Diskuze

Úkol pro nového ministra dopravy: vlaky na pražské letiště

Jedním z hlavních úkolů nového ministra dopravy Dana Ťoka bude propojit českou železnici s Letištěm Václava Havla. Na konferenci Zlatá koruna to ve čtvrtek uvedl vicepremiér a ministr financí Andrej Babiš.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozhnutí o trase bude do 2018? Tzn. taxikáři si můžou mnout ruce, příštích 6 let mají živobytí zajištěné...

0 0
možnosti

No správně je to intravilán, já nezačal s tím psát to blbě. :-)

0 0
možnosti

Pardon, tohle mělo být zařazeno někde úplně jinde - ač jsem klikal na reakci na konkrétní příspěvek, iDnes to kdo ví proč zařadil sem...

0 0
možnosti

A49l80e98š 75J27a78n95k80ů

5. 12. 2014 10:36

SUPER nápad, škoda jen, že 25 let po revoluci. To už mělo být v roce 1995. Česká klasika pozdě draho, ale předci.

0 0
možnosti

Ale on je to na cca 11 mil.cestujících ročně fakt docela drahý špás.

0 0
možnosti

P13e95t38r 28B85r73o78ž

5. 12. 2014 0:06

Rozhodnutí, zda bude odbočka z Jenče nebo z Hostivic, má padnout do roku 2018 8-o Takže budou ještě 4 roky mudrovat? Než se ta slavná rychlodráha postaví (mluví se o ní prý už od roku 1960), budou naše pravnoučata v důchodu:-(

2 1
možnosti

To není tak hrozný o novém nádraží v Brně se diskutuje už od roku 1928 a v nedohlednu.

2 0
možnosti

Letiště Václava Havla si určitě železniční napojení zaslouží víc než v Mošnově. Když jsem se díval na jízdní řád na rok 2015, je v plánu jezdit do Mošnova každé dvě hodiny. Proti železnici nic nemám, ale myslím, že ta elektrifikace na tak nízkou frekvenci je unáhlená.

U té Prahy nevím. Dálkový vlakový spoj mi přijde jako výborný nápad, odpadne přestup na hlavním nádraží, pokud bude většina cestujících z letiště jezdit na východ od Prahy. No a pro Prahu samotnou a blízké okolí by zbyly linky S.

2 0
možnosti

Ja tomu ale rozumim tak, ze napred budete muset dojet rychlodrahou na Masarykac, pak zhruba 300-400 metru soupat nohama s bagazi na Hlavak a pak teprve dalkove spoje kamkoliv.

Kde jenom soudruzi zase udelali chybu?;-)

0 1
možnosti

M80a36r15e67k 90H17r95u18b59y

4. 12. 2014 22:23

To ma SZDC tak malo lidi, ze se to musi stavet postupne? To jako ze jedna parta bude stavet celou trasu?8-o A co kdyby - pozor, revolucni myslenka - najali vic lidi? ;-):-P

0 0
možnosti

SŽDC to stavět určitě nebude. Železnice staví a opravují stavební firmy.

Na etapy se to dělá většinou proto, že se stavbou je spousta administrativních (a konkrétně u této trati i politických) průtahů. Než byste to měl projednané celé, tak byste zešedivěl.

4 0
možnosti

to je dobrý úkol - otázka je, zda se toho dožiju....

0 0
možnosti

Ono to ani s tím vlakem není nijak jednoduché. Ano, trať na Kladno vede kousek od letiště, ale při detailnějším pohledu na mapu zjistíte, že vede z úplně opačné strany, než je potřeba. Takže se bude muset buď proplétat kolem dálnice nebo celé letiště objet velkým obloukem...

1 0
možnosti

Je zpracováno několik variant, s tunelem pod runwayemi i bez.

2 0
možnosti

„Budeme postupovat po jednotlivých úsecích, aby se Kladno dočkalo konečně dvojkolejné elektrifikované trati,“ dodal Ptačinský.

LINIOVÉ STAVBY SE OBVYKLE STAVÍ SOUČASNĚ NA VÍCE ÚSECÍCH.

JINÝMI SLOVY: JE TO OPĚT POUZE FORMÁLNÍ PROKLAMACE. TAXIKÁŘSKÁ A DEVELOPERSKÁ LOBBY ZASE BRZDÍ REALIZACI ZE VŠECH SIL. 

Tak a za jak dlouho to censor smaže?

2 4
možnosti

Taky si myslím, že taxikáři tomu moc nepřejí. Proč už tam dávno nejezdí metro ? To by bylo nejlepší ne ?

0 0
možnosti

V tom titulku by spis melo byt Stale se opakujici ukol pro dalsi noveho ministra.Sliboval to snad kazdej,kterej tam byl.

3 0
možnosti