Diskuze

Konkurence drtí cenu jízdenek na Slovensko, Dráhy o čtvrtinu zlevní

Na trati mezi Prahou a Košicemi jezdí dosud nejlevněji společnost RegioJet. Konkurence ovšem donutila zlevnit i České dráhy. Jízdenky na Slovensko u státního dopravce zlevní až o čtvrtinu. S cenami navíc ještě zamává Leo Express, který dosud ceník nezveřejnil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

Tak nějak jsem zjistil že přes den to bude do Košic levnější pendolinem než přes noc obyčejným rychlíkem což je poněkud divné;-€

0 0
možnosti
LF

Dost mě štve, že ačkoliv se ČD tváří, že mají ceny podle kilometrů, tak jak je konkurence, hned to jde i levněji :( Takže když jedu z Brna do Prahy, tak to vyjde na polovinu, než kratší cesta k našim na Valašsko :(

0 0
možnosti
RJ

Dělal byste to jinak? Pokud ano, jak byste dozorčí radě vysvětlil pokles výnosů?

0 0
možnosti

Žasnu, kde Idnes přišel s cenami ČD do Košic za 630Kč a do Žiliny ještě levněji, ať hledám, jak hledám, na internetu i na pokladnh ČD, tak tak nízkou cenu jsem nikde nenašla.

0 1
možnosti
RJ

1) běžte na http://www.cd.cz

2) klikněte na "eShop"

3) zadejte odkud "Praha"

4) zadejte kam "Košice" nebo "Žilina"

5) klikněte na "Vyhledat"

Bylo to tak těžké?

3 0
možnosti
BG

Nestačím žasnout, kolik lidí se nechá utáhnout na žlutou barvu a kafe s novinama. Rozumím tomu, že ČD potřebovaly konkurenci jako prase drbání, ale... Kolikrát si sami diskutující nevidí do pusy. Jednou napíšou, že ČD vozí vzduch, pak zase, že musí stát na chodbách. Tak si vyberte. Jestliže se např. mezi Prahou a Košicemi (dejme tomu jen tímto směrem) chce přepravit 10000 lidí (čísla jsou fiktivní, pro pochopení příkladu a principu), přičemž RJ může do každého vlaku naložit cca 600 lidí a jezdí 5x za den, kam se nacpe dalších 7000 lidí? No do ostatních vlaků. Pokud by ČD měly stejnou soupravu pro 600 lidí s povinnými místenkami a taky jezdily na trase jen 5x denně, co další 4000 lidí? Ti budou muset jet jindy nebo se na vlak vykašlou vůbec a dopravce přijde o tržby. Zkuste předložit nějaké relevantní a smysluplné návrhy, jak byste situaci řešili, když si myslíte, že ČD dělá něco špatně.

0 2
možnosti

Pan Sůra nezklamal, zase pochvala žlutýmu.

0 2
možnosti
JJ

J82a42n 55J90e52m92e52l29k27a

16. 11. 2014 21:49

Pendolíno má jezdit na Brno a Bratislavu. Tak se pouze opičí a stejně jich tam bude zase  moc. Jestli navíc Fico zavede ten svůj nesmysl.. Ale já jsem rád. Aspoň lístky budou za konkurence schopné ceny, budou přehledné(bez zákaznických karet), vlakové spojení použitelné(rychlejší, čisté). Nebudou pokuty za chybějící rezervace do slovenského IC a dalši nástrahy. Kéž by měl Jančura přípoj v Žilině na Bratislavu. Nebudu jezdit na Břeclav.

0 3
možnosti
MB

M68a25t56ú56š 49B91e81n58a90k

16. 11. 2014 23:53

Prečo by malo jazdiť totálne nesystematicky na Bratislavu? Cez Bratislavu jazdia EC Praha -Ba - Budapešť, toto by bolo niečo totálne vytrhnuté z celkového kontextu dopravy. Navyše spojenie na Košice je len predĺženie ramena Praha - Ostrava, kde by inak tá jednotka chýbala.

2 0
možnosti
JM

netuší někdo, dá se s jízdenkou Praha-Košice za 500 dojet jen do Bratislavy?

0 2
možnosti
TN

Jízdenka Praha - Košice není rozhodně směrována přes Bratislavu, takže nedá.

1 0
možnosti
VH

Za komunistů jsem platil z Liberce do Bardejova rychlíkem 95Kč.

1 2
možnosti
Foto

Kolik jste měl výplatu?

3 0
možnosti
JK

J69i66ř15í 62K45á19b14r48t

16. 11. 2014 9:43

Zkuste jednou jet do Košic vlakem ČD R 443 Šírava,to je žážitek.Jet vlakem EC  nebo IC ,to je jiné kafe.

1 1
možnosti
JJ

J77a68n 81J14e81m28e96l84k98a

16. 11. 2014 21:43

Jojo:-) Super retro:-) Člověk uvědomí, co se vše změnilo.. Do Ostravy téměř 4 hodiny. 3:50. Pěkně v klidu na spotřebu :-)  Na tom je krásně vidět, jak po příchodu soukromníků došlo ke zkrácení doby jízdy na 3:20 resp 3:07. Jak to zbytečně natahovali. A to mají podobný počet zastávek. Doufám, že se jim povede zkrátit cestu do Košic alespoň o 40 minut. Sice první Jančurův jízdní řád vypadá že ne, protože ho nutí stát 6 minut v každé slovenské zastávce. Ale aspoň se ukáže ta nesmyslnost. A na to že jede přes nepreferovaný (ne Vsetín, ne Bohumín), ale logický Havířov..

0 1
možnosti
FM

Cvicne jsem zkusil overit cenu, jak CD doplaci na ZTP. Tak cena se ZTP prukazem do Kosic 765kc ( podle jejich rezervacniho systemu). Zakonite musi kazdej invalida skocit do vlaku Jancurovi, kdo pak na koho doplaci?

2 1
možnosti