- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spousta opravdu odborných komentářů tady je ke čtení.A nejvíc se mi líbí faktografie a pravopis.Ovšem jakou kvalitu lze očekávat od trubek zaseklých v socialistické terminologii? To ovšem platí hlavně pro novináře,média,reportéry..
Škoda vyrobila miliontý vůz a Laďa Hruška prodal třistatisíc kůžičkových kuchařek.
Obojí je stejná kategorie.
to milontý autíčko vybrali dobře. Krásná a přitom jednoduchá kontrastní kombinace bílé a černé. S 81kW to je ve své třídě žihadlo. Nová Mazda 2 proti tomu nemá co nabídnout, Frantíci taky ne.
No a proto Báča a Evan tak prskají....
jojo v hlavě to nemaj moc v pořádku
Jsem rád, že se německému rodinnému stříbru tak daří.
Akorát nechápu co dělá v představenstvu Škody Auto mezi Winfriedem, Wernerem, Winfriedem Krausem, Michaeem Oeljeklausem a Frankem, nějaký Bohdan.
Toho měli dávno vyhodit. Co je moc toho je příliš
Bohdan tam čeká, až ho příjdeš vystřídat, takovou perlu tam ještě neměli.
Gratuluji ! Takže konečně skončila ověřovací série a teď se začnou prodávat vozy do prodeje ? Je obdivuhodná loajalita zákazníků k předraženým nekvalitním nedodělaným klumpům bez pořádných motorů a výbavy hodné 21.století. Umínusujte mne, ale když se dívám na zahradě na mé 20let staré Mondeo, má téměř tu samou výbavu a stálo zhruba stejně jako nová Škoda Octavia a žere stejně, tak kde je pokrok? A vyrábět auta bez kufru, tímpádem bez pořádné deformační zóny je trestuhodné a chtít za to takový balík je nehorázné ! Uvažuju o novém autě, ale slyším jen samou kritiku: design o ničem, výbava chudá, zastaralá, motory nic nevydrží, podvozek špatný, sedáky tvrdé, fakt nechápu, proč takové sebetýrání. Vyvážejte kam chcete, když to někdo koupí, ale vyrábějte to aspoň tady z českých dílů a pomocí českých dělníků !! P.S. Vaše komentáře k mému si již číst nebudu, tak se nemusíte obtěžovat.. Jen zvažte, zda to auto za ty peníze opravdu stojí a zda potřebujete zrovna tuto značku s tímto kritizovaným motorem.
já vím, že to číst nebudeš, tak pro ostatní jen napíšu, žes (mezi tou spoustou hloupostí, co jsi vyplodil) vlastně uznal to, že dnešní Octavia je stejná jako Tvé Mondeo, které patří o třídu výš.
Prirovnal bych to k prodejnosti kucharky Ladi Hrusky
Proste divnej narod ten nas, kdo nema na zahrade tuctovku Fabii nebo Octavii jakoby nezil
Jasně. Škodu fakt netáhnou prodeje v ČR
a kde přesně je vyrobí? V ČR nebo v těch továrnách v Číně a Indii? A máme my češi něco z toho, když Škodovka prodá nějaké v Číně vyrobené auto číňanovi? (tj. je alespoň nějaká malá část dílů vyráběna zde?) a nebo naopak stále větší část těch českých aut je z čínských dílen?
v CR Skodovka vyrobi cca 650 000 aut rocne. A i z aut vyrobenych v Cine nebo Indii ma v konecnem dusledku zisk Skoda v CR
To tu zase bude chytrolínů s Hjundé, Citrónama a "to si radši koupím pět let starý BMW."
zaitm jste tu jenom jeden chytrak vy s Fabii.
Proč tolik skoro aut? Nebylo by lepší udělat aspoň jedno opravdové auto?
Škodovky jsou výborná auta, sice jsou možná o chlup dražší než některé konkurenční značky, ale zase jsou podle mě kvalitní, kdybych měl kupovat nové auto, koupím určitě nějakou Škodovku