- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
AT mi radsi nekdo ze SZDC vysvetli proc nechce provest elektrifikaci trate Louka u Litvinova - Litvinov. Jako proc musime jak blbci od 1.1.2015 prestupovat kvuli cca. 2 km? To same se tyka i takto kratkeho useku Kadan predmesti - Kadan Prunerov. O tomto problemu vite nekolik let a nic. Krajsky urad Usteckeho kraje to po vas pozaduje take nekolik let a vy si hrajete na mrtvyho brouka. Stavite si zastavky v Praze a jejim okoli a na zbytek republiky krom paternich trati kaslete! Jihomoravsky kraj chce po vas zprovoznit kratkou trat Sakvice - Hustopece a taky na to kaslete. Tak na co tam jste???
Vzdyt jo, pak zvednete draham poplatek za ujety kilometr a drahy zas zvednou cenu jizdneho. Takze to zas zaplatime my.
Hlavně už zrušte ty směšný režijkyTy co má i babička a strejda a....
prostě paskvil, který už dávno nemá opodstatnění - stejně jako odbory
2,9% není tři procenta. Proč článek uvádí zavádějící informace hned v záhlaví?
Protože to psal pan Sůra a ještě si za svým titulkem stojí!
Jedná se téměř ve 100% o výpravčí, kteří mají prodej jízdenek jako doplňkovou činnost.
Je to sice z agentury JBP, ale napsat to musím. Stravenky by pro turnusáře měli jít na 100 korun. 80 by měli dostávat jen ti, co nedělají v nepřetržitém - osmičkáři ranní/odpolední atd.
Jak je toto možné????Takový bordel na kolečkách,který nás stále víc vysává a není k ničemu.Za co vyšší platy?Kdo to způsobil????
googelo on ten železničář ty prachy nesešere on za ně nakoupí a řádně zaplatí daň. tisíce podnikatelů a zaměstnanců spotřebovává peníze nádražáků. např.U mě si koupí novou tv a u manželky se nechá ostříhat.
Vlaky, tramvaje stojí, autobusy jedou.
No vidíte, a například na mnoha místech královéhradeckého a libereckého kraje to bylo 1.12. přesně naopak a vlak byl jedinou možností, jak se relativně včas dostat z bodu A do bodu B. Tohle ale spousta lidí neví, protože o tom na idnesu jaksi "zapomněli" napsat článek.
Nasazení při ledové kalamitě bylo větší než jsme předpokládali, zvláště pak odboráři v žádném případě nezaháleli. Promrzlí a hladoví cestující hodiny stojících vlaků jsou tím určitě mile potěšeni.
Jane Sůro, ještě k tomu vašemu matoucímu titulku - vaše obhajoba toho, že nemůžete do titulku dát zkratku SŽDC, protože by tomu nikdo nerozuměl, je úplně nesmyslná.
Zkratku SŽDC používáte v titulcích na iDnesu naprosto běžně a dokonce i nad vašimi články. Např.:
Sura je prostě bulvár - tak píše titulky z bulváru