Diskuze
Opuštěné železniční tratě nikdo nechce. Stát je nabídne znovu levněji
Děkujeme za pochopení.
R60a98d78e80k 24K73o70l97á67ř
Bez ohledu na diskuzi co je lepší? Zda Autobus nebo vlak?
Rušení lokálních tratí se v delší budoucnosti může státu težce vymstít. Za prvé ztratí tzv. pevná spojení, za druhé zručení lokálních tratí, je v souačasnosti hlavně ztrátou dědictví naší historie. Celkové rušením tratíé ztrácíme mnohem více nežli si myslíme že získáme.
D28a91n43i59e42l 42P40a65n81e24k
Pokud se na trať vlak už nedostane, pak bych nechal tato místa zrekonstruovat pro volnočasové aktivity jako je cyklistika, brusle a pěší zónu.
V73i55k58t89o19r 52Š87e80d12i63v85ý
Geniální myšlenka. Má jen dva háčky:
- kde se vezmou cyklisté, bruslaři a chodci, když tam nebylo dost lidí ani na uživení železnice?
- když nebyly prachy na údržbu trati, kde by se vzala mnohem větší částka na výstavbu a údržbu silnice?
Ale jinak fakt průkopnická myšlenka
K48a37r75e36l 88J77a16n76í18k
jednoduché řešení: pronajmout zájemcům na padesát let za korunu s podmínkou, že budou trať udržovat a provozovat.
Tohle úředník schválně komplikuje tak, aby snad nikdo schopnější nemohl dokázat, že to jde.
J66o25s11e67f 13K59o56p44e81c46k66y
V CR je stale jeste cca 30-40 lokalnich trati, kterych provoz je ekonomicky nesmyslny neb by se daly nahradit mnohem levnejsimi a i vyhodnejsimi /zastavky primo v centru obce/ autobusy. Narozdil od pana Kovarika si ale myslim, ze usetrene penize by mely jit opet do zeleznice a do do oprav dulezitejsich trati, ktere ma smysl provozovat a kde je vlak jednoznacne vyhodnejsi nez autobus
M18i43r44o82s10l11a19v 69Z38i36k91m68u44n81d
Máte pravdu - podmínkou výběrového řízení bude, že silniční dopravce musí nasadit vozidlo, do něhož je možné naložit řekněme dva kočárky, dva vozíčkáře, čtyři kola, když bude zvýšená frekvence (skupina cestujících to ohlásí 24 hodin předem) musí zajistit dopravce nasazení dalšího vozidla, ale nikdo mu za to nezaplatí - podnikatelské riziko ... jako v případě ČD ...
V64l67a33d52i63m34í87r 73L57o57u54l90a
Mě na tomto fascinuje jedna věc. Z trati Loket - Horní Slavkov někdo ukradl koleje. To přeci není možné bez těžké techniky, k tomu museli mít i nějaké kolejové vozidlo, aby ty koleje sváželi někam k silnici- Sběrna přeci musela vědět, že doma nikdo nemá kilometry kolejnic a dalšího materiálů z kolejiště. A nikdo nic neví, prostě trat zmizela.
Podobně tady na Karlovarsku zmizel železniční most přes říčku Teplou, také ho někdo ukradl.
Prostě nějak tomu nerozumím, jak je to možné.
M86i58r95o53s98l64a96v 77Z15i92k91m36u87n68d
Proč do sběrny, kolejnice je vynikající traverza na stavbu ...
P56e66t85r 33K94o87v20a38ř82í41k
Samozřejmě, že cena vybudování, udržování lokálních tratí a provoz vlaků se vůbec nedá srovnávat s autobusy. Za mě - zrušit většinu lokálek a ušetřené miliardy vrazit do opravy silnic a případné dotace málo využívaných busů. Bude to výhodné jak pro stát, tak pro všechny řidiče.
M30a68r85t35i54n 19N31o20v42o81t92n14ý
"ušetřené miliardy"
Neušetřil byste vůbec nic, protože do údržby lokálek SŽDC prakticky nic neinvestuje.
M46a13r72t70i74n 96S64a94u87e49r
Převést za 1Kč na obce, kterými železnice prochází, vytrhat koleje, položit asfalt a budou z toho super cyklostezky, po kterých bude určitě jezdit víc lidí než dříve vlakem. Alespoň by se na něco daly smysluplně použít peníze z EU. Jak píše kolega níže tyto venkovské tratě jsou na to ideální, většinou vedou dál od silnic v hezké přírodě a byl by to velký přínos pro místní obce (restaurace, občerstvení, ubytování...).
J91i83ř10í 87L15e62p63š17í43k
problém je v tom, že ty vesničky na to nemají..... když už jsme v tou eurosvazu,tak toho využít na tyto projekty. Otevřít lidem tyto malebné zákoutí a zvýšit tím jejich spokojenost a dát šanci pro (nevelký) místní rozvoj.....
J64i57ř45í 16K66á80b77r47t
Dopadne ,jako s objekty kasáren.20 roků nic,teď to jsou růjny a nikdo to nechce ani zadarmo.Tak hospodaří naši hospodáři ve sněmovně.
M15i98r79e52k 29K81o60v34a23c23i73k
Přesně, nechápu, proč to nemůžou prodat za cenu, za kterou to někdo koupí. Nakonec to dopadne tak, že všechny kovy rozkradou zloději a dráhy budou mít stejně kulový...
P87a53v79e76l 12Š34e66d14ý
Proč není možný bezúplatný převod? nechápu. To jako zakázal vesmír nebo co? Za vším je člověk tak stačí snad se jen domluvit nebo ne? Ale to by chtělo ochotu a vstřícnost a to není česká vlastnost těch nahoře.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...