Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD zavádějí Body, chtějí prodat víc lístků přes web. A přidají wi-fi

Devět z deseti jízdenek, které České dráhy prodají, jsou od pokladních nebo průvodčích. Státní dopravce chce tento podíl v příštích letech výrazně snížit ve prospěch jízdenek zakoupených přes internet. Za tím účelem spouští po vzoru leteckých dopravců, bank či obchodních řetězců věrnostní systém ČD Body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74i75r67o89s27l66a85v 70H19e85r55a48n 6478317981

Vlakem je jezdit hnus v CR ;-€ Kolem Prahy to jeste jde tim Slonem, ale jinde jak prijede klasicky R - rychlik tak v lete je to utrpeni. Jsem tim po letech jednou jel prave tim R rychlikem a malem jsem dostal infarkt v tom pekle a dobytcaku ;-O Nemluve pokud je dobytcak plnej, myslim ted nejvic kupecka, to potom lidi stoji namackany nejen na chodbach ale i u WC ktere jim tam smrdi. Vystup z vlaku je taky zazitek, to treba nejdou ani ty rezaty dvere votevrit ;-D

0/−1
12.12.2014 6:28

M83i61r53o68s13l66a12v 66H37e87r36a74n 6288717451

No co jedno pozitivum jsem nasel, ze pokud jedete v lete, leje tolik pot ze je to pomalu jako v saune a tak clovek nemusi saunu resit ;-D Jet treba umytej na pohovor vlakem, tak tam prijede dotycny spoceny jako kdyby sportoval ;-D

0/−1
12.12.2014 6:30

J39a17r94o94s87l15a23v 32V28i68k 9645406968576

Používáte příliš silné výrazy. Jezdím vlakem každý den do práce a hlavní problémy jsou podle mého dva. Absolutně neukáznění cestující, kteří na sedadlo vedle sebe, případně i proti sobě, odloží zavazadlo, ačkoliv podle smluvních přepravních podmínek mohou obsadit jen jedno místo k sezení. Vy kolem nich potom chodíte a doprošujete se, aby alespoň jedno uvolnili a mohl jste si sednout. Problémem druhým je chování drah v tom, že průvodčí výše uvedené absolutně pomíjejí, i když mi bylo sděleno, že to jejich povinností je, a potom každodenní, alespoň minutové, ale většinou delší zpoždění.

+1/0
12.12.2014 7:36

K47a16t85e21ř30i67n67a 52V23a72š19á39k11o90v91á 5671982739135

vidite, a ja zas nesnasim, kdyz na me fouka klimatizace, pravidelne me z toho bolivaji klouby pri ceste delsi nez cca hdina, to radej to vedro. :-P

0/0
12.12.2014 8:25

J58a18n 39M35a14t95ú55š 5407450845966

No ty by si museli ČD nejprve udělat e-shop na prodej jízdenek a nepoužívat ten paskvil co mají nyní. U žlutého jsem si koupil jízdenku za necelou minutu, ČD mi ji vůbec nebyli schopni prodat.

0/−1
1.12.2014 10:31

K39a88r67e41l 60Ř24e24h38á86č93e32k 9842570141312

Že jste něco nezvládl je váš problém. U ČD to trvá déle, ale dejme tomu tak dvě minuty. A je vcelku logické, že to mají o něco složitější, neboť přepravují psi, kola a tak. To žlutý ne. Jinak používám teď už jen jen aplikaci Muj vlak, zkuste a třeba to tam koupit zvládnete. Přijde mi to hodně jednoduché. U obou dopravců.

