Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice na Hradec se rozšíří o další dva pruhy. Kvůli silnému provozu

Ředitelství silnic a dálnici chystá rozšíření další velmi vytížené dálnice do šesti pruhů. U úřadů už žádá o povolení na vybudování dalších dvou pruhů u „hradecké“ dálnice D11 z Černého Mostu do Jiren u Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T75o82m22a33s 89A42u79g21u40s13t25y73n 6817266781550

Intenzita 30 tisic? To presahuje mimo jine D1 na kteremkoliv useku. V kvalitnim clanku bych ocekaval nejake srovnani, aby ctenar vedel, jaka je uvedena intenzita s jinymi misty...

0/0
8.1.2015 21:34
Foto

P10a54v43e22l 66M83a60k51o65v16e94c 8838825341

A není to málo, Antone Pavloviči...?:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/426291/Absolutni-zakaz-jizdy-kamionu.html

0/0
7.1.2015 0:17

L69u45d33ě75k 74K43a48č16e66r 8246859477864

Ať udělají další část obchvatu a jížní spojku napojí na D11 a nemusejí dělat 3 pruhy .. to by měla být priorita

+1/0
6.1.2015 16:23
Foto

B55r23o82n91i39s30l82a65v 94G94a67b90r32y70š 2662829461

Pamatujte na Braessův paradox. ;-)

0/0
6.1.2015 14:22

F94i37l15i54p 55S38i58r49o13t22e61k 9472759972791

Dnes už je to jedno, ale zajímalo by mě, proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Jižní spojky, v trase uvažované R12. Odpadl by ten špunt, který ani 3 pruhy nezachrání, nemluvě o hlukové zátěži pro sídliště Černý Most.

0/0
6.1.2015 11:56

T46o72m95á52š 32Z12e54m62a51n 3905738504645

Protože jižní spojka je vnitříní pražský okruh a na D11 vůbec nikde nenavazuje.

D11 ústí na vnější pražský okruh a ten s jižní spojkou spojuje štěrboholská radiála.

+2/0
6.1.2015 11:58

F84i52l71i80p 32S30i28r58o41t41e98k 9842349522351

Dobře, ať je po vašem, upravte si otázku na: Proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Štěrboholské rádiály a návazně Jižní spojky.. A to, že se stavěla dřív než Štěrboholská radiála, vím.

0/0
6.1.2015 12:11

R18o30b27e29r96t 86P54a59c74i24n59a 7434509745631

Původně měla pokračovat dál rovně někam k Žižkovu.

http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JB3102e0_praha.jpg

0/0
6.1.2015 12:34

J63a81n 87S92l64o60v49í79k 3249557780318

Tak abyste se nehádali, D11 měla původně opravdu pokračovat přes Prahu a volně navazovat na D5 (tzv. tengenta západ-východ). Vedla by podobným směrem jako Jižní spojka, ale u Pankráce by přes údolí Vltavy vedl dlouhý a vysoký multifunkční most. Tedy žádný okruh by se nekonal, protože třeba dálnice D8 by navazovala na D3 jako tangenta sever-jih. Naštěstí začal Hitler prohrávat a veškerou výstavbu dálnic po okupované Evropě zastavil a po válce se vrátil zpět český projekt okruhu.

+2/0
6.1.2015 13:14

P15ř40e95m67y97s59l 28L54u30k72á54š 2525772390921

co má společného D11 s Jižní spojkou? 8-o Jižní spojka končí u lanového mostu a je to pouze část vnitřního okruhu, který se v budoucnu hned za lanovým mostem, kde vzniká velká křižovatka, otočí směrem k Malešicím.

0/0
6.1.2015 12:28

Z96u66z72a85n77a 82V76o77l27n95a 1409864742676

A co takhle konecne propojit Hradec a Ostravu? Pripadne Viden a Brno? Na to se ceka jak na smilovani a porad nic...

0/0
6.1.2015 11:15

V50a13c72l27a64v 49M28e77d56e61k 5831322305435

R35 se staví - most přes Hradubickou přibývá tempem cca. 1m za rok ;-D

+2/0
6.1.2015 11:17
Foto

J89i37ř44í 25Š35r66á52m22e51k 3698107489371

Za uherský rok

+1/0
6.1.2015 11:32

J62a78r70e66k 72K52a85l79i69v80o34d22a 7896743281206

Ne uhersky, svetelny rok.

0/0
6.1.2015 22:44

J21i12ř55í 62B43l86a89ž61e24k 4619173241370

BTW Svetelny rok je jednotka vzdalenosti

0/0
19.2.2015 20:50

J60a13r27o26s21l64a98v 84T93a20c78h43o63v30s55k19y 2132440914340

Jezdim tam dost casto a tempo je cca 1m/tyden

0/0
6.1.2015 14:20

O40n66d54ř84e93j 75P88o18k51o20r44n71ý 7515182777172

To není buď a nebo. Nestaví se, protože je příprava staveb v katastrofálním stavu (zastavena Bártou) a hlavně naše zákony umožňují vše protahovat po desetiletí. 

