Diskuze

Nahota a motorky. Česká firma reklamou pobouřila feministky

Španělské feministky pobouřil reklamní spot české firmy Kalup, která vyrábí oblečení pro motorkáře. Už přes tisíc žen v cizině se podepsalo pod petici, která žádá stažení erotické reklamy. V ní nahá žena znázorňuje stůl ve společenství motorkářů a jejich milovaných strojů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Sice nejsem cílovka reklamy (muž motorkář), ale mě spíš přijde trapná ta fotka, kde nastavovali mašinu k orálu pololežícího motorkáře. Motorka jako sexuální objekt mi prostě nesedí. Ale na druhou stranu ať si každej dělá co se mu líbí .... ;-)

0 0
možnosti
VO

V82i76t 27O53t37a72h10a67l

24. 12. 2014 16:47

Pokud feministky reklama pobuřuje, řešení je jednoduché:

1. Nemusí v ní účinkovat, není to povinnost.

2. Nemusí se na ni dívat, není to povinnost.  

Jinak to, že feministky prohlásí, že je něco pobuřuje a chtějí to zakázat, má obvykle jen jediný výsledek. Spousta lidí, kteří by o tu reklamu ani nezavadili se na ni podívá právě proto, aby zjistili, co že to vlastně ty feministky pobouřilo. Nebýt tím, že feministky tuto reklamu tak vehementně "propagují", ani bych ji neviděl. 

Reklama mi mimochodem přišla naprosto nezajímavá a bez nápadu, takže bych stejně o nic nepřišel. Ale to je věcí osobního vkusu.

Jinak mne pobuřují neustálé reklamy na vložky a tampony, vždycky jsou tam vysmáté ženské v čistotě a bezpečí a nikdy není žádná se šťastným chlapem. 

A navíc je to podvod. Je tam modrá krev a manželce jsem kupoval všechny různé druhy a když má menses, tak se pořád svíjí a vůbec není vysmátá.

Ale věřím, že na poměr mužů a žen v reklamách na vložky brzy v rámci politické korektnosti EU zavede rovnoprávné kvóty.

Mimochodem, největší diskriminace žen v západním světě není v práci nebo reklamách, ale v náboženských komunitách většiny světových náboženství, včetně křesťanství.  Na prakticky všech vyšších a středních postech (papež, arcibiskupové, biskupové, děkani, vikáři, faráři) jsou výhradně muži. 

Co s tím uděláte, dámy feministky? 

Nic. Rýpat do toho, kolik je ve slovníku spisovné češtiny podstatných jmen mužského rodu a ženského rodu na to si troufnete. Obvinit malou firmu ze sexismu v reklamě a získat reklamu samy sobě - na to máte odvahu taky. Ovšem na to jít proti církvi, která je jedním z praotců diskriminace podle pohlaví ovšem koule nemáte.

4 0
možnosti
MK

feministky zakazat.

0 0
možnosti
DT

D20o27m26i65n50i75k 21T56y47l

23. 12. 2014 17:44

1) Dámy předpokládám, že se vám nelíbí, že je žena vyobrazena jako předmět. Rv zakrytá tvář, kus nábytku. To pak chápu, že se leckterá urazíte. Ale o vás tu bohužel nejde.

1) Pánové, nemá to nic společného se surrealismem nebo dekadencí, nejde o umění, je to sugestivní a podprahová reklamní message: "pokud budu nosit oblečení Kalup, budu mít k dispozici spoustu dokonalých nahých žen, které mě budou chtít a udělají cokoliv si budu přát a budou plnit své funkce, tak jako kvalitní nábytek" (zakrytá tvář odebírá ženě osobnost, tak aby zobecnila element ženství, aby muž nenarazil na to, že není jeho typ).

je to jen dobře udělaná reKLAMa, takže zpátky do reality, hadry z nás chlapy neudelají ;-)

0 0
možnosti
JK

J23i34ř41í 38K68r96a70m23p32l

23. 12. 2014 10:49

mně spíš fascinuje, že oba domnělý motorkáři jsou hipstři jako prase. To má být cílovka?

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Ta reklama je jednoduše nechutná a ponižující.

2 5
možnosti

A na okraj, nemám rád feministky.

1 1
možnosti
Foto

No nevím, pro tu nahotu jsem si vůbec nevšiml co firma nabízí. A kde byli ti motorkáři? Na židli si větral své nářadí jen jeden.;-D

2 0
možnosti
PK

mě se líbí, všem kritikům - vemte foťák, motorku není problém sehnat a ukažte to těm tkz břídilům. Jinak pro autory této reklamy- jste dobří

6 3
možnosti
IK

Vážení diskutující, myslím, že právě většina Vašich příspěvků dokazuje, jak je nevole španělských feministek na místě. Je to teprve pár desít let zpátky, kdy ženy byly společností stavěny pod úroveň mužů. Ta generace, co to zažila, tady ještě je a v podobném duchu vychovala i své děti, takže není pravda, že platí rovnoprávnost a společnost nediskriminuje. I dnes plno mužů očekává, že jim žena doma poskytne veškerý servis a nejlépe se hodí za sporák. Jeden vedoucý v bance mi řekl, že nechápe, jak můžu dělat práci, kterou dělám, že ji mají dělat jen muži a ženy by se měli věnovat domácnosti. Podobné reklamy přesně ukazují ženu v tomhle světle, žena je zde  jen kus masa a služka.

Jinak muži se právě feministek a žen, co chtějí stejná práva bojí. Nelíbí se jim, že už na nich nejsou závislé a asi je ohrožují. Tak je nejjednodušší takové ženy zesměšňovat a urážet je, že ?

3 12
možnosti
PK

Co to, prosím vás, děláte za práci? Popelářku? :-)

4 1
možnosti
MP

Zadna z mych kamaradek neni pro feministky. A jsem za sve kamaradky rad. :-)R^

2 2
možnosti