Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy jezdí na lokálkách o čtvrtinu levněji. Aby nalákaly cestující

České dráhy prodlouží o další rok slevovou akci, která má do vlaků zejména na některých lokálních tratích přilákat více cestujících. Slevy se vztahují na cestující, kteří nemají zákaznické karty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R78i72c62h32a14r89d 44M55e43r82h97a83u62t 4956806527220

Jen at se trapi , jen at se trapi .Jen at mistni modre mozky nas idnes jsou bez prace.;-). Yellow forrever!!!:-P

0/−4
2.12.2014 12:28

R77a78d50i19m 35Š60o38l17c 1435695345794

To jste trošku zaspal, ne? Už od 1.1.2014 dle PTV 298/80/51-52/2013 platí bez in-karty sleva 25% na 43 tratích a 50% na jedné trati. Takže teď se asi jedná jen o upravenou vyhlášku (rozšíření či snížení počtu tratí).

0/−1
2.12.2014 8:42

R75a29d32i10m 69Š43o19l49c 1935925905494

Je možné, že ten článek vypadal před chvílí úplně jinak nebo někde něco zamrzlo? ;-D

0/0
2.12.2014 8:44

R67a80d41i96m 69Š72o70l19c 1975125125844

No prostě jedna půlka mozku myslela něco a druhá půlka něco. Tak mi to nedalo a zapátral jsem. Tak ta sleva bez prokázání platí už od roku 2012 - vyhl. 233/33/21-22/2012 potom vyhl. 261/12/9-10/2013 a pak jak je psáno výše. ;-) Jo tady ta republika je zvláštní - pokud chce člověk něco ušetřit a vyzískat, tak musí znát takových vyhlášek, zákonů, nařízení... ;-D

0/0
2.12.2014 9:14

J55a26n 52S21ů33r24a 4705293203752

Jde o prodloužení. Což je v textu napsáno.

+1/0
2.12.2014 16:05

V66l62a74d82i91s61l71a12v 28D84u87b11a 3500538298418

No jo, když chci jet na chatu tak sem mi to vyplatí v jednom člověku vlakem a ve dvou již autem. Ale na vlak musí člověk na čas, musí mít hotovost a z nádraží mhd nebo tam parkovat auto celý víkend, kdy ho vykradou (Jihlava). Tak se vyplatí jet autem i v jedné osobě... Dráhy tak jak je známe jsou za zenitem, odsouzeny k zániku.

+2/−15
2.12.2014 8:17

K47a70r98e24l 80Ř72e27h47á54č53e90k 9962250781312

Máte internet, tak hotovost nepotřebujete. Já už drahám nedal hotovost hodně dlouho. A s aplikací Můj vlak nakupuji cestou na nádraží. A to, že vám vykradou auto není chyba drah, ale ten argument samozřejmě chápu

+7/0
2.12.2014 9:17

J71a39k91u24b 77Š32a85f80a18n47d94a 7835267951541

Odsouzeny k zániku jsou možná tak lokálky. Hlavní tratě určitě ne, na některé se ani všechny požadované vlaky nevejdou.

0/−4
2.12.2014 9:34

J74a97r91o91s76l98a29v 94K94o93m44o37ň 1380474704731

když  zrušíte lokálky tak  kdo bude přijíždět na ty ostatní vlaky? Parkovacích ploch je pomálu ( aby nahradily lokálkové přípojáře ) ve městech u nádraží, a vykrádání je taky běžné, nebo i úplné odcizení. A když vemu v úvahu "návaznost" busů a vlaků tak je to k ničemu a budou prázdné i ty spoje mimo lokálky a auta zaplní silnice. Což asi není to pravé

+4/0
2.12.2014 9:43

J85i48ř62í 26E70r58b39e50n 1183604896907

Zrušením lokálek zrušíš návazné spoje těch hlavních tratí a zrušíš jejich pasažéry.

Takových kouzelníků Pokustónů jsme na našem území za posledních 40 let zažili až moc a nikdy to neudělalo dobrotu. Třeba Kozí dráha je temným příkladem.

+1/0
2.12.2014 17:33

J76a84k88u11b 50Š10a77f91a15n33d11a 7315517431961

1. Neříkám, že je chci nějak hromadně rušit. Ale jejich rušení je neodvratné pokud se starostové okolních obcí rozhodnou podporovat třeba autobusy

2. To je nesmysl, návazné spoje mohou klidně dál existovat. Autobusy mají většinou terminál vedle nádraží a návazným spojem nejedou pouze cestující z lokálky ale i mnoho dalších. Lokálka jede typicky do nějakého městečka a odtud vede hlavnější trať do většího města. 

Postě pokud je BUS rychlejší a levnější, není vyhnutí.

0/−1
2.12.2014 17:37

P30e43t93r 57N42e46c72h19a44n63i79c82k26ý 7683516828260

Základem je, aby to navazovalo, pak to má všechno naději. A konec Kozí dráhy osobně nechápu, ta trať má potenciál na to být regionální S-BAHN, kdyby se o ni někdo staral.

0/0
4.12.2014 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.