Brno - Vídeň je zastavena např. proto že jihomoravský kraj nemá zásady územního rozvoje, zpracovává je už několik let ... A to je tam řada dalších překážek :-/ Rv

0/0
6.1.2015 11:20

J94i78ř20í 29S34e26i90t76k29o 1799664430522

Ano tři pruhy na D11 budou brzo potřeba a i to na Štěrboholské, jen nechápu, proč se nejprve staví JEN pruhy dva a pak se dálnice předělávají??8-o

0/0
6.1.2015 11:09

O21n26d25ř89e35j 30P45o72k40o26r87n19ý 7765512107432

Stavělo se to v roce 1984 s rezervou uprostřed, doteď to nebylo kapacitně potřeba a stejně potřeba zrekonstruovat i to původní. Takže se tam dálnice (povrchové vrstvy) defacto postaví znova.

+2/0
6.1.2015 11:14

F71i21l21i77p 11S17i65r81o14t75e23k 9752769652241

Zhruba 30 let ty 2 pruhy v pohodě stačily, takže se ušetřila spousta peněz za údržbu. A Štěrboholské odlehčí okruh z Běchovic k Říčanům, takže tam problém nevidím. Naopak ho vidím na okruhu mezi D5 a sjezdem na Barrandov

+1/0
6.1.2015 11:42

J19i54ř65í 40S93e29i80t25k87o 1419444640612

Ano tenkrát to stačilo, ovšem já měl namysli o celou D11, kterou časem napojí na R35, pak zjistí že dva pruhy - (i na nově vybudovaném úseku Poděbrady - Hradec) nestačí. A  okruh z Běchovic k Říčanům bude postaven kdy?

0/0
6.1.2015 14:07

R31o19b57e74r90t 42P56a67c54i65n50a 7144609425841

Ono to je postavene jako 6-tipruh, jen neni dodelana vozovka. Mosty, teleso a vsechno ostatni je od zacatku pripravene.

0/0
6.1.2015 12:38

V58a16c69l94a74v 12M78e64d21e21k 5161232895955

Výkupy pozemků ještě nezačaly???

V tomto úseku se se stavbou 6 pruhů počítalo od začátku, a je jim vyhrazen široký volný pruh mezi svodidly.

+2/0
6.1.2015 11:06

R32e46n66é 52C14v60r94k28a48l 9846449186556

Přesně, to mě také na článku zarazilo. Ostatně dokladem tohoto řešení pro nevěřící je úsek u sjezdu Jirny, kde se projíždí takovým trochu esíčkem - srovnává se před tím právě ponechaný široký středový pás.

Vypadá to, že se někdo chce nakapsovat na zbytečných pozemcích a neví, že existuje dost odborníků, kteří historii výstavby D11 znají.

+1/0
6.1.2015 13:42

J63a88k24u35b 42F86e94i65f81a71r 7499889586519

Stejně všichni pojedou v prostředním nebo levém pruhu:-/

+2/0
6.1.2015 10:08
Foto

I54v46o 63P84e29t66e71r32k29a 4836615557819

No nevím, oproti D1 mi D11 připadá většinou poloprázdná. Než budou rozšiřovat do tří pruhů, mohli by nejdřív něco udělat s tou houpačkou u Prahy v obou směrech.

+1/−1
6.1.2015 10:00

A89l40e67š 83J60a65v55ů24r74e95k 2842729360930

R^

0/0
6.1.2015 11:02

V39a50c73l27a62v 54M18e49d81e84k 5101252515835

ona ve špičkách na příjezdu rozhodně poloprázdná není, pár kilometrů před Černým mostem stávají pravidelně kolony.

Problém ale je co s těmi auty dál, kritické místo je mezi Černým mostem a lanovým mostem, kde jsou také pouze 4 pruhy. (a to se k tomu přidává ještě provoz z R10)

+2/0
6.1.2015 11:09
Foto

I41v69o 40P73e85t14e15r34k24a 4866875337139

Ve všední den asi ano, jak však sám naznačujete, není to patrně problém propustnosti D11, ale navazujících komunikací.

0/0
6.1.2015 11:12

V36a79c49l78a22v 91M71e41d81e54k 5661972115725

problém návaznosti je všude. Kdyby u Říčan pokračoval vnější okruh dál, byl by tím z velké části vyřešen problém D1 před Prahou.

+2/0
6.1.2015 11:15

V49a58c82l83a44v 24M70e82d14e65k 5201852315885

mimochodem, i úsek bývalé "myší díry" navazující přímo na šestiproudý lanový most, který byl v minulých 2 letech přestavěn, byl z nepochopitelných důvodů udělán pouze čtyřproudý

0/0
6.1.2015 11:12

O14n35d86ř38e39j 50P80o69k42o16r87n32ý 7785522597252

Protože to je provizorní řešení stále ještě zdaleka ne hotové křižovatky, bohužel dlouhodobé.

