Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD zavádějí Body, chtějí prodat víc lístků přes web. A přidají wi-fi

Devět z deseti jízdenek, které České dráhy prodají, jsou od pokladních nebo průvodčích. Státní dopravce chce tento podíl v příštích letech výrazně snížit ve prospěch jízdenek zakoupených přes internet. Za tím účelem spouští po vzoru leteckých dopravců, bank či obchodních řetězců věrnostní systém ČD Body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i77r27o96s44l21a13v 21H65e53r74a50n 6618587551

Vlakem je jezdit hnus v CR ;-€ Kolem Prahy to jeste jde tim Slonem, ale jinde jak prijede klasicky R - rychlik tak v lete je to utrpeni. Jsem tim po letech jednou jel prave tim R rychlikem a malem jsem dostal infarkt v tom pekle a dobytcaku ;-O Nemluve pokud je dobytcak plnej, myslim ted nejvic kupecka, to potom lidi stoji namackany nejen na chodbach ale i u WC ktere jim tam smrdi. Vystup z vlaku je taky zazitek, to treba nejdou ani ty rezaty dvere votevrit ;-D

0/−1
12.12.2014 6:28

M96i90r89o51s76l64a88v 87H68e62r79a41n 6938767751

No co jedno pozitivum jsem nasel, ze pokud jedete v lete, leje tolik pot ze je to pomalu jako v saune a tak clovek nemusi saunu resit ;-D Jet treba umytej na pohovor vlakem, tak tam prijede dotycny spoceny jako kdyby sportoval ;-D

0/−1
12.12.2014 6:30

J48a14r48o58s58l61a16v 37V46i20k 9125456698776

Používáte příliš silné výrazy. Jezdím vlakem každý den do práce a hlavní problémy jsou podle mého dva. Absolutně neukáznění cestující, kteří na sedadlo vedle sebe, případně i proti sobě, odloží zavazadlo, ačkoliv podle smluvních přepravních podmínek mohou obsadit jen jedno místo k sezení. Vy kolem nich potom chodíte a doprošujete se, aby alespoň jedno uvolnili a mohl jste si sednout. Problémem druhým je chování drah v tom, že průvodčí výše uvedené absolutně pomíjejí, i když mi bylo sděleno, že to jejich povinností je, a potom každodenní, alespoň minutové, ale většinou delší zpoždění.

+1/0
12.12.2014 7:36

K26a91t20e77ř66i59n98a 15V38a88š46á29k46o33v29á 5681712979725

vidite, a ja zas nesnasim, kdyz na me fouka klimatizace, pravidelne me z toho bolivaji klouby pri ceste delsi nez cca hdina, to radej to vedro. :-P

0/0
12.12.2014 8:25

J17a93n 22M43a33t21ú44š 5937540295726

No ty by si museli ČD nejprve udělat e-shop na prodej jízdenek a nepoužívat ten paskvil co mají nyní. U žlutého jsem si koupil jízdenku za necelou minutu, ČD mi ji vůbec nebyli schopni prodat.

0/−1
1.12.2014 10:31

K59a71r78e20l 12Ř12e79h35á64č87e38k 9292660241382

Že jste něco nezvládl je váš problém. U ČD to trvá déle, ale dejme tomu tak dvě minuty. A je vcelku logické, že to mají o něco složitější, neboť přepravují psi, kola a tak. To žlutý ne. Jinak používám teď už jen jen aplikaci Muj vlak, zkuste a třeba to tam koupit zvládnete. Přijde mi to hodně jednoduché. U obou dopravců.

