Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hleďte si raději své soli, vzkazují Polákům autoři reklamy pro T-Mobile

Reklamní agentura Saatchi & Saatchi Praha, která stojí za kontroverzní reklamou operátora T-Mobile s polským šmelinářem, se ohradila vůči stížnosti polské velvyslankyně. Zástupci agentury přitom zvolili neobvykle útočný tón a Polákům připomněli aféru s technickou solí v potravinách. Operátor po kritice spot ve čtvrtek stáhl z éteru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90a25r88t10i84n 61K21a65r67á96s75e57k 1698684419554

Poláci si pověst národa šmelinářů docela poctivě vybudovali a i když se samozřejmě nedá paušalizovat a většina z nich stejně jako jiné národy s ničím nešmelí, tak na ní ti co šmelí stále poctivě makají. Kombíky valící po dálníci z Mikulova do Tešína naložené až po střechu zbožím, mají anténu od CB a polskou značku (nebo rakouskou, což je stejně Polák, jen žijící ve Vídni) a tech kombíků fakt není málo.

Dlužno dodat, že jestli jsem to nepropásl, v případu technické soli doteď nebylo upřesněno, o jaké potraviny se jednalo. Takže logicky jich musela být pěkná hromada a zveřejněním seznamu by si polská produkce oprávněně dost uškodila, nebo by se přišlo na další dosud neobjevené levárny oněch výrobců. Kdo dá technickou súl, dá třeba i maso narvané antibiotiky. Takže tleskám, Ťali jste do živého. Ten seznam chci vidět.

0/0
11.12.2014 11:25

L35a83d42i35s22l94a84v 19H64a96š49k34a 4743946181740

ta reklama prostě nemá chybu, je vtipná. Stejně, jako by byla jakákoli reklama s vietnamským prodavačem oblečení - je to prostě taková charakteristická vlastnost toho určitého odvětví. tzn ne všichni vietnamci prodávají hadry se svymi klasickymi susi vam to pane, moderni, nepromokavy atd a taky ne všichni poláci jsou takovými "zdatnými" obchodníky za smrčkem;-D

ps: jinak zmínka o soli - parádní, Babiš a čeští výrobci potravin z ní musí mít radost!!!

+2/0
10.12.2014 15:45

M28i76c51h13a32l 41Š40e20b30e47s61t94a 6785887730182

Ten, kdo má na starosti PR v reklamní agentuře, by se měl stydět za své diplomatické schopnosti.

0/−3
9.12.2014 12:36
Foto

L96u69d64ě36k 73F28u67x94a 9406790454877

;-D...stále nechápete? Oni jsou zaměstnanci nadnárodní firmy, vztahy s Polskem fakt nemají na starosti! Proto každý další článek, každá další reakce z polské strany budou bonusy k úspěšné reklamní kampani;-)

0/0
11.12.2014 22:06

M22i86c90h72a88l 10K39o91ž27e38n33ý 4926535320142

Ženielní

0/0
8.12.2014 20:30

Z73d43e88n40e75k 32N40o37v14o39h80r11a10d19s56k72ý 6511954510965

Německá firma si objedná reklamu pro Čechy, kde zesměšňuje Poláky. Rv

Nedávno si jedna Rakouská banka objednala reklamu pro Slováky, kde zesměšňuje Čechy... Rv

Kdo je tady vlastně ten .....

0/0
8.12.2014 18:44

K43a56r88e16l 77N58e80č90a68s 5463709820500

Je to porozumění mezi národy. Lidé se berou moc vážně.Málokdo přizná vlastní lepru.;-)

0/0
8.12.2014 20:17

P23e92t60r 50Ž49á69k 1648802585859

mým celoživotním snem je dělat kreativce, abych se mohl na sklonku života poohlédnout, co jsem po sobě zanechal...

+1/0
8.12.2014 14:37

J42i17ř97í 39Š82v69e64c 6803962115346

reklama sice dobrá, je jednání firmy a její vzkaz polákům mi připomíná milouše...

+2/0
8.12.2014 14:23

M70o27n54i82k61a 26R51o48l68l67o67v97á 5603852256945

Co je na té reklamě kontroverzního?

0/0
8.12.2014 14:14

A32n12d36r86e26j 84O70l55e97k78s29a 3975311137641

Hanobí národ

0/−2
8.12.2014 15:50

L73u81k26á52š 75V16a66ň86u52r22a 1415894273733

Jako, že říká, že poláci jsou šmelináři? Ale to už se přece dávno ví. Vždyť šmelili vždy, už za dávných dob pašovali a obchodovali se vším.

