Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Ťok zrušil tendr na projektového manažera pro mýtný systém

Mový ministr dopravy Dan Ťok zrušil stamilionovou soutěž na projektového manažera pro mýtný systém. Už dříve předeslal, že poradce pro zadání tendru na provoz mýta není potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75i72c62h43a34l 33K40r87č65á39l 6798838466912

O jakém manažeru a zjišťování se to mluví. Zadání na výběrové řízení na provoz mýtného systému by mělo mít pár řádků. Něco o současném stavu a dobu na jak dlouho by měla být uzavřena smlouva. Možná řešení s popisem výhod, nevýhod a cenou by měla být součástí nabídek. Z těch si potom stát vybere.

0/0
19.12.2014 10:29
Foto

R70a13d14e23k 98P31o31l30i23c82k30ý 6601613681124

Očekávám, že auditoři ministerstva financí to prověří a zjistí kolik ten tendr už stál a co nejdříve zveřejní kolik tím hnutí ANO prošustrovalo peněz ;-D/ kromě zdržení, které způsobili/

0/0
18.12.2014 21:04

J49i97ř49í 20V70i22n42k12l47e90r 1791237520249

Není ten pán ze Skansky? Tam se bez provizí a úplatku nedostal nikdo ani přes vrátnici natož k nějaké zakázce. ;-D. Ťok je Řebiček č. 2. Ano , bude mu líp.

+1/−3
18.12.2014 9:34

J41a16n 59C78e13p94e30k 1294506310

Pokud je mi známo, tak Skanska je stavební firma, tudíž ona soutěží a vykonává zakázky. Vy jste to nějak pomotal.

+3/0
18.12.2014 12:59

R40o12m53a50n 41P30o50l13á79č35e95k 5376399845

A co zjistí v jiných zemích? Že mají jiné systémy? Takže ten co se tu vybudoval odvezeme do sběru a za další miliardy postavíme úplně nový?

Ano mýtný systém se již zaplatil, ale čím déle bude fungovat, tak tím bude levnější náklady, protože ted už jenom vydělává...

+2/0
18.12.2014 9:27

P96e80t98r 89K71o21v61a40ř51í16k 1701683879537

Ehm, ale fakt, že tento systém likviduje jak komunikace, tak kvalitu života v obcích mimo mýtné brány, protože nemalá část řidičů se mu vyhýbá, jste pominul? A myslíte, že oprava těchto komunikací, nemluvě o újmě na kvalitě života, se dá pokrýt tím, co se vybere na mýtném? Nemyslíte, že přechod na GPS systém by toto vyřešil? Kvalitu života takto postižených lidí pokládám za větší prioritu než prachy, které by se na nový systém vynaložily.

+2/−4
18.12.2014 9:45

E12m89i98l 53G77r30o69b49e81l39n57ý 1952587596722

Aby se řidiči kamionu nevyhýbali mýtným branám je přece možné řešit a zajistit. Souhlasím s názorem pana Poláčka.

+2/−1
18.12.2014 10:19

P49e43t16r 19K32o48v27a96ř48í29k 1601593289497

Jak?

0/0
18.12.2014 10:28

J98i34ř59í 80H24o36d32a16n 6384857173760

Například zákazem vjezdu do obce

0/0
18.12.2014 11:06

P59e17t41r 62K64o80v90a43ř30í35k 1811433799507

Ano? A kdo ho povolí? Není to tak jednoduché. Myslíte zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu? Kamiony lehce využijí statutu "dopravní obsluhy", jak to mají naučené. Takže toto řešení bohužel fungovat nebude. Máte nějaké lepší?

+1/−1
18.12.2014 11:19

J80a55n 38C11e19p89e63k 1894436960

To by mě zajímalo, jak se bude návěs s tureckou spz prokazovat jako dopravní obsluha v Horní dolní? Je jednoduché u řidiče zjistit co veze a kam veze.

0/0
18.12.2014 13:01

P33e98t91r 34K17o82v13a92ř61í19k 1301373689527

Jak to dělají? Např. vezli dopis nějaké firmě po cestě. Nikdo to zpětně zjišťovat nebude.

+1/−1
18.12.2014 13:18

P27e64t84r 41K17o90v38a54ř41í91k 1521643569397

Resp. dopravní policista na to nemá ani čas, ani možnost projet desítky km do oné firmy, ani právo vyžadovat si od ní cokoli.

0/0
18.12.2014 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.