Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD zavádějí Body, chtějí prodat víc lístků přes web. A přidají wi-fi

Devět z deseti jízdenek, které České dráhy prodají, jsou od pokladních nebo průvodčích. Státní dopravce chce tento podíl v příštích letech výrazně snížit ve prospěch jízdenek zakoupených přes internet. Za tím účelem spouští po vzoru leteckých dopravců, bank či obchodních řetězců věrnostní systém ČD Body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i62r31o67s23l12a30v 85H31e61r66a62n 6348787951

Vlakem je jezdit hnus v CR ;-€ Kolem Prahy to jeste jde tim Slonem, ale jinde jak prijede klasicky R - rychlik tak v lete je to utrpeni. Jsem tim po letech jednou jel prave tim R rychlikem a malem jsem dostal infarkt v tom pekle a dobytcaku ;-O Nemluve pokud je dobytcak plnej, myslim ted nejvic kupecka, to potom lidi stoji namackany nejen na chodbach ale i u WC ktere jim tam smrdi. Vystup z vlaku je taky zazitek, to treba nejdou ani ty rezaty dvere votevrit ;-D

0/−1
12.12.2014 6:28

M90i81r10o85s93l12a33v 12H50e15r45a32n 6358847921

No co jedno pozitivum jsem nasel, ze pokud jedete v lete, leje tolik pot ze je to pomalu jako v saune a tak clovek nemusi saunu resit ;-D Jet treba umytej na pohovor vlakem, tak tam prijede dotycny spoceny jako kdyby sportoval ;-D

0/−1
12.12.2014 6:30

J47a22r56o41s33l44a95v 45V86i16k 9705576618176

Používáte příliš silné výrazy. Jezdím vlakem každý den do práce a hlavní problémy jsou podle mého dva. Absolutně neukáznění cestující, kteří na sedadlo vedle sebe, případně i proti sobě, odloží zavazadlo, ačkoliv podle smluvních přepravních podmínek mohou obsadit jen jedno místo k sezení. Vy kolem nich potom chodíte a doprošujete se, aby alespoň jedno uvolnili a mohl jste si sednout. Problémem druhým je chování drah v tom, že průvodčí výše uvedené absolutně pomíjejí, i když mi bylo sděleno, že to jejich povinností je, a potom každodenní, alespoň minutové, ale většinou delší zpoždění.

+1/0
12.12.2014 7:36

K71a63t90e36ř66i30n19a 81V50a36š92á97k39o28v26á 5181662969605

vidite, a ja zas nesnasim, kdyz na me fouka klimatizace, pravidelne me z toho bolivaji klouby pri ceste delsi nez cca hdina, to radej to vedro. :-P

0/0
12.12.2014 8:25

J46a67n 28M49a77t47ú72š 5567850635976

No ty by si museli ČD nejprve udělat e-shop na prodej jízdenek a nepoužívat ten paskvil co mají nyní. U žlutého jsem si koupil jízdenku za necelou minutu, ČD mi ji vůbec nebyli schopni prodat.

0/−1
1.12.2014 10:31

K87a40r75e50l 42Ř42e80h41á97č27e71k 9382400151142

Že jste něco nezvládl je váš problém. U ČD to trvá déle, ale dejme tomu tak dvě minuty. A je vcelku logické, že to mají o něco složitější, neboť přepravují psi, kola a tak. To žlutý ne. Jinak používám teď už jen jen aplikaci Muj vlak, zkuste a třeba to tam koupit zvládnete. Přijde mi to hodně jednoduché. U obou dopravců.

