Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hleďte si raději své soli, vzkazují Polákům autoři reklamy pro T-Mobile

Reklamní agentura Saatchi & Saatchi Praha, která stojí za kontroverzní reklamou operátora T-Mobile s polským šmelinářem, se ohradila vůči stížnosti polské velvyslankyně. Zástupci agentury přitom zvolili neobvykle útočný tón a Polákům připomněli aféru s technickou solí v potravinách. Operátor po kritice spot ve čtvrtek stáhl z éteru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35a46r96t60i52n 26K77a22r33á69s48e59k 1608704589464

Poláci si pověst národa šmelinářů docela poctivě vybudovali a i když se samozřejmě nedá paušalizovat a většina z nich stejně jako jiné národy s ničím nešmelí, tak na ní ti co šmelí stále poctivě makají. Kombíky valící po dálníci z Mikulova do Tešína naložené až po střechu zbožím, mají anténu od CB a polskou značku (nebo rakouskou, což je stejně Polák, jen žijící ve Vídni) a tech kombíků fakt není málo.

Dlužno dodat, že jestli jsem to nepropásl, v případu technické soli doteď nebylo upřesněno, o jaké potraviny se jednalo. Takže logicky jich musela být pěkná hromada a zveřejněním seznamu by si polská produkce oprávněně dost uškodila, nebo by se přišlo na další dosud neobjevené levárny oněch výrobců. Kdo dá technickou súl, dá třeba i maso narvané antibiotiky. Takže tleskám, Ťali jste do živého. Ten seznam chci vidět.

0/0
11.12.2014 11:25

L23a77d22i86s77l48a21v 66H28a87š17k22a 4973186911340

ta reklama prostě nemá chybu, je vtipná. Stejně, jako by byla jakákoli reklama s vietnamským prodavačem oblečení - je to prostě taková charakteristická vlastnost toho určitého odvětví. tzn ne všichni vietnamci prodávají hadry se svymi klasickymi susi vam to pane, moderni, nepromokavy atd a taky ne všichni poláci jsou takovými "zdatnými" obchodníky za smrčkem;-D

ps: jinak zmínka o soli - parádní, Babiš a čeští výrobci potravin z ní musí mít radost!!!

+2/0
10.12.2014 15:45

M54i52c24h53a27l 50Š70e27b75e83s55t86a 6905957450732

Ten, kdo má na starosti PR v reklamní agentuře, by se měl stydět za své diplomatické schopnosti.

0/−3
9.12.2014 12:36

L84u17d71ě10k 59F46u93x24a 9786780724457

;-D...stále nechápete? Oni jsou zaměstnanci nadnárodní firmy, vztahy s Polskem fakt nemají na starosti! Proto každý další článek, každá další reakce z polské strany budou bonusy k úspěšné reklamní kampani;-)

0/0
11.12.2014 22:06

M13i79c14h41a44l 92K17o45ž26e40n94ý 4526605450122

Ženielní

0/0
8.12.2014 20:30

Z32d61e29n69e81k 24N31o14v35o17h42r87a60d38s44k74ý 6541154670465

Německá firma si objedná reklamu pro Čechy, kde zesměšňuje Poláky. Rv

Nedávno si jedna Rakouská banka objednala reklamu pro Slováky, kde zesměšňuje Čechy... Rv

Kdo je tady vlastně ten .....

0/0
8.12.2014 18:44

K71a52r20e93l 83N59e29č42a89s 5643209630570

Je to porozumění mezi národy. Lidé se berou moc vážně.Málokdo přizná vlastní lepru.;-)

0/0
8.12.2014 20:17

P23e41t93r 19Ž95á58k 1238972535959

mým celoživotním snem je dělat kreativce, abych se mohl na sklonku života poohlédnout, co jsem po sobě zanechal...

+1/0
8.12.2014 14:37

J98i56ř41í 77Š11v51e85c 6883842235736

reklama sice dobrá, je jednání firmy a její vzkaz polákům mi připomíná milouše...

+2/0
8.12.2014 14:23

M58o22n66i45k19a 62R80o41l49l24o52v84á 5733282446355

Co je na té reklamě kontroverzního?

0/0
8.12.2014 14:14

A77n95d91r68e92j 74O53l62e61k15s58a 3765551107791

Hanobí národ

0/−2
8.12.2014 15:50

L96u89k97á11š 73V58a98ň43u76r80a 1585384533243

Jako, že říká, že poláci jsou šmelináři? Ale to už se přece dávno ví. Vždyť šmelili vždy, už za dávných dob pašovali a obchodovali se vším.

