Diskuze

ČD zavádějí Body, chtějí prodat víc lístků přes web. A přidají wi-fi

Devět z deseti jízdenek, které České dráhy prodají, jsou od pokladních nebo průvodčích. Státní dopravce chce tento podíl v příštích letech výrazně snížit ve prospěch jízdenek zakoupených přes internet. Za tím účelem spouští po vzoru leteckých dopravců, bank či obchodních řetězců věrnostní systém ČD Body.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vlakem je jezdit hnus v CR ;-€ Kolem Prahy to jeste jde tim Slonem, ale jinde jak prijede klasicky R - rychlik tak v lete je to utrpeni. Jsem tim po letech jednou jel prave tim R rychlikem a malem jsem dostal infarkt v tom pekle a dobytcaku ;-O Nemluve pokud je dobytcak plnej, myslim ted nejvic kupecka, to potom lidi stoji namackany nejen na chodbach ale i u WC ktere jim tam smrdi. Vystup z vlaku je taky zazitek, to treba nejdou ani ty rezaty dvere votevrit ;-D

0 1
možnosti

No co jedno pozitivum jsem nasel, ze pokud jedete v lete, leje tolik pot ze je to pomalu jako v saune a tak clovek nemusi saunu resit ;-D Jet treba umytej na pohovor vlakem, tak tam prijede dotycny spoceny jako kdyby sportoval ;-D

0 1
možnosti

J98a18n 35M23a93t15ú21š

1. 12. 2014 10:31

No ty by si museli ČD nejprve udělat e-shop na prodej jízdenek a nepoužívat ten paskvil co mají nyní. U žlutého jsem si koupil jízdenku za necelou minutu, ČD mi ji vůbec nebyli schopni prodat.

0 1
možnosti

Že jste něco nezvládl je váš problém. U ČD to trvá déle, ale dejme tomu tak dvě minuty. A je vcelku logické, že to mají o něco složitější, neboť přepravují psi, kola a tak. To žlutý ne. Jinak používám teď už jen jen aplikaci Muj vlak, zkuste a třeba to tam koupit zvládnete. Přijde mi to hodně jednoduché. U obou dopravců.

2 0
možnosti

P47e35t80r 27D90v34o69ř32á59k

24. 11. 2014 20:19

České dráhy připravují i další změny, které cestující nepotěší, hlavně větší skupiny cestujících, které jsou zvyklí cestovat na skupinovou slevu. Skupiny šesti a více spolucestujících se budou muset nově pro přiznání slevy přihlásit tři dny předem prostřednictvím objednávkového formuláře.

http://www.metro.cz/bizarni-novinka-ceskych-drah-kojenci-a-batolata-si-budou-muset-koupit-listek-za-0-korun-gqv-/co-se-deje.aspx?c=A141120_110734_co-se-deje_row

0 0
možnosti

Pokud se týká zadaných údajů asi by bylo dobré, kdyste to nějak upřesnil, nejlépe mimo tuto diskusi (vsusicky@atlas.cz). Používáte záložku Moje poslední nákupy?? Pokud jste registrovaný a přihlášený použijí se i údaje z Vašeho profilu, údaje o platební kartě ukládat eShop nesmí, ale umožnuje to platební brána. Podmínkou je být registrovaný v eshopu a být přihlášený. Ale zabezpečení plateb je potom pouze heslem do eshopu, což považujeme za bezpečnostní riziko, zvláš ve spojení s přenesením odpovědnodti z banky na ČD. Proto jsme to zatím nerealizovali. Cenovou optimalizaci dělá eshop již nyní se zachováním principu jediné přepravní smlouvy, tedy z tohoto důvodu eshop nesloží jízdenku z Prahy do Jedlové ze Včasné jízdenkyz Prahy do Děčína a druhé jízdenky Děčín-Jedlová. Ze stejného důvodu tyto kombinace nenabízí ani pokladnici. O bodech se píše v článku. Určité zjednodušení nákupního procesu se připravuje, měl by se více přiblížit mobilní verzi či aplikaci Můj vlak.

0 0
možnosti

Podle me ta bezpecnost neni az takovy problem, treba u banky mam 3D Secure takze pri nakupu treba u CD Shopu jeste platbu potvrzuji sms kodem :-)

0 0
možnosti

A bude ten eshop konečně uživatelsky přátelský a pohodlnější? Bude si pamatovat zadané údaje nebo je bude nutné pořád dokola zadávat při koupi jízdenek v košíku znova? Nabídne sám od sebe nejlepší kombinaci tarifu? Nebo bude dávat nějaké v praxi nevyužitelné body místo malého, ale okamžitého 3% bonusu jako dříve?

0 1
možnosti
Foto

J95a92n 85Č94e98r97m55á20k

20. 11. 2014 15:10

ať si dráhy dávají body, jaké chtějí. Dokud nebudou se zákazníkem jednat slušně, "vybodují" maximálně samy sebe...

jak je např. možné, že jedna cesta ČD z pokladny je podstatně dražší, než tatáž cesta od IDOS a to ji ještě můžu zkombinovat s busy...

totéž  ta jejich slavná zákaznická karta ve stylu "nechci slevu zadarmo"... či spíše, zaplaťte si za to, že si vás uvážeme a  abychom vám nezdražili  víc, než ostatním...!!!!!!;-D;-(

4 12
možnosti

IDS je svým způsobem politická úlitba krajů vůči svým voličům. Principiálně jsou tarify koncipovány tak aby byly výhodnější než tarify jednotlivých dopravců. To co by ovšem mělo být hlavním přínosem je vytvoření určité provázanosti jízdních řádů jednotlivých dopravců v regionu a tady zlepšení dopravní obslužnosti pro obyvatele regionu a s tím spojený přesun  cestujících od individuální dopravy do té veřejné. Myslím, že někde se to i docela daří a ČD jsou do většiny IDS zapojeny.

5 0
možnosti

Pane Sůra, je mi záhadou, jakým způsobem určujete doporučované příspěvky, ale dle hodnocení to nejspíš není. Já bych třeba těba rád videl tuten, i když z bodovým systéme přímo nesouvisí ;-D:

Ono je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na 20 vlaků a na 7000 v česku + cizinu. Navíc můžete mít řeba In100, síťovou jízdenku, jízdenku pro skupinu a pod. To vše ovšem ti dva nenabízí. Navíc ČD nemají v každím voze pendolina stevarda. Příjmení, jméno a číslo dokladu je ochrana poroti tomu aby jste ne jednu jízdenku nejel vy i dalších Vašich 5 kamarádů. navíc jsou tyto údaje nutné i v Německu, Rakousku a jinde v Evropě.

6 4
možnosti

J37a53n 16S58ů58r30a

20. 11. 2014 21:45

Pane Hájku, já doporučované příspěvky neurčuji. Jistě, je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na vlaky provozované ČD a DB nebo co jste tím chtěl říct? ČD samy přiznávají, že jsou výrazně pod podílem online prodejů i oproti ÖBB i DB.

0 0
možnosti

Tak na 3 pokus. Spotřební daň z energií i DPH platí ČD taky, takže do společného daňového balíku příjmůl přispívají stejně jako motoristé. Kdyby to bylo tak jak píšete, nebyla by železnice asi "dotovaná" v celé Evropě. Model který v ČR máme od roku 2003 fungoval třeba ve Francii už před rokem 1989. Řek bych, že se toho od francouzů hodně zkopírovalo.

3 0
možnosti

Ale spotřební daň z PHM  i DPH platí ČD také.

2 0
možnosti

Alke to platí dráhy taky.

0 0
možnosti