Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice na Hradec se rozšíří o další dva pruhy. Kvůli silnému provozu

Ředitelství silnic a dálnici chystá rozšíření další velmi vytížené dálnice do šesti pruhů. U úřadů už žádá o povolení na vybudování dalších dvou pruhů u „hradecké“ dálnice D11 z Černého Mostu do Jiren u Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T43o23m94a29s 29A52u47g98u91s30t84y12n 6977216211330

Intenzita 30 tisic? To presahuje mimo jine D1 na kteremkoliv useku. V kvalitnim clanku bych ocekaval nejake srovnani, aby ctenar vedel, jaka je uvedena intenzita s jinymi misty...

0/0
8.1.2015 21:34
Foto

P26a44v61e33l 65M83a49k60o83v67e59c 8258885891

A není to málo, Antone Pavloviči...?:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/426291/Absolutni-zakaz-jizdy-kamionu.html

0/0
7.1.2015 0:17

L38u93d49ě50k 31K39a96č21e44r 8216819877454

Ať udělají další část obchvatu a jížní spojku napojí na D11 a nemusejí dělat 3 pruhy .. to by měla být priorita

+1/0
6.1.2015 16:23
Foto

B58r65o10n68i11s98l76a34v 80G55a92b76r97y60š 2702639441

Pamatujte na Braessův paradox. ;-)

0/0
6.1.2015 14:22

F13i86l24i33p 70S68i23r17o81t27e83k 9742239322351

Dnes už je to jedno, ale zajímalo by mě, proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Jižní spojky, v trase uvažované R12. Odpadl by ten špunt, který ani 3 pruhy nezachrání, nemluvě o hlukové zátěži pro sídliště Černý Most.

0/0
6.1.2015 11:56

T54o48m37á78š 95Z32e11m59a88n 3315378944715

Protože jižní spojka je vnitříní pražský okruh a na D11 vůbec nikde nenavazuje.

D11 ústí na vnější pražský okruh a ten s jižní spojkou spojuje štěrboholská radiála.

+2/0
6.1.2015 11:58

F26i49l82i14p 43S46i59r20o33t10e54k 9782849442401

Dobře, ať je po vašem, upravte si otázku na: Proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Štěrboholské rádiály a návazně Jižní spojky.. A to, že se stavěla dřív než Štěrboholská radiála, vím.

0/0
6.1.2015 12:11

R39o63b27e98r38t 19P11a84c38i45n19a 7944749185281

Původně měla pokračovat dál rovně někam k Žižkovu.

http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JB3102e0_praha.jpg

0/0
6.1.2015 12:34

J11a68n 19S33l84o53v32í21k 3589727480318

Tak abyste se nehádali, D11 měla původně opravdu pokračovat přes Prahu a volně navazovat na D5 (tzv. tengenta západ-východ). Vedla by podobným směrem jako Jižní spojka, ale u Pankráce by přes údolí Vltavy vedl dlouhý a vysoký multifunkční most. Tedy žádný okruh by se nekonal, protože třeba dálnice D8 by navazovala na D3 jako tangenta sever-jih. Naštěstí začal Hitler prohrávat a veškerou výstavbu dálnic po okupované Evropě zastavil a po válce se vrátil zpět český projekt okruhu.

+2/0
6.1.2015 13:14

P20ř12e76m67y71s31l 55L80u13k86á96š 2645182970501

co má společného D11 s Jižní spojkou? 8-o Jižní spojka končí u lanového mostu a je to pouze část vnitřního okruhu, který se v budoucnu hned za lanovým mostem, kde vzniká velká křižovatka, otočí směrem k Malešicím.

0/0
6.1.2015 12:28

Z54u94z41a61n31a 74V24o14l78n69a 1669424702296

A co takhle konecne propojit Hradec a Ostravu? Pripadne Viden a Brno? Na to se ceka jak na smilovani a porad nic...

0/0
6.1.2015 11:15

V39a42c54l16a97v 52M21e89d23e98k 5921972495565

R35 se staví - most přes Hradubickou přibývá tempem cca. 1m za rok ;-D

+2/0
6.1.2015 11:17
Foto

J79i22ř38í 30Š96r56á66m12e59k 3328927369771

Za uherský rok

+1/0
6.1.2015 11:32

J50a55r92e57k 27K75a20l45i54v36o44d77a 7656953481966

Ne uhersky, svetelny rok.

0/0
6.1.2015 22:44

J88i50ř40í 60B25l21a80ž30e20k 4629573901180

BTW Svetelny rok je jednotka vzdalenosti

0/0
19.2.2015 20:50

J44a97r48o94s92l88a95v 86T30a52c52h55o97v62s46k28y 2842520294310

Jezdim tam dost casto a tempo je cca 1m/tyden

0/0
6.1.2015 14:20

O34n92d35ř54e38j 88P98o24k42o42r15n94ý 7885352907772

To není buď a nebo. Nestaví se, protože je příprava staveb v katastrofálním stavu (zastavena Bártou) a hlavně naše zákony umožňují vše protahovat po desetiletí. 

