Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnice na Hradec se rozšíří o další dva pruhy. Kvůli silnému provozu

Ředitelství silnic a dálnici chystá rozšíření další velmi vytížené dálnice do šesti pruhů. U úřadů už žádá o povolení na vybudování dalších dvou pruhů u „hradecké“ dálnice D11 z Černého Mostu do Jiren u Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T42o21m36a29s 98A93u23g80u98s47t57y13n 6607246391290

Intenzita 30 tisic? To presahuje mimo jine D1 na kteremkoliv useku. V kvalitnim clanku bych ocekaval nejake srovnani, aby ctenar vedel, jaka je uvedena intenzita s jinymi misty...

0/0
8.1.2015 21:34
Foto

P29a93v57e40l 13M53a85k48o23v43e54c 8658945131

A není to málo, Antone Pavloviči...?:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/426291/Absolutni-zakaz-jizdy-kamionu.html

0/0
7.1.2015 0:17

L64u35d17ě95k 65K79a39č81e11r 8296919817254

Ať udělají další část obchvatu a jížní spojku napojí na D11 a nemusejí dělat 3 pruhy .. to by měla být priorita

+1/0
6.1.2015 16:23

B75r74o39n68i29s59l62a64v 56G79a14b46r87y35š 6875164650

Pamatujte na Braessův paradox. ;-)

0/0
6.1.2015 14:22

F48i56l84i95p 82S32i94r63o58t58e88k 9472929382471

Dnes už je to jedno, ale zajímalo by mě, proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Jižní spojky, v trase uvažované R12. Odpadl by ten špunt, který ani 3 pruhy nezachrání, nemluvě o hlukové zátěži pro sídliště Černý Most.

0/0
6.1.2015 11:56

T30o38m19á72š 82Z73e35m15a42n 3475178544125

Protože jižní spojka je vnitříní pražský okruh a na D11 vůbec nikde nenavazuje.

D11 ústí na vnější pražský okruh a ten s jižní spojkou spojuje štěrboholská radiála.

+2/0
6.1.2015 11:58

F59i77l54i51p 74S45i79r44o96t28e92k 9522439152701

Dobře, ať je po vašem, upravte si otázku na: Proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Štěrboholské rádiály a návazně Jižní spojky.. A to, že se stavěla dřív než Štěrboholská radiála, vím.

0/0
6.1.2015 12:11

R11o72b26e63r51t 66P25a59c25i25n32a 7914239515521

Původně měla pokračovat dál rovně někam k Žižkovu.

http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JB3102e0_praha.jpg

0/0
6.1.2015 12:34

J57a74n 76S91l13o79v14í47k 3729577570128

Tak abyste se nehádali, D11 měla původně opravdu pokračovat přes Prahu a volně navazovat na D5 (tzv. tengenta západ-východ). Vedla by podobným směrem jako Jižní spojka, ale u Pankráce by přes údolí Vltavy vedl dlouhý a vysoký multifunkční most. Tedy žádný okruh by se nekonal, protože třeba dálnice D8 by navazovala na D3 jako tangenta sever-jih. Naštěstí začal Hitler prohrávat a veškerou výstavbu dálnic po okupované Evropě zastavil a po válce se vrátil zpět český projekt okruhu.

+2/0
6.1.2015 13:14

P33ř19e25m29y48s68l 63L14u68k30á52š 2135452440281

co má společného D11 s Jižní spojkou? 8-o Jižní spojka končí u lanového mostu a je to pouze část vnitřního okruhu, který se v budoucnu hned za lanovým mostem, kde vzniká velká křižovatka, otočí směrem k Malešicím.

0/0
6.1.2015 12:28

Z38u36z51a53n66a 92V53o69l27n74a 1509114892966

A co takhle konecne propojit Hradec a Ostravu? Pripadne Viden a Brno? Na to se ceka jak na smilovani a porad nic...

0/0
6.1.2015 11:15

V35a53c16l92a63v 91M49e10d94e83k 5321582465835

R35 se staví - most přes Hradubickou přibývá tempem cca. 1m za rok ;-D

+2/0
6.1.2015 11:17
Foto

J36i32ř73í 56Š67r61á74m20e30k 3138907199781

Za uherský rok

+1/0
6.1.2015 11:32

J48a97r53e96k 66K73a17l42i76v45o19d81a 7526773381406

Ne uhersky, svetelny rok.

0/0
6.1.2015 22:44

J67i30ř17í 56B69l42a94ž11e93k 4429373311240

BTW Svetelny rok je jednotka vzdalenosti

0/0
19.2.2015 20:50

J75a66r87o83s40l48a74v 54T91a10c66h56o24v71s16k91y 2102350574510

Jezdim tam dost casto a tempo je cca 1m/tyden

0/0
6.1.2015 14:20

O49n35d38ř69e10j 60P32o81k97o79r94n78ý 7685932567352

To není buď a nebo. Nestaví se, protože je příprava staveb v katastrofálním stavu (zastavena Bártou) a hlavně naše zákony umožňují vše protahovat po desetiletí. 