+2/0
2.12.2014 5:45

M40i59r69o90s36l47a49v 17H79e81r24a74n 6378327671

Jizdenku bezne kupuju uz i na kratke vzdalenosti na CS Shopu. Proc? To potom co jsem zjistil ze kdyz dobiham vlak, naskocim a ejhle nemam jizdenku. Tak vytahnu tablet, tam to nacvakam a sup uz tu jizdenku mam :-) Sice je nevyhoda ze dany spoj zmizne z vyberu uz 5min pred odjezdem, ale to resim ze koupim jizdenku klidne na dalsi spoj stejne trasy. Jelikoz je mozne jet klidne jinym vlakem, pruvodci nerekne ani popel a ja jsem v klidu :-) Proste ujede vlak, jede dalsim po stejne trase. Pripadne nestacite koupit, zadnej stres ze bude ve vlaku prirazka na jizdenku. Proste se koupi na tabletu a je to. Jediny co teda je problem a to MINUS je storno jizdenky. Muset koupit nejdriv jizdenku, pak zas zadat zpet vraceni a cekat na to. Pripadne pokud to zrusite i vcas, ale uz dana cesta se nepojede berou storno docela. Takze ano SA je urcite mnohem dal, ze tam proste zrusim, vrati to prachy a koupim znova a klidek. Dal ano je tam ta pomalost, trochu jednodusi by to bejt mohlo jako to ma SA.

0/0
12.12.2014 6:08

K25a35t82e97ř70i12n33a 35V47a58š88á30k30o45v13á 5291472519185

jak to ze ne ? Psy dejme tomu ne, ale na kola a lyze tam kolonku maji. Takze pravdu nemate.

0/−1
12.12.2014 8:27

K15a34r37e55l 98Ř91e89h81á87č59e45k 9492860151292

Regiojet kola neprepravuje. Lyze nevim. Ty me tak nezajimaji.

+1/0
12.12.2014 11:07

P95e11t59r 42D29v17o33ř31á41k 9474277292700

České dráhy připravují i další změny, které cestující nepotěší, hlavně větší skupiny cestujících, které jsou zvyklí cestovat na skupinovou slevu. Skupiny šesti a více spolucestujících se budou muset nově pro přiznání slevy přihlásit tři dny předem prostřednictvím objednávkového formuláře.

www.metro.cz

0/0
24.11.2014 20:19

V76a62c75l32a29v 27H42a86j79e83k 3156809299

Pokud se týká zadaných údajů asi by bylo dobré, kdyste to nějak upřesnil, nejlépe mimo tuto diskusi (vsusicky@atlas.cz). Používáte záložku Moje poslední nákupy?? Pokud jste registrovaný a přihlášený použijí se i údaje z Vašeho profilu, údaje o platební kartě ukládat eShop nesmí, ale umožnuje to platební brána. Podmínkou je být registrovaný v eshopu a být přihlášený. Ale zabezpečení plateb je potom pouze heslem do eshopu, což považujeme za bezpečnostní riziko, zvláš ve spojení s přenesením odpovědnodti z banky na ČD. Proto jsme to zatím nerealizovali. Cenovou optimalizaci dělá eshop již nyní se zachováním principu jediné přepravní smlouvy, tedy z tohoto důvodu eshop nesloží jízdenku z Prahy do Jedlové ze Včasné jízdenkyz Prahy do Děčína a druhé jízdenky Děčín-Jedlová. Ze stejného důvodu tyto kombinace nenabízí ani pokladnici. O bodech se píše v článku. Určité zjednodušení nákupního procesu se připravuje, měl by se více přiblížit mobilní verzi či aplikaci Můj vlak.

0/0
21.11.2014 8:18

M45i75r11o19s12l24a10v 66H16e27r87a18n 6878967101

Podle me ta bezpecnost neni az takovy problem, treba u banky mam 3D Secure takze pri nakupu treba u CD Shopu jeste platbu potvrzuji sms kodem :-)

0/0
12.12.2014 6:14

T15o23m60a73s 69N20o21v96o69t26n66y 3871856908269

A bude ten eshop konečně uživatelsky přátelský a pohodlnější? Bude si pamatovat zadané údaje nebo je bude nutné pořád dokola zadávat při koupi jízdenek v košíku znova? Nabídne sám od sebe nejlepší kombinaci tarifu? Nebo bude dávat nějaké v praxi nevyužitelné body místo malého, ale okamžitého 3% bonusu jako dříve?

