- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemám s tím problém, na většině linek je to stejně levnější varianta než většina konkurence i po zdražení, nehledě na rozdíl v době jízdy a služby na palubě. I kdyby opravdu zdražil klidně o půlku, stejně budu volit přednostně jeho autobusy, vyplatí se to.
Je tady spousta mamánků jimž ještě kouká plínka z košilky a již si hrají na ZNALCE. P. Sůra je objektivní reportér a tak pouze postpubertální adolescent, jemuž maminečka věří každou lež, může o něm psát chujoviny.
Se SA jsem z Liberce do Prahy na fakultu dojížděl aj za 1,-Kč, když ho slavní postkomunističtí Neználkové odmítali vpustit na autobusové nádraží Liberec!!
S RegiojoJetem jsem opakovaně byl v OV a ZA. Po 11.10. jsem si zkusil KE. (KE nemohu ze zdravotních důchodů dál, žel, akceptovat.)
Tic -Tack taxi p. Radima Jančury využívám kdykoli jsem v Praze. Je to nejkulturnější a finančně nejvýhodnější doprava i pro mne coby starobního důchodce o chodítku se pohybujícího.
Dne 22. ledna plánuji opět Prahu s SA/TT. Pak v lůžkovém do PP a pak opět via BA s RJ do NR. tam mne bohužel SA, díky duševnímu postkomunistickému myšlení některých papalášů prešburáckych, Ing. Jančury fa za 2 € j e š t ě nedopraví. Snad později.
Mamánci všech zemí spojte se a DOSPĚJTE, aby jste mohli hodnotit podnikatelské plány SCHOPNÝCH lidí!
P. Sůro: DRŽTE SE;
Neználkové - vzdělávejte se, než nabydete řádné IQ. Nebuďte jako n ě k e t ř í příslušníci ČSD. Sorry: ČSSD!
Ing. Radime Jančuro: nevzdávej boj o BB! Sám nejlépe víš, jak hluboko máš do kapsy pro boj s KORUPCÍ!
A to jako všichni stále čekají, že vše bude levnější a levnější , až to bude zadarmo ? Na dluh a nebo za náklady nedělá nikdo, ani vy, kteří prskáte. A nafta tvoří jen malou část ceny jízdenky. Ti šoféři zadarmo nepracují, autobusy se musí také splácet, pojišťovny chtějí své , stát chce daně atd. Nelíbí se vám to ? Choďte pěšky.
Zlikvidovat konkurenci a zdražit, na železnici se jim to naštěstí nepovede, ale nadávat na snížení cen u drah bude Jančurák pořád
Kde zlikvidoval konkurenci a zdražil? Liberec vynech, ta lež už byla tady 100x vyvrácena
Asi by měli redaktoři zauvažovat a napsat rozklad tvorby jízdného. Kolik % z celkových nákladů tvoří náklady na palivo. Ale to by bylo moc odborné a článek by nebyl tak populistický.
Pán Sůra / 9.1.,16:34 / ČD 196 Kč-to je obyčajné jízdné.Včasná jízdenka Praha-Liberec i za 109 Kč
Kdo pojede vlakem z Prahy do Liberce navic s prestupem v Turnove, kdyz cesta trva 2 hodiny 33 minut. Autobus jede jen 1 hod. 5 min.!
To neni jen Student Agency!!! V celem Usteckem kraji zdrazila regionalni autobusova doprava, napr. na trase dlouhe 13 km stala jizdenka pro dospeleho 15 Kc, od 1.1. 2015 stoji 21 Kc a kdyz jezdite denne do prace tak to je o 12 Kc vic za den, za mesic je to pak cca. o 132 Kc vic nez pred zdrazenim.
To ale neni veci dopravce ale krajskeho uradu.Dopravce pouze dostane zadani vcetne tarifu a jizdnich radu a musi se prizpusobit a nechat si nadavat od cestujicich...
JJ, zlikvidovat konkurenci a zdražit. To je bussines plán
Na tom funguje celý zapádní svět . Totež udělaly zapadní firmy u nás po revoluci .
Nafta jim zlevnila prakticky o třetinu, DPH samozřejmě neplatí oni ale zákazník. Ale to je fuk, hlavně hrabi hrabi.
O třetinu? No... V počtech asi opravdu nebudeš silný...
Jo, zase zdražil papír na jízdenky, tak se není čemu divit. Proto jsou i léky po snížení DPH ještě dražší, ty papírové krabičky vše řádně prodraží.