+2/0
2.12.2014 5:45

M88i17r64o39s25l89a11v 46H65e80r97a64n 6588937101

Jizdenku bezne kupuju uz i na kratke vzdalenosti na CS Shopu. Proc? To potom co jsem zjistil ze kdyz dobiham vlak, naskocim a ejhle nemam jizdenku. Tak vytahnu tablet, tam to nacvakam a sup uz tu jizdenku mam :-) Sice je nevyhoda ze dany spoj zmizne z vyberu uz 5min pred odjezdem, ale to resim ze koupim jizdenku klidne na dalsi spoj stejne trasy. Jelikoz je mozne jet klidne jinym vlakem, pruvodci nerekne ani popel a ja jsem v klidu :-) Proste ujede vlak, jede dalsim po stejne trase. Pripadne nestacite koupit, zadnej stres ze bude ve vlaku prirazka na jizdenku. Proste se koupi na tabletu a je to. Jediny co teda je problem a to MINUS je storno jizdenky. Muset koupit nejdriv jizdenku, pak zas zadat zpet vraceni a cekat na to. Pripadne pokud to zrusite i vcas, ale uz dana cesta se nepojede berou storno docela. Takze ano SA je urcite mnohem dal, ze tam proste zrusim, vrati to prachy a koupim znova a klidek. Dal ano je tam ta pomalost, trochu jednodusi by to bejt mohlo jako to ma SA.

0/0
12.12.2014 6:08

K37a36t27e85ř44i48n21a 67V41a39š52á41k57o78v14á 5321352689815

jak to ze ne ? Psy dejme tomu ne, ale na kola a lyze tam kolonku maji. Takze pravdu nemate.

0/−1
12.12.2014 8:27

K29a14r52e81l 16Ř77e73h23á61č18e12k 9522980471112

Regiojet kola neprepravuje. Lyze nevim. Ty me tak nezajimaji.

+1/0
12.12.2014 11:07

P80e55t56r 95D60v46o75ř16á59k 9214667752760

České dráhy připravují i další změny, které cestující nepotěší, hlavně větší skupiny cestujících, které jsou zvyklí cestovat na skupinovou slevu. Skupiny šesti a více spolucestujících se budou muset nově pro přiznání slevy přihlásit tři dny předem prostřednictvím objednávkového formuláře.

www.metro.cz

0/0
24.11.2014 20:19

V82a61c92l21a75v 86H31a62j22e65k 3776419949

Pokud se týká zadaných údajů asi by bylo dobré, kdyste to nějak upřesnil, nejlépe mimo tuto diskusi (vsusicky@atlas.cz). Používáte záložku Moje poslední nákupy?? Pokud jste registrovaný a přihlášený použijí se i údaje z Vašeho profilu, údaje o platební kartě ukládat eShop nesmí, ale umožnuje to platební brána. Podmínkou je být registrovaný v eshopu a být přihlášený. Ale zabezpečení plateb je potom pouze heslem do eshopu, což považujeme za bezpečnostní riziko, zvláš ve spojení s přenesením odpovědnodti z banky na ČD. Proto jsme to zatím nerealizovali. Cenovou optimalizaci dělá eshop již nyní se zachováním principu jediné přepravní smlouvy, tedy z tohoto důvodu eshop nesloží jízdenku z Prahy do Jedlové ze Včasné jízdenkyz Prahy do Děčína a druhé jízdenky Děčín-Jedlová. Ze stejného důvodu tyto kombinace nenabízí ani pokladnici. O bodech se píše v článku. Určité zjednodušení nákupního procesu se připravuje, měl by se více přiblížit mobilní verzi či aplikaci Můj vlak.

0/0
21.11.2014 8:18

M21i30r40o44s70l84a11v 81H52e85r58a61n 6328177471

Podle me ta bezpecnost neni az takovy problem, treba u banky mam 3D Secure takze pri nakupu treba u CD Shopu jeste platbu potvrzuji sms kodem :-)

0/0
12.12.2014 6:14

T76o14m32a26s 80N11o85v30o79t88n85y 3811336618849

A bude ten eshop konečně uživatelsky přátelský a pohodlnější? Bude si pamatovat zadané údaje nebo je bude nutné pořád dokola zadávat při koupi jízdenek v košíku znova? Nabídne sám od sebe nejlepší kombinaci tarifu? Nebo bude dávat nějaké v praxi nevyužitelné body místo malého, ale okamžitého 3% bonusu jako dříve?

