- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, móda Radlerů mě nějak minula, tak to asi dopadne podobně i se sajdrama.
detoxikaci organizmu - asi nedostatečnou, když neví, že tam má být "S"
no vida - takhle se bojuje se sankcemi od ruska a tim nadurodou jablek...
vstupni komodity maji chlapci prakticky za babku :- )
Měli už předtím. Nesmíte se koukat na to, jakou pálku chtějí od spotřebitele v krámě. Nákupka ve velkém je "trochu" jinde. A krom toho, absolutně zapomeňte, že by na zpracování do moštu, cideru či marmelády šla krásná jablíčka. To platí jen v reklamě, v reálu se používá to co nejde prodat na jídlo, jablka hnusná, strupovitá, pokřivená a podobně, výkupní cena někde mezi 2 a 3 korunami za kilo.
Sedm? a já myslel že má 7% alc, Takže zase nic
Ano,jak je vidno dunihlav je v módě i bez armády,aneb jak si pořídit blbou opici....
Jabčák a čučo byly oblíbeny východnočeskoslovenskými spolubojovníky v táborských a prostějovských kasárnách už před třiceti lety
A přitom je to tak jednoduché. Čerstvý mošt necháte v lednici asi 10 dní. A už kvasí. Příjemná trochu štiplavá bublinková chuť.
Proč mám dojem, že celá diskuze je pokračování reklamního článku?
Parádní "hipstři" .... Není na ně cider trochu moc "cool"?