Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý rekord Škody. Rostla čtyřikrát rychleji než celý trh

Pro české závody automobilky Škoda Auto jde o mimořádně dobrou zprávu. V největším evropském odbytišti škodovek - Německu - se firmě dařilo loni nejlépe v historii. Dosáhla zde nejen svého zatím nejvyššího tržního podílu, ale i podstatně rychlejšího růstu prodejů, než jiné automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87i59c15h10a43l 91T87o38m63i26n77s53k45ý 9551515787924

Kombíka se zrychlením 8,4s pod půl milionu prostě nekoupíte ani u asijské konkurence.

(1,4 TSI)

0/0
6.1.2015 16:23

M26i47l88a77n 96R85a54d94a 9782702552913

Hlavně v Bavorsku jezdí Škodovek strašně plno. Když jedu po silnici, tak bych to odhadl na 40% s německou (Bavorskou) značkou.A dotázal jsem se mnohých Němců:"Proč máte vůz Škoda?" Téměř všichni mi odpověděli:!!"Jednoznačně kvalita".Sám jsem měl BMW, ale pak jsem ho vyměnil za Škodu. Mám k ní vztah ne jen protože jsem Čech. BÝVALO: Prostě jsi mladý a chceš silný vůz: Koupil jsem si BMW. Nyní jsem usedlejší, tak upřednostňuji kvalitu a jistotu ŠKODA.[>-] Vím, vlastní to VW, ale oni dobře ví proč nejezdíme v "VW Brouku", ale máme Fabii a Octavii.

+2/0
4.1.2015 13:49

J64i97ř49í 50K54n45é51b56l 3832472431

A soused zezelená závistí ;-D;-D;-D...

+1/0
3.1.2015 21:38

M98a18r62t96i67n 95S73e31d17o59n35a 2475756966829

Reklama Hyundai je uboha o tom zadna. Jejich predstava o rodinnem aute u i20 je smesna. To auto nema zadny kufr, neumi si predstavit kam dat kocarek, sanky nebo zavazadla na tydenni dovolenou.

+3/0
4.1.2015 9:16

M92a80r44t53i51n 36K89o88v22á71ř 2411120889706

To, že i20 nebude v kombíku, je jednoznačná chyba H. a velká výhoda pro konkurenci včetně Fabie.

0/0
4.1.2015 22:34

P14e45t93r 17N83o90v20á11k 8225339860

urcite vela gratulace Skodovce i matce VW!

ale na druhou stranu kdyz jsem v nemecku tak skodovku prakticky nikde na silnici nevidim

0/−1
3.1.2015 3:43

J28e44n17d26a 67K25r56á69s20a 1909106298

Musíš do bývalé NDR na venkov !;-D

0/0
3.1.2015 7:21
Foto

M93i58r30o37s75l60a17v 95S91t37e37i98n75e43r 6378744833585

Já vidím nejvíc Škodovek v Bavorsku, tak asi každé 6 - 8 auto je Škoda. Ještě víc jich je v Rakousku- souvisí to i s tradicí, Skoda je považována za původní rakouskou značku.

0/0
3.1.2015 8:50

T15o61m98á45š 35M68o73r42a52v61č50í11k 3687766543255

Na to s tedy musím zeptat známého z Rakouska. Mimochodem první škodovka (auto) bylo vyrobeno v Československu v roce 1926. http://kuc.cz/4ujrjy

0/0
3.1.2015 10:00

A65n40t33o83n23í18n 83S95v86o52b10o79d50a 3824653509172

Stačí si stoupnout ke znojemskému Kauflandu a počítat rakouské škodovky, ty jezdí do servisů na Moravu, levný dosažitelný servis

0/0
3.1.2015 10:49

T20o54m73á60š 29M26o76r75a35v58č47í29k 3467226703685

Těm počtům věřím, jen ne moc té příčině;-)

+3/0
3.1.2015 11:07
Foto

I52v59a23n 65K10o62p27t18a 5987652831857

Ja he tedy vidam. Na východě trochu vic než na zápase ale i tam jich jezdi cil dal vic.

0/0
3.1.2015 8:49

M18a90r45t50i94n 36B18o56u38č47e89k 7145735457937

Nezbyva nez pogratulovat a poprat jeste lepsi zitrky...

+6/0
3.1.2015 3:02

P71a71v35e28l 10R50a66c84e82k 1139329972215

pánové jak je to s motory, to se vyvíjí v česku nebo německu ?

