Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cestovatelský portál TripAdvisor dostal pokutu za falešné recenze

Populární turistický server TripAdvisor dostal od italských úřadů pokutu za to, že jeho provozovatelé nedokázali zabránit klamavým recenzím na hotely a restaurace. Společnost se hodlá proti rozhodnutí odvolat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57o16s79e69f 75H19á61b 2423604789306

TripAdvisor je dobrý pro všeobecný přehled o hotelech. Navštívil jsem hotely v Evropě, kde jsem byl velmi spokojený a vůbec by mně nenapadlo, že mají někde problém. Na TA jsem četl jen kritiku. Tyto rádoby fundované kladné, či záporné informace jsou velmi zavádějící. Jako téměř všude, kde jsou reakce klientů, či zákazníků. Věřím tomu tak z 10%. Velká pravda je to, že spoustu pozitivních hodnocení píšou zaměstnanci firem. A záporné píše konkurence (přes ulici) pod jiným jménem. Jenže, toto všechno je fakt a jíné to nebude.

0/0
23.12.2014 19:42

P55a16v97e24l 25O38d90r96a24z15i37l 6814779357870

První pravidlo je, že málokdo běží po spokojeném pobytu na TA psát pozitivní ohlas. Druhé pravidlo je, že uživatel s jednou recenzí je podezřelý. Když někam jedu, tak se na recenze mrknu, ale nejedu jen podle nich. Samozřejmě chápu, že Američan, který potřebuje koupelnu 100m2, aby tam vtěsnal své otylé tělo, bude z 16m2 pokoje v Paříži poněkud nesvůj, to je třeba taky odfiltrovat.

0/0
23.12.2014 23:31

P62e93t47r 70B53a51s67l 5392661305

No, není to sice o cestování...ale na Heureku jsme dali v prosinci negativní ohlas na Hodky.cz - že nám ani nedali vědět, že objednané hodinky nemají a že nic nepošlou, zcela mrtvý brouk...a druhý den negativní ohlas zmizel...;-D

+7/0
23.12.2014 14:19

A75n64n46a 72V97e20s76e37l22á 3469340391310

tak to nejste sám. Na heuréku nemá smysl chodit.

+3/0
23.12.2014 16:20

J39a55n 88H90e11l63l30e33r 9128435866

ok. tak tam nechodte. ale davat za to pokutu, jako u TripAdvisoru, mi prijde zcestne

0/0
23.12.2014 17:24

A55n67n93a 88V35e77s86e76l40á 3929480731530

Podobnou zkušenost mám z Booking. Ubytování, které má špatnou recenzi je stáhnuto, časem se tam vrátí a má rázem lepší ohodnocení.  Co mě dojímá jsou recenze na ubytování na ubytovně 4 cenové a má dost často lepší ohodnocení než 5* hotel.  Taky znám hotel, kde jsou lidé nespokojení , ale kámoši majitele dávají 100 %.

+2/0
23.12.2014 13:45

J33a25n 94P59a54v64e88l 8633332718186

No, nevím. Jednak se hodnotí cena/výkon, tudíž ubytovna může mít mnohem lepší hodnocení než pětihvězdičkový hotel. Druhou věcí je, že máte možnost hodnotit poté co se ubytujete a hotel zaplatí svůj "desátek" bookingu. Takže kladné recenze by si majitel musel zaplatit. Třetí věcí je, že majitel nemůže smáznout negativní recenze. Tudíž se může velice snadno stát, že tam bude mít pár oslavných a pár negativních. A potenciální zákazníci si samozřejmě vyberou ty negativní.

+2/−1
23.12.2014 16:10

M 25Z 1636608

tusim,ze rozdil mezi 4* a 5* je pouze ze mate primo doktora 24/24 v hotelu

0/0
23.12.2014 22:24

P65a74v45e95l 73O30d58r27a40z25i87l 6114439597570

Jestli to nemůže být tím, že lidé, kteří jedou do IV. cenové čekají víceméně postel a dveře se zámkem, zatímco klient pětihvězdy obvykle čeká naprosto perfektní služby.

0/0
23.12.2014 23:32

J97i38ř89í 81B44o66l85f 8685707788465

No tak pokud je "normální", že za loňský rok je nejužitečnějším recenzentem nějaký ťaman, který stihl navštívit 1280 hotelů v jednom roce, přespat tam a napsat recenzi a oni to ještě pošlou ostatním uživatelům, jako "podívejte, toto jsou nejlepší přispěvatelé", tak se není čemu divit. 

Trip Advisor je fajn, ale vše je prostě potřeba brát s rezervou.

+4/0
23.12.2014 13:36

G54a33b32r94i85e73l 70M27a30r12c93e95l 6733520936164

Nedávno jsem se bavil s jednou holkou pracující v Jamie Oliver řetězci v UK a prý není nic neobvyklého, kdy přijde zákazník vyžadující výraznou slevu nebo jídlo zdarma pod pohrůžkou negativní recenze na TripAdvisor. Bohužel prý většinou vyhoví. Jinde to tak ale být nemusí, takže ty recenze je třeba brát s rezervou, když tam přispívají i tihle retardi.

0/−2
23.12.2014 13:10

J84i78ř71í 52H31n39ě16d35ý 1436286425283

Toto se deje naprosto bezne. Rika se jim Tripadvisor terrorists. Naopak existuji napriklad hotely, kde maji zamestnanci v popisu prace jednou denne/tydne napsat positive review na svuj vlastni business.

+1/0
23.12.2014 13:26
Foto

F92r79a15n74t27i37š75e35k 94P44a39v23l40i26š38t54a 2138414258383

Myslím si, že má Evropa "řešit" jiné a podstatně závažnější problémy....Ale úředníčci a eurobyrokrati musí vykazovat činnost (mnohdy naprosto zbytečnou).

+4/−5
23.12.2014 12:07

S50a60n11d88r98a 36V24a24l26e95n60t66o40v51á 9341497956293

Každý cestovatelský portál má falešné recenze. :-)

+12/0
23.12.2014 11:50

D78a46v75i68d 21U49r49b57a22n 1145117609

Skoro kazdy portal kde se prodava zbozi ma falesne recenze :) nekdy je to az do oci bijici

+6/0
23.12.2014 13:07

A31n12n12a 13V77e41s78e26l74á 3899220611180

Psaní recenzí na Heureku je taky jeden velký nesmysl. Prodejce stáhne výrobek a dá ho pod jiným názvem, aby neměl negativy.

+2/0
23.12.2014 13:47

J97o83s71e82f 87M91i87k58u82l62í78k 8624817496

se ozvali potrefené husy, co okrádají. Ony ty recenze skutečně souhlasí. Určitě se neozvali ti, co mají 5 hvězdiček.

+9/−2
23.12.2014 11:42

F60r48a51n24t20i23š65e74k 58D64o36h73n91a70l 7794549874335

Souhlasím. Falešné recenze jsou, ale zdalekato není takový problém, možná ani procento. Navíc drtivá většina jich bude falešně pozitivní.

0/0
23.12.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.