- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlaky RailJet berou dráze to výhodu nad autobusovou dopravou. V pátek jsem jel poprvé RailJetem a kromě toho, že to dobře vypadá, to naopak přednosti dráhy před busem smazává. Stísněné a málo místa na nohy. Z mého pohledu jsou 100x lepší staré koženkové kupé, kde si můžu pohodlně natáhnout nohy.
Jo jo, ty nové standardy pro Evropského vietnamce vysokého 1,6 metru co vydrží sedět jako pravítko třeba dvě hodiny jsou prostě peklo.
Jak se dalo čekat (a spousta lidí to tady předvídala), tak Jančura označil cenu nevýhodnou. Je jak malé ukřivděné děcko. Něco se mu nepovede, tak hned začne kopat okolo sebe.
Nový vůz za poloviční cenu z ceny obvyklé?? Není to jen výše 1. splátky leasingu a snaha žlutého klauna o zviditelnění???
To se to nakupuje za prachy daňových poplatníků ! A vyhazují stamiliony za marketingové "služby" firem spřízněných s vedením ČD.
Nejdřív bych se uklidnil a porovnal náklady např. toho rumunského vozu vs. ojetiny z OBB.
Nový vůz "Astra" stojí cca 1 milion EUR, ČD za jednu ojetinu i s přeplacením RJ zaplatily 288 tisíc EUR za jeden vůz. Ještě nějaké dotazy?
Vždycky se mi libí tady tu diskuzi pročítat... Většina bude tu chtěla německou kvalitu, ale ovšem za české ceny... Navíc pokud se Vám nelibí co ČD provozuje, proč si nestěžujete u pravého klienta ČD, tedy na MD, krajích a nebo obcích co si vlak objednávají...
Navíc 99% zpoždění neovlivní ČD, ale opravy, které provádí SŽDC, rozkradené ZZ a samozřejmě v neposlední řady skokani a nehody na přejezdech...
Česká republika aspiruje na titul "Největší smetiště Evropy"...
http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/440212/Nase-zeme-nevzkveta-ale-kolonie-vzkveta.html
České dráhy mají co dohánět. Co se týká služeb a servisu, tak je pan Jančura hodně předběhl. U ČD není nikdo schopný vymyslet něco nového.
Jako co noveho? Aby ty vlaky letaly?
Mohl by nám všem pan Sůra vysvětli jak on sám chápe význam slova "dráhy" ? Jednou ho používá pro označení všeho kolem kolejí,ale dopravce RJ a Leo,jmenuje zvlášť, pak toto označení použije pouze v případě že píše o SŽDC a dnes zase píše pod slovem dráhy pouze a jenom ČD. Děkuji
Já to chápu. To máte jako Hrad.
Jak mohou ČD, které jsou v obrovské ztrátě, někoho přeplatit? Největší průšvih tohohle kolosu je to, že jediný vlastník je stát. A ten samozřejmě sype a sype. Bez ohledu na to, jak neefektivní firma je. Stejné jako u pošty.
ale. A jak jste na to přišel. Přečte si diskusi a mnohé pochopíte. Hlavně pokud se toho dosypu týká. Vše je úplně jinak než píšete.
Jezdit v ojetych vagonech - tak to je fakt luxus. Maji nakoupit nove kvalitni vlaky, napr. od svycarske firmy Stadler a pak se muzou chlubit. A proc se neustale lepsi vlaky na rychlikach musi nasazovat jen na trasu Praha - Ostrava - Slovensko a na Praha - Pardubice - Brno - Rakousko??? To jinde v republice rychliky nejezdi? At se nekdo podiva co jezdi na trase Praha - Hradec Kralove, Brno - Olomouc, Praha - Decin, Praha - Usti. n. L. - Most - Karlovy Vary - Cheb, Praha - Havl. Brod - Brno
Nove a kvalitni vlaky CD kupuje taky. K tomu rekonstruje vlastni a kupuje ojete. Tak jako vsechny jine velke zeleznicni spolecnosti
Jezdit v ojetych vagonech - tak to je fakt luxus. Maji nakoupit nove kvalitni vlaky, napr. od svycarske firmy Stadler a pak se muzou chlubit. Navic se neustale lepsi vlaky na rychlikach musi obe
asi je to proto, že je přece jenom rozdíl koupit jetá, ale výrazně kvalitnější vagón než jsou ty stávající za 8 mega než nový za 50, či jednotku Stadler nebo Desiro za 80 mega. Tímto postupem by na tratích o kterých píšete jezdily koženky ještě dalších 20 let.