Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý rekord Škody. Rostla čtyřikrát rychleji než celý trh

Pro české závody automobilky Škoda Auto jde o mimořádně dobrou zprávu. V největším evropském odbytišti škodovek - Německu - se firmě dařilo loni nejlépe v historii. Dosáhla zde nejen svého zatím nejvyššího tržního podílu, ale i podstatně rychlejšího růstu prodejů, než jiné automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i53c43h44a25l 34T72o90m94i11n63s58k36ý 9351715467224

Kombíka se zrychlením 8,4s pod půl milionu prostě nekoupíte ani u asijské konkurence.

(1,4 TSI)

0/0
6.1.2015 16:23

M49i15l96a52n 78R64a78d31a 9582522812523

Hlavně v Bavorsku jezdí Škodovek strašně plno. Když jedu po silnici, tak bych to odhadl na 40% s německou (Bavorskou) značkou.A dotázal jsem se mnohých Němců:"Proč máte vůz Škoda?" Téměř všichni mi odpověděli:!!"Jednoznačně kvalita".Sám jsem měl BMW, ale pak jsem ho vyměnil za Škodu. Mám k ní vztah ne jen protože jsem Čech. BÝVALO: Prostě jsi mladý a chceš silný vůz: Koupil jsem si BMW. Nyní jsem usedlejší, tak upřednostňuji kvalitu a jistotu ŠKODA.[>-] Vím, vlastní to VW, ale oni dobře ví proč nejezdíme v "VW Brouku", ale máme Fabii a Octavii.

+2/0
4.1.2015 13:49

J97i49ř67í 65K94n72é36b85l 3682792731

A soused zezelená závistí ;-D;-D;-D...

+1/0
3.1.2015 21:38

M87a89r46t61i17n 44S48e60d46o18n36a 2675956946199

Reklama Hyundai je uboha o tom zadna. Jejich predstava o rodinnem aute u i20 je smesna. To auto nema zadny kufr, neumi si predstavit kam dat kocarek, sanky nebo zavazadla na tydenni dovolenou.

+3/0
4.1.2015 9:16

M86a20r98t28i90n 61K80o95v93á46ř 2151310109626

To, že i20 nebude v kombíku, je jednoznačná chyba H. a velká výhoda pro konkurenci včetně Fabie.

0/0
4.1.2015 22:34

P34e33t72r 43N18o54v72á24k 8845579720

urcite vela gratulace Skodovce i matce VW!

ale na druhou stranu kdyz jsem v nemecku tak skodovku prakticky nikde na silnici nevidim

0/−1
3.1.2015 3:43

J15e70n38d53a 58K80r12á69s31a 1469496268

Musíš do bývalé NDR na venkov !;-D

0/0
3.1.2015 7:21
Foto

M88i16r85o96s53l83a53v 72S94t86e24i37n81e67r 6718114853315

Já vidím nejvíc Škodovek v Bavorsku, tak asi každé 6 - 8 auto je Škoda. Ještě víc jich je v Rakousku- souvisí to i s tradicí, Skoda je považována za původní rakouskou značku.

0/0
3.1.2015 8:50

T76o20m80á37š 39M79o84r11a57v40č82í30k 3477376103605

Na to s tedy musím zeptat známého z Rakouska. Mimochodem první škodovka (auto) bylo vyrobeno v Československu v roce 1926. http://kuc.cz/4ujrjy

0/0
3.1.2015 10:00

A38n35t63o81n57í38n 37S84v66o43b42o83d94a 3774773419482

Stačí si stoupnout ke znojemskému Kauflandu a počítat rakouské škodovky, ty jezdí do servisů na Moravu, levný dosažitelný servis

0/0
3.1.2015 10:49

T83o96m32á37š 82M29o87r53a68v40č80í76k 3187726853555

Těm počtům věřím, jen ne moc té příčině;-)

+3/0
3.1.2015 11:07
Foto

I23v95a69n 25K63o54p65t39a 5527972581937

Ja he tedy vidam. Na východě trochu vic než na zápase ale i tam jich jezdi cil dal vic.

0/0
3.1.2015 8:49

M83a53r26t56i62n 82B19o36u49č31e13k 7715815337287

Nezbyva nez pogratulovat a poprat jeste lepsi zitrky...

+6/0
3.1.2015 3:02

P11a52v27e32l 11R58a88c26e98k 1459929632865

pánové jak je to s motory, to se vyvíjí v česku nebo německu ?

