Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA po letech škrtů otevřou sedm nových linek. I ty, které prodělávaly

České aerolinie rozšíří od jara svoji evropskou síť linek. Po letech škrtů v letovém řádu otevřou nové spojení do celkem sedmi nových měst včetně destinací, kam už dříve létaly. Většinou jde o spoje, kde nebudou mít přímou konkurenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21a62r96e37k 11F24l21e71k45a61č 1377492680901

Nechápu jak linka do Oslo mohlá být ztrátová když byla neustále plná a Norwegien ještě nasadil svoji vlastní linku která byly pná uplně stejně!

+1/0
21.11.2014 7:15

J95i81ř26í 34H28r79a61d49e46c 2524152981416

Přeji ČSA úspěch, ale obávám se, že si někdy v červenci přečtu článek s titulkem: ČSA ruší další spoje. I ty, které otevřela nedávno.

+1/0
20.11.2014 15:59

V62e36r67o27n69i85k85a 26Š39k36v91á81r35o73v11á 5741380586906

Nedávno se snad psalo, že zájem ruských turistů a Rusů obecně o ČR klesá a proto již nejsouvýdělečné linky do Ruska a tak se několi pojů ruší. Vyřeší se to ale tak, že se zavedou nové tři destinace v Rusku.

+5/0
20.11.2014 15:30

V89i40t 63P87o65c17h79m34a46n 7703256545327

Nemyslim, ze by se CSA mohlo povest presvedcit Nory, aby na cestách do Stredomori prestupovali v Praze. SAS a Norwegian jsou obrovskou konkurenci a litaji prakticky všude a primo, navíc jsou Norove vyrazni patrioti a budou tak preferovat sve spolecnosti. Urvat něco z norského trhu bude nejspis tezke sousto

+5/0
20.11.2014 14:56

V11l82a58d44i77m44í67r 63P81r73í65k54a34z52s91k15ý 4593743188928

Kdyby ti dobraci letali na puvodni destinace aspon tak dobre jako pred 5 lety.. ted mam na mysli konkretne Stokholm...

+1/0
20.11.2014 13:34

J23a18n 11S98ů47r11a 4195893603492

Stockholm je stále v síti ČSA.

+2/0
20.11.2014 14:15

R55a23d81o68s80l52a25v 65K96l93a90u37d18a 5654978434402

To s tím Legem je nějaký vtip? Tak je mi jasné že čas od času někdo letí do Dánska, nebo naopak k nám... Ale že by kvůli tomu bylo nutné několikrát týdně vypravovat letadlo?

0/0
20.11.2014 13:24

J64a86n 29S86ů95r17a 4605183923812

Třeba Škoda Auto létá mezi Prahou a Braunschweigem do centrály ve Wolfsburgu dvakrát denně.

+1/0
20.11.2014 13:29

R59a96d75o34s77l12a42v 28K51l72a64u71d49a 5884928764242

To si ale děláte legraci. Nebo to myslíte vážně? Fakt nechápete rozdíl?

0/0
20.11.2014 13:42

J12a84n 10S44ů10r14a 4695543123412

Myslím to vážně. Lego má aktuálně v Kladně 2000 lidí, dál roste, posiluje se vývoj atd. Nejde navíc zdaleka jen o Lego, v okolí Billundu jsou další velké firmy, které mají velký byznys v Česku. Například Bang Olufsen, který rozšiřuje svoji fabriku v Kopřivnici o dalších tisíc míst.

+4/0
20.11.2014 14:12

M62a59r16t31i60n86a 69J65a68n31á68s23o35v74á 5475562697757

Proč nelétají no Nice? žádná přímá linka z Prahy sem nelétá a letadla byla docela zaplněná.

+4/0
20.11.2014 11:58

P92a47v39l92a 28H92r58a32d92i47l58o91v15a 3797741691794

Do NCE jsou lety s CSA k prodeji, alespon pres leto 2015. V zime nelitaly PRG NCE nikdy. Jo a je to v codeshare se Smartwings.

0/0
20.11.2014 12:27

J67a45r51m14i83l78a 33Š33m55í54d87o59v34á 2952534448936

Minulou zimu fungovala pravidelna linka Praha Nice a rekla bych, ze byla celkem vytizena.

+2/0
20.11.2014 13:17

M60i64r12o68s40l22a71v 37H92r32u16š76k25a 2885478649933

To Oslo moc nechápu, proč by tam měl kdokoliv létat přes Billund, když se tam dá dostat přímo s Norwegian a určitě levněji.

0/0
20.11.2014 11:10

J78a21n 28S71ů18r67a 4155683713472

Jde o dvě linky: přímá Praha - Oslo a druhá Praha - Billund - Oslo. Ta druhá je zaměřená na cestující mezi Billundem a Oslem

+2/0
20.11.2014 11:22

M69i71r67o50s15l57a21v 28H20r67u20š37k32a 2785758899553

Asi jsem to špatně pochopil, díky.

0/0
20.11.2014 11:50

R26a56d40m65i49l94a 39S26i42m25č32á51k95o95v10á 5685733115645

Norwegian z Prahy, zpáteční letenka pod 1000 NOKů nejde, což je cca 3500Kč... lítám z Katowic, kam to mám autem něco málo přes hodinu a zpáteční letenka téměř nikdy nepřesáhne 1000Kč, dá se i za 800... pominu-li vánoce, kdy jsou letenky několikanásobně dražší...

+2/0
20.11.2014 11:52

P35e80t11e29r 14K69o37t96r83č51k87a 5489945289210

čo robím nesprávne? zadal som katowice - oslo a či je to november (listopad) alebo aj február (únor), pod 5000 som sa nedostal. letuska.cz

0/0
20.11.2014 16:27

L88u22c41i81a30n 76P38a34p71a41z88i76a24n 5704207681575

A co zrušené spojení s Jerevanem? A do Gruzie se bude v příštím roce létat?

0/0
20.11.2014 11:07

M76i20r64o73s25l36a36v 94H22r96u55š73k53a 2755368339833

Jerevan i Tbilisi létají tamní aerolinky a moc plný to není teda.

+1/−1
20.11.2014 11:13

J17a86n 36S91ů80r86a 4965563383862

Podle dostupných informací není obnova v plánu.

0/0
20.11.2014 11:23

F25r92a22n35t72i82š40e71k 84M62o47s73s 8842153859179

Proč ne, ale silně pochybuji že se Norům a Dánům bude chtít lítat s ATR.

+3/0
20.11.2014 11:04

M78a81r60t28i64n 61H52o40u63b32a 6413651949328

je neco spaneho na atr?

0/−2
20.11.2014 12:11

P67e27t85r 48J20u12r10č71e82k 4899224140

Jsou zastaralá, pomalá a neekonomická. Dnes místo nich aerolinie nakupují proudové Embraery nebo Bombardier CRJ.

0/0
21.11.2014 14:06

F51r69a46n43t12i31š15e73k 18M24o95s20s 8322623499819

No letěl jsem jednou do Košic a stačilo mi to, hlava mi z toho bolela ještě druhý den.

0/0
22.11.2014 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.