- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že se o post busech dozvídám až teď, proč o tom nikdo nepsal před jejich zavedením?
Podnikat se musí umět a to ČP evidentně neumí ani v oblasti zásilek.
hmm.že o tom víme až te´d
Bohužel díky modernizaci bude více ubývat papírové pošty a Česká pošta s tímto musela dávno počítat a připravit se dopředu. Měla času dost na to, vymyslet službu s kterou by ulehčila lidem život. Nějaký PostBus je pěkná zhovadilost!!!! Leda dát nechtěné tchyni razítko a nálepku na čelo a poslat ji kdoví kam! Třeba by jí ještě cestou "zašantročila"....
Česká pošta se mělá dávno zprivatizovat!!! Bude muset dotovat malé pobočky na vesnicích a tak to je a bude. Jen mám obavy s jakými nesmysly přijde vedení ČP
Pošta by se hlavně měla soustředit na listovní služby..., než dostanu zásilku do ruky musím si vyslechnout nesmyslný nabídky...chcete los, chcete pojištění, chcete ....? Někdy mám chuť jim říct ať si to už strčej někam...
V tuhle chvíly píšu stížnost na ČP. Pořád vymejšlej kraviny, nabízej losy, dříve snad i cigarety místo toho, aby zajistil funkčnost svých stěžejních služeb. Opravdu nechápu, že když si zvolím balík do ruky, tak si pro něj stejně musim jít vystát frontu. Prý jsem nebyl k zastižení. Tohle mi udělali 5x až sem jeden balík nasměroval schválně do non-stop baru a ejhle, stále nebyl nikdo zastižen. Opravdu do nebe volající. Ať si tyhle blbosti strčej za klobouk.
Nojo, když se na testování pronajme (!) speciálně upravené vozidlo, které se pak nasadí pro osobní dopravu naprosto nesmyslně vybranou trasu, patrně aby se dokázolo že to nebude fungovat (protože "úkol zhora"), tak pak to je těžké...
U nás by se to ovšem hodilo, totiž na jedné lince se musí do 9km vzdáleného města v půlce cesty přesedat, navíc to jede asi jen 3x denně přes všemožné vesnice, kde stejně nikdo zpravidla ne{na|vy}stupuje. A trvá to asi půl hodiny. Kdyby to jezdilo tak, aby se dalo dostat včas do práce, určitě by jezdila dodávka téměř plná, protože se jede horským terénem a ona ta obousměrná cesta autem stojí 50-100kč, zvláště v zimě.
Když on ten postbus jezdil tak, že třeba z Třebíče do Čechtína, což je po silnici "na přímo" 11 km, trvala cesta 1 hodinu a 10 minut...
Ve ŚVÝCARSKU se to udělalo naopak. Švýcarská pošta je největším provozovatelem veřejné linkové dopravy (autobusy), kterými se zajišťovala přeprava poštovních pytlů. Zásadou bylo, že ve vsi byla zastávka u pošty, kde místní pošťák přihodil pytel do busu nebo si ho zase vzal.
Tak kde nejezdil poštovní bus, tak tu přepravu zajišťoval místní dopravce ... zjevně to bylo podmínkou udělení licence. Podobně "pošťáka" dělal strojvedoucí osobního vlaku, v konečné stanici naložil na vozík poštu a odvezl jí do blízkého hotelu, zpátky přivezl zásilky k odeslání. Na zastávkách "doručoval" zásilky, včetně doporučených tak, že si adresát přišel k vlaku ...
Když jsem to viděl "poprvé" tak jsem na to civěl doslova s otevřenou hubou ...
Něco podobného jsem viděl i v Norsku, tam k jednomu dálkovému vlaku ze dvou denně, přijel autobus s nákladním prostorem, do kterého se nafutrovaly zásilky a rozvezly spolu s cestujícími do okolních "osídlení" ....
Jenže viz můj příspěvek kousek níž. Oni mají dopravu lidí a k tomu přiberou na stejnou trasu i poštu. Česká pošta vymyslela, že bude dodávka objíždět kraj pro lidi naprosto nevhodnou trasou, rozveze poštu. A jen tak mimochodem vezme i ty lidi.
Je to pár let zpět neměl jsem přes zimu práci tak mě kamarád dotáhl na poštu jezdit za dva měsíce jsem to vzdal ono když zjistíte že to není o doručování pošty ale o bání zaměstnanců tak vás přejde chut pracovat