0/−1
21.11.2014 0:25
Foto

J43a35n 65Č26e74r90m14á77k 4679798265257

ať si dráhy dávají body, jaké chtějí. Dokud nebudou se zákazníkem jednat slušně, "vybodují" maximálně samy sebe...

jak je např. možné, že jedna cesta ČD z pokladny je podstatně dražší, než tatáž cesta od IDOS a to ji ještě můžu zkombinovat s busy...

totéž  ta jejich slavná zákaznická karta ve stylu "nechci slevu zadarmo"... či spíše, zaplaťte si za to, že si vás uvážeme a  abychom vám nezdražili  víc, než ostatním...!!!!!!;-D;-(

+4/−12
20.11.2014 15:10

V60a54c54l44a70v 63H15a81j20e79k 3566609159

IDS je svým způsobem politická úlitba krajů vůči svým voličům. Principiálně jsou tarify koncipovány tak aby byly výhodnější než tarify jednotlivých dopravců. To co by ovšem mělo být hlavním přínosem je vytvoření určité provázanosti jízdních řádů jednotlivých dopravců v regionu a tady zlepšení dopravní obslužnosti pro obyvatele regionu a s tím spojený přesun  cestujících od individuální dopravy do té veřejné. Myslím, že někde se to i docela daří a ČD jsou do většiny IDS zapojeny.

+5/0
20.11.2014 15:19

O34l48d17ř81i84c50h 74J26a36n20e67č56e53k 8489666603881

IDS podle mě nejsou žádnou politickou úlitbou, ale naopak pochopitelnou snahou efektivně organizovat hromadnou dopravu a nabídnout ji občanům v co nejprovázanější a uživatelsky nejjednodušší podobě tak, aby byli motivováni preferovat ji před automobily.

V tarifní oblasti jsou myslím hlavními výhodami IDS jednotný (a tedy relativně přehledný) tarif napříč krajem a hlavně to, že se cestující nemusí ohlížet, s kterým dopravcem zrovna jede - jízdenky bývají přestupní a pokud např. cestující s měsíční jízdenkou dojíždí po trase, kde jezdí jak vlak, tak autobus, anebo na stejné trati vlaky různých dopravců, může jet ráno tím a odpoledne oním, podle toho, co se mu zrovna více hodí.

Co vím, tak s jízdným to často bývá tak, že tarif IDS je někde mezi zákaznickým (IN25) a základním jízdným ČD. Což samozřejmě neznamená, že neexistují situace, kdy je IDS levnější než IN25 anebo naopak dražší než obyčejné jízdné ČD.

Třeba v Rakousku platí přednost tarifu IDS, tzn. pokud jedete v rámci IDS za základní jízdné, platíte vždy tarif IDS a za tarif dopravce jet nelze! (pokud např. jedete vlakem, tak buďto za plný tarif IDS anebo máte zákaznickou kartu ÖBB a v tom případě můžete jet za jejich zákaznický tarif - ale nelze jet za základní tarif ÖBB).

0/0
21.11.2014 9:57

V71a70c35l66a24v 66H74a17j75e12k 3756119799

Vzhledem k tomu, že regionální dopravu jak autobusovu tak vlakovou objednávvají kraje, tak by pochopitelně kraje měly efektivně organizovat a provázat dopravu bez IDS. Jinak s Vámi souhlasím a nejme myslím v rozporu ;-D

+1/0
21.11.2014 10:18

O18l86d58ř43i88c49h 39J60a41n69e57č67e16k 8159866823801

v rozporu v zásadě nejsme, snad až na první dvě věty Vašeho včerejšího příspěvku.

co se týče organizace dopravy, kterou kraje objednávají, pak s Vámi souhlasím, že efektivita a návaznosti nemají s IDS co do činění, to by měl kraj dělat tak jako tak.