+2/0
2.12.2014 5:45

M39i46r66o27s69l96a14v 60H10e70r14a44n 6508577281

Jizdenku bezne kupuju uz i na kratke vzdalenosti na CS Shopu. Proc? To potom co jsem zjistil ze kdyz dobiham vlak, naskocim a ejhle nemam jizdenku. Tak vytahnu tablet, tam to nacvakam a sup uz tu jizdenku mam :-) Sice je nevyhoda ze dany spoj zmizne z vyberu uz 5min pred odjezdem, ale to resim ze koupim jizdenku klidne na dalsi spoj stejne trasy. Jelikoz je mozne jet klidne jinym vlakem, pruvodci nerekne ani popel a ja jsem v klidu :-) Proste ujede vlak, jede dalsim po stejne trase. Pripadne nestacite koupit, zadnej stres ze bude ve vlaku prirazka na jizdenku. Proste se koupi na tabletu a je to. Jediny co teda je problem a to MINUS je storno jizdenky. Muset koupit nejdriv jizdenku, pak zas zadat zpet vraceni a cekat na to. Pripadne pokud to zrusite i vcas, ale uz dana cesta se nepojede berou storno docela. Takze ano SA je urcite mnohem dal, ze tam proste zrusim, vrati to prachy a koupim znova a klidek. Dal ano je tam ta pomalost, trochu jednodusi by to bejt mohlo jako to ma SA.

0/0
12.12.2014 6:08

K57a61t94e86ř37i14n66a 62V76a83š75á84k65o61v28á 5941892199725

jak to ze ne ? Psy dejme tomu ne, ale na kola a lyze tam kolonku maji. Takze pravdu nemate.

0/−1
12.12.2014 8:27

K42a42r20e29l 45Ř37e90h36á25č50e70k 9382460891492

Regiojet kola neprepravuje. Lyze nevim. Ty me tak nezajimaji.

+1/0
12.12.2014 11:07

P98e24t75r 45D27v76o34ř78á13k 9494857312280

České dráhy připravují i další změny, které cestující nepotěší, hlavně větší skupiny cestujících, které jsou zvyklí cestovat na skupinovou slevu. Skupiny šesti a více spolucestujících se budou muset nově pro přiznání slevy přihlásit tři dny předem prostřednictvím objednávkového formuláře.

http://www.metro.cz/bizarni-novinka-ceskych-drah-kojenci-a-batolata-si-budou-muset-koupit-listek-za-0-korun-gqv-/co-se-deje.aspx?c=A141120_110734_co-se-deje_row

0/0
24.11.2014 20:19

V93a47c52l18a54v 41H84a84j24e51k 3756509989

Pokud se týká zadaných údajů asi by bylo dobré, kdyste to nějak upřesnil, nejlépe mimo tuto diskusi (vsusicky@atlas.cz). Používáte záložku Moje poslední nákupy?? Pokud jste registrovaný a přihlášený použijí se i údaje z Vašeho profilu, údaje o platební kartě ukládat eShop nesmí, ale umožnuje to platební brána. Podmínkou je být registrovaný v eshopu a být přihlášený. Ale zabezpečení plateb je potom pouze heslem do eshopu, což považujeme za bezpečnostní riziko, zvláš ve spojení s přenesením odpovědnodti z banky na ČD. Proto jsme to zatím nerealizovali. Cenovou optimalizaci dělá eshop již nyní se zachováním principu jediné přepravní smlouvy, tedy z tohoto důvodu eshop nesloží jízdenku z Prahy do Jedlové ze Včasné jízdenkyz Prahy do Děčína a druhé jízdenky Děčín-Jedlová. Ze stejného důvodu tyto kombinace nenabízí ani pokladnici. O bodech se píše v článku. Určité zjednodušení nákupního procesu se připravuje, měl by se více přiblížit mobilní verzi či aplikaci Můj vlak.

0/0
21.11.2014 8:18

M23i39r46o36s22l47a48v 74H22e28r80a23n 6738547651

Podle me ta bezpecnost neni az takovy problem, treba u banky mam 3D Secure takze pri nakupu treba u CD Shopu jeste platbu potvrzuji sms kodem :-)

0/0
12.12.2014 6:14

T17o40m25a95s 51N68o18v30o12t28n29y 3911576648239

A bude ten eshop konečně uživatelsky přátelský a pohodlnější? Bude si pamatovat zadané údaje nebo je bude nutné pořád dokola zadávat při koupi jízdenek v košíku znova? Nabídne sám od sebe nejlepší kombinaci tarifu? Nebo bude dávat nějaké v praxi nevyužitelné body místo malého, ale okamžitého 3% bonusu jako dříve?

