- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
TripAdvisor je dobrý pro všeobecný přehled o hotelech. Navštívil jsem hotely v Evropě, kde jsem byl velmi spokojený a vůbec by mně nenapadlo, že mají někde problém. Na TA jsem četl jen kritiku. Tyto rádoby fundované kladné, či záporné informace jsou velmi zavádějící. Jako téměř všude, kde jsou reakce klientů, či zákazníků. Věřím tomu tak z 10%. Velká pravda je to, že spoustu pozitivních hodnocení píšou zaměstnanci firem. A záporné píše konkurence (přes ulici) pod jiným jménem. Jenže, toto všechno je fakt a jíné to nebude.
První pravidlo je, že málokdo běží po spokojeném pobytu na TA psát pozitivní ohlas. Druhé pravidlo je, že uživatel s jednou recenzí je podezřelý. Když někam jedu, tak se na recenze mrknu, ale nejedu jen podle nich. Samozřejmě chápu, že Američan, který potřebuje koupelnu 100m2, aby tam vtěsnal své otylé tělo, bude z 16m2 pokoje v Paříži poněkud nesvůj, to je třeba taky odfiltrovat.
No, není to sice o cestování...ale na Heureku jsme dali v prosinci negativní ohlas na Hodky.cz - že nám ani nedali vědět, že objednané hodinky nemají a že nic nepošlou, zcela mrtvý brouk...a druhý den negativní ohlas zmizel...
tak to nejste sám. Na heuréku nemá smysl chodit.
Podobnou zkušenost mám z Booking. Ubytování, které má špatnou recenzi je stáhnuto, časem se tam vrátí a má rázem lepší ohodnocení. Co mě dojímá jsou recenze na ubytování na ubytovně 4 cenové a má dost často lepší ohodnocení než 5* hotel. Taky znám hotel, kde jsou lidé nespokojení , ale kámoši majitele dávají 100 %.
No, nevím. Jednak se hodnotí cena/výkon, tudíž ubytovna může mít mnohem lepší hodnocení než pětihvězdičkový hotel. Druhou věcí je, že máte možnost hodnotit poté co se ubytujete a hotel zaplatí svůj "desátek" bookingu. Takže kladné recenze by si majitel musel zaplatit. Třetí věcí je, že majitel nemůže smáznout negativní recenze. Tudíž se může velice snadno stát, že tam bude mít pár oslavných a pár negativních. A potenciální zákazníci si samozřejmě vyberou ty negativní.
No tak pokud je "normální", že za loňský rok je nejužitečnějším recenzentem nějaký ťaman, který stihl navštívit 1280 hotelů v jednom roce, přespat tam a napsat recenzi a oni to ještě pošlou ostatním uživatelům, jako "podívejte, toto jsou nejlepší přispěvatelé", tak se není čemu divit.
Trip Advisor je fajn, ale vše je prostě potřeba brát s rezervou.
Nedávno jsem se bavil s jednou holkou pracující v Jamie Oliver řetězci v UK a prý není nic neobvyklého, kdy přijde zákazník vyžadující výraznou slevu nebo jídlo zdarma pod pohrůžkou negativní recenze na TripAdvisor. Bohužel prý většinou vyhoví. Jinde to tak ale být nemusí, takže ty recenze je třeba brát s rezervou, když tam přispívají i tihle retardi.
Toto se deje naprosto bezne. Rika se jim Tripadvisor terrorists. Naopak existuji napriklad hotely, kde maji zamestnanci v popisu prace jednou denne/tydne napsat positive review na svuj vlastni business.
Myslím si, že má Evropa "řešit" jiné a podstatně závažnější problémy....Ale úředníčci a eurobyrokrati musí vykazovat činnost (mnohdy naprosto zbytečnou).
Každý cestovatelský portál má falešné recenze.
Skoro kazdy portal kde se prodava zbozi ma falesne recenze :) nekdy je to az do oci bijici
se ozvali potrefené husy, co okrádají. Ony ty recenze skutečně souhlasí. Určitě se neozvali ti, co mají 5 hvězdiček.
Souhlasím. Falešné recenze jsou, ale zdalekato není takový problém, možná ani procento. Navíc drtivá většina jich bude falešně pozitivní.