slovo "integrovaný" ve zkratce IDS se myslím vztahuje primárně na tarifní integraci - tedy jednotné přestupní jízdné. Vy to můžete chápat jako úlitbu voličům, já to chápu jako zatraktivnění veřejné dopravy. cestující na tom totiž většinou ušetří a zejména ten pravidelný - právě díky přestupným tarifům (dvě jízdenky každá na 10km jsou zpravidla výrazně dražší než jedna na 20, anebo nepotřebuji zvlášť jízdenku na vlak a na návaznou MHD) nebo proto, že nemusí řešit, s kým / čím na dané trase jede.

nemyslím si totiž, že se kraje snaží tarify IDS cíleně koncipovat tak, aby byly levnější, než tarify dopravců. pro ČD to možná platí - v případě obyčejného jízdného, nikoliv zákaznického. pro autobusy spíše ne, ty mívají podobné ceny jako IDS.

0/0
21.11.2014 11:23

V91a43c56l52a64v 88H85a97j58e46k 3406809159

Ta věta o úlitbě voličům byla myšlena spíše žertem. Při realizaci IDS to tak ale většinou i vypadá. Děláte do politiky??:-)

0/0
21.11.2014 11:54

M41a87t67ě91j 30V27o27n91d17ř96i12č31k64a 4654470828436

Zákaznickou kartu za peníze prodávají též ÖBB, DB, ZSSK a předpokládám i další železniční zprávy.

+8/−1
20.11.2014 16:07
Foto

J73a41n 59Č33e46r86m24á80k 4599508285627

což ještě neznamená, že je to správné a k zákazníkům fér...

+2/−10
20.11.2014 16:12

R83a18d50e92k 48J48a40n49a23t97a 9895806584372

Ne, je to snaha dá slevu věrným zákazníkům. Slevová karta se totiž vyplatí tomu, kdo jezdí alespoň trochu často. Pro výpočet, zda se vám vyplatí, stačí látka prvních 4 tříd ZŠ.

Taky je to snaha přiblížit se cenovému modelu hlavní konkurence - osobních aut. Tam taky platí, že čím víc investujete (např. do úsporného vozu), tím leněji jezdíte. Vlastně už abyste mohl vyjet, potřebujete alespoň desetitisíce.

+3/−2
20.11.2014 19:41

T77o18m68a30s 25N54o47v35o98t53n65y 3331816478499

To je zase demagogie. Najděte jinou firmu, která dává věrnostní kartičky na slevu a ještě než ji vydá, tak za ni chce v průměru tisícovku. Ani by za tu tisícovku byla nějaká protihodnota (to proto, než začnete dávat nesmyslné příklady, kdy je potřeba na kartu při vydání načerpat kredit).

+1/−3
21.11.2014 0:28

O39l46d19ř75i98c67h 57J71a81n50e67č57e12k 8839466623511

nikdo Vám ji přeci nenutí. můžete jezdit bez karty za plné jízdné nebo využívat jiných nabídek ČD anebo s nimi nejezdit vůbec.

jaký význam má nadávat na to, že někdo něco dobrovolně nabízí, i když to mně osobně přijde divné?

+1/0
21.11.2014 9:44

O63l26d70ř69i43c34h 51J74a96n59e35č13e53k 8199116313721

asi byste byl spokojenější, kdyby žádná taková sleva neexistovala a všichni museli platit plné jízdné??

já bych řekl, že je to něco podobného, jako když jste členem určitého sportovního klubu, kde musíte zaplatit roční příspěvek, za nějž ale de facto nic nedostáváte, protože ještě navíc musíte jednorázově platit za každé využití hřiště, sauny či jiného jejich zařízení.