0/−1
21.11.2014 0:25
Foto

J98a33n 68Č76e77r20m48á66k 4229738825797

ať si dráhy dávají body, jaké chtějí. Dokud nebudou se zákazníkem jednat slušně, "vybodují" maximálně samy sebe...

jak je např. možné, že jedna cesta ČD z pokladny je podstatně dražší, než tatáž cesta od IDOS a to ji ještě můžu zkombinovat s busy...

totéž  ta jejich slavná zákaznická karta ve stylu "nechci slevu zadarmo"... či spíše, zaplaťte si za to, že si vás uvážeme a  abychom vám nezdražili  víc, než ostatním...!!!!!!;-D;-(

+4/−12
20.11.2014 15:10

V28a35c33l37a40v 67H39a29j16e21k 3596549579

IDS je svým způsobem politická úlitba krajů vůči svým voličům. Principiálně jsou tarify koncipovány tak aby byly výhodnější než tarify jednotlivých dopravců. To co by ovšem mělo být hlavním přínosem je vytvoření určité provázanosti jízdních řádů jednotlivých dopravců v regionu a tady zlepšení dopravní obslužnosti pro obyvatele regionu a s tím spojený přesun  cestujících od individuální dopravy do té veřejné. Myslím, že někde se to i docela daří a ČD jsou do většiny IDS zapojeny.

+5/0
20.11.2014 15:19

O53l31d26ř34i92c27h 55J27a56n15e80č88e14k 8779866953901

IDS podle mě nejsou žádnou politickou úlitbou, ale naopak pochopitelnou snahou efektivně organizovat hromadnou dopravu a nabídnout ji občanům v co nejprovázanější a uživatelsky nejjednodušší podobě tak, aby byli motivováni preferovat ji před automobily.

V tarifní oblasti jsou myslím hlavními výhodami IDS jednotný (a tedy relativně přehledný) tarif napříč krajem a hlavně to, že se cestující nemusí ohlížet, s kterým dopravcem zrovna jede - jízdenky bývají přestupní a pokud např. cestující s měsíční jízdenkou dojíždí po trase, kde jezdí jak vlak, tak autobus, anebo na stejné trati vlaky různých dopravců, může jet ráno tím a odpoledne oním, podle toho, co se mu zrovna více hodí.

Co vím, tak s jízdným to často bývá tak, že tarif IDS je někde mezi zákaznickým (IN25) a základním jízdným ČD. Což samozřejmě neznamená, že neexistují situace, kdy je IDS levnější než IN25 anebo naopak dražší než obyčejné jízdné ČD.

Třeba v Rakousku platí přednost tarifu IDS, tzn. pokud jedete v rámci IDS za základní jízdné, platíte vždy tarif IDS a za tarif dopravce jet nelze! (pokud např. jedete vlakem, tak buďto za plný tarif IDS anebo máte zákaznickou kartu ÖBB a v tom případě můžete jet za jejich zákaznický tarif - ale nelze jet za základní tarif ÖBB).

0/0
21.11.2014 9:57

V58a82c76l85a37v 11H76a93j91e60k 3886349939

Vzhledem k tomu, že regionální dopravu jak autobusovu tak vlakovou objednávvají kraje, tak by pochopitelně kraje měly efektivně organizovat a provázat dopravu bez IDS. Jinak s Vámi souhlasím a nejme myslím v rozporu ;-D

+1/0
21.11.2014 10:18

O92l22d19ř32i30c66h 26J50a87n79e65č33e11k 8779286553511

v rozporu v zásadě nejsme, snad až na první dvě věty Vašeho včerejšího příspěvku.

