Diskuze
Práce nonstop, mosty zvlášť. ŘSD řeší, jak urychlit opravy D1
Děkujeme za pochopení.
D29a69v61i85d 82D36u13š44e93k
Pánem smluvního vztahu bývá ten, kdo platí.
U veřejných zakázek v ČR je to však naopak...
O78n63d10ř75e47j 56K27a31d52l25e46č13k57a
Nesmysl. Smlouvu nemůže nikdo jednostranně měnit.
L59u47m83í85r 13K30u15c62h20a71ř
jen doplním, že D8 a D11 Osičky - HK se již staví ... a u D1 Přerov - Lipník se budou otevírat obálky s nabídkami 26. ledna (pokud se již neposune termín) u R4 už brzy bude znám dodavatel stavby a totéž u D3 Veselí - Bošilec a Borek - Úsilné, co se týče té modernizace D1, tak tam bude výběr zhotovitele dost problém
O19n68d95ř10e57j 68K64a41d58l88e74č55k32a
Jsem zvědav jestli vyberou ty nerálně levné Italy nebo ne .... Obávám se, že to pak půjde k ÚHOSu a všechno se protáhne min. o rok
J42a72r77o78m39í86r 17N46o71v42o71t19n24ý
nonstop by měli dělat i kravaťáci,to bychom se panečku měli
J11i96n33d81ř39i41c68h 90Š90k17o50p55e69k
to není problém, když to někdo zaplatí
Pak se zase bude na diskuzích křičet, že rostou výdaje na státní správu
L62u86m83í86r 23K81u14c25h50a22ř
1) ŘSD chtělo 24 hodinový režim již dávno, naráželi na odpor hygieny, teprve minulý rok v létě hygiena změnila názor ...
2) pokud vydrží šéf ŘSD Kroupa a ministr dopravy Ťok, je možné, že se plány na urychlení skutečně převedou do reality a snad konečně nastartujeme i výstavbu nových dálnic, letos jich je v plánu opravdu dost:
D1 Přerov - Lipník nad Bečvou (14 km)
D3 Veselí nad Lužnicí - Bošilec - Ševětín - Borek (27 km)
D8 Bílinka - Řehlovice (13 km)
D11 Osičky - Hradec Králové - Smiřice (17,5 km)
R48 Rybí - Rychaltice (11,5 km)
R48 Frýdek-Místek obchvat + přípojka R56 (celkem 10 km)
R4 Skalka - Háje (5 km) a spousta dalších ... pokud se podaří rozjet aspoň polovinu letošních plánů, tak paráda
M35i50r75o74s12l35a47v 36Z34i90k42m67u67n18d
Aha, poručíme větru dešti ... (idea za bolševika)
teď poručíme a beton bude tuhnout okamžitě ...
J76a59n 43C85e40p51e65k
No to jim trvalo dlouho, přijít na to až teď, že se dá v noci pracovat. V cizině běžná věc, doba uzavírek a rekonstrukcí minimálně poloviční doba a u nás to objeví jako zázračnou novinku.
M36i33r69o34s29l62a83v 28Z89i15k97m59u83n97d
Ano, noční práce něco stojí, stejně tak příplatky So+Ne+svátek, na nepřetržitý provoz potřebujete o 2,6 více pracovníků než při jednosměnném provozu (týden má 144 hodiny, pracovní týden 40 hodin), tj. 3,6 pracovníka při nepřetržitém provozu na jedno pracovní místo se 40 hodinami ... Firmy prostě tolik lidí nemají, resp. budou si najímat drobné subdodavatele a pak se může stát to co ve Vilémově, kde na jednom místě pracovali zaměstnanci několika firem a most spadl ...
J40a62n 65H65á65l52a
ŘSD jako obvykle přichází s převratným konceptem, který zajisté nikoho do té doby nenapadl - více pracovat. :-) Až je konečně napadne "více pracovat a méně u toho krást", tak by z toho snad mohlo něco být.
Ale teď vážně - non stop práce už měla být zavedena před deseti, patnácti lety, stejně jako neúplatný stavební dozor státu, těžké pokuty stavebním firmám za nedodržení časových plánů a technologií a důraz na mezinárodní konkurenční prostředí při výběrových řízeních na dodavatele.
Ve Finsku s jeho metry sněhu a drsnými zimami staví i v mnohem horším počasí - mají nad vozovkou natažené plachty na kovových rámech a maká se (ovšem ne všechny stav. práce se dají takto dělat, ale nejsou díky tomu vázání na počasí, které stav. firmy požadují v Čechách - tzn. 20-21 stupňů nad nulou, sucho, polojasno, mírný vítr, sluneční svit, pouze pracovní dny od 09:00 max do 16:30 s dvouhodinovou pauzou na oběd).
J79a26n 64K36u93t29m75a19n
A prosím Vás, sdělte mi, jak zavedete neúplatný stavební dozor státu?
A63n47n27a 83V98e56s97e27l16á
Mě by zajímalo proč máme horší kvalitu silnic než jinde v Evropě ? I Afrika má lepší kvalitu silnic.
J50a82n 71S62a18l43o85m44o18n
Ne žebychom tu ty kvalitní silnice neuměli postavit. Ony i některé ty hodně kvalitní africké silnice byli postaveny našimi firmami, ale tady se prostě zavedl zvyk okrádat stát a stavět nekvalitně a levně, ale za drahý peníz a tak aby se to muselo hodně opravovat.
V77o30j73t97e84c19h 68P42á39n10i86k 74S63r51.
Nejvyšší čas takhle postupovat. Zájěm motoristů jě v co nejkratší době výstavby a tomu se musí dodavatel přispůsobit. Tečka.
T86o23m60á37š 98Z22e56m24a82n
A nezakázala non-stop práve hybiena? S novým ministrem už to problém nebude, nebo se zas jen honí politické body a pak se to zasadí do reálného rámce?
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný
Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...
Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu
K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...