0/−1
21.11.2014 0:25
Foto

J26a54n 61Č10e71r57m29á32k 4459138285147

ať si dráhy dávají body, jaké chtějí. Dokud nebudou se zákazníkem jednat slušně, "vybodují" maximálně samy sebe...

jak je např. možné, že jedna cesta ČD z pokladny je podstatně dražší, než tatáž cesta od IDOS a to ji ještě můžu zkombinovat s busy...

totéž  ta jejich slavná zákaznická karta ve stylu "nechci slevu zadarmo"... či spíše, zaplaťte si za to, že si vás uvážeme a  abychom vám nezdražili  víc, než ostatním...!!!!!!;-D;-(

+4/−12
20.11.2014 15:10

V69a44c87l24a41v 29H42a81j65e33k 3406209199

IDS je svým způsobem politická úlitba krajů vůči svým voličům. Principiálně jsou tarify koncipovány tak aby byly výhodnější než tarify jednotlivých dopravců. To co by ovšem mělo být hlavním přínosem je vytvoření určité provázanosti jízdních řádů jednotlivých dopravců v regionu a tady zlepšení dopravní obslužnosti pro obyvatele regionu a s tím spojený přesun  cestujících od individuální dopravy do té veřejné. Myslím, že někde se to i docela daří a ČD jsou do většiny IDS zapojeny.

+5/0
20.11.2014 15:19

O78l41d91ř44i35c23h 75J89a10n42e56č86e35k 8529846903251

IDS podle mě nejsou žádnou politickou úlitbou, ale naopak pochopitelnou snahou efektivně organizovat hromadnou dopravu a nabídnout ji občanům v co nejprovázanější a uživatelsky nejjednodušší podobě tak, aby byli motivováni preferovat ji před automobily.

V tarifní oblasti jsou myslím hlavními výhodami IDS jednotný (a tedy relativně přehledný) tarif napříč krajem a hlavně to, že se cestující nemusí ohlížet, s kterým dopravcem zrovna jede - jízdenky bývají přestupní a pokud např. cestující s měsíční jízdenkou dojíždí po trase, kde jezdí jak vlak, tak autobus, anebo na stejné trati vlaky různých dopravců, může jet ráno tím a odpoledne oním, podle toho, co se mu zrovna více hodí.

Co vím, tak s jízdným to často bývá tak, že tarif IDS je někde mezi zákaznickým (IN25) a základním jízdným ČD. Což samozřejmě neznamená, že neexistují situace, kdy je IDS levnější než IN25 anebo naopak dražší než obyčejné jízdné ČD.

Třeba v Rakousku platí přednost tarifu IDS, tzn. pokud jedete v rámci IDS za základní jízdné, platíte vždy tarif IDS a za tarif dopravce jet nelze! (pokud např. jedete vlakem, tak buďto za plný tarif IDS anebo máte zákaznickou kartu ÖBB a v tom případě můžete jet za jejich zákaznický tarif - ale nelze jet za základní tarif ÖBB).

0/0
21.11.2014 9:57

V70a51c16l50a61v 81H12a35j68e53k 3186599929

Vzhledem k tomu, že regionální dopravu jak autobusovu tak vlakovou objednávvají kraje, tak by pochopitelně kraje měly efektivně organizovat a provázat dopravu bez IDS. Jinak s Vámi souhlasím a nejme myslím v rozporu ;-D

+1/0
21.11.2014 10:18

O23l50d89ř47i77c87h 40J10a77n14e38č78e44k 8549666533921

v rozporu v zásadě nejsme, snad až na první dvě věty Vašeho včerejšího příspěvku.

co se týče organizace dopravy, kterou kraje objednávají, pak s Vámi souhlasím, že efektivita a návaznosti nemají s IDS co do činění, to by měl kraj dělat tak jako tak.

