Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministr Ťok zrušil tendr na projektového manažera pro mýtný systém

Mový ministr dopravy Dan Ťok zrušil stamilionovou soutěž na projektového manažera pro mýtný systém. Už dříve předeslal, že poradce pro zadání tendru na provoz mýta není potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73i80c18h47a20l 47K68r36č93á67l 6148538186462

O jakém manažeru a zjišťování se to mluví. Zadání na výběrové řízení na provoz mýtného systému by mělo mít pár řádků. Něco o současném stavu a dobu na jak dlouho by měla být uzavřena smlouva. Možná řešení s popisem výhod, nevýhod a cenou by měla být součástí nabídek. Z těch si potom stát vybere.

0/0
19.12.2014 10:29
Foto

R92a82d14e20k 15P43o89l74i42c63k69ý 6191573641474

Očekávám, že auditoři ministerstva financí to prověří a zjistí kolik ten tendr už stál a co nejdříve zveřejní kolik tím hnutí ANO prošustrovalo peněz ;-D/ kromě zdržení, které způsobili/

0/0
18.12.2014 21:04

J26i26ř85í 33V78i82n30k79l28e11r 1511247160619

Není ten pán ze Skansky? Tam se bez provizí a úplatku nedostal nikdo ani přes vrátnici natož k nějaké zakázce. ;-D. Ťok je Řebiček č. 2. Ano , bude mu líp.

+1/−3
18.12.2014 9:34

J51a83n 54C81e84p17e74k 1924366480

Pokud je mi známo, tak Skanska je stavební firma, tudíž ona soutěží a vykonává zakázky. Vy jste to nějak pomotal.

+3/0
18.12.2014 12:59

R79o90m40a26n 48P37o62l81á31č20e77k 5816799735

A co zjistí v jiných zemích? Že mají jiné systémy? Takže ten co se tu vybudoval odvezeme do sběru a za další miliardy postavíme úplně nový?

Ano mýtný systém se již zaplatil, ale čím déle bude fungovat, tak tím bude levnější náklady, protože ted už jenom vydělává...

+2/0
18.12.2014 9:27

P35e26t23r 64K12o67v90a36ř38í32k 1581193879337

Ehm, ale fakt, že tento systém likviduje jak komunikace, tak kvalitu života v obcích mimo mýtné brány, protože nemalá část řidičů se mu vyhýbá, jste pominul? A myslíte, že oprava těchto komunikací, nemluvě o újmě na kvalitě života, se dá pokrýt tím, co se vybere na mýtném? Nemyslíte, že přechod na GPS systém by toto vyřešil? Kvalitu života takto postižených lidí pokládám za větší prioritu než prachy, které by se na nový systém vynaložily.

+2/−4
18.12.2014 9:45

E49m89i54l 89G76r16o41b47e65l80n51ý 1652297306132

Aby se řidiči kamionu nevyhýbali mýtným branám je přece možné řešit a zajistit. Souhlasím s názorem pana Poláčka.

+2/−1
18.12.2014 10:19

P38e78t70r 20K29o65v70a52ř72í34k 1441223519687

Jak?

0/0
18.12.2014 10:28

J81i17ř60í 14H22o90d75a30n 6104757483360

Například zákazem vjezdu do obce

0/0
18.12.2014 11:06

P69e44t71r 97K82o47v86a97ř58í60k 1471893329617

Ano? A kdo ho povolí? Není to tak jednoduché. Myslíte zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu? Kamiony lehce využijí statutu "dopravní obsluhy", jak to mají naučené. Takže toto řešení bohužel fungovat nebude. Máte nějaké lepší?

+1/−1
18.12.2014 11:19

J96a27n 29C54e64p63e72k 1654576290

To by mě zajímalo, jak se bude návěs s tureckou spz prokazovat jako dopravní obsluha v Horní dolní? Je jednoduché u řidiče zjistit co veze a kam veze.

0/0
18.12.2014 13:01

P46e53t37r 53K82o38v13a32ř82í58k 1301983539887

Jak to dělají? Např. vezli dopis nějaké firmě po cestě. Nikdo to zpětně zjišťovat nebude.

+1/−1
18.12.2014 13:18

P85e56t23r 91K17o43v27a38ř51í25k 1731563749447

Resp. dopravní policista na to nemá ani čas, ani možnost projet desítky km do oné firmy, ani právo vyžadovat si od ní cokoli.

0/0
18.12.2014 13:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.