Brno - Vídeň je zastavena např. proto že jihomoravský kraj nemá zásady územního rozvoje, zpracovává je už několik let ... A to je tam řada dalších překážek :-/ Rv

0/0
6.1.2015 11:20

J53i68ř31í 96S98e12i94t60k44o 1729934670382

Ano tři pruhy na D11 budou brzo potřeba a i to na Štěrboholské, jen nechápu, proč se nejprve staví JEN pruhy dva a pak se dálnice předělávají??8-o

0/0
6.1.2015 11:09

O73n21d10ř21e72j 33P90o77k26o69r10n62ý 7515572417522

Stavělo se to v roce 1984 s rezervou uprostřed, doteď to nebylo kapacitně potřeba a stejně potřeba zrekonstruovat i to původní. Takže se tam dálnice (povrchové vrstvy) defacto postaví znova.

+2/0
6.1.2015 11:14

F37i23l65i56p 50S38i58r60o51t77e64k 9702389542361

Zhruba 30 let ty 2 pruhy v pohodě stačily, takže se ušetřila spousta peněz za údržbu. A Štěrboholské odlehčí okruh z Běchovic k Říčanům, takže tam problém nevidím. Naopak ho vidím na okruhu mezi D5 a sjezdem na Barrandov

+1/0
6.1.2015 11:42

J92i48ř78í 68S47e47i66t25k23o 1909664800442

Ano tenkrát to stačilo, ovšem já měl namysli o celou D11, kterou časem napojí na R35, pak zjistí že dva pruhy - (i na nově vybudovaném úseku Poděbrady - Hradec) nestačí. A  okruh z Běchovic k Říčanům bude postaven kdy?

0/0
6.1.2015 14:07

R39o29b82e41r94t 97P92a24c61i24n10a 7604549535691

Ono to je postavene jako 6-tipruh, jen neni dodelana vozovka. Mosty, teleso a vsechno ostatni je od zacatku pripravene.

0/0
6.1.2015 12:38

V43a74c39l36a47v 15M38e33d96e30k 5471142575535

Výkupy pozemků ještě nezačaly???

V tomto úseku se se stavbou 6 pruhů počítalo od začátku, a je jim vyhrazen široký volný pruh mezi svodidly.

+2/0
6.1.2015 11:06

R28e18n83é 23C44v69r84k96a29l 9416199716946

Přesně, to mě také na článku zarazilo. Ostatně dokladem tohoto řešení pro nevěřící je úsek u sjezdu Jirny, kde se projíždí takovým trochu esíčkem - srovnává se před tím právě ponechaný široký středový pás.

Vypadá to, že se někdo chce nakapsovat na zbytečných pozemcích a neví, že existuje dost odborníků, kteří historii výstavby D11 znají.

+1/0
6.1.2015 13:42

J96a49k85u53b 84F32e65i63f68a46r 7959469696989

Stejně všichni pojedou v prostředním nebo levém pruhu:-/

+2/0
6.1.2015 10:08
Foto

I91v44o 35P66e73t94e92r24k20a 4516175367459

No nevím, oproti D1 mi D11 připadá většinou poloprázdná. Než budou rozšiřovat do tří pruhů, mohli by nejdřív něco udělat s tou houpačkou u Prahy v obou směrech.

+1/−1
6.1.2015 10:00

A85l30e39š 68J50a50v84ů95r24e35k 2352499630700

R^

0/0
6.1.2015 11:02

V98a42c84l27a58v 75M33e87d60e59k 5411262365685

ona ve špičkách na příjezdu rozhodně poloprázdná není, pár kilometrů před Černým mostem stávají pravidelně kolony.

Problém ale je co s těmi auty dál, kritické místo je mezi Černým mostem a lanovým mostem, kde jsou také pouze 4 pruhy. (a to se k tomu přidává ještě provoz z R10)

+2/0
6.1.2015 11:09
Foto

I40v75o 90P59e70t22e23r55k41a 4116205257409

Ve všední den asi ano, jak však sám naznačujete, není to patrně problém propustnosti D11, ale navazujících komunikací.

0/0
6.1.2015 11:12

V39a50c92l50a69v 58M69e67d73e55k 5791172925595

problém návaznosti je všude. Kdyby u Říčan pokračoval vnější okruh dál, byl by tím z velké části vyřešen problém D1 před Prahou.

+2/0
6.1.2015 11:15

V67a70c62l45a62v 88M35e64d97e97k 5651192875795

mimochodem, i úsek bývalé "myší díry" navazující přímo na šestiproudý lanový most, který byl v minulých 2 letech přestavěn, byl z nepochopitelných důvodů udělán pouze čtyřproudý

0/0
6.1.2015 11:12

O48n70d72ř14e12j 43P31o77k44o28r11n74ý 7425282697262

Protože to je provizorní řešení stále ještě zdaleka ne hotové křižovatky, bohužel dlouhodobé.