0/0
21.11.2014 9:38

T24o39m41a19s 76N85o20v60o65t46n77y 3901956708819

Takže je to správně, že chci slevu, tak musím nejdřív pořídit drahou kartičku? Jen proto že jinde je to taky tak? Jinak samozřejmě jsou dopravci, kteří mají daleko využitelnější systém nákupu/rezervace jízdenek na zákaznickou kartu a ta karta je zdarma.

0/−1
21.11.2014 0:27
Foto

B81r94o89n57i94s74l42a86v 82G72a54b58r55y49š 2192359371

Tady někdo zase něco nepochopil... :-/

Tarif každého IDS je konstruován jinak než tarif ČD. Máte navíc IDS, v nichž jízdenka kombinovat s autobusy vůbec nejde. Co se týká zákaznické karty, najezdím přes 24 tis. km ročně a zaplatím na jízdenkách a INkartě cca 19 tis. Kč. Dokážete to překonat?

0/0
20.11.2014 21:26

V25a92c17l59a52v 89H96a78j91e78k 3466629689

Pane Sůra, je mi záhadou, jakým způsobem určujete doporučované příspěvky, ale dle hodnocení to nejspíš není. Já bych třeba těba rád videl tuten, i když z bodovým systéme přímo nesouvisí ;-D:

Ono je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na 20 vlaků a na 7000 v česku + cizinu. Navíc můžete mít řeba In100, síťovou jízdenku, jízdenku pro skupinu a pod. To vše ovšem ti dva nenabízí. Navíc ČD nemají v každím voze pendolina stevarda. Příjmení, jméno a číslo dokladu je ochrana poroti tomu aby jste ne jednu jízdenku nejel vy i dalších Vašich 5 kamarádů. navíc jsou tyto údaje nutné i v Německu, Rakousku a jinde v Evropě.

+6/−4
20.11.2014 14:40

J91a11n 68S77ů17r78a 4765243473102

Pane Hájku, já doporučované příspěvky neurčuji. Jistě, je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na vlaky provozované ČD a DB nebo co jste tím chtěl říct? ČD samy přiznávají, že jsou výrazně pod podílem online prodejů i oproti ÖBB i DB.

0/0
20.11.2014 21:45

V69a80c84l68a67v 60H81a45j72e38k 3286479169

Prostě jde o to, že srovnávat složitost nákupu v eshopu ČD s eshopem RJ nebo Leo je nesmysl. Smysl má porovnání s eshopy zahraničních železnic a to jsem příspěvkme chtěl zviditelnit. To, že podíl eshopu ČD na celkovém prodeji je nižší než u DB či ÖBB jsem nerozporoval. Příčin asi bude více. Jsme si ale vědomi toho, že nám chybí nástroje přímého bankovnictví, ale tady nám hodně svazuje ruce zákon o veřejných zakázkách. Zavedení předplatného (kreditového účtu) připravujeme, zejména pro podporu mobilního prodeje.

+1/−2
21.11.2014 8:29

J73a13n 88S26ů53r93a 4365813413272

Takže vy jste z Českých drah, když píšete nám? :-)Že to nenapíšete rovnou. Zákon vás nijak nesvazuje, to jsou jen vaše oblíbené výmluvy.

+1/−1
21.11.2014 8:39

V14a64c74l80a41v 11H18a65j56e39k 3346499989

Nějakou formu veřejné zakázky musí ČD udělat v podstatě na všecho,  takže nákup čehokoliv je procesně a časově vždy náročnější proti tomu, kdo podle tohoto zákona psotupovat nemusi. A vněkterých případech zákon vytváří i situace, které v podstatě nemají rozumné řešení, což se do určité míry týká třeba právě poskytovatelů platebních služeb.

+1/0
21.11.2014 9:09

J69a54n 33S50ů73r40a 4395873653132

Ano, a co ČD bránilo tuto soutěž vypsat už dávno?

0/0
21.11.2014 9:09

V83a24c82l80a96v 45H95a43j45e93k 3986539669

To není téma pro veřejnou diskusi a nejsem si jistý zda i to lze probírat i mimo.

