Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Ťok zrušil tendr na projektového manažera pro mýtný systém

Mový ministr dopravy Dan Ťok zrušil stamilionovou soutěž na projektového manažera pro mýtný systém. Už dříve předeslal, že poradce pro zadání tendru na provoz mýta není potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68i57c13h48a40l 87K82r70č78á50l 6538958686272

O jakém manažeru a zjišťování se to mluví. Zadání na výběrové řízení na provoz mýtného systému by mělo mít pár řádků. Něco o současném stavu a dobu na jak dlouho by měla být uzavřena smlouva. Možná řešení s popisem výhod, nevýhod a cenou by měla být součástí nabídek. Z těch si potom stát vybere.

0/0
19.12.2014 10:29
Foto

R63a35d75e92k 50P45o45l71i93c47k76ý 6961923311124

Očekávám, že auditoři ministerstva financí to prověří a zjistí kolik ten tendr už stál a co nejdříve zveřejní kolik tím hnutí ANO prošustrovalo peněz ;-D/ kromě zdržení, které způsobili/

0/0
18.12.2014 21:04

J70i50ř48í 50V16i88n97k83l74e72r 1941527790809

Není ten pán ze Skansky? Tam se bez provizí a úplatku nedostal nikdo ani přes vrátnici natož k nějaké zakázce. ;-D. Ťok je Řebiček č. 2. Ano , bude mu líp.

+1/−3
18.12.2014 9:34

J76a83n 14C91e36p75e13k 1224596740

Pokud je mi známo, tak Skanska je stavební firma, tudíž ona soutěží a vykonává zakázky. Vy jste to nějak pomotal.

+3/0
18.12.2014 12:59

R31o75m74a17n 67P12o67l93á44č92e81k 5576329925

A co zjistí v jiných zemích? Že mají jiné systémy? Takže ten co se tu vybudoval odvezeme do sběru a za další miliardy postavíme úplně nový?

Ano mýtný systém se již zaplatil, ale čím déle bude fungovat, tak tím bude levnější náklady, protože ted už jenom vydělává...

+2/0
18.12.2014 9:27

P97e76t25r 83K68o13v51a60ř69í98k 1981933969267

Ehm, ale fakt, že tento systém likviduje jak komunikace, tak kvalitu života v obcích mimo mýtné brány, protože nemalá část řidičů se mu vyhýbá, jste pominul? A myslíte, že oprava těchto komunikací, nemluvě o újmě na kvalitě života, se dá pokrýt tím, co se vybere na mýtném? Nemyslíte, že přechod na GPS systém by toto vyřešil? Kvalitu života takto postižených lidí pokládám za větší prioritu než prachy, které by se na nový systém vynaložily.

+2/−4
18.12.2014 9:45

E26m46i96l 77G24r72o47b92e39l33n62ý 1982967876842

Aby se řidiči kamionu nevyhýbali mýtným branám je přece možné řešit a zajistit. Souhlasím s názorem pana Poláčka.

+2/−1
18.12.2014 10:19

P76e22t81r 48K20o20v77a53ř19í24k 1821593469167

Jak?

0/0
18.12.2014 10:28

J71i64ř16í 42H67o94d50a95n 6644417843950

Například zákazem vjezdu do obce

0/0
18.12.2014 11:06

P29e61t51r 45K75o72v28a97ř69í12k 1211183299147

Ano? A kdo ho povolí? Není to tak jednoduché. Myslíte zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu? Kamiony lehce využijí statutu "dopravní obsluhy", jak to mají naučené. Takže toto řešení bohužel fungovat nebude. Máte nějaké lepší?

+1/−1
18.12.2014 11:19

J43a96n 85C66e45p29e38k 1784566730

To by mě zajímalo, jak se bude návěs s tureckou spz prokazovat jako dopravní obsluha v Horní dolní? Je jednoduché u řidiče zjistit co veze a kam veze.

0/0
18.12.2014 13:01

P25e92t34r 32K77o44v53a86ř97í23k 1541463679227

Jak to dělají? Např. vezli dopis nějaké firmě po cestě. Nikdo to zpětně zjišťovat nebude.

+1/−1
18.12.2014 13:18

P94e30t17r 10K39o98v45a18ř71í65k 1831413769607

Resp. dopravní policista na to nemá ani čas, ani možnost projet desítky km do oné firmy, ani právo vyžadovat si od ní cokoli.

0/0
18.12.2014 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.