slovo "integrovaný" ve zkratce IDS se myslím vztahuje primárně na tarifní integraci - tedy jednotné přestupní jízdné. Vy to můžete chápat jako úlitbu voličům, já to chápu jako zatraktivnění veřejné dopravy. cestující na tom totiž většinou ušetří a zejména ten pravidelný - právě díky přestupným tarifům (dvě jízdenky každá na 10km jsou zpravidla výrazně dražší než jedna na 20, anebo nepotřebuji zvlášť jízdenku na vlak a na návaznou MHD) nebo proto, že nemusí řešit, s kým / čím na dané trase jede.

nemyslím si totiž, že se kraje snaží tarify IDS cíleně koncipovat tak, aby byly levnější, než tarify dopravců. pro ČD to možná platí - v případě obyčejného jízdného, nikoliv zákaznického. pro autobusy spíše ne, ty mívají podobné ceny jako IDS.

0/0
21.11.2014 11:23

V89a96c74l18a69v 68H12a82j27e59k 3886189669

Ta věta o úlitbě voličům byla myšlena spíše žertem. Při realizaci IDS to tak ale většinou i vypadá. Děláte do politiky??:-)

0/0
21.11.2014 11:54

M69a66t40ě17j 28V16o95n87d73ř96i60č24k91a 4464770708276

Zákaznickou kartu za peníze prodávají též ÖBB, DB, ZSSK a předpokládám i další železniční zprávy.

+8/−1
20.11.2014 16:07
Foto

J36a45n 81Č75e63r21m84á84k 4539808875647

což ještě neznamená, že je to správné a k zákazníkům fér...

+2/−10
20.11.2014 16:12

R60a37d50e91k 21J44a70n48a36t35a 9605566144252

Ne, je to snaha dá slevu věrným zákazníkům. Slevová karta se totiž vyplatí tomu, kdo jezdí alespoň trochu často. Pro výpočet, zda se vám vyplatí, stačí látka prvních 4 tříd ZŠ.

Taky je to snaha přiblížit se cenovému modelu hlavní konkurence - osobních aut. Tam taky platí, že čím víc investujete (např. do úsporného vozu), tím leněji jezdíte. Vlastně už abyste mohl vyjet, potřebujete alespoň desetitisíce.

+3/−2
20.11.2014 19:41

T10o23m92a76s 32N34o21v98o33t53n36y 3901166558549

To je zase demagogie. Najděte jinou firmu, která dává věrnostní kartičky na slevu a ještě než ji vydá, tak za ni chce v průměru tisícovku. Ani by za tu tisícovku byla nějaká protihodnota (to proto, než začnete dávat nesmyslné příklady, kdy je potřeba na kartu při vydání načerpat kredit).

+1/−3
21.11.2014 0:28

O31l74d34ř18i33c22h 68J19a32n80e11č16e32k 8899106833351

nikdo Vám ji přeci nenutí. můžete jezdit bez karty za plné jízdné nebo využívat jiných nabídek ČD anebo s nimi nejezdit vůbec.

jaký význam má nadávat na to, že někdo něco dobrovolně nabízí, i když to mně osobně přijde divné?

+1/0
21.11.2014 9:44

O70l47d20ř70i90c76h 58J62a53n60e14č96e64k 8309386253931

asi byste byl spokojenější, kdyby žádná taková sleva neexistovala a všichni museli platit plné jízdné??

já bych řekl, že je to něco podobného, jako když jste členem určitého sportovního klubu, kde musíte zaplatit roční příspěvek, za nějž ale de facto nic nedostáváte, protože ještě navíc musíte jednorázově platit za každé využití hřiště, sauny či jiného jejich zařízení.

