- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na ilustračním snímku 'rychlík' z Liberce do Ústí n.L. na Novinském viaduktu ( http://www.mosty.cz/index.asp?module=ActiveWeb&page=WebPage&DocumentID=3124 )
Mně to zprvu připadalo spíš jako sychrovský viadukt se spěšňákem z Pardubic do Liberce (50.6310903N, 15.0789258E), ale ten je širší a pohledové zdivo má z hladkého kamene.
Ony platby za km připadají na první pohled vysoké,ale je třeba brát v úvahu,že vlak veze 150 cestujících.Na přepravu autobusy by bylo třeba 3 busů a dotace by musela být 50-60 Kč což je srovnatelné s ČD.Když jede málo cestujících,tak se nabízí nasadit nasadit autobusy
Opět závádějící článek. Pro ovčana stěžejní info, že stát zaplatí 3x tolik "ošklivým" ČD, ale konkurence nabízela cenu pouze o 8% nižší než ČD budou jezdit nyní. Navíc smlouva je na rok.. .Co brání Arrivě se ucházet za rok? Spousta smluv i s EU shořela na špatném počtu hvezdiček v hlavičce...
At žije vyvážené zpravodajství...
Pane Poláčku, co je na textu nepravdivého? pouze osm procent je z celkové částky necelý milion. to je málo?
Jelikož jsou dráhy státní, není to nakonec jedno?
Není. Stát nechce, aby nadále byly veškeré dráhy státní. Tyto ovšem udělaly opatření, aby tak zůstalo - proti státu, proti majiteli. Takhle to ČD dělají dlouhodobě a státu - majiteli, to ne a ne dojít.
tenhle viadukt mám rád, jó to tenkrát ještě bejvaly zimy se sněhem
Můžete mi prosím říct pane redaktore, kde jsou zveřejněny ty smlouvy? Zatím jsem tam našel jen Oznámení o přímém zadání. http://www.mdcr.cz/cs/verejna-doprava/Smlouvy+o+ZVS/
Smlouvy nejsou. Nicméně MD na moji žádost poslalo klíčová data ze smluv, tedy cena a počet objednaných km.
Diletantismus světu vládne. Formální nedostatky nabídky :-(
To mi připomíná výběrko na IT - požadavek byl na 36 měsíců záruky na všechny komponenty. Sekretářka, která to asi psala, zapoměla při kopírování části asi z jiného dokumentu u jedné položky číslo 24. Takže nabídka se musela odmítnout pro nezpůsobilost a vyhrála jiná, dražší o 15% :-/
Tak si to po sobě má sekretářka přečíst ještě jednou. Zákazník něco požadoval, poskytovatel mu to nenabídl, tak zakázku nezískal. Bohužel.
takze doted jezdily za dumpingove ceny, aby zabranily vstupu jinym na trh?
Ano. Na některých tratích. A jinde to holt dorovnaly. Obojí je špatně, ale v průměru je to dobře. Ale obojí se kritizuje, neboť noviny, které nekritizují oblíbené veřejné nepřátele a nechválí veřejně oblíbené tlučhuby - jako by nebyly.
Nejnižší cena neznamená vždy kvalitu. Buď se ušetří na bezpečnosti a nebo údržbě vozidla a nebo na personálu.