Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA po letech škrtů otevřou sedm nových linek. I ty, které prodělávaly

České aerolinie rozšíří od jara svoji evropskou síť linek. Po letech škrtů v letovém řádu otevřou nové spojení do celkem sedmi nových měst včetně destinací, kam už dříve létaly. Většinou jde o spoje, kde nebudou mít přímou konkurenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a64r26e20k 52F79l65e50k64a57č 1347242570771

Nechápu jak linka do Oslo mohlá být ztrátová když byla neustále plná a Norwegien ještě nasadil svoji vlastní linku která byly pná uplně stejně!

+1/0
21.11.2014 7:15

J51i10ř97í 26H26r86a94d77e84c 2554832511436

Přeji ČSA úspěch, ale obávám se, že si někdy v červenci přečtu článek s titulkem: ČSA ruší další spoje. I ty, které otevřela nedávno.

+1/0
20.11.2014 15:59

V70e36r43o20n57i44k28a 56Š27k58v42á21r56o39v71á 5361130576766

Nedávno se snad psalo, že zájem ruských turistů a Rusů obecně o ČR klesá a proto již nejsouvýdělečné linky do Ruska a tak se několi pojů ruší. Vyřeší se to ale tak, že se zavedou nové tři destinace v Rusku.

+5/0
20.11.2014 15:30

V53i71t 23P33o25c66h53m20a26n 7403796705367

Nemyslim, ze by se CSA mohlo povest presvedcit Nory, aby na cestách do Stredomori prestupovali v Praze. SAS a Norwegian jsou obrovskou konkurenci a litaji prakticky všude a primo, navíc jsou Norove vyrazni patrioti a budou tak preferovat sve spolecnosti. Urvat něco z norského trhu bude nejspis tezke sousto

+5/0
20.11.2014 14:56

V11l46a93d24i31m47í76r 78P39r31í33k51a65z14s69k57ý 4333503808968

Kdyby ti dobraci letali na puvodni destinace aspon tak dobre jako pred 5 lety.. ted mam na mysli konkretne Stokholm...

+1/0
20.11.2014 13:34

J17a97n 70S57ů13r27a 4535133333122

Stockholm je stále v síti ČSA.

+2/0
20.11.2014 14:15

R26a47d86o16s20l20a44v 57K15l65a80u96d24a 5504888804592

To s tím Legem je nějaký vtip? Tak je mi jasné že čas od času někdo letí do Dánska, nebo naopak k nám... Ale že by kvůli tomu bylo nutné několikrát týdně vypravovat letadlo?

0/0
20.11.2014 13:24

J61a83n 62S92ů89r98a 4725283133742

Třeba Škoda Auto létá mezi Prahou a Braunschweigem do centrály ve Wolfsburgu dvakrát denně.

+1/0
20.11.2014 13:29

R46a20d13o92s72l54a36v 14K85l63a58u92d59a 5224758444242

To si ale děláte legraci. Nebo to myslíte vážně? Fakt nechápete rozdíl?

0/0
20.11.2014 13:42

J26a19n 82S30ů67r31a 4675903283702

Myslím to vážně. Lego má aktuálně v Kladně 2000 lidí, dál roste, posiluje se vývoj atd. Nejde navíc zdaleka jen o Lego, v okolí Billundu jsou další velké firmy, které mají velký byznys v Česku. Například Bang Olufsen, který rozšiřuje svoji fabriku v Kopřivnici o dalších tisíc míst.

+4/0
20.11.2014 14:12

M18a36r48t24i86n17a 44J96a46n12á72s17o52v86á 5455132277107

Proč nelétají no Nice? žádná přímá linka z Prahy sem nelétá a letadla byla docela zaplněná.

+4/0
20.11.2014 11:58

P68a34v49l27a 54H83r56a19d29i54l77o88v44a 3117541831284

Do NCE jsou lety s CSA k prodeji, alespon pres leto 2015. V zime nelitaly PRG NCE nikdy. Jo a je to v codeshare se Smartwings.

0/0
20.11.2014 12:27

J77a46r49m71i85l24a 25Š38m41í51d18o66v94á 2832644138666

Minulou zimu fungovala pravidelna linka Praha Nice a rekla bych, ze byla celkem vytizena.

+2/0
20.11.2014 13:17

M32i93r30o90s80l64a66v 77H86r89u28š57k66a 2705628679683

To Oslo moc nechápu, proč by tam měl kdokoliv létat přes Billund, když se tam dá dostat přímo s Norwegian a určitě levněji.

0/0
20.11.2014 11:10

J66a65n 77S38ů81r20a 4345873223412

Jde o dvě linky: přímá Praha - Oslo a druhá Praha - Billund - Oslo. Ta druhá je zaměřená na cestující mezi Billundem a Oslem

+2/0
20.11.2014 11:22

M47i51r34o69s23l84a76v 78H59r63u36š96k81a 2815938979343

Asi jsem to špatně pochopil, díky.

0/0
20.11.2014 11:50

R95a80d74m80i55l98a 35S26i97m35č38á49k83o94v13á 5675323295355

Norwegian z Prahy, zpáteční letenka pod 1000 NOKů nejde, což je cca 3500Kč... lítám z Katowic, kam to mám autem něco málo přes hodinu a zpáteční letenka téměř nikdy nepřesáhne 1000Kč, dá se i za 800... pominu-li vánoce, kdy jsou letenky několikanásobně dražší...

+2/0
20.11.2014 11:52

P62e29t14e71r 89K90o12t14r42č69k82a 5949445839840

čo robím nesprávne? zadal som katowice - oslo a či je to november (listopad) alebo aj február (únor), pod 5000 som sa nedostal. letuska.cz

0/0
20.11.2014 16:27

L37u16c47i59a90n 52P97a53p24a58z47i38a75n 5674327381595

A co zrušené spojení s Jerevanem? A do Gruzie se bude v příštím roce létat?

0/0
20.11.2014 11:07

M62i67r44o14s90l19a83v 88H53r93u92š55k25a 2395938659973

Jerevan i Tbilisi létají tamní aerolinky a moc plný to není teda.

+1/−1
20.11.2014 11:13

J67a96n 30S71ů37r82a 4645753893232

Podle dostupných informací není obnova v plánu.

0/0
20.11.2014 11:23

F51r62a35n45t19i41š33e42k 75M48o80s45s 8952623709479

Proč ne, ale silně pochybuji že se Norům a Dánům bude chtít lítat s ATR.

+3/0
20.11.2014 11:04

M57a14r96t98i28n 53H72o77u10b35a 6183861349848

je neco spaneho na atr?

0/−2
20.11.2014 12:11

P79e38t11r 95J42u36r27č58e83k 4249914960

Jsou zastaralá, pomalá a neekonomická. Dnes místo nich aerolinie nakupují proudové Embraery nebo Bombardier CRJ.

0/0
21.11.2014 14:06

F28r26a27n31t10i66š11e89k 34M59o77s89s 8932973889579

No letěl jsem jednou do Košic a stačilo mi to, hlava mi z toho bolela ještě druhý den.

0/0
22.11.2014 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.