co se týče organizace dopravy, kterou kraje objednávají, pak s Vámi souhlasím, že efektivita a návaznosti nemají s IDS co do činění, to by měl kraj dělat tak jako tak.

slovo "integrovaný" ve zkratce IDS se myslím vztahuje primárně na tarifní integraci - tedy jednotné přestupní jízdné. Vy to můžete chápat jako úlitbu voličům, já to chápu jako zatraktivnění veřejné dopravy. cestující na tom totiž většinou ušetří a zejména ten pravidelný - právě díky přestupným tarifům (dvě jízdenky každá na 10km jsou zpravidla výrazně dražší než jedna na 20, anebo nepotřebuji zvlášť jízdenku na vlak a na návaznou MHD) nebo proto, že nemusí řešit, s kým / čím na dané trase jede.

nemyslím si totiž, že se kraje snaží tarify IDS cíleně koncipovat tak, aby byly levnější, než tarify dopravců. pro ČD to možná platí - v případě obyčejného jízdného, nikoliv zákaznického. pro autobusy spíše ne, ty mívají podobné ceny jako IDS.

0/0
21.11.2014 11:23

V63a61c42l19a29v 11H70a79j67e93k 3246579989

Ta věta o úlitbě voličům byla myšlena spíše žertem. Při realizaci IDS to tak ale většinou i vypadá. Děláte do politiky??:-)

0/0
21.11.2014 11:54

M34a93t38ě31j 21V86o75n93d54ř66i39č73k18a 4944950298136

Zákaznickou kartu za peníze prodávají též ÖBB, DB, ZSSK a předpokládám i další železniční zprávy.

+8/−1
20.11.2014 16:07
Foto

J10a97n 74Č45e19r34m71á60k 4829928175607

což ještě neznamená, že je to správné a k zákazníkům fér...

+2/−10
20.11.2014 16:12

R49a97d32e35k 40J80a41n39a72t56a 9175686744682

Ne, je to snaha dá slevu věrným zákazníkům. Slevová karta se totiž vyplatí tomu, kdo jezdí alespoň trochu často. Pro výpočet, zda se vám vyplatí, stačí látka prvních 4 tříd ZŠ.

Taky je to snaha přiblížit se cenovému modelu hlavní konkurence - osobních aut. Tam taky platí, že čím víc investujete (např. do úsporného vozu), tím leněji jezdíte. Vlastně už abyste mohl vyjet, potřebujete alespoň desetitisíce.

+3/−2
20.11.2014 19:41

T16o75m78a54s 92N75o83v48o89t23n58y 3331876838139

To je zase demagogie. Najděte jinou firmu, která dává věrnostní kartičky na slevu a ještě než ji vydá, tak za ni chce v průměru tisícovku. Ani by za tu tisícovku byla nějaká protihodnota (to proto, než začnete dávat nesmyslné příklady, kdy je potřeba na kartu při vydání načerpat kredit).

+1/−3
21.11.2014 0:28

O58l59d14ř82i86c93h 26J41a50n81e63č24e87k 8739376513661

nikdo Vám ji přeci nenutí. můžete jezdit bez karty za plné jízdné nebo využívat jiných nabídek ČD anebo s nimi nejezdit vůbec.

jaký význam má nadávat na to, že někdo něco dobrovolně nabízí, i když to mně osobně přijde divné?

+1/0
21.11.2014 9:44

O76l44d65ř65i84c13h 47J24a84n64e58č42e22k 8809566523541

asi byste byl spokojenější, kdyby žádná taková sleva neexistovala a všichni museli platit plné jízdné??

já bych řekl, že je to něco podobného, jako když jste členem určitého sportovního klubu, kde musíte zaplatit roční příspěvek, za nějž ale de facto nic nedostáváte, protože ještě navíc musíte jednorázově platit za každé využití hřiště, sauny či jiného jejich zařízení.

