- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby za odbory nestáli členové, nebudou stávkovat ! To jen české odbory a jejich předáci jsou na nic !! Tady se prostě nestávkuje, ta česká připokálenost je do nebe volající !!
Jó , jo ,třeba Ditrojd , to byla taky bašta (nebo taky dobré žrádlo ) odborů.
Odbory jiz znicily nejednu dobrou firmu anebo ji postupne meni ve velmi spatnou.
Odbory jsou dobrá a potřebná věc. Ale vocaď pocaď. Jestliže odbory zneužívají svoji sílu, je to neštěstí pro stát, firmy a tím pádem i pro všechny lidi. Časem na to doplatí i ti, kteří zdánlivě uspěli a donutili firmy k ústupu. Stává-li se to často, jednou se jim to určitě vymstí a octnou se zákonitě a po zásluze na dlažbě. Odborářští bafuňáři to stejně nedělají z dobrého srdce, ale chtějí si udržet svá koryta ve vedení odborů. Jsou to dobře placená místa.
Je docela komické, když čtu, že piloti stávkují proti posunu odchodu do důchodu. Vzpomenu si na knihu bývalého navigátora na Il-62 ČSA, který v ní psal, že odchodem do důchodu (tehdy v 55 letech) se pilotům hroutil svět, přicházeli o společenské postavení, nadstandardní příjmy, možnost cestovat (hlavně do kapitalistické ciziny) a že by dali nevím co za to, kdyby do důchodu nemuseli
No já bych bral býti rentiérem a cestovat po světě . Což ti piloti se svým duchodem určitě mužou . Ale jsou tací co bez práce nemohou dýchat a takzvaně je odnesou v bedně z pracoviště .
Jako vše evropské i ta Lufthansa skončí. Stávky ji docela úspěšně a možná značně brzy zničí.
Už dnes nemůže konkuroovat v cenách letenek a výrazně lacinější paliva jim sice pomáhají snížit ztráty, ale to není na dlouho. Nakonec bdou piloti nejen bez platových zvýšení ale i bez práce. A kam asi může jít rozmazlený německý pilot jít pracovat? V USA zájem o zahraniční piloty klesl na nulu.
a ostatní evropské? Létám dost často a žádná z těch evropských včryně Swiss neobjevila že k nápoji by měli dávat i led. O tom, že si musíte i plechovku piva zaplatit pěti dolary (100 Kč), nemluvě. Tak to se mi s americkou Deltou, KLM,Southwest,AA, nestane.
Samozřejmě analitici řeknou že stávky jsou špatné . Vždyt jsou to šéfové a ty potřebují aby byly náklady co nejnižší (nízké mzdy) a korporacím rostl zisk.
To ano jedna stávka za 2 roky je ok, ale když to roste k 10 ročně, tak už to pozná i společnost typu Lufthansa...
A upřímně přesune se více lidí na dceřinky, kde si odbory ani neškrtnou... Stejně to dělá i DB...
tak jedno je jisté, pokud s těma stávkama neskončí, tak standardní aerolinky skončí a zůstanou jen nízkonákladovky. Jeslti si tím piloti pomůžou, o tom opravdu pochybuju.
Každy nechce lítat jak v dobytčáku a kvalitu si musíte zaplatit . Co si zaplatíte to máte . Nemužete čekat za málo peněz hodně muziky
Tomu inteligentovi z ČSA co teď létá v Kazachstánu bych jen vzkázal ... ano dnes byste nemuseli, protože to období hledání byste měli dávno za sebou ...
Takže k žádnému rozkrádání ČSA nedošlo ?