Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Německý rekord Škody. Rostla čtyřikrát rychleji než celý trh

Pro české závody automobilky Škoda Auto jde o mimořádně dobrou zprávu. V největším evropském odbytišti škodovek - Německu - se firmě dařilo loni nejlépe v historii. Dosáhla zde nejen svého zatím nejvyššího tržního podílu, ale i podstatně rychlejšího růstu prodejů, než jiné automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15i15c73h91a14l 64T56o17m68i93n20s32k14ý 9591315737864

Kombíka se zrychlením 8,4s pod půl milionu prostě nekoupíte ani u asijské konkurence.

(1,4 TSI)

0/0
6.1.2015 16:23

M90i67l93a66n 26R79a72d28a 9422322802133

Hlavně v Bavorsku jezdí Škodovek strašně plno. Když jedu po silnici, tak bych to odhadl na 40% s německou (Bavorskou) značkou.A dotázal jsem se mnohých Němců:"Proč máte vůz Škoda?" Téměř všichni mi odpověděli:!!"Jednoznačně kvalita".Sám jsem měl BMW, ale pak jsem ho vyměnil za Škodu. Mám k ní vztah ne jen protože jsem Čech. BÝVALO: Prostě jsi mladý a chceš silný vůz: Koupil jsem si BMW. Nyní jsem usedlejší, tak upřednostňuji kvalitu a jistotu ŠKODA.[>-] Vím, vlastní to VW, ale oni dobře ví proč nejezdíme v "VW Brouku", ale máme Fabii a Octavii.

+2/0
4.1.2015 13:49

J39i20ř59í 19K53n21é40b32l 3332462861

A soused zezelená závistí ;-D;-D;-D...

+1/0
3.1.2015 21:38

M60a62r96t83i41n 82S10e48d84o46n91a 5127403830389

Reklama Hyundai je uboha o tom zadna. Jejich predstava o rodinnem aute u i20 je smesna. To auto nema zadny kufr, neumi si predstavit kam dat kocarek, sanky nebo zavazadla na tydenni dovolenou.

+3/0
4.1.2015 9:16

M34a42r54t59i80n 83K53o77v57á44ř 2111770929296

To, že i20 nebude v kombíku, je jednoznačná chyba H. a velká výhoda pro konkurenci včetně Fabie.

0/0
4.1.2015 22:34

P98e49t49r 14N17o41v68á41k 8475889280

urcite vela gratulace Skodovce i matce VW!

ale na druhou stranu kdyz jsem v nemecku tak skodovku prakticky nikde na silnici nevidim

0/−1
3.1.2015 3:43

J93e47n43d20a 36K78r74á80s29a 1789846718

Musíš do bývalé NDR na venkov !;-D

0/0
3.1.2015 7:21
Foto

M52i61r43o81s14l61a82v 63S89t79e48i44n95e87r 1945985248953

Já vidím nejvíc Škodovek v Bavorsku, tak asi každé 6 - 8 auto je Škoda. Ještě víc jich je v Rakousku- souvisí to i s tradicí, Skoda je považována za původní rakouskou značku.

0/0
3.1.2015 8:50

T85o52m36á65š 43M50o42r51a77v69č29í58k 3237436373965

Na to s tedy musím zeptat známého z Rakouska. Mimochodem první škodovka (auto) bylo vyrobeno v Československu v roce 1926. http://kuc.cz/4ujrjy

0/0
3.1.2015 10:00

A87n69t34o37n17í57n 83S97v47o54b12o46d32a 3414793609832

Stačí si stoupnout ke znojemskému Kauflandu a počítat rakouské škodovky, ty jezdí do servisů na Moravu, levný dosažitelný servis

0/0
3.1.2015 10:49

T42o35m58á16š 19M21o11r40a35v91č62í14k 3757466213475

Těm počtům věřím, jen ne moc té příčině;-)

+3/0
3.1.2015 11:07
Foto

I18v27a69n 71K17o47p12t54a 5877202411137

Ja he tedy vidam. Na východě trochu vic než na zápase ale i tam jich jezdi cil dal vic.

0/0
3.1.2015 8:49

M19a19r97t18i45n 25B87o83u30č87e75k 7675925117247

Nezbyva nez pogratulovat a poprat jeste lepsi zitrky...

+6/0
3.1.2015 3:02

P93a79v32e11l 43R63a37c15e70k 1189539452405

pánové jak je to s motory, to se vyvíjí v česku nebo německu ?