0/0
21.11.2014 9:38

T68o96m57a63s 90N81o22v58o47t13n21y 3211686608259

Takže je to správně, že chci slevu, tak musím nejdřív pořídit drahou kartičku? Jen proto že jinde je to taky tak? Jinak samozřejmě jsou dopravci, kteří mají daleko využitelnější systém nákupu/rezervace jízdenek na zákaznickou kartu a ta karta je zdarma.

0/−1
21.11.2014 0:27
Foto

B85r17o65n21i49s47l92a73v 10G45a71b18r60y82š 2182689821

Tady někdo zase něco nepochopil... :-/

Tarif každého IDS je konstruován jinak než tarif ČD. Máte navíc IDS, v nichž jízdenka kombinovat s autobusy vůbec nejde. Co se týká zákaznické karty, najezdím přes 24 tis. km ročně a zaplatím na jízdenkách a INkartě cca 19 tis. Kč. Dokážete to překonat?

0/0
20.11.2014 21:26

V67a45c28l67a54v 19H22a52j82e52k 3366659439

Pane Sůra, je mi záhadou, jakým způsobem určujete doporučované příspěvky, ale dle hodnocení to nejspíš není. Já bych třeba těba rád videl tuten, i když z bodovým systéme přímo nesouvisí ;-D:

Ono je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na 20 vlaků a na 7000 v česku + cizinu. Navíc můžete mít řeba In100, síťovou jízdenku, jízdenku pro skupinu a pod. To vše ovšem ti dva nenabízí. Navíc ČD nemají v každím voze pendolina stevarda. Příjmení, jméno a číslo dokladu je ochrana poroti tomu aby jste ne jednu jízdenku nejel vy i dalších Vašich 5 kamarádů. navíc jsou tyto údaje nutné i v Německu, Rakousku a jinde v Evropě.

+6/−4
20.11.2014 14:40

J13a73n 95S97ů27r36a 4735903403152

Pane Hájku, já doporučované příspěvky neurčuji. Jistě, je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na vlaky provozované ČD a DB nebo co jste tím chtěl říct? ČD samy přiznávají, že jsou výrazně pod podílem online prodejů i oproti ÖBB i DB.

0/0
20.11.2014 21:45

V31a13c83l62a55v 20H14a96j64e94k 3516389119

Prostě jde o to, že srovnávat složitost nákupu v eshopu ČD s eshopem RJ nebo Leo je nesmysl. Smysl má porovnání s eshopy zahraničních železnic a to jsem příspěvkme chtěl zviditelnit. To, že podíl eshopu ČD na celkovém prodeji je nižší než u DB či ÖBB jsem nerozporoval. Příčin asi bude více. Jsme si ale vědomi toho, že nám chybí nástroje přímého bankovnictví, ale tady nám hodně svazuje ruce zákon o veřejných zakázkách. Zavedení předplatného (kreditového účtu) připravujeme, zejména pro podporu mobilního prodeje.

+1/−2
21.11.2014 8:29

J24a95n 27S62ů56r97a 4955633503462

Takže vy jste z Českých drah, když píšete nám? :-)Že to nenapíšete rovnou. Zákon vás nijak nesvazuje, to jsou jen vaše oblíbené výmluvy.

+1/−1
21.11.2014 8:39

V44a11c68l44a64v 83H90a42j18e76k 3146239459

Nějakou formu veřejné zakázky musí ČD udělat v podstatě na všecho,  takže nákup čehokoliv je procesně a časově vždy náročnější proti tomu, kdo podle tohoto zákona psotupovat nemusi. A vněkterých případech zákon vytváří i situace, které v podstatě nemají rozumné řešení, což se do určité míry týká třeba právě poskytovatelů platebních služeb.

+1/0
21.11.2014 9:09

J50a34n 59S96ů72r48a 4385113483612

Ano, a co ČD bránilo tuto soutěž vypsat už dávno?

0/0
21.11.2014 9:09

V44a93c82l30a18v 20H43a42j19e66k 3626469289

To není téma pro veřejnou diskusi a nejsem si jistý zda i to lze probírat i mimo.