+1/0
2.1.2015 22:48

P73a94v53e62l 41R44a83c38e58k 1139689442865

už jsem to našel

http://auto.idnes.cz/testovaci-centrum-motoru-skoda-dnc-/automoto.aspx?c=A140626_164547_automoto_vok

+1/0
3.1.2015 0:02

M39a42r27t35i54n 60P19i87s36á85r 6540482644206

tak ty české potřebují turbo, jinak by se ani netočily ..

+1/0
3.1.2015 1:09

J39i36ř68í 93S78c73h81w86a27c28h 8418894578146

no a s tím turbem si pak s konkurencí bez turba vytírají pozadí:-P

+1/−1
3.1.2015 1:45

M27a58r34t93i31n 51P68i71s26á62r 6520392754226

atmosférický motor, to je základ .. :-):-):-)

+1/−2
3.1.2015 2:04

M78a50r90t31i95n 60P54i78s55á44r 6330572564966

je to jejich problém ..

0/0
3.1.2015 2:09

J24e90n80d92a 51K30r61á49s41a 1169826548

Tak v poruchovosti určitě !;-D

0/0
3.1.2015 7:17

J79i13ř66í 74S25c14h91w93a68c98h 8858514418526

žiješ v dávné histórii ....

0/0
3.1.2015 13:36

A86n68t33o40n71í78n 81S96v54o63b20o22d63a 3624433389582

Japonci jedou i bez turba :-)

0/0
3.1.2015 15:02

J69i34ř45í 15S75c33h21w20a75c10h 8598814338206

no jedou, ale v uctivé vzdálenosti za srovnatelným koncernovým turbomotorem .....;-)

0/0
3.1.2015 20:58

A86n50t30o68n21í18n 34S32v38o74b75o45d91a 3584203229962

V teoretických a laboratorních podmínkách vede VW, v praxi jsou Japonci na tom s benzínem velmi dobře :-)

0/0
3.1.2015 22:16

J35i69ř22í 44S19c87h65w28a44c92h 8678914968846

no nejsou na tom nějak zle, ale z hlediska dynamiky v praxi, pokud se tedy bavíme ve vláknu o tom zda se turbomotory "točí, či netočí", tak žádná atmosféra na dynamiku turbobenzínu VW se stejným maximálním výkonem prostě nemá. Asi nejméně zaostává Mazda, ostatní více.....;-)

0/0
4.1.2015 0:45

P51e90t52r 97M58i10c29h14a78l 2880454871402

A to turbo se, prosím, roztáčí čím? Klikou?

0/0
3.1.2015 2:11

M39a51r22t10i44n 74P50i76s58á23r 6320452304616

ne gumovou natáčí..:-):-):-)

+1/0
3.1.2015 2:17

D56a13d82a12k 92P63e97t40r 7521420484968

To bude asi tím, že s turbem se počítalo již při vývoji.

0/0
3.1.2015 6:05

J25e70n65d56a 76K35r30á32s46a 1829516348

Spartak s turbem ;-)

0/0
3.1.2015 7:18

M74a94r21t42i60n 48P53i48s58á79r 6240342894536

nejjepší motory , včetně těch naftových pocházejí z Italiie,

Mercedes, Audi jim to akorát šikovně sebrali ..

0/0
3.1.2015 1:25

M56a57r11t86i39n 21P65i68s34á72r 6280452894856

jeden čas si i Ford tam nechal vyrábět motory ..

0/0
3.1.2015 1:31

J25a67n 14L53i29b80i18c39h 9652668875203

Fabia kupodivu už není takový kostitřas jako Rapid, nicméně laciné provedení a šetření, kde se dalo, se na ní plně podepsalo a zatímco první Fabia se dala krásně vybavit a čalounění v ní nebylo jak z Dacie, současná Fabia spíše připomíná diskontní zboží.

+3/−1
2.1.2015 21:26

P93a50v80e54l 15R18a78c51e14k 1979849632405

četl jsem že má snad velice dobré jízdní vlastnosti

+1/0
2.1.2015 22:14

M27a59r78t83i78n 80P22i93s15á89r 6770642884446

nebo traktror .

+1/0
2.1.2015 22:29

V45í95ť98a 56K23r57u27t54i96š 1440604535827

Co myslíte tím "dala krásně vybavit"? V roce 99 začínala naprosto hola 1.4mpi okolo 280t a i posilovač byl za příplatek. Silnější 1.4 16V byl v základu za 380, tzn. že vybavena fabka s nějakým solidním motorem byla za 450+... To vše při průměrném platu 12.700.