+3/0
8.12.2014 16:17

L81a22d43i74s72l89a95v 25H29a97š15k58a 4153396591840

ale vůbec nehanobí národ...jen někteří poláci se v tom uviděli a pro pravdu se teď zlobí

+3/0
10.12.2014 15:46

V34ě40r68a 27S62t85o72e54v84o36v44á 3294215196

Přesně tak. Hoď kámen do hejna hus ......

0/0
12.12.2014 13:05

L64u31c38i80a49n 71P83a13p65a13z63i76a90n 5924527681295

Autoři by za takto zpackanou reklamu neměli dostat ani halíř či groš, natož eurocent. Autoři by si měli hledět otráveného alkoholu, který z Česka zabíjel, oproti soli, která nikoho nezabila, jen byla zneužita k nenávistné kampani vůči bratrského slovanskému našemu sousedovi. Autoři - štváči by se ve své tvorbě měli raději věnovat jiným tématům, které budou přínosné pro mír a přátelství mezi národy. I díky jejich mizerné práci a spolupráci s T-mobilem nemám na dlouho chuť se stát zákazníkem T-mobilu. Firma T-mobile udělala velkou chybu, že si vybrala do reklamní kampaně právě tuto reklamní firmu. S autory této reklamy nemám také zájem uzavřít nějaký reklamní kontrakt. Jsou jiné kreativnější firmy než jste Vy, kteří si nemusí vylepšovat svoji kreativnost rozeštváním národů navzájem.

+2/−20
8.12.2014 13:00

P48e57t51r 49N88o20v89o37t19n67y 3579482389702

Za otrávenou kořalku u nás půjdou lidi sedět. A ani ji oficálně do Polska  nikdo nevyvážel. A už Poláci vyšetřili, které firmy u nich přidávaly do jídla posypovou sůl nebo stále dělají, že se nic nestalo?

+13/−1
8.12.2014 13:13

L84u15c64i76a75n 77P64a66p75a80z68i36a14n 5504707921295

Poláci vše vyšetřili, ale nikdo neumřel, takže není důvodu, aby šel někdo sedět. Oproti u nás, kde byla kořalka otrávená a životu nebezpečná. V prvé řadě bychom si měli udělat pořádek my doma.

+1/−10
8.12.2014 13:25

M84o65n86i85k76a 70R29o54l40l11o70v80á 5233442746945

Ano,nikdo neumřel,ale někdo by měl jít sedět za to,že do jídla přidával něco co tam být nemá.A troufla bych si tipnout,že autoři reklamy opravdu přežijí,že odmítáte s nima spolupracovat;-D

+5/0
8.12.2014 14:26

L28a57d21i24s26l73a14v 61B71a76l81o22u84n 7681284431885

Ano, nikdo neumřel a s podlomeným zdravím se nějaký čas dá taky "žít".

+5/0
9.12.2014 9:45

J82a91n 60F52o92j24t85í20k 8456743161826

To je dobře, že nikdo neumřel!!! Ta otrávená kořalka nešla oficiální cestou a pokud se v Polsku někdo otravil, tak to koupil přes "smrček"!!! Další věc je odkud se methylalkohol vůbec přivezl?

+4/0
10.12.2014 7:48

L53u40k16á73š 18V55a38ň56u76r54a 1805134243183

Reklama je super, přesně vyjadřuje mentalitu Poláků, kteří kdyby mohli, prodají vlastní babičku.

+6/0
8.12.2014 16:18

L93u57c44i84a22n 66P80a97p30a83z31i11a13n 5714117771515

Reklama by byla správná, pokud by nabízela kvalitu. Vlastní babička je totiž  k nezaplacení. A Vy byste prodal i svou matku? Reklama vůbec nevyjadřuje mentalitu Poláků, ti mají k rodině velmi vřelý vztah, mnohem silnější než český národ ke svým nejbližším příbuzným. Nesouhlasím s Vaším názorem. Jezděte častěji do Polska, nejen do pohraničí polských Sudet a mějte více oči otevřené, naučte se aspoň trochu polsky, abyste se sám přesvědčil o tom, jak se hluboce mýlíte s těmi polskými babičkami.

0/−4
8.12.2014 16:43

L67a30d18i41s69l18a14v 38H39a70š66k44a 4123886461430

pokud jste byl někdy před 15 lety v polsku na trhu...mlčel byste a reklamě se od srdce zasmál. Ne polákům, ale té reklamě.

0/0
10.12.2014 15:49

L97u65c50i35a33n 17P35a84p32a56z84i71a14n 5824377771345

A umíte také polsky? Do Polska jezdím více jak třicet let a s Poláky se velmi často smějemě. Nicméně hru rozmíchající nacionální vášně nemáme rádi, protože z ohníčku a rádoby nevinné legrace může velmi rychle vzniknout požár. A ten si vzájemně nepřejeme. Kam jste jezdil či jezdíte na polské trhy?