0/0
21.11.2014 9:38

T15o60m36a47s 80N12o41v13o70t94n30y 3281886198329

Takže je to správně, že chci slevu, tak musím nejdřív pořídit drahou kartičku? Jen proto že jinde je to taky tak? Jinak samozřejmě jsou dopravci, kteří mají daleko využitelnější systém nákupu/rezervace jízdenek na zákaznickou kartu a ta karta je zdarma.

0/−1
21.11.2014 0:27

B68r11o29n67i44s82l39a97v 74G55a79b60r63y22š 6665604720

Tady někdo zase něco nepochopil... :-/

Tarif každého IDS je konstruován jinak než tarif ČD. Máte navíc IDS, v nichž jízdenka kombinovat s autobusy vůbec nejde. Co se týká zákaznické karty, najezdím přes 24 tis. km ročně a zaplatím na jízdenkách a INkartě cca 19 tis. Kč. Dokážete to překonat?

0/0
20.11.2014 21:26

V90a38c84l49a57v 86H88a44j78e67k 3296809389

Pane Sůra, je mi záhadou, jakým způsobem určujete doporučované příspěvky, ale dle hodnocení to nejspíš není. Já bych třeba těba rád videl tuten, i když z bodovým systéme přímo nesouvisí ;-D:

Ono je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na 20 vlaků a na 7000 v česku + cizinu. Navíc můžete mít řeba In100, síťovou jízdenku, jízdenku pro skupinu a pod. To vše ovšem ti dva nenabízí. Navíc ČD nemají v každím voze pendolina stevarda. Příjmení, jméno a číslo dokladu je ochrana poroti tomu aby jste ne jednu jízdenku nejel vy i dalších Vašich 5 kamarádů. navíc jsou tyto údaje nutné i v Německu, Rakousku a jinde v Evropě.

+6/−4
20.11.2014 14:40

J43a64n 51S81ů37r63a 4105693793202

Pane Hájku, já doporučované příspěvky neurčuji. Jistě, je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na vlaky provozované ČD a DB nebo co jste tím chtěl říct? ČD samy přiznávají, že jsou výrazně pod podílem online prodejů i oproti ÖBB i DB.

0/0
20.11.2014 21:45

V74a61c61l90a11v 50H76a89j14e43k 3576369609

Prostě jde o to, že srovnávat složitost nákupu v eshopu ČD s eshopem RJ nebo Leo je nesmysl. Smysl má porovnání s eshopy zahraničních železnic a to jsem příspěvkme chtěl zviditelnit. To, že podíl eshopu ČD na celkovém prodeji je nižší než u DB či ÖBB jsem nerozporoval. Příčin asi bude více. Jsme si ale vědomi toho, že nám chybí nástroje přímého bankovnictví, ale tady nám hodně svazuje ruce zákon o veřejných zakázkách. Zavedení předplatného (kreditového účtu) připravujeme, zejména pro podporu mobilního prodeje.

+1/−2
21.11.2014 8:29

J33a81n 20S23ů40r33a 4645253203262

Takže vy jste z Českých drah, když píšete nám? :-)Že to nenapíšete rovnou. Zákon vás nijak nesvazuje, to jsou jen vaše oblíbené výmluvy.

+1/−1
21.11.2014 8:39

V45a21c25l19a81v 84H13a60j12e21k 3276199869

Nějakou formu veřejné zakázky musí ČD udělat v podstatě na všecho,  takže nákup čehokoliv je procesně a časově vždy náročnější proti tomu, kdo podle tohoto zákona psotupovat nemusi. A vněkterých případech zákon vytváří i situace, které v podstatě nemají rozumné řešení, což se do určité míry týká třeba právě poskytovatelů platebních služeb.

+1/0
21.11.2014 9:09

J95a95n 87S92ů12r76a 4255463803172

Ano, a co ČD bránilo tuto soutěž vypsat už dávno?

0/0
21.11.2014 9:09

V13a28c10l26a49v 69H46a24j93e64k 3456259789

To není téma pro veřejnou diskusi a nejsem si jistý zda i to lze probírat i mimo.