Brno - Vídeň je zastavena např. proto že jihomoravský kraj nemá zásady územního rozvoje, zpracovává je už několik let ... A to je tam řada dalších překážek :-/ Rv

0/0
6.1.2015 11:20

J27i97ř74í 51S35e38i88t22k31o 1879204210302

Ano tři pruhy na D11 budou brzo potřeba a i to na Štěrboholské, jen nechápu, proč se nejprve staví JEN pruhy dva a pak se dálnice předělávají??8-o

0/0
6.1.2015 11:09

O97n97d96ř34e32j 54P49o37k28o82r78n25ý 7915552217142

Stavělo se to v roce 1984 s rezervou uprostřed, doteď to nebylo kapacitně potřeba a stejně potřeba zrekonstruovat i to původní. Takže se tam dálnice (povrchové vrstvy) defacto postaví znova.

+2/0
6.1.2015 11:14

F87i87l29i24p 79S74i11r59o15t25e21k 9462259482221

Zhruba 30 let ty 2 pruhy v pohodě stačily, takže se ušetřila spousta peněz za údržbu. A Štěrboholské odlehčí okruh z Běchovic k Říčanům, takže tam problém nevidím. Naopak ho vidím na okruhu mezi D5 a sjezdem na Barrandov

+1/0
6.1.2015 11:42

J50i21ř61í 10S80e97i53t45k49o 1169964970252

Ano tenkrát to stačilo, ovšem já měl namysli o celou D11, kterou časem napojí na R35, pak zjistí že dva pruhy - (i na nově vybudovaném úseku Poděbrady - Hradec) nestačí. A  okruh z Běchovic k Říčanům bude postaven kdy?

0/0
6.1.2015 14:07

R94o35b43e81r77t 17P42a10c89i95n49a 7334969475281

Ono to je postavene jako 6-tipruh, jen neni dodelana vozovka. Mosty, teleso a vsechno ostatni je od zacatku pripravene.

0/0
6.1.2015 12:38

V17a42c13l22a79v 69M38e14d40e54k 5391162435515

Výkupy pozemků ještě nezačaly???

V tomto úseku se se stavbou 6 pruhů počítalo od začátku, a je jim vyhrazen široký volný pruh mezi svodidly.

+2/0
6.1.2015 11:06

R79e17n82é 76C84v63r78k81a38l 9686179156226

Přesně, to mě také na článku zarazilo. Ostatně dokladem tohoto řešení pro nevěřící je úsek u sjezdu Jirny, kde se projíždí takovým trochu esíčkem - srovnává se před tím právě ponechaný široký středový pás.

Vypadá to, že se někdo chce nakapsovat na zbytečných pozemcích a neví, že existuje dost odborníků, kteří historii výstavby D11 znají.

+1/0
6.1.2015 13:42

J59a24k21u76b 83F60e34i38f16a12r 7849279546669

Stejně všichni pojedou v prostředním nebo levém pruhu:-/

+2/0
6.1.2015 10:08
Foto

I29v77o 55P55e19t22e73r15k96a 4586395967579

No nevím, oproti D1 mi D11 připadá většinou poloprázdná. Než budou rozšiřovat do tří pruhů, mohli by nejdřív něco udělat s tou houpačkou u Prahy v obou směrech.

+1/−1
6.1.2015 10:00

A79l11e30š 16J16a63v49ů35r54e29k 2712769840130

R^

0/0
6.1.2015 11:02

V12a66c80l52a96v 87M40e82d58e91k 5551882455465

ona ve špičkách na příjezdu rozhodně poloprázdná není, pár kilometrů před Černým mostem stávají pravidelně kolony.

Problém ale je co s těmi auty dál, kritické místo je mezi Černým mostem a lanovým mostem, kde jsou také pouze 4 pruhy. (a to se k tomu přidává ještě provoz z R10)

+2/0
6.1.2015 11:09
Foto

I82v68o 96P81e85t90e54r12k24a 4966675937389

Ve všední den asi ano, jak však sám naznačujete, není to patrně problém propustnosti D11, ale navazujících komunikací.

0/0
6.1.2015 11:12

V64a74c57l83a77v 34M19e70d47e26k 5161422185275

problém návaznosti je všude. Kdyby u Říčan pokračoval vnější okruh dál, byl by tím z velké části vyřešen problém D1 před Prahou.

+2/0
6.1.2015 11:15

V95a52c38l60a27v 27M13e51d84e32k 5881892925575

mimochodem, i úsek bývalé "myší díry" navazující přímo na šestiproudý lanový most, který byl v minulých 2 letech přestavěn, byl z nepochopitelných důvodů udělán pouze čtyřproudý

0/0
6.1.2015 11:12

O10n52d82ř83e12j 58P75o18k10o17r76n64ý 7365742457522

Protože to je provizorní řešení stále ještě zdaleka ne hotové křižovatky, bohužel dlouhodobé.