+3/0
8.12.2014 16:17

L19a47d52i66s73l42a77v 70H23a18š84k56a 4973836821960

ale vůbec nehanobí národ...jen někteří poláci se v tom uviděli a pro pravdu se teď zlobí

+3/0
10.12.2014 15:46

V52ě27r65a 12S93t25o43e43v49o88v64á 3254825736

Přesně tak. Hoď kámen do hejna hus ......

0/0
12.12.2014 13:05

L83u94c52i81a87n 40P75a41p56a69z85i13a67n 5174667281175

Autoři by za takto zpackanou reklamu neměli dostat ani halíř či groš, natož eurocent. Autoři by si měli hledět otráveného alkoholu, který z Česka zabíjel, oproti soli, která nikoho nezabila, jen byla zneužita k nenávistné kampani vůči bratrského slovanskému našemu sousedovi. Autoři - štváči by se ve své tvorbě měli raději věnovat jiným tématům, které budou přínosné pro mír a přátelství mezi národy. I díky jejich mizerné práci a spolupráci s T-mobilem nemám na dlouho chuť se stát zákazníkem T-mobilu. Firma T-mobile udělala velkou chybu, že si vybrala do reklamní kampaně právě tuto reklamní firmu. S autory této reklamy nemám také zájem uzavřít nějaký reklamní kontrakt. Jsou jiné kreativnější firmy než jste Vy, kteří si nemusí vylepšovat svoji kreativnost rozeštváním národů navzájem.

+2/−20
8.12.2014 13:00

P81e14t55r 68N24o33v24o78t93n14y 3199262839762

Za otrávenou kořalku u nás půjdou lidi sedět. A ani ji oficálně do Polska  nikdo nevyvážel. A už Poláci vyšetřili, které firmy u nich přidávaly do jídla posypovou sůl nebo stále dělají, že se nic nestalo?

+13/−1
8.12.2014 13:13

L62u86c48i33a89n 14P25a95p51a31z21i69a94n 5264907571355

Poláci vše vyšetřili, ale nikdo neumřel, takže není důvodu, aby šel někdo sedět. Oproti u nás, kde byla kořalka otrávená a životu nebezpečná. V prvé řadě bychom si měli udělat pořádek my doma.

+1/−10
8.12.2014 13:25

M75o30n80i82k21a 37R14o69l70l37o12v93á 5363652246715

Ano,nikdo neumřel,ale někdo by měl jít sedět za to,že do jídla přidával něco co tam být nemá.A troufla bych si tipnout,že autoři reklamy opravdu přežijí,že odmítáte s nima spolupracovat;-D

+5/0
8.12.2014 14:26

L91a32d25i29s83l75a24v 91B85a62l33o57u53n 7381974871465

Ano, nikdo neumřel a s podlomeným zdravím se nějaký čas dá taky "žít".

+5/0
9.12.2014 9:45

J77a42n 94F13o93j51t58í43k 8626293761226

To je dobře, že nikdo neumřel!!! Ta otrávená kořalka nešla oficiální cestou a pokud se v Polsku někdo otravil, tak to koupil přes "smrček"!!! Další věc je odkud se methylalkohol vůbec přivezl?

+4/0
10.12.2014 7:48

L11u24k64á96š 96V12a92ň74u37r51a 1105164883953

Reklama je super, přesně vyjadřuje mentalitu Poláků, kteří kdyby mohli, prodají vlastní babičku.

+6/0
8.12.2014 16:18

L57u13c56i26a41n 38P24a57p58a33z29i68a96n 5804667841315

Reklama by byla správná, pokud by nabízela kvalitu. Vlastní babička je totiž  k nezaplacení. A Vy byste prodal i svou matku? Reklama vůbec nevyjadřuje mentalitu Poláků, ti mají k rodině velmi vřelý vztah, mnohem silnější než český národ ke svým nejbližším příbuzným. Nesouhlasím s Vaším názorem. Jezděte častěji do Polska, nejen do pohraničí polských Sudet a mějte více oči otevřené, naučte se aspoň trochu polsky, abyste se sám přesvědčil o tom, jak se hluboce mýlíte s těmi polskými babičkami.

0/−4
8.12.2014 16:43

L55a47d78i83s47l68a59v 55H35a14š22k18a 4353426881230

pokud jste byl někdy před 15 lety v polsku na trhu...mlčel byste a reklamě se od srdce zasmál. Ne polákům, ale té reklamě.

0/0
10.12.2014 15:49

L96u92c54i85a46n 86P47a97p53a64z41i77a38n 5154227181525

A umíte také polsky? Do Polska jezdím více jak třicet let a s Poláky se velmi často smějemě. Nicméně hru rozmíchající nacionální vášně nemáme rádi, protože z ohníčku a rádoby nevinné legrace může velmi rychle vzniknout požár. A ten si vzájemně nepřejeme. Kam jste jezdil či jezdíte na polské trhy?

