Diskuze

Práce nonstop, mosty zvlášť. ŘSD řeší, jak urychlit opravy D1

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) začíná pod novým generálním ředitelem Janem Kroupou přemýšlet, jak urychlit modernizaci dálnice D1. Podle Kroupy bude pro řidiče lepší, když bude na dálnici více uzavírek najednou, ale kratší dobu. Rychlejší modernizaci žádá ministr dopravy Dan Ťok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pánem smluvního vztahu bývá ten, kdo platí.

U veřejných zakázek v ČR je to však naopak... Rv

1 1
možnosti

Nesmysl. Smlouvu nemůže nikdo jednostranně měnit.

0 0
možnosti
Foto

jen doplním, že D8 a D11 Osičky - HK se již staví ... a u D1 Přerov - Lipník se budou otevírat obálky s nabídkami 26. ledna (pokud se již neposune termín) u R4 už brzy bude znám dodavatel stavby a totéž u D3 Veselí - Bošilec a Borek - Úsilné, co se týče té modernizace D1, tak tam bude výběr zhotovitele dost problém !!

1 0
možnosti

Jsem zvědav jestli vyberou ty nerálně levné Italy nebo ne .... Obávám se, že to pak půjde k ÚHOSu a všechno se protáhne min. o rok Rv

0 0
možnosti

nonstop by měli dělat i kravaťáci,to bychom se panečku měli;-D;-D

0 1
možnosti

to není problém, když to někdo zaplatí

Pak se zase bude na diskuzích křičet, že rostou výdaje na státní správu

0 0
možnosti
Foto

1) ŘSD chtělo 24 hodinový režim již dávno, naráželi na odpor hygieny, teprve minulý rok v létě hygiena změnila názor ...

2) pokud vydrží šéf ŘSD Kroupa a ministr dopravy Ťok, je možné, že se plány na urychlení skutečně převedou do reality a snad konečně nastartujeme i výstavbu nových dálnic, letos jich je v plánu opravdu dost:

D1 Přerov - Lipník nad Bečvou (14 km)

D3 Veselí nad Lužnicí - Bošilec - Ševětín - Borek (27 km)

D8 Bílinka - Řehlovice (13 km)

D11 Osičky - Hradec Králové - Smiřice (17,5 km)

R48 Rybí - Rychaltice (11,5 km)

R48 Frýdek-Místek obchvat + přípojka R56 (celkem 10 km)

R4 Skalka - Háje (5 km) a spousta dalších ... pokud se podaří rozjet aspoň polovinu letošních plánů, tak paráda R^[>-]

2 0
možnosti

Aha, poručíme větru dešti ... (idea za bolševika) 

teď poručíme a beton bude tuhnout okamžitě ...

1 2
možnosti

J73a40n 89C31e26p26e84k

9. 1. 2015 11:07

No to jim trvalo dlouho, přijít na to až teď, že se dá v noci pracovat. V cizině běžná věc, doba uzavírek a rekonstrukcí minimálně poloviční doba a u nás to objeví jako zázračnou novinku.

2 0
možnosti

Ano, noční práce něco stojí, stejně tak příplatky So+Ne+svátek, na nepřetržitý provoz potřebujete o 2,6 více pracovníků než při jednosměnném provozu (týden má 144 hodiny, pracovní týden 40 hodin), tj. 3,6 pracovníka při nepřetržitém provozu na jedno pracovní místo se 40 hodinami ...  Firmy prostě tolik lidí nemají, resp. budou si najímat drobné subdodavatele a pak se může stát to co ve Vilémově, kde na jednom místě pracovali zaměstnanci několika firem a most spadl ...

1 2
možnosti

J71a29n 92H97á95l63a

9. 1. 2015 9:58

ŘSD jako obvykle přichází s převratným konceptem, který zajisté nikoho do té doby nenapadl - více pracovat. :-) Až je konečně napadne "více pracovat a méně u toho krást", tak by z toho snad mohlo něco být.

Ale teď vážně - non stop práce už měla být zavedena před deseti, patnácti lety, stejně jako neúplatný stavební dozor státu, těžké pokuty stavebním firmám za nedodržení časových plánů a technologií a důraz na mezinárodní konkurenční prostředí při výběrových řízeních na dodavatele. 

Ve Finsku s jeho metry sněhu a drsnými zimami staví i v mnohem horším počasí - mají nad vozovkou natažené plachty na kovových rámech a maká se (ovšem ne všechny stav. práce se dají takto dělat, ale nejsou díky tomu vázání na počasí, které stav. firmy požadují v Čechách - tzn. 20-21 stupňů nad nulou, sucho, polojasno, mírný vítr, sluneční svit, pouze pracovní dny od 09:00 max do 16:30 s dvouhodinovou pauzou na oběd).

6 1
možnosti

J77a59n 98K87u72t89m26a71n

9. 1. 2015 16:49

A prosím Vás, sdělte mi, jak zavedete neúplatný stavební dozor státu?

0 0
možnosti

Mě by zajímalo proč máme horší kvalitu silnic než jinde v Evropě ? I Afrika má lepší kvalitu silnic.

0 0
možnosti

Ne žebychom tu ty kvalitní silnice neuměli postavit. Ony i některé ty hodně kvalitní africké silnice byli postaveny našimi firmami, ale tady se prostě zavedl zvyk okrádat stát a stavět nekvalitně a levně, ale za drahý peníz a tak aby se to muselo hodně opravovat.

1 0
možnosti

Nejvyšší čas takhle postupovat. Zájěm motoristů jě v co nejkratší době výstavby a tomu se musí dodavatel přispůsobit.  Tečka.

0 0
možnosti

A nezakázala non-stop práve hybiena? S novým ministrem už to problém nebude, nebo se zas jen honí politické body a pak se to zasadí do reálného rámce?

0 0
možnosti