Diskuze

Dálnice na Hradec se rozšíří o další dva pruhy. Kvůli silnému provozu

Ředitelství silnic a dálnici chystá rozšíření další velmi vytížené dálnice do šesti pruhů. U úřadů už žádá o povolení na vybudování dalších dvou pruhů u „hradecké“ dálnice D11 z Černého Mostu do Jiren u Prahy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TA

Intenzita 30 tisic? To presahuje mimo jine D1 na kteremkoliv useku. V kvalitnim clanku bych ocekaval nejake srovnani, aby ctenar vedel, jaka je uvedena intenzita s jinymi misty...

0 0
možnosti
LK

Ať udělají další část obchvatu a jížní spojku napojí na D11 a nemusejí dělat 3 pruhy .. to by měla být priorita

1 0
možnosti
BG

Pamatujte na Braessův paradox. ;-)

0 0
možnosti
FS

Dnes už je to jedno, ale zajímalo by mě, proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Jižní spojky, v trase uvažované R12. Odpadl by ten špunt, který ani 3 pruhy nezachrání, nemluvě o hlukové zátěži pro sídliště Černý Most.

0 0
možnosti
TZ

Protože jižní spojka je vnitříní pražský okruh a na D11 vůbec nikde nenavazuje.

D11 ústí na vnější pražský okruh a ten s jižní spojkou spojuje štěrboholská radiála.

2 0
možnosti
ZV

A co takhle konecne propojit Hradec a Ostravu? Pripadne Viden a Brno? Na to se ceka jak na smilovani a porad nic...

0 0
možnosti
VM

R35 se staví - most přes Hradubickou přibývá tempem cca. 1m za rok ;-D

2 0
možnosti
JS

Ano tři pruhy na D11 budou brzo potřeba a i to na Štěrboholské, jen nechápu, proč se nejprve staví JEN pruhy dva a pak se dálnice předělávají??8-o

0 0
možnosti
OP

Stavělo se to v roce 1984 s rezervou uprostřed, doteď to nebylo kapacitně potřeba a stejně potřeba zrekonstruovat i to původní. Takže se tam dálnice (povrchové vrstvy) defacto postaví znova.

2 0
možnosti
VM

Výkupy pozemků ještě nezačaly???

V tomto úseku se se stavbou 6 pruhů počítalo od začátku, a je jim vyhrazen široký volný pruh mezi svodidly.

2 0
možnosti
RC

Přesně, to mě také na článku zarazilo. Ostatně dokladem tohoto řešení pro nevěřící je úsek u sjezdu Jirny, kde se projíždí takovým trochu esíčkem - srovnává se před tím právě ponechaný široký středový pás.

Vypadá to, že se někdo chce nakapsovat na zbytečných pozemcích a neví, že existuje dost odborníků, kteří historii výstavby D11 znají.

1 0
možnosti
JF

Stejně všichni pojedou v prostředním nebo levém pruhu:-/

2 0
možnosti
Foto

No nevím, oproti D1 mi D11 připadá většinou poloprázdná. Než budou rozšiřovat do tří pruhů, mohli by nejdřív něco udělat s tou houpačkou u Prahy v obou směrech.

1 1
možnosti