Diskuze

RegioJet přidává lokomotivy, pronajal si z Rakouska Siemens Vectron

Soukromý železniční dopravce RegioJet rozšíří flotilu svých devíti elektrických lokomotiv. Od soboty začíná jezdit s první lokomotivou Siemens Vectron, další dvě mají přijet v příštích týdnech. Dopravce je zatím bude používat hlavně na trati Bratislava - Košice, první měsíc je bude testovat v Česku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenomže Railjett můžou táhnout pouze Taurusy.Vectron sice hezký , ale 380 se mě líbí víc.

0 0
možnosti

Teď ještě udělat spoje do Brna a je vyřešeno.

0 0
možnosti

J77o12s61e46f 43H85o40n41e63š

15. 11. 2014 8:09

Tady se ukazuje absurdita antimonopolních zákonů.ČD se nemohou pronajmout Taurusy a přijde někdo jiný a pronajme si Vectrony.Neměli by se poslanci zamyslet?

5 0
možnosti

Ale ÚOHS nezakázal ČD si pronajmout Taurusy. Jen prostě ČD musí při takovémto kroku dodržet právě ten, podle Vás, absurdní zákon.

3 0
možnosti

Nemohly též přijít k úvahu lokomotivy řady 380 od Škodovky? Co mají Vectrony navíc?

4 4
možnosti

Nejspíše to, že jsou k mání ihned.

6 0
možnosti

Nechce pan Sůra psát raději pro Haló noviny? Protože tyhle velmi tendenční články a arogance autora, i přes to že mám RegioJet rád, mi lezou krkem a připomínají mi éru komunismu kdy jediná dobrá věc, řešení či názor byl ten, jenž se zalíbil straně. Kdyby jste uměl alespoň dobře psát.

4 10
možnosti

J97a58n 76S65ů83r54a

15. 11. 2014 6:59

Dobrý den,pane Janoušku,co je na textu tendenčního?

5 1
možnosti

Jančura má v SK velké šance díky Ficovi. Sice přišel o většinu studentů, ale získal všechny mezi 26 a důchodem, kteří se ZSSK se zdarma jedoucími nebudou chtít jet a stát v uličce.

2 4
možnosti

Ano to je dulezite zvazit jestli stat v ulicce 2hodiny ci 2 hodiny sedet v peknem sedadle  a cena je srovnatelna

Ale na druhou stranu je to takovy adrenalin tak co jak dlouho dneska budem stat :D

0 0
možnosti

1) jezdí-li na vlastní podnikatelské riziko neexistuje žádné nevpuštění

2) auto busy by svými vlaky nahradil, sám Jančura se takto vyjadřoval

3) dráha je komplikovaná věc. Lokomotiva vícesystémová, na Slovensku (o to tu šlo především) schválená a to tak že se vším co potřebuje (ETCS a s funkčním vlakovým vytápěním) opravdu jiná volně na trhu není

1 0
možnosti

M78a78t30ú60š 58B53e19n90a65k

15. 11. 2014 12:48

Vector na slovensko schválení nieje, aj keď sa na tom pracuje, ale to býva beh na dlhú trať...

0 0
možnosti

J96a49n 66M16a38c28h

15. 11. 2014 0:31

Vectrony jsou naprosto srovnatelné s 380. Rozdíl je v tom, že Siemens jich prodal více než Škodovka. 

Jsem zvědav o kolik se zrychlí RJ spoj s Ostravou.

3 0
možnosti

380 nesahá Vectronu ani po kotníky, nehledě na to, že jsou stále i tratě v síti SŽDC, kam 380 nesmí ;-D

1 3
možnosti

A už ich majú na Slovensku schválené na prevádzku s osobnými vozňami? Lebo to že spravili minulý týždeň jednu testovaciu jazdu neznamená, že bude v blízkej dobe schválená, taký Taurus už schvalujú na osobnú prevádzku už roky a stále nič...Vlastne jediná moderná lokomotíva schválená na osobnú prevádzku je 109e(380 ČD) a 109e2(381 ZSSK) a aj tie niesú bez obmedzení.

0 0
možnosti