0/0
21.11.2014 9:31

J54a51n 68S42ů79r14a 4185293343202

Myslím, že to naopak téma je:)

0/0
21.11.2014 9:32

V82a80c21l31a48v 97H90a11j17e42k 3626169989

Tak na 3 pokus. Spotřební daň z energií i DPH platí ČD taky, takže do společného daňového balíku příjmůl přispívají stejně jako motoristé. Kdyby to bylo tak jak píšete, nebyla by železnice asi "dotovaná" v celé Evropě. Model který v ČR máme od roku 2003 fungoval třeba ve Francii už před rokem 1989. Řek bych, že se toho od francouzů hodně zkopírovalo.

+3/0
20.11.2014 13:52

V69a10c69l33a96v 42H70a13j77e87k 3866409529

Ale spotřební daň z PHM  i DPH platí ČD také.

+2/0
20.11.2014 13:46

V30a78c95l30a43v 52H25a68j71e46k 3366989229

Alke to platí dráhy taky.

0/0
20.11.2014 13:21
Foto

B93r20o75n60i38s84l90a44v 69G71a78b43r83y31š 2912499781

Když už se nakousla ta zpoždění, zajímal by mě psychologický efekt vnímání času. Když má vlak 5 - 10 minut zpoždění, každý si toho všimne a hned musí někomu vynadat, že to jezdí pozdě. Když se ale vlivem rekonstrukce podaří jízdní dobu zkrátit o 10 minut, zase ti samí budou vykládat, že je to málo a že to nemá žádný smysl. Tak si prosím vás rozmyslete, jak vnímáte čas. Je pro vás 10 minut opravdu 10 minut? Jak byste efektivně naložili s 10 minutami času? Využili byste ten čas, kdybyste přijeli domů o 10 minut dříve? Jak moc je pro vás takový čas zanedbatelný (kromě návazností spojů, kde je to celkem logické)?

+8/−2
20.11.2014 12:22

M12a32r43t17i55n 69Š31p21á22d 4282639821106

Zkrácení jízdní doby je vždy pozitivní. Když se od GVD 2013/14 zkrátila jízdní doba Praha - Tábor ca. o 15 minut, mohu přijet na přestup pozdějším spojem a o víkendu to udělá prakticky hodinu. :-)

+3/0
20.11.2014 13:11
Foto

B38r33o96n97i30s75l91a12v 37G57a54b60r85y19š 2332509981

Já s tím souhlasím, ale někteří to pořád nevnímají a říkají, že se na dráze nic neděje.

+2/0
20.11.2014 13:20

M67a93r76t32i66n 33Š75p77á86d 4642159381276

Jistě že se děje, ale také... třeba 1. koridor Praha - Brno není ani po 20 letech hotový (Choceň - Ústí, Úvaly). Kam se mezitím posunuly rychlosti v Evropě? Tady s velkou slávou něco 20 let přestavujeme na 160, abychom zjistili, že už to nestačí. Nehledě na to, že v úseku Svitavy - Brno není průměrná rychlost ani 120 km/h.

+2/0
20.11.2014 13:29
Foto

B72r71o79n85i70s50l20a86v 33G70a72b85r10y94š 2842619931

Souhlasím. Je to tady spíš o té hospodárnosti. Ale určitě je na tom železnice líp než silnice. Už jen třeba rekonstrukce uzlu Ústí nad Orlicí. Pokaždé, když jsem tudy jel, něco přibylo. Ta stavba rostla před očima. Mám z toho fakt radost. :-)

Ale silnice se odbývají a jsou tam větší zmetky než na železnici.

