- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přešel jsem na i30 z dvojkové Fábky a max spokojenost..Škodovku už prostě simply never
A co teprve kdyby jste přešel na Octavii (stejná třída jako I30)
Já jsem zvědav jak dlouho vydrží Hundayi přeplňovaný motor do ekonomicky neúnosných oprav? 150 000 - 200 000 km? 6 až 8 let? myslím si, že přeplňpovaný motor je konstrukčně složitá záležitost a při úsporách současných firem na použitých materiálech jsem zvědav na životnost... A asi bych si nechtěl kupovat vozidlo jako spotřební materiál, což je bohužel trend mnoha současných automobilek... Bohužel těmto "českým" automobilkám moc nevěřím.
Hnojaři zatím žádný přeplňovaný benzín nedokázali vyrobit.
Přestáváme být patrioti a díváme se co je za určité peníze ve výbavě a samozřejmě se přestáváme soustředit na koncernová auta(ta se nejvíc kradou)
Takže ix35 nabízí daleko více než Yeti .Je tam i velký rozdíl v kvalitě zpracování.Yeti v plné výbavě při jízdě vydává různé vrzání plastů v interiéru tak si připadáte jako ve Favoritu. ix35 je prostý těchto zvuků trhajícím uši.Mimo jiné si zkuste nakonfigurovat obě auta v plné výbavě,budete se divit.
Jasne, Yeti je vlastne kvalitativne takovy favorit z bazaru zatimco hyundai by mohl srovnava tak prinejmensim s BMW X6.
Oboji jsou na to danou cenovou kategorii rozumne udelane auta, s tim ze yeti s vetsi vybavou vychazi draze (jako vsechny auta z VW koncernu coz je dane trochu jinou politkou ohledne vybavy u VW a hyundai/kia). Pro ty co nakupuji podle mnozstvi vybavy na papire a ceny je hyundai jasna volba, ale kdyz se tim clove projede tak to hned vypada trochu jinak - napriklad pri srovnani Octavie druhe generace a i30 to je podle me rozdil tridy - pocit z interieru a kvalita materialu a zpracovani v Octavii je s i30 nesrovnatelna (i kdyz treba mne osobne designem libi vice futuristicke interiery hyundai) ....
Na druhou stranu kdyz ma clovek omezeny rozpocet tak za nej ma treba slusne vybavenou i30 kombi zatimco octavia je v zakladu - proto treba i dost firem prechazi z octavii na hyundai - daji zamestnacum na vyber jestli chteji vice vybaveny hyundai nebo octavii v zakladu a vetsina zamestnacu da prednost lepsi vybave..
Presne tak. Ale Hyundai se drzi jen diky tomunze lidi memaji vkus :). Jinak by s nima nikdo nejezdil .
Když se porovná kvalita, tak se nedivím firmám, že kupují Boleslav. Oni ty firemní auta musí najet mnohem více km než soukromý korejec.
V Hyundai by si mohli odpustit ty ubohé reklamy hrající na negativní lidské emoce a uboze atakující škodovku. Shazují tím především sami sebe.
Jenže ony jsou účinné a Hyundai stále roste. Škodovka je sice jasná jednička, ale s mnohem méně prodanými auty než před 10-15 lety.
"100 tabletů týdně" a "letní Vánoce" přiváděly statisíce lidí k nepříčetnosti, ale Alzu znají všichni a je jedničkou. Čili i blbá reklama může velmi dobře fungovat.
I když vyrostou o desetinu,sousedu s Boleslavi to nejspíš bude jedno.Stále je v prodeji mohutně válcuje.
V českém rybníčku určitě, jinak Hyundai-Kia celosvětově cca 8 mil.
Nebylo by už vhodnější výrobu aut přepočítávat na km? Aby se totiž všechna vešla na silnice.