravam-si-/ podopisuji. Najednou to nejde.
Leoexpres má holt smůlu: Leošek VĚŘIL VÝROBCI A ZÁRUKÁM. Ale to se srovná; časem. Konkurence na Dráze je bezpodmínečně NUTNÁ!! Kecálkové Režírkoví ať zmlnou; vím o čem mluvím
Ten LE má opravdu smůlu. Až by se dalo spekulovat o nějakém úmyslu. Sice těmto krásným tramvajím pro dálkovou dopravu - proboha až do Košic! - nefandím, ale je mi jich trochu líto . . . .
To není smůla, to je jeho vědomé rozhodnutí, že nemá zálohy a neumí počítat s pravděpodobností rizik.
Opět další důvod pro to, aby byl v rámci republiky zaveden jednotný železniční tarif se 100% povinností vzájemného uznávání přepravních dokladů. Když to umějí dopravci v rámci krajských integrovaných systémů, tak celostátně to zvládnou taky:
1) každý dopravce by mohl rovnou kalkulovat s přesnou cenou jízdného a tím pádem i mnohem snáz plánovat investice
2) neexistovalo by současné vzájemné podsekávání cen, kvůli kterému na nejvytíženější trase v republice prakticky nevydělává ani jeden dopravce
3) cestující by měl jistotu, že ho vždy někdo odveze
To jste trochu mimo. Jedná se o smluvní dopravu kterou pro nějaký subjekt (třeba v Praze a okolí Ropid) zajišťují přepravci. Těžko můžete chtít, aby něco podobného bylo u spojů které si nikdo neobjednal.
To stejné, že jezdí přece kupa Pendolín, Regiojetů, ČD vlaků. Možnost posunout odjezd. V nejhorším případě auto. Stále lepší, než sušit jednu soupravu za 700M ve skladu, navíc nejlepší soupravu ČD.. Která by třeba mohla jezdit na Brno s časem 2:30 a na Bratislavu. To se normálně na ceně jízdenky musí projevit. (kromě ČD). Ale ČD se radši budou opičit na Košice, kde už bude jezdit Regio a Leo, takže zase nikdo nevydělá.
Pan Jemelka: ČD vlakmi SC Pendolino ponúknu najrýchlejšie spojenie Prahy a Košíc v histórii.Oproti súčasnému vlaku Ex / EC Košičan sa cesta zkrátí o takmer hodinu.Regiojet už jazdí ale s rizikom,že sa mu stará lokomotíva pokazí a bude průser.Súprava Leo expresu na trasu Praha-Košice sa v žiadnom prípade nehodí.Vo Švajčiarsku jazdia tieto súpravy len na prímestských vlakoch.
To už je snad Murphyno zákon:
1. Pokud může nastat chyba, tak se taky objeví.
2. Jestli to stálo za to, objeví se znova.
No, i letadla jsou víceméně nezaměnitelná, tam zase jsou jiné důvody... O tom to není.
Kontrakty na takové technologické celky se vždy dodávají s nějakým výhledem servisu garance mobility a dalšími věcmi. Třeba u souprav pro Pendolino je vytýkáno, že ČD vzali kontrakt včetně zbytečně velké zásoby dílů , které podle novodobých hledisek nepotřebují, protože leží ve skladech. Kontrakt byl o to dražší, nicméně odobný problém je nerozhodí, použijí díl ze skladu, mašna jezdí, díl se doobjedná a je jedno kdy přijde.
Pokud si nepřiplatím servisní zabezpečení, dostanu díly až je někdo vyrobí, protože ty co jsou na skladě jsou většinou rezervovány pro ty, kdo si zaplatili nemalou částku za garanci mobility.
Technologicky možná den, ale když ten díl já nemám na skladě a nemá ho ani výrobce vlaku, tak se musí čekat...
existuji sluzby jako dhl same day. kdy toto sklo by bylo do 2 dnu odkudkoli v evrope a mozna i ze sveta k dispozici. cena by byla asi kolem pul mega, ale dpdat to lze velmi rychle polud je dil na sklade
I psát lze velmi rychle. Ale ty překlepy potom...
No jo, není divu, že přicházejí o tramvaje, když se s nimi cpou na železnici. (Sorry, ale při pohledu na to úvodní foto jsem si nemohl pomoci. )
Jasně, motoráku 810 by se to nikdy nestalo. Ani regionově. To jsou poctivé vlaky železničního původu.
kluci z LEO kupují spešl vláčky ale náhradní díly nemají, tomu se říká existenční chyba.. aby je to s takovou nestálo jejich podnikání...
tvoje podnikání to není, tak neměj starosti