0/0
12.12.2014 1:29
Foto

L30u53d67ě20k 22F20u44x95a 9696160334117

Lucian asi nezaznamenal, že ti autoři kterým stále říká co mají dělat nejsou zaměstnanci ministerstva Pravdy, ale profesionálové, kteří dělají svou práci;-)

         Chápu, pro některé jedince je chápání nadsázky neřešitelnoým problémem. Z toho so nic nedělejte. Ale až budete ty autory kterým tak zavile spíláte platit vy, potom můžete diktovat co mají a co nemají točit:-P

0/0
11.12.2014 22:04

A49l32e89x39a55n98d86r 21C98h83y67t10i79l 2404812375811

Reklama je vtipna, a to i pro samotne Polaky. Na youtube pod touto reklamou se to hemzi polskymi komentari, ktere chvalou nesetri.

Nicmene upozornovat na sul nebylo zrovna spravne, vzhledem k tomu, ze nam mohli odvetit, ze pri posypove soli alespon neumirali lide, pripadne ze jejich sul nikoho neoslepila.

+2/−1
8.12.2014 11:24

J27a30r91o14s65l15a87v 30S13t84u82c20h88l75í80k 7236958132426

Naopak, správné to bylo. Otrávenou kořalku do Polska nikdo nevyvážel, na rozdíl od "slaných" výrobků kterými tady Poláci zaplavii trh.

+5/−3
8.12.2014 12:18

M50i47l82a15n 34P95o52k45o85r67a 6399802374172

A kde by Poláci byli, kdyby v 90tých letech nezačali šmelinařit. Tu pověst si udělali sami. Ale tím netvrdím, že šmelinaření je v principu špatné, nebýt jich a vietnamců, tak jsem v životě neměl digitálky ;-D

+2/−3
8.12.2014 10:59

L23u52c85i41a96n 83P27a12p18a51z24i14a11n 5194187861855

Poláci jsou nám vzorem! Dlouhodobě! Jen v nenávisti vůči všemu ruskému je více rozumu na české straně. Ale co se týče kreativnosti, podnikavosti, v kvalitě luxusních výrobků, tak to jsme zaspali dobu a naopak Poláci a jejich trh by nám měl dát inspiraci. Špatnou a chřadnoucí pověst České republiky v zahraničí a to nejen v Polsku je problémem na naší straně a nikoli na straně polské a vůbec nesouvisí s polskou kreativností nejen v období 90. let.

+1/−2
8.12.2014 13:04

P83a36v49e85l 44Š44e25d67l17b22a69u12e62r 7728131542125

Co výzkum? Co třeba nanotechnologie? Co sofistikované výrobky? Taky jsou vzorem, nebo jen v pěstování zeleniny? Co normy na hnojiva, kdo je má přísnější? Co chov kuřat a jejich chlazení vzduchem při zpracování - česká investice a vyšší kvalita, nebo vodou - méně kvalitní, polský způsob, bez investic? Co prašné emise z hutního průmyslu? Kdo investoval? Tam jsou taky vzorem? Asi ne... Jsou i vzorem v chování na silnicích? Zkuste jet v pátek po dálnici z Brna do Ostravy. Uvidíte jeden "vzor" za druhým. A ještě jedna maličkost - pančovaný alkohol byla kopie od parchantů, hnus a ostuda, ale pořád kopie, nikoliv výrobky opravdových firem. Posypová sůl v potravinách byl výtvor oficiálních polských firem, ne kopie jejich výrobků. To je podstatný rozdíl...

+6/0
9.12.2014 1:41

J74a33n 94F81o98j29t25í48k 8386403891296

Podepisuji R^

0/0
10.12.2014 8:02

M94o43n36i97k81a 55R54o87l30l78o17v70á 5723892706565

Pamatuju od nějaké roku 1980,že sem Poláci tahali hadry a šminky.

+2/0
8.12.2014 14:16

J10a55k77u20b 59Z97a43c84h 3915136833160

Když vysvětlovali Chucku Norrisovi pointu vtipné reklamy o "něm" (také česká T-Mob)... prý ho to dost pobavilo a hodně se nasmál. Hold někdo to umí nést v nadsázce a s vtipem a jiní se v tom zhlédnout a jsou uražení. :-)

+10/−1
8.12.2014 8:15

M34i47c15h14a34e47l 21C77h42a13r80v27á58t 9659808953252

Myslím že kolem Těšína musí být celkem dost populární.;-D

0/0
8.12.2014 7:38

V34l18a18d58i67m47í82r 61S78t69r95o10u51h16a77l 4707470634825

Reklama je vtipná a jediný, kdo je za hlupáka, je Trojan. Pamatuji si na skladbu  J.A.R. - Bulhaři, která se taky nelíbila bulharům "Bulharská měna je levá..." a hlavně klip, který je prý zesměšňoval.

