- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenomže Railjett můžou táhnout pouze Taurusy.Vectron sice hezký , ale 380 se mě líbí víc.
Teď ještě udělat spoje do Brna a je vyřešeno.
Tady se ukazuje absurdita antimonopolních zákonů.ČD se nemohou pronajmout Taurusy a přijde někdo jiný a pronajme si Vectrony.Neměli by se poslanci zamyslet?
Ale ÚOHS nezakázal ČD si pronajmout Taurusy. Jen prostě ČD musí při takovémto kroku dodržet právě ten, podle Vás, absurdní zákon.
Nemohly též přijít k úvahu lokomotivy řady 380 od Škodovky? Co mají Vectrony navíc?
Nejspíše to, že jsou k mání ihned.
Nechce pan Sůra psát raději pro Haló noviny? Protože tyhle velmi tendenční články a arogance autora, i přes to že mám RegioJet rád, mi lezou krkem a připomínají mi éru komunismu kdy jediná dobrá věc, řešení či názor byl ten, jenž se zalíbil straně. Kdyby jste uměl alespoň dobře psát.
Dobrý den,pane Janoušku,co je na textu tendenčního?
Jančura má v SK velké šance díky Ficovi. Sice přišel o většinu studentů, ale získal všechny mezi 26 a důchodem, kteří se ZSSK se zdarma jedoucími nebudou chtít jet a stát v uličce.
Ano to je dulezite zvazit jestli stat v ulicce 2hodiny ci 2 hodiny sedet v peknem sedadle a cena je srovnatelna
Ale na druhou stranu je to takovy adrenalin tak co jak dlouho dneska budem stat :D
1) jezdí-li na vlastní podnikatelské riziko neexistuje žádné nevpuštění
2) auto busy by svými vlaky nahradil, sám Jančura se takto vyjadřoval
3) dráha je komplikovaná věc. Lokomotiva vícesystémová, na Slovensku (o to tu šlo především) schválená a to tak že se vším co potřebuje (ETCS a s funkčním vlakovým vytápěním) opravdu jiná volně na trhu není
Vector na slovensko schválení nieje, aj keď sa na tom pracuje, ale to býva beh na dlhú trať...
Vectrony jsou naprosto srovnatelné s 380. Rozdíl je v tom, že Siemens jich prodal více než Škodovka.
Jsem zvědav o kolik se zrychlí RJ spoj s Ostravou.
380 nesahá Vectronu ani po kotníky, nehledě na to, že jsou stále i tratě v síti SŽDC, kam 380 nesmí
A už ich majú na Slovensku schválené na prevádzku s osobnými vozňami? Lebo to že spravili minulý týždeň jednu testovaciu jazdu neznamená, že bude v blízkej dobe schválená, taký Taurus už schvalujú na osobnú prevádzku už roky a stále nič...Vlastne jediná moderná lokomotíva schválená na osobnú prevádzku je 109e(380 ČD) a 109e2(381 ZSSK) a aj tie niesú bez obmedzení.