+1/0
2.1.2015 22:48

P70a95v76e18l 91R30a37c82e27k 1879879612905

už jsem to našel

http://auto.idnes.cz/testovaci-centrum-motoru-skoda-dnc-/automoto.aspx?c=A140626_164547_automoto_vok

+1/0
3.1.2015 0:02

M53a31r31t86i75n 76P74i14s48á89r 6640982844176

tak ty české potřebují turbo, jinak by se ani netočily ..

+1/0
3.1.2015 1:09

J23i33ř20í 67S75c72h73w40a76c90h 8448484528156

no a s tím turbem si pak s konkurencí bez turba vytírají pozadí:-P

+1/−1
3.1.2015 1:45

M94a55r93t47i60n 91P18i58s82á29r 6100422874816

atmosférický motor, to je základ .. :-):-):-)

+1/−2
3.1.2015 2:04

M47a27r28t13i79n 48P66i47s73á81r 6130952604756

je to jejich problém ..

0/0
3.1.2015 2:09

J40e86n48d33a 71K78r57á53s51a 1149166758

Tak v poruchovosti určitě !;-D

0/0
3.1.2015 7:17

J58i39ř14í 20S34c87h89w36a22c57h 8868634988846

žiješ v dávné histórii ....

0/0
3.1.2015 13:36

A66n30t72o89n51í98n 25S77v70o44b94o38d62a 3394383949232

Japonci jedou i bez turba :-)

0/0
3.1.2015 15:02

J21i37ř31í 18S61c37h49w93a23c68h 8488284538336

no jedou, ale v uctivé vzdálenosti za srovnatelným koncernovým turbomotorem .....;-)

0/0
3.1.2015 20:58

A48n47t14o57n84í62n 98S15v90o97b86o94d18a 3814703589602

V teoretických a laboratorních podmínkách vede VW, v praxi jsou Japonci na tom s benzínem velmi dobře :-)

0/0
3.1.2015 22:16

J40i98ř46í 58S42c90h33w38a80c78h 8768824608966

no nejsou na tom nějak zle, ale z hlediska dynamiky v praxi, pokud se tedy bavíme ve vláknu o tom zda se turbomotory "točí, či netočí", tak žádná atmosféra na dynamiku turbobenzínu VW se stejným maximálním výkonem prostě nemá. Asi nejméně zaostává Mazda, ostatní více.....;-)

0/0
4.1.2015 0:45

P24e74t76r 15M85i26c53h92a73l 2490984601582

A to turbo se, prosím, roztáčí čím? Klikou?

0/0
3.1.2015 2:11

M66a13r85t44i89n 25P29i97s77á79r 6820132434246

ne gumovou natáčí..:-):-):-)

+1/0
3.1.2015 2:17

D54a21d25a39k 56P48e42t57r 7371480884788

To bude asi tím, že s turbem se počítalo již při vývoji.

0/0
3.1.2015 6:05

J63e37n65d93a 23K91r95á21s41a 1759926588

Spartak s turbem ;-)

0/0
3.1.2015 7:18

M64a73r91t78i44n 90P72i71s70á70r 6420762434916

nejjepší motory , včetně těch naftových pocházejí z Italiie,

Mercedes, Audi jim to akorát šikovně sebrali ..

0/0
3.1.2015 1:25

M60a28r10t38i64n 95P64i36s87á63r 6140642864866

jeden čas si i Ford tam nechal vyrábět motory ..

0/0
3.1.2015 1:31

J91a12n 47L61i62b59i64c64h 9692978655633

Fabia kupodivu už není takový kostitřas jako Rapid, nicméně laciné provedení a šetření, kde se dalo, se na ní plně podepsalo a zatímco první Fabia se dala krásně vybavit a čalounění v ní nebylo jak z Dacie, současná Fabia spíše připomíná diskontní zboží.

+3/−1
2.1.2015 21:26

P27a18v30e59l 31R11a62c72e94k 1819759792375

četl jsem že má snad velice dobré jízdní vlastnosti

+1/0
2.1.2015 22:14

M31a76r20t86i23n 56P14i80s69á33r 6190792264776

nebo traktror .

+1/0
2.1.2015 22:29

V37í89ť30a 44K73r87u78t56i15š 1380414135117

Co myslíte tím "dala krásně vybavit"? V roce 99 začínala naprosto hola 1.4mpi okolo 280t a i posilovač byl za příplatek. Silnější 1.4 16V byl v základu za 380, tzn. že vybavena fabka s nějakým solidním motorem byla za 450+... To vše při průměrném platu 12.700.

