Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cestovatelský portál TripAdvisor dostal pokutu za falešné recenze

Populární turistický server TripAdvisor dostal od italských úřadů pokutu za to, že jeho provozovatelé nedokázali zabránit klamavým recenzím na hotely a restaurace. Společnost se hodlá proti rozhodnutí odvolat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25o14s86e50f 61H47á13b 2303364649346

TripAdvisor je dobrý pro všeobecný přehled o hotelech. Navštívil jsem hotely v Evropě, kde jsem byl velmi spokojený a vůbec by mně nenapadlo, že mají někde problém. Na TA jsem četl jen kritiku. Tyto rádoby fundované kladné, či záporné informace jsou velmi zavádějící. Jako téměř všude, kde jsou reakce klientů, či zákazníků. Věřím tomu tak z 10%. Velká pravda je to, že spoustu pozitivních hodnocení píšou zaměstnanci firem. A záporné píše konkurence (přes ulici) pod jiným jménem. Jenže, toto všechno je fakt a jíné to nebude.

0/0
23.12.2014 19:42

P60a58v81e38l 44O48d73r85a42z83i10l 6584689857780

První pravidlo je, že málokdo běží po spokojeném pobytu na TA psát pozitivní ohlas. Druhé pravidlo je, že uživatel s jednou recenzí je podezřelý. Když někam jedu, tak se na recenze mrknu, ale nejedu jen podle nich. Samozřejmě chápu, že Američan, který potřebuje koupelnu 100m2, aby tam vtěsnal své otylé tělo, bude z 16m2 pokoje v Paříži poněkud nesvůj, to je třeba taky odfiltrovat.

0/0
23.12.2014 23:31

P97e64t45r 66B79a13s98l 5442651155

No, není to sice o cestování...ale na Heureku jsme dali v prosinci negativní ohlas na Hodky.cz - že nám ani nedali vědět, že objednané hodinky nemají a že nic nepošlou, zcela mrtvý brouk...a druhý den negativní ohlas zmizel...;-D

+7/0
23.12.2014 14:19

A91n62n44a 76V90e63s85e67l88á 3879810871420

tak to nejste sám. Na heuréku nemá smysl chodit.

+3/0
23.12.2014 16:20

J70a47n 47H22e84l35l43e75r 9528125876

ok. tak tam nechodte. ale davat za to pokutu, jako u TripAdvisoru, mi prijde zcestne

0/0
23.12.2014 17:24

A61n69n46a 35V15e65s73e78l82á 3739970811930

Podobnou zkušenost mám z Booking. Ubytování, které má špatnou recenzi je stáhnuto, časem se tam vrátí a má rázem lepší ohodnocení.  Co mě dojímá jsou recenze na ubytování na ubytovně 4 cenové a má dost často lepší ohodnocení než 5* hotel.  Taky znám hotel, kde jsou lidé nespokojení , ale kámoši majitele dávají 100 %.

+2/0
23.12.2014 13:45

J82a42n 48P44a53v76e32l 8433312728816

No, nevím. Jednak se hodnotí cena/výkon, tudíž ubytovna může mít mnohem lepší hodnocení než pětihvězdičkový hotel. Druhou věcí je, že máte možnost hodnotit poté co se ubytujete a hotel zaplatí svůj "desátek" bookingu. Takže kladné recenze by si majitel musel zaplatit. Třetí věcí je, že majitel nemůže smáznout negativní recenze. Tudíž se může velice snadno stát, že tam bude mít pár oslavných a pár negativních. A potenciální zákazníci si samozřejmě vyberou ty negativní.

+2/−1
23.12.2014 16:10

M 79Z 1226248

tusim,ze rozdil mezi 4* a 5* je pouze ze mate primo doktora 24/24 v hotelu

0/0
23.12.2014 22:24

P21a62v76e71l 30O25d96r63a16z38i52l 6904459847920

Jestli to nemůže být tím, že lidé, kteří jedou do IV. cenové čekají víceméně postel a dveře se zámkem, zatímco klient pětihvězdy obvykle čeká naprosto perfektní služby.

0/0
23.12.2014 23:32

J35i72ř34í 21B41o56l20f 8555597128535

No tak pokud je "normální", že za loňský rok je nejužitečnějším recenzentem nějaký ťaman, který stihl navštívit 1280 hotelů v jednom roce, přespat tam a napsat recenzi a oni to ještě pošlou ostatním uživatelům, jako "podívejte, toto jsou nejlepší přispěvatelé", tak se není čemu divit. 

Trip Advisor je fajn, ale vše je prostě potřeba brát s rezervou.

+4/0
23.12.2014 13:36

G30a93b78r37i96e90l 61M88a51r45c60e10l 6263110806684

Nedávno jsem se bavil s jednou holkou pracující v Jamie Oliver řetězci v UK a prý není nic neobvyklého, kdy přijde zákazník vyžadující výraznou slevu nebo jídlo zdarma pod pohrůžkou negativní recenze na TripAdvisor. Bohužel prý většinou vyhoví. Jinde to tak ale být nemusí, takže ty recenze je třeba brát s rezervou, když tam přispívají i tihle retardi.

0/−2
23.12.2014 13:10

J30i84ř66í 81H55n17ě45d67ý 1666536375303

Toto se deje naprosto bezne. Rika se jim Tripadvisor terrorists. Naopak existuji napriklad hotely, kde maji zamestnanci v popisu prace jednou denne/tydne napsat positive review na svuj vlastni business.

+1/0
23.12.2014 13:26
Foto

F77r36a69n50t98i94š13e65k 17P94a81v91l88i91š64t98a 2568444368293

Myslím si, že má Evropa "řešit" jiné a podstatně závažnější problémy....Ale úředníčci a eurobyrokrati musí vykazovat činnost (mnohdy naprosto zbytečnou).

+4/−5
23.12.2014 12:07

S79a66n68d19r97a 11V36a28l22e20n17t22o34v78á 9421437986923

Každý cestovatelský portál má falešné recenze. :-)

+12/0
23.12.2014 11:50

D43a72v72i60d 89U93r25b25a82n 1595147799

Skoro kazdy portal kde se prodava zbozi ma falesne recenze :) nekdy je to az do oci bijici

+6/0
23.12.2014 13:07

A59n71n70a 44V40e85s70e69l93á 3639670821850

Psaní recenzí na Heureku je taky jeden velký nesmysl. Prodejce stáhne výrobek a dá ho pod jiným názvem, aby neměl negativy.

+2/0
23.12.2014 13:47

J49o35s72e93f 86M64i45k86u46l37í24k 8944107336

se ozvali potrefené husy, co okrádají. Ony ty recenze skutečně souhlasí. Určitě se neozvali ti, co mají 5 hvězdiček.

+9/−2
23.12.2014 11:42

F35r20a14n67t63i55š60e29k 22D95o19h95n81a38l 7294429714125

Souhlasím. Falešné recenze jsou, ale zdalekato není takový problém, možná ani procento. Navíc drtivá většina jich bude falešně pozitivní.

0/0
23.12.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.