Diskuze

Dráhy vyfoukly RegioJetu vagóny, v Rakousku koupily padesát dalších

Přesun rakouských ojetých vozů na české železnice pokračuje. České dráhy se dohodly s rakouským státním dopravcem ÖBB na nákupu celkem 50 vozů na dálkovou dopravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J55a68n 26P32e55r33n16i42k

22. 12. 2014 13:42

Vlaky RailJet berou dráze to výhodu nad autobusovou dopravou. V pátek jsem jel poprvé RailJetem a kromě toho, že to dobře vypadá, to naopak přednosti dráhy před busem smazává. Stísněné a málo místa na nohy. Z mého pohledu jsou 100x lepší staré koženkové kupé, kde si můžu pohodlně natáhnout nohy.

1 3
možnosti
OK

Jo jo, ty nové standardy pro Evropského vietnamce vysokého 1,6 metru co vydrží sedět jako pravítko třeba dvě hodiny jsou prostě peklo.

2 0
možnosti
MN

Jak se dalo čekat (a spousta lidí to tady předvídala), tak Jančura označil cenu nevýhodnou. Je jak malé ukřivděné děcko. Něco se mu nepovede, tak hned začne kopat okolo sebe.

http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/jancura-cd-chtely-rakouske-vagony-koupit-za-kazdou-cenu-1147760

2 3
možnosti
VH

Nový vůz za poloviční cenu z ceny obvyklé??  Není to jen výše 1. splátky leasingu a snaha žlutého klauna o zviditelnění???:-)

1 0
možnosti
PM

To se to nakupuje za prachy daňových poplatníků ! Rv  A vyhazují stamiliony za marketingové "služby" firem spřízněných s vedením ČD.

6 11
možnosti
RP

Nejdřív bych se uklidnil a porovnal náklady např. toho rumunského vozu vs. ojetiny z OBB.

Nový vůz "Astra" stojí cca 1 milion EUR, ČD za jednu ojetinu i s přeplacením RJ zaplatily 288 tisíc EUR za jeden vůz. Ještě nějaké dotazy?

6 1
možnosti
RP

Vždycky se mi libí tady tu diskuzi pročítat... Většina bude tu chtěla německou kvalitu, ale ovšem za české ceny... Navíc pokud se Vám nelibí co ČD provozuje, proč si nestěžujete u pravého klienta ČD, tedy na MD, krajích a nebo obcích co si vlak objednávají...

Navíc 99% zpoždění neovlivní ČD, ale opravy, které provádí SŽDC, rozkradené ZZ a samozřejmě v neposlední řady skokani a nehody na přejezdech...

11 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 4
možnosti
HV

České dráhy mají co dohánět. Co se týká služeb a servisu, tak je pan Jančura hodně předběhl. U ČD není nikdo schopný vymyslet něco nového.

2 12
možnosti
DK

Jako co noveho? Aby ty vlaky letaly?

6 1
možnosti
JP

J54i16ř95í 77P20r32ů73š20a

21. 12. 2014 11:15

Mohl by nám všem pan Sůra vysvětli jak on sám chápe význam slova "dráhy" ? Jednou ho používá pro označení všeho kolem kolejí,ale dopravce RJ a Leo,jmenuje zvlášť, pak toto označení použije pouze v případě že píše o SŽDC a dnes zase píše pod slovem dráhy pouze a jenom ČD. Děkuji

4 2
možnosti
MG

Já to chápu. To máte jako Hrad.

0 0
možnosti
Foto

Jak mohou ČD, které jsou v obrovské ztrátě, někoho přeplatit? Největší průšvih tohohle kolosu je to, že jediný vlastník je stát. A ten samozřejmě sype a sype. Bez ohledu na to, jak neefektivní firma je. Stejné jako u pošty.

5 16
možnosti
VH

ale. A jak jste na to přišel. Přečte si diskusi a mnohé pochopíte. Hlavně pokud se toho dosypu týká. Vše je úplně jinak než píšete.

7 2
možnosti
JJ

J42i50ř96í 11J28o86z35a

21. 12. 2014 9:05

Jezdit v ojetych vagonech - tak to je fakt luxus. Maji nakoupit nove kvalitni vlaky, napr. od svycarske firmy Stadler a pak se muzou chlubit. A proc se neustale lepsi vlaky na rychlikach musi nasazovat jen na trasu Praha - Ostrava - Slovensko a na Praha - Pardubice - Brno - Rakousko??? To jinde v republice rychliky nejezdi? At se nekdo podiva co jezdi na trase Praha - Hradec Kralove, Brno - Olomouc, Praha - Decin, Praha - Usti. n. L. - Most - Karlovy Vary - Cheb, Praha - Havl. Brod - Brno

7 5
možnosti
JK

Nove a kvalitni vlaky CD kupuje taky. K tomu rekonstruje vlastni a kupuje ojete. Tak jako vsechny jine velke zeleznicni spolecnosti ;-)

9 1
možnosti
JJ

J16i66ř65í 30J20o59z31a

21. 12. 2014 8:58

Jezdit v ojetych vagonech - tak to je fakt luxus. Maji nakoupit nove kvalitni vlaky, napr. od svycarske firmy Stadler a pak se muzou chlubit. Navic se neustale lepsi vlaky na rychlikach musi obe

1 5
možnosti
VH

asi je to proto, že je přece jenom rozdíl koupit jetá, ale výrazně kvalitnější vagón než jsou ty stávající za 8 mega než nový za 50, či jednotku Stadler nebo Desiro za 80 mega. Tímto postupem by na tratích o kterých píšete jezdily koženky ještě dalších 20 let.

5 1
možnosti