0/0
21.11.2014 9:31

J85a41n 94S15ů10r82a 4545253423242

Myslím, že to naopak téma je:)

0/0
21.11.2014 9:32

V93a24c27l52a40v 62H47a93j78e63k 3146219899

Tak na 3 pokus. Spotřební daň z energií i DPH platí ČD taky, takže do společného daňového balíku příjmůl přispívají stejně jako motoristé. Kdyby to bylo tak jak píšete, nebyla by železnice asi "dotovaná" v celé Evropě. Model který v ČR máme od roku 2003 fungoval třeba ve Francii už před rokem 1989. Řek bych, že se toho od francouzů hodně zkopírovalo.

+3/0
20.11.2014 13:52

V81a67c62l90a65v 95H33a54j51e80k 3266119609

Ale spotřební daň z PHM  i DPH platí ČD také.

+2/0
20.11.2014 13:46

V17a71c24l63a35v 90H70a13j15e12k 3326269159

Alke to platí dráhy taky.

0/0
20.11.2014 13:21

B60r55o69n65i60s74l74a50v 23G47a46b91r88y29š 6185684520

Když už se nakousla ta zpoždění, zajímal by mě psychologický efekt vnímání času. Když má vlak 5 - 10 minut zpoždění, každý si toho všimne a hned musí někomu vynadat, že to jezdí pozdě. Když se ale vlivem rekonstrukce podaří jízdní dobu zkrátit o 10 minut, zase ti samí budou vykládat, že je to málo a že to nemá žádný smysl. Tak si prosím vás rozmyslete, jak vnímáte čas. Je pro vás 10 minut opravdu 10 minut? Jak byste efektivně naložili s 10 minutami času? Využili byste ten čas, kdybyste přijeli domů o 10 minut dříve? Jak moc je pro vás takový čas zanedbatelný (kromě návazností spojů, kde je to celkem logické)?

+8/−2
20.11.2014 12:22

M43a10r50t78i55n 75Š78p25á38d 4232499861756

Zkrácení jízdní doby je vždy pozitivní. Když se od GVD 2013/14 zkrátila jízdní doba Praha - Tábor ca. o 15 minut, mohu přijet na přestup pozdějším spojem a o víkendu to udělá prakticky hodinu. :-)

+3/0
20.11.2014 13:11

B65r40o73n59i44s76l83a84v 29G51a36b19r92y34š 6765714460

Já s tím souhlasím, ale někteří to pořád nevnímají a říkají, že se na dráze nic neděje.

+2/0
20.11.2014 13:20

M71a61r44t62i68n 31Š75p36á15d 4792899501326

Jistě že se děje, ale také... třeba 1. koridor Praha - Brno není ani po 20 letech hotový (Choceň - Ústí, Úvaly). Kam se mezitím posunuly rychlosti v Evropě? Tady s velkou slávou něco 20 let přestavujeme na 160, abychom zjistili, že už to nestačí. Nehledě na to, že v úseku Svitavy - Brno není průměrná rychlost ani 120 km/h.

+2/0
20.11.2014 13:29

B60r35o63n46i80s16l27a38v 83G41a83b66r23y58š 6245684610

Souhlasím. Je to tady spíš o té hospodárnosti. Ale určitě je na tom železnice líp než silnice. Už jen třeba rekonstrukce uzlu Ústí nad Orlicí. Pokaždé, když jsem tudy jel, něco přibylo. Ta stavba rostla před očima. Mám z toho fakt radost. :-)

Ale silnice se odbývají a jsou tam větší zmetky než na železnici.

+2/0
20.11.2014 13:33

M51a11r53t90i50n 86Š52p23á95d 4182979321396

Pokaždé, když finančně vypomohla EU, něco přibylo.:-) Jinak je otázkou, zda by se tam bylo dodnes koplo do země. A pokud jde o srovnání se silnicemi, kdyby se v uplynulých 20 letech byla věnovala rozvoji železnice třetina zájmu jako rozvoji silnic, dávno by tady byla Medlešická spojka, dvojkolejné úseky Brno - Přerov, Otrokovice - Zlín, Praha - Kladno, napojení Milovic na trať Nymburk - Mladá Boleslav atd.