0/0
21.11.2014 9:31

J58a93n 35S15ů48r88a 4295763613492

Myslím, že to naopak téma je:)

0/0
21.11.2014 9:32

V61a24c85l23a16v 70H77a56j12e31k 3826779459

Tak na 3 pokus. Spotřební daň z energií i DPH platí ČD taky, takže do společného daňového balíku příjmůl přispívají stejně jako motoristé. Kdyby to bylo tak jak píšete, nebyla by železnice asi "dotovaná" v celé Evropě. Model který v ČR máme od roku 2003 fungoval třeba ve Francii už před rokem 1989. Řek bych, že se toho od francouzů hodně zkopírovalo.

+3/0
20.11.2014 13:52

V44a67c72l71a56v 84H66a89j14e44k 3486849609

Ale spotřební daň z PHM  i DPH platí ČD také.

+2/0
20.11.2014 13:46

V54a62c77l48a13v 87H96a11j76e19k 3286879939

Alke to platí dráhy taky.

0/0
20.11.2014 13:21
Foto

B22r61o26n63i19s97l85a32v 77G30a80b98r24y42š 2232639111

Když už se nakousla ta zpoždění, zajímal by mě psychologický efekt vnímání času. Když má vlak 5 - 10 minut zpoždění, každý si toho všimne a hned musí někomu vynadat, že to jezdí pozdě. Když se ale vlivem rekonstrukce podaří jízdní dobu zkrátit o 10 minut, zase ti samí budou vykládat, že je to málo a že to nemá žádný smysl. Tak si prosím vás rozmyslete, jak vnímáte čas. Je pro vás 10 minut opravdu 10 minut? Jak byste efektivně naložili s 10 minutami času? Využili byste ten čas, kdybyste přijeli domů o 10 minut dříve? Jak moc je pro vás takový čas zanedbatelný (kromě návazností spojů, kde je to celkem logické)?

+8/−2
20.11.2014 12:22

M69a32r44t67i67n 88Š58p11á53d 4732589561506

Zkrácení jízdní doby je vždy pozitivní. Když se od GVD 2013/14 zkrátila jízdní doba Praha - Tábor ca. o 15 minut, mohu přijet na přestup pozdějším spojem a o víkendu to udělá prakticky hodinu. :-)

+3/0
20.11.2014 13:11
Foto

B55r21o54n92i74s68l14a81v 65G27a14b61r39y30š 2642839111

Já s tím souhlasím, ale někteří to pořád nevnímají a říkají, že se na dráze nic neděje.

+2/0
20.11.2014 13:20

M28a73r65t19i51n 39Š38p91á67d 4872679161686

Jistě že se děje, ale také... třeba 1. koridor Praha - Brno není ani po 20 letech hotový (Choceň - Ústí, Úvaly). Kam se mezitím posunuly rychlosti v Evropě? Tady s velkou slávou něco 20 let přestavujeme na 160, abychom zjistili, že už to nestačí. Nehledě na to, že v úseku Svitavy - Brno není průměrná rychlost ani 120 km/h.

+2/0
20.11.2014 13:29
Foto

B52r74o76n84i54s22l93a42v 75G94a59b49r39y12š 2792829651

Souhlasím. Je to tady spíš o té hospodárnosti. Ale určitě je na tom železnice líp než silnice. Už jen třeba rekonstrukce uzlu Ústí nad Orlicí. Pokaždé, když jsem tudy jel, něco přibylo. Ta stavba rostla před očima. Mám z toho fakt radost. :-)

Ale silnice se odbývají a jsou tam větší zmetky než na železnici.

+2/0
20.11.2014 13:33

M70a83r44t44i31n 28Š28p57á87d 4322869861166

Pokaždé, když finančně vypomohla EU, něco přibylo.:-) Jinak je otázkou, zda by se tam bylo dodnes koplo do země. A pokud jde o srovnání se silnicemi, kdyby se v uplynulých 20 letech byla věnovala rozvoji železnice třetina zájmu jako rozvoji silnic, dávno by tady byla Medlešická spojka, dvojkolejné úseky Brno - Přerov, Otrokovice - Zlín, Praha - Kladno, napojení Milovic na trať Nymburk - Mladá Boleslav atd.