+1/0
6.1.2015 11:16

J72a75n 84S41l64o75v41í12k 3529187410538

On i Pražský okruh mezi Štěrboholskou a Boleslavskou R10 je (podobně jako D11) postaven už pro 6 pruhů. Ale musí být v provozu zatím jen 4, dokud se nepostaví úsek okruhu z Běchovic k D1. Poté bude R1 rozšířena i tady.

0/0
6.1.2015 13:22

P74a82v67e35l 70M82a36t55o67u37š68e59k 5900797258764

Aneb vše pro auta! A pak se každý diví, že mu jich pod okny jezdí stále víc, že už kvůli nim nejde ani chodit po chodníku, natož pak přejít ulici. Ale stát bude muset chtě nechtě jednou začít řešit dopady, které způsobují, nikoli ti, kteří z nich pouze profitují.

0/−11
6.1.2015 9:40

L95á22ď44a 27V33r88a91n44ý 7108898348387

Auta za to nemohou, ty auta řídí lidé.

+1/0
6.1.2015 9:49

J93a83r84o30s19l37a94v 58F47r61a61n95t26i13š56e45k 17B34r49ü83m59m64e16r 1401736243290

Z aut mají prospěch naprosto všichni.

+3/0
6.1.2015 10:08

A84l89e33š 35J80a57v96ů60r82e52k 2472509620830

az na prirodu :-)

0/0
6.1.2015 11:02

A38l44b60e47r10t 29V41l56a37c75h 8496491778392

Samozřejmě ta největší. ;-)

0/0
6.1.2015 13:55

V77a53c55l93a18v 20M68e24d36e80k 5471282525735

vy přecházíte přes dálnici?

0/0
6.1.2015 11:16

J91a68r82o85m10í92r 35P70e79t35l23a98c52h 2424942585403

Mě by zajímalo, kterej ajnštajn vymyslel drahou modernizaci D1, která se komplet rozsekala, bourají se staré a  staví  nové mosty, dávají se nové betonové panely, místo vyfrézování a nového asfaltu a silnice se rozšíří o nějakých 60 cm. Proč už se rovnou nerozšířila na 3 pruhy? Asi spoléhají, že oprava stejně dlouho nevydrží a za 15 let se to bude dělat celé znova....

0/−2
6.1.2015 9:32

R18a29d31e15k 97U90r55b54a73n 4969240184797

Protože rozšíření o pruh by stálo víc než celá nová dálnice.

+2/0
6.1.2015 9:35

F10i81l76i67p 64V67ý91m62o49l83a 1134160738

To je sice pravda, ale 3 pruhy budou velmi brzy nutností. Jsme země ve středu Evropy a jezdí přes nás veškerá doprava. Ať se nám to líbí nebo ne.

0/0
6.1.2015 10:10

A80l18e66š 35J28a76v49ů39r98e30k 2672939770370

ted se dela renovace D1. Jeji modernizace, resp.rozsireni o 1 pruh se planuje jako dalsi faze. Zacnou s tom nekdy po 2020. Nekde jsme to cetl. Proc to nedelaji rovnou ted, to nevim ... .

0/0
6.1.2015 11:03

F41i35l95i21p 62S10i35r41o32t83e77k 9372669762681

Kdyby se konečně postavila R35, tak D1 se podstatně ulehčí.

0/0
6.1.2015 11:58

J45a27r97o34s70l74a45v 16F70r94a40n39t70i81š55e98k 69B89r64ü31m23m87e91r 1531736933490

Protože to je kompromis. kdyby se měla rozšířit o 2 pruhy, tak se začně opravovat tak za 20 let.

+1/0
6.1.2015 10:06

D85a82v57i90d 19B71u69r63s13a 8694698161620

Protože při rozšíření na 3 pruhy už by se celá akce nemohla deklarovat jako rekonstrukce a nebylo by na to možno čerpat dotaze z EU

+1/0
6.1.2015 10:12

J94a28r34o26s31l69a64v 58F75r83a17n46t12i55š54e56k 35B54r59ü75m34m59e33r 1231146313670

Ono je to naopak. Dotace lze čerpat jen na nové, anebo upradované věci. Na čistě rekonstrukce ne. Proto se to vylepšuje. Ovšem na třetí prh by se museli vykupovat pozemky, psát EIA a další byrokracie, což by trvalo roky, možná desetiletí.

+5/0
6.1.2015 10:15
Foto

I10v28a52n 39K10o83p11t36a 5937632741317

Protože na většině délky 2+2 pruhy zcela postačují.

0/0
6.1.2015 10:44

A13l38b90e20r97t 49V53l17a26c24h 8166761248192

"do Jirnů" 8-o8-o8-o8-o???

0/0
6.1.2015 9:29

J39i37ř45í 93E20r22b10e12n 1643394326547

Jirny jako hrady, do Jirnů jako do hradů... nebo Jirny jako ženy a do Jiren?

0/0
6.1.2015 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.