0/0
12.12.2014 1:29

L86u59d94ě82k 48F85u53x16a 9546500984467

Lucian asi nezaznamenal, že ti autoři kterým stále říká co mají dělat nejsou zaměstnanci ministerstva Pravdy, ale profesionálové, kteří dělají svou práci;-)

         Chápu, pro některé jedince je chápání nadsázky neřešitelnoým problémem. Z toho so nic nedělejte. Ale až budete ty autory kterým tak zavile spíláte platit vy, potom můžete diktovat co mají a co nemají točit:-P

0/0
11.12.2014 22:04

A95l41e46x86a13n47d31r 75C54h43y41t45i84l 2834842465981

Reklama je vtipna, a to i pro samotne Polaky. Na youtube pod touto reklamou se to hemzi polskymi komentari, ktere chvalou nesetri.

Nicmene upozornovat na sul nebylo zrovna spravne, vzhledem k tomu, ze nam mohli odvetit, ze pri posypove soli alespon neumirali lide, pripadne ze jejich sul nikoho neoslepila.

+2/−1
8.12.2014 11:24

J54a12r91o42s56l51a92v 63S94t22u22c44h79l81í18k 7876878902196

Naopak, správné to bylo. Otrávenou kořalku do Polska nikdo nevyvážel, na rozdíl od "slaných" výrobků kterými tady Poláci zaplavii trh.

+5/−3
8.12.2014 12:18

M96i68l66a61n 61P33o89k54o24r20a 6979632494532

A kde by Poláci byli, kdyby v 90tých letech nezačali šmelinařit. Tu pověst si udělali sami. Ale tím netvrdím, že šmelinaření je v principu špatné, nebýt jich a vietnamců, tak jsem v životě neměl digitálky ;-D

+2/−3
8.12.2014 10:59

L60u51c57i66a88n 54P48a82p91a89z34i86a94n 5714357531565

Poláci jsou nám vzorem! Dlouhodobě! Jen v nenávisti vůči všemu ruskému je více rozumu na české straně. Ale co se týče kreativnosti, podnikavosti, v kvalitě luxusních výrobků, tak to jsme zaspali dobu a naopak Poláci a jejich trh by nám měl dát inspiraci. Špatnou a chřadnoucí pověst České republiky v zahraničí a to nejen v Polsku je problémem na naší straně a nikoli na straně polské a vůbec nesouvisí s polskou kreativností nejen v období 90. let.

+1/−2
8.12.2014 13:04

P93a73v86e76l 41Š92e50d68l51b11a36u82e64r 7418711682825

Co výzkum? Co třeba nanotechnologie? Co sofistikované výrobky? Taky jsou vzorem, nebo jen v pěstování zeleniny? Co normy na hnojiva, kdo je má přísnější? Co chov kuřat a jejich chlazení vzduchem při zpracování - česká investice a vyšší kvalita, nebo vodou - méně kvalitní, polský způsob, bez investic? Co prašné emise z hutního průmyslu? Kdo investoval? Tam jsou taky vzorem? Asi ne... Jsou i vzorem v chování na silnicích? Zkuste jet v pátek po dálnici z Brna do Ostravy. Uvidíte jeden "vzor" za druhým. A ještě jedna maličkost - pančovaný alkohol byla kopie od parchantů, hnus a ostuda, ale pořád kopie, nikoliv výrobky opravdových firem. Posypová sůl v potravinách byl výtvor oficiálních polských firem, ne kopie jejich výrobků. To je podstatný rozdíl...

+6/0
9.12.2014 1:41

J37a34n 50F97o43j51t36í15k 8776423731656

Podepisuji R^

0/0
10.12.2014 8:02

M60o64n11i67k25a 33R76o71l21l67o11v87á 5243872276645

Pamatuju od nějaké roku 1980,že sem Poláci tahali hadry a šminky.

+2/0
8.12.2014 14:16

J27a59k27u65b 14Z66a47c83h 3545226513470

Když vysvětlovali Chucku Norrisovi pointu vtipné reklamy o "něm" (také česká T-Mob)... prý ho to dost pobavilo a hodně se nasmál. Hold někdo to umí nést v nadsázce a s vtipem a jiní se v tom zhlédnout a jsou uražení. :-)

+10/−1
8.12.2014 8:15

M80i97c98h28a83e18l 85C10h68a66r41v63á10t 9569248353462

Myslím že kolem Těšína musí být celkem dost populární.;-D

0/0
8.12.2014 7:38

V35l20a26d86i18m54í59r 75S69t97r22o79u56h54a73l 4847940724215

Reklama je vtipná a jediný, kdo je za hlupáka, je Trojan. Pamatuji si na skladbu  J.A.R. - Bulhaři, která se taky nelíbila bulharům "Bulharská měna je levá..." a hlavně klip, který je prý zesměšňoval.