Dnes je Flll s klimou za 240, za 330 ceníkovych máte kombík v nejvyšší výbavě. Při platu skoro 26t.

+8/0
2.1.2015 22:30

J24e90n19d35a 67K33r40á82s54a 1779556508

Už se neplatí "příprava na autorádio "?8-o

0/−1
3.1.2015 7:20

J60a81r15e93k 97K50a42l52i72v71o52d60a 7176863101806

Přesně tak, oficiální ceník prakticky neměl význam, každý kupoval jenom akční verze. Když jsem ji v roce 2002 kupoval, stál Junior 1,2 HTP 260 000, Classic 1,2 HTP 280 000, obě auta úplně holá.

0/0
3.1.2015 12:17

M26a47r77t82i21n 42P23i71s44á64r 6840492424336

Tatra ..

0/0
2.1.2015 20:29

M59a44r78t83i91n 81M83i57k63o94l87á39š39e70k 7400110483

Asi jediná škodovka která se mi libí...  :-) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/%C5%A0koda_110_R_1977.jpg

0/0
2.1.2015 20:10

M66i52l23a44n 75V93o43s18t46r20ý 6709386234114

Je spousta krásných Škodovek... co třeba tahle? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Skoda_felicia_1962_front.jpg ;-)

+4/0
2.1.2015 20:13

P10e29t23r 37M73i75c25h14a26l 2320614521892

Obě jsou krásné. A tu prvně zmíněnou jsem kdysi dokonce vlastnil.

0/0
2.1.2015 22:03

P52a81v71e82l 70H95r96u41s35k97a 9572649105690

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

0/0
2.1.2015 20:01

P46a80v21e55l 44H62r94u68s26k11a 9952639845430

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

+13/0
2.1.2015 20:01

J50a30n 60N91o85v50á61k 6464634

Nemáte někdo odkaz na porovnání operativního leasingu vs. vlastní auto?  Furt s tím spekuluji. 

Je výhodnější auto koupit, nebo na úvěr, leasing, nebo si ho prostě jen půjčovat? 

Víc jak 2,5 mega nebo 40 měsíčně dát za auto nechci. 

Díky.

0/−3
2.1.2015 19:58

J49i74ř40í 80S75c11h70w57a36c13h 8398444928696

najmi si ekonoma, ten ti to za 100 litrů propočítá a ušetříš trojnásobek ;-) a možná mu vyjde, že taxík by byl nejlevnější....

+4/0
2.1.2015 20:05

J86a98n 57N30o36v79á74k 6294844

V Praze jezdím jen TICK TACK. Super služby za babku. 

Ale třeba na lyže s kamarády tágem přeci nepojedu... .)  tak, ale byla by to zase frajeřina .)))

0/0
2.1.2015 20:09

J61a56n 21D73l15o71u23h48ý 8335825415458

Podle mě jen trolíš.

Pokud ne, tak si prostě kup auto, které se ti líbí. Nevím co řešíš. :-)

+4/0
2.1.2015 20:26

J24a63n 85N92o96v67á73k 6914344

Jak mezi známými prohlásím, že chci auto kupovat, tak půlka nahodí operák a druhá koupi. Chtěl bych mít dostatek argumentů pro tuto diskusi. Vlastně ani tak nejde o to ušetřit .)

0/−1
2.1.2015 20:45

P50e49t79r 42K60o43u64ř24i80l 9713445637

Pokud si ve vatě, že ti nejde o cenu tak co řešíš. Moc tomu nerozumím.Je to úplně jedno. Já jsem přesvědčený že operační leasing má význam pro firmy, kde tyto měsíční splátky, jsou plně nákladovou položkou, nestarají se o nic jen o PHM. Vše ostatní je ve splátce. Každé dva roky vymění za nové auto, omezení jsou možností najetí km ročně. Pokud ti toto vyhovuje i jako soukromé osobě ta si to pronajmi. Když ti to nevyhovuje chceš být vlastník máš na to  kup si auto pro sebe. Já jsem v případě fyzické osoby pro vlastnictví v případě podnikání pro operativní leasing,  to je můj názor.

+1/0
2.1.2015 20:52

J23a83n 69N11o95v98á44k 6874794

Samozřejmě mohu řešit oba případy. Ale beru to spíše na firmu, už kvůli DPH. 

Zajímala mě ale konkrétní čísla... To co popisujete slyším furt, ale kde jsou čísla? .)

0/0
2.1.2015 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.