Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy jezdí na lokálkách o čtvrtinu levněji. Aby nalákaly cestující

České dráhy prodlouží o další rok slevovou akci, která má do vlaků zejména na některých lokálních tratích přilákat více cestujících. Slevy se vztahují na cestující, kteří nemají zákaznické karty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R68i22c60h31a25r25d 36M46e29r52h71a48u30t 4156196367660

Jen at se trapi , jen at se trapi .Jen at mistni modre mozky nas idnes jsou bez prace.;-). Yellow forrever!!!:-P

0/−4
2.12.2014 12:28

R91a66d40i84m 87Š15o59l14c 1955645905914

To jste trošku zaspal, ne? Už od 1.1.2014 dle PTV 298/80/51-52/2013 platí bez in-karty sleva 25% na 43 tratích a 50% na jedné trati. Takže teď se asi jedná jen o upravenou vyhlášku (rozšíření či snížení počtu tratí).

0/−1
2.12.2014 8:42

R98a80d12i98m 47Š33o67l41c 1845515585884

Je možné, že ten článek vypadal před chvílí úplně jinak nebo někde něco zamrzlo? ;-D

0/0
2.12.2014 8:44

R54a74d23i30m 37Š51o51l10c 1415215165984

No prostě jedna půlka mozku myslela něco a druhá půlka něco. Tak mi to nedalo a zapátral jsem. Tak ta sleva bez prokázání platí už od roku 2012 - vyhl. 233/33/21-22/2012 potom vyhl. 261/12/9-10/2013 a pak jak je psáno výše. ;-) Jo tady ta republika je zvláštní - pokud chce člověk něco ušetřit a vyzískat, tak musí znát takových vyhlášek, zákonů, nařízení... ;-D

0/0
2.12.2014 9:14

J64a79n 16S11ů26r29a 4605443543302

Jde o prodloužení. Což je v textu napsáno.

+1/0
2.12.2014 16:05

V71l68a48d82i81s50l93a80v 50D17u51b40a 3220908398758

No jo, když chci jet na chatu tak sem mi to vyplatí v jednom člověku vlakem a ve dvou již autem. Ale na vlak musí člověk na čas, musí mít hotovost a z nádraží mhd nebo tam parkovat auto celý víkend, kdy ho vykradou (Jihlava). Tak se vyplatí jet autem i v jedné osobě... Dráhy tak jak je známe jsou za zenitem, odsouzeny k zániku.

+2/−15
2.12.2014 8:17

K53a22r90e59l 86Ř74e13h91á82č52e60k 9402670321972

Máte internet, tak hotovost nepotřebujete. Já už drahám nedal hotovost hodně dlouho. A s aplikací Můj vlak nakupuji cestou na nádraží. A to, že vám vykradou auto není chyba drah, ale ten argument samozřejmě chápu

+7/0
2.12.2014 9:17

J53a10k54u51b 61Š88a67f69a58n47d39a 7655917641331

Odsouzeny k zániku jsou možná tak lokálky. Hlavní tratě určitě ne, na některé se ani všechny požadované vlaky nevejdou.

0/−4
2.12.2014 9:34

J67a25r70o50s74l47a53v 93K42o95m65o55ň 1980394894621

když  zrušíte lokálky tak  kdo bude přijíždět na ty ostatní vlaky? Parkovacích ploch je pomálu ( aby nahradily lokálkové přípojáře ) ve městech u nádraží, a vykrádání je taky běžné, nebo i úplné odcizení. A když vemu v úvahu "návaznost" busů a vlaků tak je to k ničemu a budou prázdné i ty spoje mimo lokálky a auta zaplní silnice. Což asi není to pravé

+4/0
2.12.2014 9:43

J23i27ř18í 97E40r66b48e77n 1863854526417

Zrušením lokálek zrušíš návazné spoje těch hlavních tratí a zrušíš jejich pasažéry.

Takových kouzelníků Pokustónů jsme na našem území za posledních 40 let zažili až moc a nikdy to neudělalo dobrotu. Třeba Kozí dráha je temným příkladem.

+1/0
2.12.2014 17:33

J22a56k18u20b 36Š58a83f45a69n27d57a 7605107151211

1. Neříkám, že je chci nějak hromadně rušit. Ale jejich rušení je neodvratné pokud se starostové okolních obcí rozhodnou podporovat třeba autobusy

2. To je nesmysl, návazné spoje mohou klidně dál existovat. Autobusy mají většinou terminál vedle nádraží a návazným spojem nejedou pouze cestující z lokálky ale i mnoho dalších. Lokálka jede typicky do nějakého městečka a odtud vede hlavnější trať do většího města. 

Postě pokud je BUS rychlejší a levnější, není vyhnutí.

0/−1
2.12.2014 17:37

P54e95t42r 67N40e68c83h26a47n82i66c92k10ý 7753916628870

Základem je, aby to navazovalo, pak to má všechno naději. A konec Kozí dráhy osobně nechápu, ta trať má potenciál na to být regionální S-BAHN, kdyby se o ni někdo staral.

0/0
4.12.2014 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.