Vždycky se najde skupina lidí, kterou může něco urazit. To bychom pak nesměli dělat nic!

+1/−1
7.12.2014 21:20

M49i27l78a38n 87P57o97k85o95r27a 6189882404112

Bulhaři jsou asi vůbec nějak citliví, vadili jim i záchodky na Enthropě ;-D

+1/0
8.12.2014 10:57

J57i43ř95í 64B39o35l48f 8335577848945

Já myslím, že česi by si měli především zamést před svým vlastním prahem a teprve potom útočit na kohokoliv jiného. Tyhle nacio-uraženecké žvásty mě vždy akorát pobaví. Jak praví klasik, ať hodí kamenem, kdo je bez viny ....Rv

+1/−12
7.12.2014 18:54

P16e52t24r 91R55o68h36á44n74e18k 1663969327676

vždyť Trojan je v těch reklamách za blba. celý je to nadsázka, takže nevim co by si chtěl zametat.

+14/0
7.12.2014 20:28

D87a32d58a42k 66P79e66t21r 7321230574198

Problém je v tom, že kamenem nikdo nevhodil. Snad ješitní, uražení Poláci.  Udělat reklamu reklamě je skutečně velký počin. To nepotřebuje reklamu. A ta, bude si díky Polákům žít vlastní nesmrtelný život dostupná komukoliv, kdykoliv.

+6/0
8.12.2014 6:11

P55e69t34r 87V90l41c83e32k 5442435155407

O tom, jestli je reklama urážlivá nemají nikdy rozhodovat její autoři, ale ti, kteří jsou na ni prezentováni.............proto by víc měli Češi v tuto chvíli používat své ucho, než-li svou pusu.....

+1/−6
7.12.2014 14:45

F37r90a73n24t32i43š59e20k 37K75o17b75l16í65ž76e28k 6822820397650

Zamindrákovaná reklamka. Jo a ten Kohák je všude a myslím, že už je ho celkem dost. Jakube, méňe je někdy více.

+4/−16
7.12.2014 9:36

P82e98t97r 12N56o82v76o82t74n87y 3349812909312

Zamindrákována je spíš paní velvyslankyně.

+18/−3
7.12.2014 11:50

L51u92d65ě44k 76M71u12s29e42l48í92k 3286329

Pán nechápe oč tu běží,Tak pozor Koblížku na otesánka.

+7/−2
7.12.2014 12:52

J23a22n 10K48o15t76i32l 9403381878

ach, jo. zase na nás někdo zahudrovl a už se klidíme..proč se tak bojíme? ...přitom ta reklama je neškodná, vtipná a má nasprsto skvělou pointu. tak čistě uřízlý stromek v rámci zmizení překupníka mne opravdu pobavil. Stěžovat si může jen ten, kdo nemá dostatek sebevědomí. Na nikoho ta reklama totiž neutočí

+8/−1
7.12.2014 7:49

J27a40r54o60s84l32a13v 92H25a53š64e71k 8219820152218

Reklamku  pěkně osolili.. ;-D Možná že ještě něco vysolí....

+2/0
7.12.2014 0:14

P36a45v49e59l 14K82u33č69e63r81a 9362825578599

Skvělá reklama, která zafungovala na 500 procent. T-mobile by měl honorovat i tu polskou velvyslankyni. Kdyby si jí nevšimla a nezačala prskat tak by si tý reklamy spousta lidí vůbec nevšimla.:-)

+20/0
7.12.2014 0:10
Foto

P60ř92e62m75y35s89l 26Č86e79j26p 8488337498636

Jo přesně, doteď jsem neměl potřebu na kampaň The-debile kliknout :o)

0/0
7.12.2014 21:10

M59a12r39t93i36n 77J40i81r80o34u15s92e69k 7896785575488

Lizaky malinowe. ;-D Boží reklama.

+10/0
6.12.2014 20:20

J54a43n 64H60o11r95a 6847921886

....česky měsíčky;-D

+4/0
6.12.2014 22:05

K34a56r28e10l 36N64e29č73a67s 5343879980140

Když připustím,že reklama není naprostý hnůj a manipulace přemýšlím o tom,kdyby někdo udělal reklamu,ve které by vystupoval jakože typický český oportunistický kleptoman??Byla by hlína?;-D;-D

+2/−8
6.12.2014 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.