Diskuze

První pilot ČSA začal létat v Aeroflotu. Kurzu rublu navzdory

Kapitán Peter Žmolík se stal prvním pilotem s českým a slovenským občanstvím, který začal létat pro ruského národního dopravce. Spolu s ním přešlo i dalších pět kolegů z Českých aerolinií, kteří odešli kvůli zmenšování flotily. Ti zatím čekají na ověření licence. Jejich novou kariérou ovšem může zamávat propad kurzu rublu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

letim, ale nikdy s rusama,diky za levne letenky, uz jsem se jednou spletl,

0 0
možnosti

...ale ale, vzdycky se najde nekdo, kdo miluje Rusko, treba ten idiot, no jak se vlasenecky jmenuje, safra, uz si nevzpominam, ale je to hovado, to si vzdycky vzpomenu...

0 0
možnosti

Až bude ropa na třiceti dolarech tak bude rubl na podpalování uhlí v kamnech.

Přeji pilotům hodně štěstí, jsou to odborníci, kteří se nemusí vázat na jednu zem, takže předpokládám, že jich v Rusku zanedlouho hodně ubyde pokud jejich mzda nebude vyjádřena v nějaké jiné měně která alespoň něco znamená.

0 0
možnosti

Rozhodnutí tohoto pilota chválím... ;-) Kéž by takových bylo více - pomohlo by to jak jejich rodinám, tak Aeroflotu, který získá spolehlivé piloty....  R^

1 1
možnosti

Totálně rozkradený "letecký klub" ČSA žádná lepší budoucnost nečeká... :-/

2 1
možnosti

Že si nevybral JV Asii, nebo Karibik.

Vždyť v Rusku je zima jak v Rusku.

0 0
možnosti

A nevztahuje se na něj embargo? Aby ho ještě nezavřeli :-)

1 0
možnosti

Rozdil rad doplati Tvrdik z pokladny CSSD.

1 0
možnosti

Je paradoxem, že se musím Tvrdíka zastat. Pane Wanderer, Tvrdík není v ČSA už 9 !!! let. A za jeho éry se piloti přijímali, ne propouštěli.

1 0
možnosti

A co mohl dělat? Jsou i horší letecké firmy a od nich by se v budoucnu možná už nikdy nedostal pro to špatné jméno.

A pokud by pár let nelítal, tak kdo ho asi zaměstná bez zácviku a nedůvěry?

3 0
možnosti

kdyby přistoupil na snížení platu odpovídající poklesu rublů, tak mohl lítat v Praze.

3 0
možnosti

jenze ma vidinu toho, ze rubl pujde jednou opet nahoru a bude mit vic penez. Kdyby zustal v Praze, tak ma spis vidinu toho ze CSA vsechno rozproda a vsechny propusti.

5 0
možnosti

Až ho posadí vedle opilého pilota do Jak 40, tak mu úsměv ze rtů zmizí. Každý let v Rusku byl průser a nebezpečí. A to bylo ještě v evropské části Ruska.

4 3
možnosti

Neposadí, pilot může létat jen na jednom letadle, pro které má "aktuální" výcvik ...

Střídat různé typy letadel nelze ... ani když jsou z jedné rodiny Airbus, Boeing ... při přechodu na jiné letadlo se musí znovu projít přeškolením a přezkoušením, i když na něm v minulosti už létal  ...

Letadlo není auto nebo lokomotiva. Pokud jste dělal řidičák "B" na Š120, platí vám na jakékoli auto, stejně tak "Cčko" se dělalo třeba na V3S nebo IFĚ, ale můžete řídit Meďáka nebo Iveco ... o BUSECH to platí podobně ...

Strojvedoucí si postupně "najede" různé typy lokomotiv, prokáže znalost jejich obsluhy a řízení a má to doživotně. Pokud se však příslušná řada lokomotiv nebo její část modernizuje / udělá se rekonstrukce, tak na "vytuněnou lokomotivu" musí mít nový záškol ...

1 0
možnosti