Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA po letech škrtů otevřou sedm nových linek. I ty, které prodělávaly

České aerolinie rozšíří od jara svoji evropskou síť linek. Po letech škrtů v letovém řádu otevřou nové spojení do celkem sedmi nových měst včetně destinací, kam už dříve létaly. Většinou jde o spoje, kde nebudou mít přímou konkurenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a89r19e70k 73F62l56e52k30a74č 1657322800631

Nechápu jak linka do Oslo mohlá být ztrátová když byla neustále plná a Norwegien ještě nasadil svoji vlastní linku která byly pná uplně stejně!

+1/0
21.11.2014 7:15

J62i23ř72í 50H60r50a53d73e41c 2664842771366

Přeji ČSA úspěch, ale obávám se, že si někdy v červenci přečtu článek s titulkem: ČSA ruší další spoje. I ty, které otevřela nedávno.

+1/0
20.11.2014 15:59

V70e56r68o66n90i53k91a 29Š93k59v24á33r82o92v76á 5771860826536

Nedávno se snad psalo, že zájem ruských turistů a Rusů obecně o ČR klesá a proto již nejsouvýdělečné linky do Ruska a tak se několi pojů ruší. Vyřeší se to ale tak, že se zavedou nové tři destinace v Rusku.

+5/0
20.11.2014 15:30

V78i63t 77P17o63c12h28m20a55n 7603556555347

Nemyslim, ze by se CSA mohlo povest presvedcit Nory, aby na cestách do Stredomori prestupovali v Praze. SAS a Norwegian jsou obrovskou konkurenci a litaji prakticky všude a primo, navíc jsou Norove vyrazni patrioti a budou tak preferovat sve spolecnosti. Urvat něco z norského trhu bude nejspis tezke sousto

+5/0
20.11.2014 14:56

V88l47a91d95i71m98í44r 33P81r54í60k42a65z78s27k87ý 4823443688488

Kdyby ti dobraci letali na puvodni destinace aspon tak dobre jako pred 5 lety.. ted mam na mysli konkretne Stokholm...

+1/0
20.11.2014 13:34

J54a80n 86S73ů64r56a 4325773593322

Stockholm je stále v síti ČSA.

+2/0
20.11.2014 14:15

R36a19d91o18s47l29a72v 22K12l95a80u96d65a 5464888184142

To s tím Legem je nějaký vtip? Tak je mi jasné že čas od času někdo letí do Dánska, nebo naopak k nám... Ale že by kvůli tomu bylo nutné několikrát týdně vypravovat letadlo?

0/0
20.11.2014 13:24

J91a50n 14S54ů32r48a 4955753953542

Třeba Škoda Auto létá mezi Prahou a Braunschweigem do centrály ve Wolfsburgu dvakrát denně.

+1/0
20.11.2014 13:29

R50a56d47o60s31l72a14v 59K40l28a52u43d89a 5344278524412

To si ale děláte legraci. Nebo to myslíte vážně? Fakt nechápete rozdíl?

0/0
20.11.2014 13:42

J17a59n 28S87ů61r45a 4115243183752

Myslím to vážně. Lego má aktuálně v Kladně 2000 lidí, dál roste, posiluje se vývoj atd. Nejde navíc zdaleka jen o Lego, v okolí Billundu jsou další velké firmy, které mají velký byznys v Česku. Například Bang Olufsen, který rozšiřuje svoji fabriku v Kopřivnici o dalších tisíc míst.

+4/0
20.11.2014 14:12

M83a75r74t55i16n40a 69J72a74n20á91s25o11v71á 5815512277107

Proč nelétají no Nice? žádná přímá linka z Prahy sem nelétá a letadla byla docela zaplněná.

+4/0
20.11.2014 11:58

P43a48v77l68a 36H67r11a44d85i83l39o85v72a 3427591171554

Do NCE jsou lety s CSA k prodeji, alespon pres leto 2015. V zime nelitaly PRG NCE nikdy. Jo a je to v codeshare se Smartwings.

0/0
20.11.2014 12:27

J58a33r90m32i42l13a 59Š69m70í56d55o74v67á 2322234938446

Minulou zimu fungovala pravidelna linka Praha Nice a rekla bych, ze byla celkem vytizena.

+2/0
20.11.2014 13:17

M55i18r10o97s62l16a39v 26H64r39u51š12k82a 2465568769423

To Oslo moc nechápu, proč by tam měl kdokoliv létat přes Billund, když se tam dá dostat přímo s Norwegian a určitě levněji.

0/0
20.11.2014 11:10

J16a42n 35S48ů27r50a 4665313713162

Jde o dvě linky: přímá Praha - Oslo a druhá Praha - Billund - Oslo. Ta druhá je zaměřená na cestující mezi Billundem a Oslem

+2/0
20.11.2014 11:22

M62i30r98o88s13l11a21v 74H65r79u15š61k75a 2465428159523

Asi jsem to špatně pochopil, díky.

0/0
20.11.2014 11:50

R34a21d15m49i84l37a 50S43i15m74č31á54k49o39v15á 5595353405655

Norwegian z Prahy, zpáteční letenka pod 1000 NOKů nejde, což je cca 3500Kč... lítám z Katowic, kam to mám autem něco málo přes hodinu a zpáteční letenka téměř nikdy nepřesáhne 1000Kč, dá se i za 800... pominu-li vánoce, kdy jsou letenky několikanásobně dražší...

+2/0
20.11.2014 11:52

P42e19t65e65r 77K92o58t55r97č36k88a 5309265509100

čo robím nesprávne? zadal som katowice - oslo a či je to november (listopad) alebo aj február (únor), pod 5000 som sa nedostal. letuska.cz

0/0
20.11.2014 16:27

L85u22c75i43a92n 12P44a46p40a36z30i44a12n 5384807971725

A co zrušené spojení s Jerevanem? A do Gruzie se bude v příštím roce létat?

0/0
20.11.2014 11:07

M69i72r76o63s92l27a48v 33H91r40u32š41k92a 2365348529683

Jerevan i Tbilisi létají tamní aerolinky a moc plný to není teda.

+1/−1
20.11.2014 11:13

J49a41n 16S96ů39r46a 4965173433772

Podle dostupných informací není obnova v plánu.

0/0
20.11.2014 11:23

F72r70a72n94t91i63š42e77k 36M85o91s45s 8702813119939

Proč ne, ale silně pochybuji že se Norům a Dánům bude chtít lítat s ATR.

+3/0
20.11.2014 11:04

M16a42r69t70i65n 26H35o69u28b87a 6703171729408

je neco spaneho na atr?

0/−2
20.11.2014 12:11

P13e88t49r 44J23u65r82č72e37k 4839984860

Jsou zastaralá, pomalá a neekonomická. Dnes místo nich aerolinie nakupují proudové Embraery nebo Bombardier CRJ.

0/0
21.11.2014 14:06

F24r15a58n84t77i61š75e45k 30M44o61s21s 8742783689159

No letěl jsem jednou do Košic a stačilo mi to, hlava mi z toho bolela ještě druhý den.

0/0
22.11.2014 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.