+2/0
20.11.2014 13:33

M83a22r86t70i29n 94Š88p33á15d 4652729311516

Pokaždé, když finančně vypomohla EU, něco přibylo.:-) Jinak je otázkou, zda by se tam bylo dodnes koplo do země. A pokud jde o srovnání se silnicemi, kdyby se v uplynulých 20 letech byla věnovala rozvoji železnice třetina zájmu jako rozvoji silnic, dávno by tady byla Medlešická spojka, dvojkolejné úseky Brno - Přerov, Otrokovice - Zlín, Praha - Kladno, napojení Milovic na trať Nymburk - Mladá Boleslav atd.

+4/0
20.11.2014 13:41

V88í37t96e97k 40V81e88č15e32r62e98k 7888809693155

Souhlas, do dálnic se valí furt, i kdyby na chleba nebylo, jen se tam krade, protože ty dálnice se po roce zvlní a mosty spadnou, ale do železnic se investuje maximálně po nějaké dopravní nehodě, kdy je potřeba opravit 100metrový úsek. Brno - Přerov a Brno - Olomouc, to je tragédie, jednokolejka, každý rok půl roku výluka, jede se přes návsí, kde si v kolejích zobou slepice, půl hodiny se kroutí kolem Brna ze všech stran a 1:45 hod čas Brno - Olomouc, to už je na zvážení jízdní kolo. Otrokovice Zlín nevím, to je jedno město v podstatě a vzhledem k té četnosti vlaků se krásně vyminou, navíc tam je i MHD vedle.

+1/0
20.11.2014 17:27

T58o79m33a80s 91N34o70v31o26t39n11y 3521846968479

Do dálnic se valí daleko méně než by bylo potřeba, aby konečně ta síť byla aspoň trochu použitelná a hotová. Korupce a nekvalita je jiná věc a na železnici to není jiné. 1:45 do Olomouce je samozřejmě o ničem, že lidi tím vlakem pořád jezdí je jejich blbost, když existuje spojení po dálnici v délce 1h (krom letošního podzimu prakticky bez kolon a zdržení). Otrokovice - Zlín zaspalo dobu.

0/−1
21.11.2014 0:35

T45o53m24a11s 29N83o58v12o95t54n78y 3151776888349

Otrokovice - Zlín by se mělo buď zrušit nebo předělat na (něco jako) šaliny končící v Otr. na vlakovém. Současný paskvil je k ničemu a ještě se bude utrácet za nové nádraží ve Zlíně kvůli pár motorákům.

0/−1
21.11.2014 0:32

P70e39t24r 28N27e55c84h48a49n58i63c65k75ý 7813106798450

Ještě jeden efekt. O zpoždění vlaku se všude mluví (průvodčí, hlášení ve vlaku, hlášení ve stanicích, tabule, aplikace a weby, polohy vlaků..), o zpoždění autobusu se nedozvíte ani za mák (pokladní na aut.nádr. vám max. řekne jestli tu už byl nebo ne), a zpoždění auta už nikdo ani nevnímá.

+2/0
20.11.2014 13:46

T30o35m24a63s 45N65o67v85o74t31n30y 3831476548659

I když zůstanu na dálnici nebo někde ve špičce stát dejme tomu těch 10-15 minut, pořád jsem i 2x rychlejší než vlak s MHD. Není co řešit.

0/−1
21.11.2014 0:36

P52e36t15r 40Z23a69v77ř30e88l 7679740613

Kdyby se radeji starali o vlaky bez zpozdeni, lepsi informovanost, kde vlak je a odstranili vsechny dobytcaky z NDR. Pak by mozna lidi pribyvalo. Ma osobni zkusenost je ze zpozdeni ma vice jak 50% vlaku. Nikdo vlastne nevi, kdy vlak prijede a jestli na neho mam pockat nebo jit na dalsi. V lete je tam vedro na infarkt a v zime to jde. No a ty vagony z NDR uz by konecne mohly drahy vratit. To neni kultura cestovani, ale neustaly natlak na cestujiciho, aby nejezdil. A tak se vlaku radsi vyhybam a nejsem sam. Jedu opravdu, jen kdyz uz to jinak nejde. Napr po pive, kdy me je to jedno.

+1/−15
20.11.2014 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.