- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já mám na poště odnášku. Má to své výhody. Je to zadarmo. Lidi v domě nevidí co mi chodí do schránky, protože žádnou nemám. Každý pátek před polednem zajdu na přepážku a případnou poštu si vyzvednu osobně. V tu dobu tam bývá prázdno, jsem odbavený hned. A mám klid.
reakcí zákazníků na zdražování by měl být přechod na jiné doručovatele. Dnes naštěstí už pošta není jediná a ani zdaleka nejlepší. Tak, pokud to jde, změnte firmu
Před týdnem jsem si přečetl o neúspěšném pokusu vozit s poštou i lidi. Kolik asi na tom pošta tratila? Ále to už je teď fuk, v příštím roce jí všechny ty ztráty z nesmyslných projektů zaplatíme.
Ví nekdo, co znamená slogan "dnes podate,zitra dorucime", ktery maji postovni auta na boku?
To znamená, že když mi z e-shopu v pět odpoledne pošlou avizo, že zásilku podali k přepravě a vzápětí přijde SMS od pošty s nabídkou zda si přeji doručení jindy či jinam, druhý den v poledne mi ji pošťačky skutečně přivezou. Tak je to naprosto běžné.
Yeah... nejak me to nevytrhuje, hold budu uz nebudu resit postu ubec...
Je běžné, že se pošta nenamáhá s doručením balíku, ale účtuje si ho. Nechá pouze lístek - nebyl jste zastižen i když je dotyčný doma.
Nejlepší to je, když se ani nenamáhají zazvonit, stalo se mi to už doskrát... za posledních 5 let, se mi nedostal ani jeden balík přímo ke dveřím pomoci ČP, vždy jen lístek, i když jsem byl celý den doma, a zvonek máme dost hlasitý.
tak za ty služby co poskytují je to už i dneska předražené. V pondělí ráno jsem posílala balík na Slovensko. Teprve včera došel na Slovensko - nikoli adresátovi. Jsem zvědavá jak zaboduje slovenská pošta. Mě ve středu balík přišel. Jsem nemocná, takže celý den doma, rovněž byla doma dcera, která se učila na zkoušku. Místo doručení balíku, pouze výzva ve schránce. Hlavně, že buzerujou holky u přepážek s jejich praštěnými produkty
zajímavá politika pošty: klesá poptávka, tak zdražují...neměly by spíš snížit ceny a přilákat zákazníky zpět????
Stačilo by, kdyby byli schopni včas a správně doručit zásilku