+1/0
2.1.2015 22:48

P88a89v74e21l 34R41a34c40e32k 1399719172735

už jsem to našel

http://auto.idnes.cz/testovaci-centrum-motoru-skoda-dnc-/automoto.aspx?c=A140626_164547_automoto_vok

+1/0
3.1.2015 0:02

M79a63r77t23i28n 93P37i37s97á18r 6570972984136

tak ty české potřebují turbo, jinak by se ani netočily ..

+1/0
3.1.2015 1:09

J15i67ř46í 39S15c46h43w44a14c15h 8658724518166

no a s tím turbem si pak s konkurencí bez turba vytírají pozadí:-P

+1/−1
3.1.2015 1:45

M32a63r96t54i63n 31P36i47s90á54r 6740332894626

atmosférický motor, to je základ .. :-):-):-)

+1/−2
3.1.2015 2:04

M90a90r70t16i65n 94P94i35s84á94r 6360132674246

je to jejich problém ..

0/0
3.1.2015 2:09

J90e36n17d95a 39K39r81á44s85a 1319596178

Tak v poruchovosti určitě !;-D

0/0
3.1.2015 7:17

J57i39ř43í 55S75c23h54w71a38c47h 8208694468656

žiješ v dávné histórii ....

0/0
3.1.2015 13:36

A20n94t60o38n40í72n 94S29v51o60b24o92d88a 3144403409822

Japonci jedou i bez turba :-)

0/0
3.1.2015 15:02

J23i75ř31í 48S28c21h39w33a97c64h 8578534538706

no jedou, ale v uctivé vzdálenosti za srovnatelným koncernovým turbomotorem .....;-)

0/0
3.1.2015 20:58

A95n11t78o10n51í70n 89S12v18o56b42o46d54a 3504453829712

V teoretických a laboratorních podmínkách vede VW, v praxi jsou Japonci na tom s benzínem velmi dobře :-)

0/0
3.1.2015 22:16

J57i61ř25í 70S51c35h35w86a95c94h 8808854298346

no nejsou na tom nějak zle, ale z hlediska dynamiky v praxi, pokud se tedy bavíme ve vláknu o tom zda se turbomotory "točí, či netočí", tak žádná atmosféra na dynamiku turbobenzínu VW se stejným maximálním výkonem prostě nemá. Asi nejméně zaostává Mazda, ostatní více.....;-)

0/0
4.1.2015 0:45

P32e50t81r 24M50i28c23h38a32l 2360804391762

A to turbo se, prosím, roztáčí čím? Klikou?

0/0
3.1.2015 2:11

M96a82r38t67i74n 46P49i85s12á28r 6440192144826

ne gumovou natáčí..:-):-):-)

+1/0
3.1.2015 2:17

D28a64d50a65k 79P67e73t28r 7941350374178

To bude asi tím, že s turbem se počítalo již při vývoji.

0/0
3.1.2015 6:05

J60e44n76d31a 47K73r68á95s66a 1229596558

Spartak s turbem ;-)

0/0
3.1.2015 7:18

M94a83r11t88i23n 45P98i94s84á76r 6560582634626

nejjepší motory , včetně těch naftových pocházejí z Italiie,

Mercedes, Audi jim to akorát šikovně sebrali ..

0/0
3.1.2015 1:25

M61a43r50t69i74n 76P32i96s24á11r 6210432314766

jeden čas si i Ford tam nechal vyrábět motory ..

0/0
3.1.2015 1:31

J96a54n 37L33i80b49i76c65h 9312748335193

Fabia kupodivu už není takový kostitřas jako Rapid, nicméně laciné provedení a šetření, kde se dalo, se na ní plně podepsalo a zatímco první Fabia se dala krásně vybavit a čalounění v ní nebylo jak z Dacie, současná Fabia spíše připomíná diskontní zboží.

+3/−1
2.1.2015 21:26

P58a79v58e95l 81R25a87c96e13k 1929299442245

četl jsem že má snad velice dobré jízdní vlastnosti

+1/0
2.1.2015 22:14

M44a53r82t50i79n 21P26i90s70á71r 6140372794916

nebo traktror .

+1/0
2.1.2015 22:29

V42í86ť38a 33K91r89u26t80i50š 1810364145187

Co myslíte tím "dala krásně vybavit"? V roce 99 začínala naprosto hola 1.4mpi okolo 280t a i posilovač byl za příplatek. Silnější 1.4 16V byl v základu za 380, tzn. že vybavena fabka s nějakým solidním motorem byla za 450+... To vše při průměrném platu 12.700.