+4/0
20.11.2014 13:41

V25í39t14e80k 71V91e66č96e53r68e33k 7618889713855

Souhlas, do dálnic se valí furt, i kdyby na chleba nebylo, jen se tam krade, protože ty dálnice se po roce zvlní a mosty spadnou, ale do železnic se investuje maximálně po nějaké dopravní nehodě, kdy je potřeba opravit 100metrový úsek. Brno - Přerov a Brno - Olomouc, to je tragédie, jednokolejka, každý rok půl roku výluka, jede se přes návsí, kde si v kolejích zobou slepice, půl hodiny se kroutí kolem Brna ze všech stran a 1:45 hod čas Brno - Olomouc, to už je na zvážení jízdní kolo. Otrokovice Zlín nevím, to je jedno město v podstatě a vzhledem k té četnosti vlaků se krásně vyminou, navíc tam je i MHD vedle.

+1/0
20.11.2014 17:27

T35o84m68a53s 56N32o65v48o87t20n63y 3511896978489

Do dálnic se valí daleko méně než by bylo potřeba, aby konečně ta síť byla aspoň trochu použitelná a hotová. Korupce a nekvalita je jiná věc a na železnici to není jiné. 1:45 do Olomouce je samozřejmě o ničem, že lidi tím vlakem pořád jezdí je jejich blbost, když existuje spojení po dálnici v délce 1h (krom letošního podzimu prakticky bez kolon a zdržení). Otrokovice - Zlín zaspalo dobu.

0/−1
21.11.2014 0:35

T95o63m37a94s 32N67o81v41o58t20n58y 3131816228589

Otrokovice - Zlín by se mělo buď zrušit nebo předělat na (něco jako) šaliny končící v Otr. na vlakovém. Současný paskvil je k ničemu a ještě se bude utrácet za nové nádraží ve Zlíně kvůli pár motorákům.

0/−1
21.11.2014 0:32

P18e45t59r 73N10e64c66h48a97n94i60c87k24ý 7813336948120

Ještě jeden efekt. O zpoždění vlaku se všude mluví (průvodčí, hlášení ve vlaku, hlášení ve stanicích, tabule, aplikace a weby, polohy vlaků..), o zpoždění autobusu se nedozvíte ani za mák (pokladní na aut.nádr. vám max. řekne jestli tu už byl nebo ne), a zpoždění auta už nikdo ani nevnímá.

+2/0
20.11.2014 13:46

T68o57m45a65s 79N56o22v74o75t81n85y 3401976238299

I když zůstanu na dálnici nebo někde ve špičce stát dejme tomu těch 10-15 minut, pořád jsem i 2x rychlejší než vlak s MHD. Není co řešit.

0/−1
21.11.2014 0:36

P87e24t19r 98Z83a51v98ř52e44l 7759230223

Kdyby se radeji starali o vlaky bez zpozdeni, lepsi informovanost, kde vlak je a odstranili vsechny dobytcaky z NDR. Pak by mozna lidi pribyvalo. Ma osobni zkusenost je ze zpozdeni ma vice jak 50% vlaku. Nikdo vlastne nevi, kdy vlak prijede a jestli na neho mam pockat nebo jit na dalsi. V lete je tam vedro na infarkt a v zime to jde. No a ty vagony z NDR uz by konecne mohly drahy vratit. To neni kultura cestovani, ale neustaly natlak na cestujiciho, aby nejezdil. A tak se vlaku radsi vyhybam a nejsem sam. Jedu opravdu, jen kdyz uz to jinak nejde. Napr po pive, kdy me je to jedno.

+1/−15
20.11.2014 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.