Diskuze

Nokia si v Bruselu stěžuje, že všechny drážní zakázky dostává Kapsch

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) musí vysvětlit Evropské komisi, jak je možné, že veškeré zakázky na zabezpečení hlavních tratí signálem GSM-R končí zatím stále u české pobočky rakouské firmy Kapsch. Důvodem je stížnost největšího hráče v oboru na světě, firmy Nokia Networks.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když budu něco kupovat na doplnění stávajícího zařízení, tak přirozeně nebudu chtít nic jiného, to je snad každému jasné. Potřebuji jeden servis, jedny náhradní díly.

0 0
možnosti

Spíš to bude tím, že na trati je potřeba používat kvůli bezpečnosti jen jednu technologii a nelepit to vymýšlením nefunkční kompatibility s technologiemi jiných značek. Já si myslím, že SŽDC postupuje správně aby zajistila bezpečnost cestujících.

1 0
možnosti

V ramci GSM-R STANDARDU?! To snad ne..

0 0
možnosti

jednoduché jak facka, Nokia pošpinla své jméno spolčením s Mikrosoftem (byť  jen na poli mobilních telefonů), bude nějakou dobu trvat než své renoné napraví.

 Který blázen by stavěl bezpečnost lidí (a o tu tady jde také) na čemkoliv o co se jen otřel Mikrosoft.

1 7
možnosti

Jenom blázen píše příspěvky o věcech, kterým vůbec nerozumí.

Microsoft nemá s Nokií, uvedenou v článku, vůbec nic společného.

7 0
možnosti

Jak to může vyhrát Nokia, když Kapsch už rozeslal úpl...., vlastně provize.

1 1
možnosti

hmm, zakazka za 20mega u nas za 600 micu.. to mi dycky pripomene, jak jyrka vzpominal pratele socialni demokracie z rakous, co mu lepili ucty ;-)

1 0
možnosti

Kolegové,

kdo z Vás si myslí, že tahle diskuse ( spíše anketa o korupci) někoho z policie, zastupitelství nebo ministerstva dopravy zajímá a vyvodí z ní nějaké veřejněprospěšné důsledky - DEJTE MI MINUS.

Obávám se, že odezva od těch jmenovaných nebude žádná, akorát jsme si zanadávali.

1 1
možnosti

A proč by mělo policajty zajímat tlachání plebsu na nějakým internetovým plátku ?

1 0
možnosti

Hergot, vždyť je to o tom, aby v konečném důsledku existoval jeden komunikační systém na celé síti SŽDC a na lokomotivě bylo jedno komunikační zařízení, s nímž by se strojvedoucí domluvil se všemi zúčastněnými ... používání vysílaček  se datuje ještě od bolševika, kdy se udělalo několik lokálních systémů, protože zpravidla lokomotivy jezdily v určité oblasti, např. severní Čechy, dneska jede jedna zelená lokomotiva z Mostu do Ostravy, modrá třeba z Chebu přes Ústí nad Labem do Břeclavi ...

2 0
možnosti

Tak tu sa jedná o GSM-R, čo je v posdstate další systém, ale počíta sa s tím, že sa naň jedného krásneho dňa prejde v celej EÚ. Teoreticky vďaka jasným definíciám by nemal byť problém, aby ho vyrábalo viacero výrobcov.

3 0
možnosti

Vaše diskuze je jako vždy výživná. Každý tomu rozumí a je mu jasné, jak to je. Já si jako vždy počkám na výsledek z Bruselu. Až poté budu něco psát. Zrovna systém GSM-R má dost jasné parametry. Pokud to Nokia neumí a chce tu stavět něco jiného, tak je snad jasné, že nemůže vyhrát. A když to shodí i náš antimonopolní úřad, tak je snad jasno, ne?

1 2
možnosti

antimonopolní úřad přestal soutěž řešit, protože mezitím SŽDC podepsala smlouvu s Kapschem.

o jakem shazovani ze stolu to tu pisete? ;)

0 0
možnosti

J43a20n 98B62a25r68t43o79š

3. 1. 2015 19:52

A není to úplně jedno?  V ČR není vymahatelnost práva, je zde jen hnusná korupce na všech úrovních, od malého živnostníka až po vládní činitele.  Část lidí spokojeně pochrochtává a část stále marně čeká na jezdce z Blaníku.

3 0
možnosti

P14e64t56r 78M21o77o98s

5. 1. 2015 12:54

Tak zrovna u malého živnostníka tomu moc nejde věřit. Koho by uplácel, nebo kým by se nechával uplácet? Malí živnostníci jsou v našem státě spíše oběti, kteří se ani nehlásí do řady výběrových řízení, protože tam to má obšancováno několik málo korporací za vydatné pomoci státních úředníků.

0 0
možnosti

Nokia se celá dlouhá léta pakovala na mobilních operátorech a teď, když ji vyměnili za levnější číňany ala Huawei, tak začíná kopat kolem...

1 7
možnosti