+4/0
20.11.2014 13:41

V96í92t44e96k 89V11e54č56e52r70e53k 7178869303595

Souhlas, do dálnic se valí furt, i kdyby na chleba nebylo, jen se tam krade, protože ty dálnice se po roce zvlní a mosty spadnou, ale do železnic se investuje maximálně po nějaké dopravní nehodě, kdy je potřeba opravit 100metrový úsek. Brno - Přerov a Brno - Olomouc, to je tragédie, jednokolejka, každý rok půl roku výluka, jede se přes návsí, kde si v kolejích zobou slepice, půl hodiny se kroutí kolem Brna ze všech stran a 1:45 hod čas Brno - Olomouc, to už je na zvážení jízdní kolo. Otrokovice Zlín nevím, to je jedno město v podstatě a vzhledem k té četnosti vlaků se krásně vyminou, navíc tam je i MHD vedle.

+1/0
20.11.2014 17:27

T95o54m72a60s 66N52o37v87o95t40n19y 3471216338849

Do dálnic se valí daleko méně než by bylo potřeba, aby konečně ta síť byla aspoň trochu použitelná a hotová. Korupce a nekvalita je jiná věc a na železnici to není jiné. 1:45 do Olomouce je samozřejmě o ničem, že lidi tím vlakem pořád jezdí je jejich blbost, když existuje spojení po dálnici v délce 1h (krom letošního podzimu prakticky bez kolon a zdržení). Otrokovice - Zlín zaspalo dobu.

0/−1
21.11.2014 0:35

T96o29m15a53s 44N89o31v26o67t23n23y 3151986408989

Otrokovice - Zlín by se mělo buď zrušit nebo předělat na (něco jako) šaliny končící v Otr. na vlakovém. Současný paskvil je k ničemu a ještě se bude utrácet za nové nádraží ve Zlíně kvůli pár motorákům.

0/−1
21.11.2014 0:32

P82e63t66r 91N27e51c45h46a65n85i68c15k48ý 7653796628430

Ještě jeden efekt. O zpoždění vlaku se všude mluví (průvodčí, hlášení ve vlaku, hlášení ve stanicích, tabule, aplikace a weby, polohy vlaků..), o zpoždění autobusu se nedozvíte ani za mák (pokladní na aut.nádr. vám max. řekne jestli tu už byl nebo ne), a zpoždění auta už nikdo ani nevnímá.

+2/0
20.11.2014 13:46

T33o67m72a34s 11N42o84v68o73t37n14y 3471536478389

I když zůstanu na dálnici nebo někde ve špičce stát dejme tomu těch 10-15 minut, pořád jsem i 2x rychlejší než vlak s MHD. Není co řešit.

0/−1
21.11.2014 0:36

P57e96t57r 55Z80a28v15ř42e61l 7819490673

Kdyby se radeji starali o vlaky bez zpozdeni, lepsi informovanost, kde vlak je a odstranili vsechny dobytcaky z NDR. Pak by mozna lidi pribyvalo. Ma osobni zkusenost je ze zpozdeni ma vice jak 50% vlaku. Nikdo vlastne nevi, kdy vlak prijede a jestli na neho mam pockat nebo jit na dalsi. V lete je tam vedro na infarkt a v zime to jde. No a ty vagony z NDR uz by konecne mohly drahy vratit. To neni kultura cestovani, ale neustaly natlak na cestujiciho, aby nejezdil. A tak se vlaku radsi vyhybam a nejsem sam. Jedu opravdu, jen kdyz uz to jinak nejde. Napr po pive, kdy me je to jedno.

+1/−15
20.11.2014 10:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.