- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To potěší hlavně konkurenci. Tak do toho.
ať si hoší založí vlastní firmu Rito Taxi nebo Vober.cz a je to na nich, přeju hodně štěstí....... odmítat levné zakázky? to jako když např. bydlím na Míráku a chci na hlavák s kufry, tak to mám vzít pěšky, když mám kolečka?
Tady nejde to to, že by chtěli odmítat levné zakázky, ale že něchtějí, aby se lukrativností zakázek řídily prémie, když ty zakázky přiděluje dispečink ...
tak stačí si do googlu hodit dizkuse o student agency, a tohle samé se tam taky dočtete - "Stěžují si na snížení platů, atmosféru strachu a klientelismus ve firmě".
Není náhodou, že majitelem je taktéž Vančura. Slušný podnikatel nemá s odbory vůbec žádné problémy.
dvakrát jsem s nimi jel - oproti jiné firmě byli jeho šoféři plní keců, které bych čekal od machra ze Zlaté podkovy, který ale neplatil nějakou tu ochranu magistrátu a dojezdil....
Když jsem dělal na žižkovské věži tak tam stávalo několik taxi tictac,nastartované motory třeba celou noc,odmítali brát od nás zakázky takže jezdila konkurence.Nedivím se Vančurovi že nastavil jiné ocenění práce svých zaměstnanců taxislužby.Aby platil taxikáře za odpočinek ve svých audinách tak to by musel být vůl a to určitě není.
Nevím, co se děje v TicTacu, ale Jančura jako podnikatel mi připadá chytrý. Už je zase na prvních stránkách novin. Kdo z vás tohle dokáže?
Jste trochu (= dost) mimo. :-D
Jančůra je jakožto zaměstnavatel gauner a nikdo mi ten názor nevymluví. Raději bych dělal pod KFC / McD než pod tímhle vydřiduchem.
Kéž by odešel nadobro podnikat na Slovensko a přestal by obtěžovat v ČR.
Jestli je tvůj potenciál na úrovni zaměstnance KFC nebo McDonalds, tak mi není jasné proč se mícháš do lidí, kteří dokážou zaměstnat stovky lidí. Nechceš jít makat na Slovensko?
K tomu mám pár rad:
1) Buďto nechť se vyprdnou na provizní systém, zvýší pevnou mzdu na vyšší než ochotné, tím mohou začít přijímat i někoho jiného než študáky, aby i řidiči měli úroveň blížící se A6, a řidiči pak bude jedno, kolik a jakých zakázek pojede. Firma pak může/musí lépe zajistit předrezervace, aby se nestalo, že v 7 ráno zjistí, že nemá volné auto. Od toho měl být TickTack zaměstnanecký, neprovizní a lépe centrálně řízen. Navíc dohazování dlouhých zakázek kámošovi dispečera by se dělo třeba jen pro lepší svezení a ne finanční nadržování. Prémie by mohly chodit třeba za kladná hodnocení od zákazníků. Ale mám neodborné přesvědčení, že to je ekonomická sebevražda.
2) Provizní systém má své výhody, vznikne sýto, které vyřadí neschopné řidiče, kteří se jen zašívají. Na druhou stranu se TT více přiblíží klasickým taxislužbám, kde mezi řidiči vznikne klasická soutěž o co nejvíc nejlepších zakázek. Dispečink musí rovnoměrně rozhodit řidičům zakázky, nesmí existovat nadržování (=utopie). To má minimálně dvě nevýhody: TT si nemůže přisvojit autoritu, kterou přikazuje řidiči čekat hodinu na předrezervaci za kilo, a tím těžko zajistí předrezervace ve špičce. Druhá nevýhoda je v tom, že mezi dispečerem a některými řidiči existuje těžko potíratelný systém nadržování, díky kterému budou poctiví snaživci vždycky nas*aní. Výhoda centrálního řízení v zaměstnaneckém systému je tady v pdachu. Každý řidič bude v provizním systému bojovat za svou kapsu.
Konkurence nespí.... nasadila odbory
Zase odbory :-/ Komu se to nelíbí tak ať jde jezdit pro konkurenci. Taxislužby nabírají pořád protože jen málo lidí chce dělat tuhle docela těžkou práci.