Dnes je Flll s klimou za 240, za 330 ceníkovych máte kombík v nejvyšší výbavě. Při platu skoro 26t.

+8/0
2.1.2015 22:30

J54e14n69d56a 63K59r34á48s71a 1779736978

Už se neplatí "příprava na autorádio "?8-o

0/−1
3.1.2015 7:20

J78a76r26e52k 68K36a48l95i39v36o47d15a 7236303321236

Přesně tak, oficiální ceník prakticky neměl význam, každý kupoval jenom akční verze. Když jsem ji v roce 2002 kupoval, stál Junior 1,2 HTP 260 000, Classic 1,2 HTP 280 000, obě auta úplně holá.

0/0
3.1.2015 12:17

M66a79r94t15i96n 68P28i88s24á22r 6220742544976

Tatra ..

0/0
2.1.2015 20:29

M48a96r51t43i64n 40M71i57k61o82l16á70š37e50k 7430230923

Asi jediná škodovka která se mi libí...  :-) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/%C5%A0koda_110_R_1977.jpg

0/0
2.1.2015 20:10

M13i35l84a75n 92V14o75s28t11r60ý 6729826414874

Je spousta krásných Škodovek... co třeba tahle? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Skoda_felicia_1962_front.jpg ;-)

+4/0
2.1.2015 20:13

P52e65t12r 88M41i91c91h97a18l 2550864841892

Obě jsou krásné. A tu prvně zmíněnou jsem kdysi dokonce vlastnil.

0/0
2.1.2015 22:03

P18a37v50e39l 73H11r10u46s30k55a 9582519545180

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

0/0
2.1.2015 20:01

P77a34v67e23l 94H78r75u45s43k85a 9172299305880

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

+13/0
2.1.2015 20:01

J77a50n 19N81o88v37á56k 6274494

Nemáte někdo odkaz na porovnání operativního leasingu vs. vlastní auto?  Furt s tím spekuluji. 

Je výhodnější auto koupit, nebo na úvěr, leasing, nebo si ho prostě jen půjčovat? 

Víc jak 2,5 mega nebo 40 měsíčně dát za auto nechci. 

Díky.

0/−3
2.1.2015 19:58

J87i89ř50í 53S45c85h62w23a57c49h 8988934888616

najmi si ekonoma, ten ti to za 100 litrů propočítá a ušetříš trojnásobek ;-) a možná mu vyjde, že taxík by byl nejlevnější....

+4/0
2.1.2015 20:05

J68a11n 94N80o79v86á20k 6644724

V Praze jezdím jen TICK TACK. Super služby za babku. 

Ale třeba na lyže s kamarády tágem přeci nepojedu... .)  tak, ale byla by to zase frajeřina .)))

0/0
2.1.2015 20:09

J11a62n 26D73l95o17u95h46ý 8405535655538

Podle mě jen trolíš.

Pokud ne, tak si prostě kup auto, které se ti líbí. Nevím co řešíš. :-)

+4/0
2.1.2015 20:26

J27a26n 12N40o11v56á78k 6864984

Jak mezi známými prohlásím, že chci auto kupovat, tak půlka nahodí operák a druhá koupi. Chtěl bych mít dostatek argumentů pro tuto diskusi. Vlastně ani tak nejde o to ušetřit .)

0/−1
2.1.2015 20:45

P40e21t37r 40K36o91u60ř80i38l 9763615967

Pokud si ve vatě, že ti nejde o cenu tak co řešíš. Moc tomu nerozumím.Je to úplně jedno. Já jsem přesvědčený že operační leasing má význam pro firmy, kde tyto měsíční splátky, jsou plně nákladovou položkou, nestarají se o nic jen o PHM. Vše ostatní je ve splátce. Každé dva roky vymění za nové auto, omezení jsou možností najetí km ročně. Pokud ti toto vyhovuje i jako soukromé osobě ta si to pronajmi. Když ti to nevyhovuje chceš být vlastník máš na to  kup si auto pro sebe. Já jsem v případě fyzické osoby pro vlastnictví v případě podnikání pro operativní leasing,  to je můj názor.

+1/0
2.1.2015 20:52

J49a95n 18N59o32v49á64k 6184494

Samozřejmě mohu řešit oba případy. Ale beru to spíše na firmu, už kvůli DPH. 

Zajímala mě ale konkrétní čísla... To co popisujete slyším furt, ale kde jsou čísla? .)

0/0
2.1.2015 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.