Dnes je Flll s klimou za 240, za 330 ceníkovych máte kombík v nejvyšší výbavě. Při platu skoro 26t.

+8/0
2.1.2015 22:30

J49e12n42d81a 19K82r49á40s68a 1649496398

Už se neplatí "příprava na autorádio "?8-o

0/−1
3.1.2015 7:20

J98a65r62e93k 85K63a14l22i75v47o92d42a 7186493741106

Přesně tak, oficiální ceník prakticky neměl význam, každý kupoval jenom akční verze. Když jsem ji v roce 2002 kupoval, stál Junior 1,2 HTP 260 000, Classic 1,2 HTP 280 000, obě auta úplně holá.

0/0
3.1.2015 12:17

M77a78r43t81i87n 32P72i67s24á52r 6120832764286

Tatra ..

0/0
2.1.2015 20:29

M70a89r60t27i55n 94M72i98k94o73l63á48š49e10k 7430730403

Asi jediná škodovka která se mi libí...  :-) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/%C5%A0koda_110_R_1977.jpg

0/0
2.1.2015 20:10

M90i85l15a57n 25V38o41s62t84r23ý 6599206184444

Je spousta krásných Škodovek... co třeba tahle? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Skoda_felicia_1962_front.jpg ;-)

+4/0
2.1.2015 20:13

P43e32t25r 30M47i46c45h49a78l 2350234391932

Obě jsou krásné. A tu prvně zmíněnou jsem kdysi dokonce vlastnil.

0/0
2.1.2015 22:03

P80a53v57e42l 76H38r46u54s68k47a 9852179155460

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

0/0
2.1.2015 20:01

P66a45v86e37l 64H72r58u43s11k13a 9642929945140

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

+13/0
2.1.2015 20:01

J76a55n 21N76o70v80á97k 6854564

Nemáte někdo odkaz na porovnání operativního leasingu vs. vlastní auto?  Furt s tím spekuluji. 

Je výhodnější auto koupit, nebo na úvěr, leasing, nebo si ho prostě jen půjčovat? 

Víc jak 2,5 mega nebo 40 měsíčně dát za auto nechci. 

Díky.

0/−3
2.1.2015 19:58

J75i15ř51í 70S57c35h27w77a62c11h 8598174838166

najmi si ekonoma, ten ti to za 100 litrů propočítá a ušetříš trojnásobek ;-) a možná mu vyjde, že taxík by byl nejlevnější....

+4/0
2.1.2015 20:05

J76a79n 38N89o25v60á61k 6384984

V Praze jezdím jen TICK TACK. Super služby za babku. 

Ale třeba na lyže s kamarády tágem přeci nepojedu... .)  tak, ale byla by to zase frajeřina .)))

0/0
2.1.2015 20:09

J81a35n 77D96l65o86u31h58ý 8695605935258

Podle mě jen trolíš.

Pokud ne, tak si prostě kup auto, které se ti líbí. Nevím co řešíš. :-)

+4/0
2.1.2015 20:26

J78a39n 54N79o79v98á53k 6574184

Jak mezi známými prohlásím, že chci auto kupovat, tak půlka nahodí operák a druhá koupi. Chtěl bych mít dostatek argumentů pro tuto diskusi. Vlastně ani tak nejde o to ušetřit .)

0/−1
2.1.2015 20:45

P88e36t95r 26K30o60u20ř29i69l 9853735507

Pokud si ve vatě, že ti nejde o cenu tak co řešíš. Moc tomu nerozumím.Je to úplně jedno. Já jsem přesvědčený že operační leasing má význam pro firmy, kde tyto měsíční splátky, jsou plně nákladovou položkou, nestarají se o nic jen o PHM. Vše ostatní je ve splátce. Každé dva roky vymění za nové auto, omezení jsou možností najetí km ročně. Pokud ti toto vyhovuje i jako soukromé osobě ta si to pronajmi. Když ti to nevyhovuje chceš být vlastník máš na to  kup si auto pro sebe. Já jsem v případě fyzické osoby pro vlastnictví v případě podnikání pro operativní leasing,  to je můj názor.

+1/0
2.1.2015 20:52

J37a53n 14N69o14v68á17k 6114174

Samozřejmě mohu řešit oba případy. Ale beru to spíše na firmu, už kvůli DPH. 

Zajímala mě ale konkrétní čísla... To co popisujete slyším furt, ale kde jsou čísla? .)

0/0
2.1.2015 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.