+1/0
6.1.2015 11:16

J90a48n 77S73l57o58v84í46k 3509757350228

On i Pražský okruh mezi Štěrboholskou a Boleslavskou R10 je (podobně jako D11) postaven už pro 6 pruhů. Ale musí být v provozu zatím jen 4, dokud se nepostaví úsek okruhu z Běchovic k D1. Poté bude R1 rozšířena i tady.

0/0
6.1.2015 13:22

P88a35v93e86l 40M60a69t93o42u31š40e58k 5500877518304

Aneb vše pro auta! A pak se každý diví, že mu jich pod okny jezdí stále víc, že už kvůli nim nejde ani chodit po chodníku, natož pak přejít ulici. Ale stát bude muset chtě nechtě jednou začít řešit dopady, které způsobují, nikoli ti, kteří z nich pouze profitují.

0/−11
6.1.2015 9:40

L82á61ď90a 37V16r41a40n50ý 7228298988517

Auta za to nemohou, ty auta řídí lidé.

+1/0
6.1.2015 9:49

J66a46r42o36s33l63a28v 74F23r88a33n74t15i50š20e68k 18B28r32ü69m16m64e62r 1881836963150

Z aut mají prospěch naprosto všichni.

+3/0
6.1.2015 10:08

A57l93e53š 74J21a60v28ů37r94e88k 2142359860690

az na prirodu :-)

0/0
6.1.2015 11:02

A76l17b93e37r26t 32V65l31a71c41h 8936951398442

Samozřejmě ta největší. ;-)

0/0
6.1.2015 13:55

V12a83c53l51a36v 57M70e79d69e24k 5221242855235

vy přecházíte přes dálnici?

0/0
6.1.2015 11:16

J24a79r14o91m44í98r 39P56e68t60l67a74c49h 2354322215793

Mě by zajímalo, kterej ajnštajn vymyslel drahou modernizaci D1, která se komplet rozsekala, bourají se staré a  staví  nové mosty, dávají se nové betonové panely, místo vyfrézování a nového asfaltu a silnice se rozšíří o nějakých 60 cm. Proč už se rovnou nerozšířila na 3 pruhy? Asi spoléhají, že oprava stejně dlouho nevydrží a za 15 let se to bude dělat celé znova....

0/−2
6.1.2015 9:32

R25a30d83e35k 20U45r61b98a39n 4989960474787

Protože rozšíření o pruh by stálo víc než celá nová dálnice.

+2/0
6.1.2015 9:35

F11i45l52i16p 91V37ý11m60o40l15a 1544250918

To je sice pravda, ale 3 pruhy budou velmi brzy nutností. Jsme země ve středu Evropy a jezdí přes nás veškerá doprava. Ať se nám to líbí nebo ne.

0/0
6.1.2015 10:10

A82l61e18š 44J57a57v44ů96r92e12k 2872139430510

ted se dela renovace D1. Jeji modernizace, resp.rozsireni o 1 pruh se planuje jako dalsi faze. Zacnou s tom nekdy po 2020. Nekde jsme to cetl. Proc to nedelaji rovnou ted, to nevim ... .

0/0
6.1.2015 11:03

F92i15l98i41p 19S89i44r65o38t96e28k 9402829772631

Kdyby se konečně postavila R35, tak D1 se podstatně ulehčí.

0/0
6.1.2015 11:58

J89a77r79o94s52l78a46v 31F63r48a88n43t28i18š43e64k 12B57r85ü18m55m40e72r 1441356573260

Protože to je kompromis. kdyby se měla rozšířit o 2 pruhy, tak se začně opravovat tak za 20 let.

+1/0
6.1.2015 10:06

D32a20v25i27d 74B66u42r12s33a 8174188901720

Protože při rozšíření na 3 pruhy už by se celá akce nemohla deklarovat jako rekonstrukce a nebylo by na to možno čerpat dotaze z EU

+1/0
6.1.2015 10:12

J92a29r55o26s57l93a42v 25F81r96a69n18t59i15š44e69k 94B61r24ü20m48m31e24r 1761846163190

Ono je to naopak. Dotace lze čerpat jen na nové, anebo upradované věci. Na čistě rekonstrukce ne. Proto se to vylepšuje. Ovšem na třetí prh by se museli vykupovat pozemky, psát EIA a další byrokracie, což by trvalo roky, možná desetiletí.

+5/0
6.1.2015 10:15
Foto

I56v93a66n 22K61o71p94t79a 5257782401687

Protože na většině délky 2+2 pruhy zcela postačují.

0/0
6.1.2015 10:44

A37l77b10e44r76t 95V34l51a28c71h 8476941208412

"do Jirnů" 8-o8-o8-o8-o???

0/0
6.1.2015 9:29

J72i95ř70í 15E77r40b50e84n 1843314246837

Jirny jako hrady, do Jirnů jako do hradů... nebo Jirny jako ženy a do Jiren?

0/0
6.1.2015 9:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.