- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasny priklad toho, kdyz se stat montuje do podnikani, kde nema vubec co delat.
Může mi prosím někdo vysvětlit, proč Travel Service vstupuje do ztrátových ČSA?
A co Tvrdik??? Ten uz tam praci nesezene? Ani nikdo z CSSD??? Co budou kluci delat az se predluzena zem rozhodne je vyhazet na ulici??
Tvrdik by mel za to co provedl v CSA jit sedet, bohuzel, privest firmu do krachu a neschopnost neni trestna...
Klasicky provozované aerolinky v malých státech jsou passé - slavná Sabena, Swissair, svým způsobem hořela i Alitalia, kde by byly samostatné KLM.
Taky Malév a možná bychom našli další.
Osobně si myslím, že na ČSA už má cenu jenom ta značka a punc jedné z nejstarších airolinek v Evropě...
Travel at chceme nebo ne jsou úšpěšné airolinky a za mě na dovolenou k moři a cestování po Evropě to bohatě stačí... Za oceán a nebo do Thajska bych asi s nimi neletěl...
ČSA je bohužel již pouze "obchodní značka" a ne aerolinie...
http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html
Je to jediná a poslední šance jak ČSA zachránit.
Letiště Havel Travel Service Korean Air - Ruzyně -))))))))
A co má Letiště společného s těmi přepravními společnostmi?
já newím jak vy,ale zdá se mi že stát se zbavuje zbytečně majetku.Mně rodiče učili že zbavovat majetku kvuli penězum je chyba....Navíc chtěl jsem se zeptat kde je ten idealismus pustíme si konkurenci do země a vše bude levnější?opak je pravdou očekávám podle jedné nejmenované knížky jejíž autor napsal že do 10 let jestli se tady něco nezmění vypukne v čr občanská válka....protože se řítíme do krize jako bylo řecko...a to narozdíl od řeků makáme jako šrouby....
Tak to tě učili špatně. Pokud na něčem dlouhodobě proděláváš tak je lepší se toho zbavit.
Mělo se tu udělat ještě před Tvrdíkem.