Vždycky se najde skupina lidí, kterou může něco urazit. To bychom pak nesměli dělat nic!

+1/−1
7.12.2014 21:20

M73i13l45a35n 77P92o23k95o73r60a 6619922264462

Bulhaři jsou asi vůbec nějak citliví, vadili jim i záchodky na Enthropě ;-D

+1/0
8.12.2014 10:57

J68i67ř94í 75B57o65l98f 8315517548765

Já myslím, že česi by si měli především zamést před svým vlastním prahem a teprve potom útočit na kohokoliv jiného. Tyhle nacio-uraženecké žvásty mě vždy akorát pobaví. Jak praví klasik, ať hodí kamenem, kdo je bez viny ....Rv

+1/−12
7.12.2014 18:54

P24e77t90r 95R12o55h20á12n97e32k 1213879817406

vždyť Trojan je v těch reklamách za blba. celý je to nadsázka, takže nevim co by si chtěl zametat.

+14/0
7.12.2014 20:28

D64a54d51a19k 10P27e75t79r 7621810484828

Problém je v tom, že kamenem nikdo nevhodil. Snad ješitní, uražení Poláci.  Udělat reklamu reklamě je skutečně velký počin. To nepotřebuje reklamu. A ta, bude si díky Polákům žít vlastní nesmrtelný život dostupná komukoliv, kdykoliv.

+6/0
8.12.2014 6:11

P94e89t97r 83V51l61c90e57k 5622255325107

O tom, jestli je reklama urážlivá nemají nikdy rozhodovat její autoři, ale ti, kteří jsou na ni prezentováni.............proto by víc měli Češi v tuto chvíli používat své ucho, než-li svou pusu.....

+1/−6
7.12.2014 14:45

F70r15a51n90t28i24š56e78k 22K45o91b21l57í22ž50e37k 6112440247180

Zamindrákovaná reklamka. Jo a ten Kohák je všude a myslím, že už je ho celkem dost. Jakube, méňe je někdy více.

+4/−16
7.12.2014 9:36

P56e29t60r 30N14o24v80o59t96n34y 3769492329512

Zamindrákována je spíš paní velvyslankyně.

+18/−3
7.12.2014 11:50

L47u94d75ě84k 60M47u34s69e70l59í96k 3866359

Pán nechápe oč tu běží,Tak pozor Koblížku na otesánka.

+7/−2
7.12.2014 12:52

J38a20n 62K56o28t10i23l 9523511548

ach, jo. zase na nás někdo zahudrovl a už se klidíme..proč se tak bojíme? ...přitom ta reklama je neškodná, vtipná a má nasprsto skvělou pointu. tak čistě uřízlý stromek v rámci zmizení překupníka mne opravdu pobavil. Stěžovat si může jen ten, kdo nemá dostatek sebevědomí. Na nikoho ta reklama totiž neutočí

+8/−1
7.12.2014 7:49

J30a86r13o43s96l80a87v 68H52a87š16e74k 8559600252828

Reklamku  pěkně osolili.. ;-D Možná že ještě něco vysolí....

+2/0
7.12.2014 0:14

P75a82v86e58l 10K32u27č87e51r48a 9432765578489

Skvělá reklama, která zafungovala na 500 procent. T-mobile by měl honorovat i tu polskou velvyslankyni. Kdyby si jí nevšimla a nezačala prskat tak by si tý reklamy spousta lidí vůbec nevšimla.:-)

+20/0
7.12.2014 0:10
Foto

P18ř97e95m50y54s97l 56Č14e37j87p 8828907538976

Jo přesně, doteď jsem neměl potřebu na kampaň The-debile kliknout :o)

0/0
7.12.2014 21:10

M29a63r64t11i41n 44J34i39r64o91u53s96e68k 7256915575478

Lizaky malinowe. ;-D Boží reklama.

+10/0
6.12.2014 20:20

J20a20n 13H78o17r77a 6147161266

....česky měsíčky;-D

+4/0
6.12.2014 22:05

K35a71r55e98l 75N19e78č28a67s 5863839410440

Když připustím,že reklama není naprostý hnůj a manipulace přemýšlím o tom,kdyby někdo udělal reklamu,ve které by vystupoval jakože typický český oportunistický kleptoman??Byla by hlína?;-D;-D

+2/−8
6.12.2014 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.