+1/0
6.1.2015 11:16

J30a91n 96S65l43o48v48í51k 3529547760938

On i Pražský okruh mezi Štěrboholskou a Boleslavskou R10 je (podobně jako D11) postaven už pro 6 pruhů. Ale musí být v provozu zatím jen 4, dokud se nepostaví úsek okruhu z Běchovic k D1. Poté bude R1 rozšířena i tady.

0/0
6.1.2015 13:22

P87a14v24e15l 60M71a11t63o67u10š68e32k 5850637678284

Aneb vše pro auta! A pak se každý diví, že mu jich pod okny jezdí stále víc, že už kvůli nim nejde ani chodit po chodníku, natož pak přejít ulici. Ale stát bude muset chtě nechtě jednou začít řešit dopady, které způsobují, nikoli ti, kteří z nich pouze profitují.

0/−11
6.1.2015 9:40

L23á83ď54a 16V62r33a64n47ý 7488718598567

Auta za to nemohou, ty auta řídí lidé.

+1/0
6.1.2015 9:49

J73a16r70o63s94l79a35v 89F50r17a85n38t13i64š64e57k 89B42r97ü42m79m26e64r 1871856583790

Z aut mají prospěch naprosto všichni.

+3/0
6.1.2015 10:08

A13l58e17š 51J37a17v63ů24r94e49k 2212579780920

az na prirodu :-)

0/0
6.1.2015 11:02

A13l33b43e58r63t 65V55l46a35c43h 8836161128662

Samozřejmě ta největší. ;-)

0/0
6.1.2015 13:55

V40a18c37l83a78v 24M46e13d91e37k 5811782945225

vy přecházíte přes dálnici?

0/0
6.1.2015 11:16

J37a50r35o28m12í92r 67P67e84t94l81a34c45h 2544942515953

Mě by zajímalo, kterej ajnštajn vymyslel drahou modernizaci D1, která se komplet rozsekala, bourají se staré a  staví  nové mosty, dávají se nové betonové panely, místo vyfrézování a nového asfaltu a silnice se rozšíří o nějakých 60 cm. Proč už se rovnou nerozšířila na 3 pruhy? Asi spoléhají, že oprava stejně dlouho nevydrží a za 15 let se to bude dělat celé znova....

0/−2
6.1.2015 9:32

R89a80d29e39k 87U47r54b27a70n 4659290534287

Protože rozšíření o pruh by stálo víc než celá nová dálnice.

+2/0
6.1.2015 9:35

F22i59l72i28p 64V55ý48m71o78l61a 1404220158

To je sice pravda, ale 3 pruhy budou velmi brzy nutností. Jsme země ve středu Evropy a jezdí přes nás veškerá doprava. Ať se nám to líbí nebo ne.

0/0
6.1.2015 10:10

A43l26e21š 39J50a30v66ů90r37e83k 2522269460680

ted se dela renovace D1. Jeji modernizace, resp.rozsireni o 1 pruh se planuje jako dalsi faze. Zacnou s tom nekdy po 2020. Nekde jsme to cetl. Proc to nedelaji rovnou ted, to nevim ... .

0/0
6.1.2015 11:03

F16i87l24i55p 23S50i24r39o62t80e26k 9422449782761

Kdyby se konečně postavila R35, tak D1 se podstatně ulehčí.

0/0
6.1.2015 11:58

J35a35r80o67s19l84a23v 14F65r31a12n42t88i70š39e15k 36B36r71ü94m54m42e92r 1341346903860

Protože to je kompromis. kdyby se měla rozšířit o 2 pruhy, tak se začně opravovat tak za 20 let.

+1/0
6.1.2015 10:06

D12a70v25i20d 66B85u73r93s49a 8734488201420

Protože při rozšíření na 3 pruhy už by se celá akce nemohla deklarovat jako rekonstrukce a nebylo by na to možno čerpat dotaze z EU

+1/0
6.1.2015 10:12

J35a29r15o69s98l45a58v 18F59r47a37n70t15i72š49e97k 63B84r23ü76m91m88e79r 1731436103710

Ono je to naopak. Dotace lze čerpat jen na nové, anebo upradované věci. Na čistě rekonstrukce ne. Proto se to vylepšuje. Ovšem na třetí prh by se museli vykupovat pozemky, psát EIA a další byrokracie, což by trvalo roky, možná desetiletí.

+5/0
6.1.2015 10:15
Foto

I73v59a71n 29K62o42p32t31a 5157312591987

Protože na většině délky 2+2 pruhy zcela postačují.

0/0
6.1.2015 10:44

A14l84b27e12r34t 65V12l16a47c46h 8326431108972

"do Jirnů" 8-o8-o8-o8-o???

0/0
6.1.2015 9:29

J22i78ř49í 16E38r76b20e64n 1833734596757

Jirny jako hrady, do Jirnů jako do hradů... nebo Jirny jako ženy a do Jiren?

0/0
6.1.2015 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.