Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy jezdí na lokálkách o čtvrtinu levněji. Aby nalákaly cestující

České dráhy prodlouží o další rok slevovou akci, která má do vlaků zejména na některých lokálních tratích přilákat více cestujících. Slevy se vztahují na cestující, kteří nemají zákaznické karty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R37i36c90h27a96r22d 62M72e36r10h51a98u38t 4126856297280

Jen at se trapi , jen at se trapi .Jen at mistni modre mozky nas idnes jsou bez prace.;-). Yellow forrever!!!:-P

2.12.2014 12:28

R86a55d90i53m 98Š26o90l85c 1335605895854

To jste trošku zaspal, ne? Už od 1.1.2014 dle PTV 298/80/51-52/2013 platí bez in-karty sleva 25% na 43 tratích a 50% na jedné trati. Takže teď se asi jedná jen o upravenou vyhlášku (rozšíření či snížení počtu tratí).

2.12.2014 8:42

R12a90d35i40m 67Š34o60l13c 1295745765524

Je možné, že ten článek vypadal před chvílí úplně jinak nebo někde něco zamrzlo? ;-D

2.12.2014 8:44

R73a96d46i74m 64Š56o46l57c 1145135275954

No prostě jedna půlka mozku myslela něco a druhá půlka něco. Tak mi to nedalo a zapátral jsem. Tak ta sleva bez prokázání platí už od roku 2012 - vyhl. 233/33/21-22/2012 potom vyhl. 261/12/9-10/2013 a pak jak je psáno výše. ;-) Jo tady ta republika je zvláštní - pokud chce člověk něco ušetřit a vyzískat, tak musí znát takových vyhlášek, zákonů, nařízení... ;-D

2.12.2014 9:14

J92a12n 38S20ů98r40a 4735603713862

Jde o prodloužení. Což je v textu napsáno.

2.12.2014 16:05

V34l19a26d68i70s76l34a25v 98D21u78b47a 3780118788268

No jo, když chci jet na chatu tak sem mi to vyplatí v jednom člověku vlakem a ve dvou již autem. Ale na vlak musí člověk na čas, musí mít hotovost a z nádraží mhd nebo tam parkovat auto celý víkend, kdy ho vykradou (Jihlava). Tak se vyplatí jet autem i v jedné osobě... Dráhy tak jak je známe jsou za zenitem, odsouzeny k zániku.

2.12.2014 8:17

K31a76r23e42l 80Ř97e72h39á46č64e95k 9502130871112

Máte internet, tak hotovost nepotřebujete. Já už drahám nedal hotovost hodně dlouho. A s aplikací Můj vlak nakupuji cestou na nádraží. A to, že vám vykradou auto není chyba drah, ale ten argument samozřejmě chápu

2.12.2014 9:17

J25a80k86u72b 36Š57a95f84a68n32d87a 7145157261541

Odsouzeny k zániku jsou možná tak lokálky. Hlavní tratě určitě ne, na některé se ani všechny požadované vlaky nevejdou.

2.12.2014 9:34

J32a36r40o82s19l95a47v 39K15o35m46o86ň 1310154804831

když  zrušíte lokálky tak  kdo bude přijíždět na ty ostatní vlaky? Parkovacích ploch je pomálu ( aby nahradily lokálkové přípojáře ) ve městech u nádraží, a vykrádání je taky běžné, nebo i úplné odcizení. A když vemu v úvahu "návaznost" busů a vlaků tak je to k ničemu a budou prázdné i ty spoje mimo lokálky a auta zaplní silnice. Což asi není to pravé

2.12.2014 9:43

J22i20ř20í 62E66r91b38e51n 1673354906537

Zrušením lokálek zrušíš návazné spoje těch hlavních tratí a zrušíš jejich pasažéry.

Takových kouzelníků Pokustónů jsme na našem území za posledních 40 let zažili až moc a nikdy to neudělalo dobrotu. Třeba Kozí dráha je temným příkladem.

2.12.2014 17:33

J19a91k92u67b 22Š91a42f68a20n29d78a 7145777511801

1. Neříkám, že je chci nějak hromadně rušit. Ale jejich rušení je neodvratné pokud se starostové okolních obcí rozhodnou podporovat třeba autobusy

2. To je nesmysl, návazné spoje mohou klidně dál existovat. Autobusy mají většinou terminál vedle nádraží a návazným spojem nejedou pouze cestující z lokálky ale i mnoho dalších. Lokálka jede typicky do nějakého městečka a odtud vede hlavnější trať do většího města. 

Postě pokud je BUS rychlejší a levnější, není vyhnutí.

2.12.2014 17:37

P46e89t70r 73N78e87c48h75a93n93i62c87k40ý 7973876258820

Základem je, aby to navazovalo, pak to má všechno naději. A konec Kozí dráhy osobně nechápu, ta trať má potenciál na to být regionální S-BAHN, kdyby se o ni někdo staral.

4.12.2014 19:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.