- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V loňském roce se ale o žádné hýření nejednalo. Patrně špatný text autora článku. Letos bude opět bída s nouzí, ale to jsme v Česku zvyklý, že stále šetříme a šetříme a svět se nám jen směje a směje, jak jsme zaostalý a zaostalejší za vyspělou Evropou. Místo, abychom se jí aspoň blížili, díky devalvaci a špatné národohospodářské politice let minulých s vládou s ODS včele jen ztrácíme a ztrácíme. Je třeba změnit filozofii nazýrání a snahy o přiblížení se ke standardům Evropy nepovažovat za hýření, ale naopak za nutnost. A naopak šetření na nesprávném místě nepovažovat za cosi správného, ale naopak to pranýřovat a nedělat z nouze ctnost a chválit to za jakýsi prý šetření.
Jak by si pán ráčil představovat modernizaci vozidlového parku ...
Modernizaci vozidel dělají "západoevropské" železnice, po jejichž kvalitě mnozí slintají jako by měli slintavku ...
V Německu jezdí opakovaně zmodernizované vozy, jejíchž vozidlo rám a skříň pamatují presidenta JFK ... (zavražděn 22.11.1963) ...
Jiná věc je, že zmodernizované vozy jsou komfortnější než ty "nové", které dostali do svých spárů nejrůznější "desingéři" ...
Diskutovat s fanklubem ČD má asi stejný smysl jako s tvrdým jádrem fanoušků Sparty
Z jakého úhlu znáte dráhy pane Kleine,když tedy máte chuť diskutovat ?
Opět trapný bulvární titulek. Staré vlaky pan Sůra neustále kritizuje, ale když ČD obnovují vozový park, tak podle něj hýří... Neřekl bych pane Sůra, že ČD prostopášně a rozmařile rozhazovaly. Nebo vy ano, že podle Vás hýřily?
Nejsem autorem titulku, pane Augustyne. Ale nákupy v soutěžích, kde se přihlásí jediný uchazeč, za hýření každopádně považuji.
Trochu nerozumím tomu, proč by modernizace měla snížit průměrné stáří vagonů na železnici. Přece starý modernizovaný vagon je pořád starý i když má hodně věcí vyměněných, tak je vyrobený za krále Klacka a ne nový?!?
U totálních rekonstrukcí (z vozu zůstane jenom skříň, vyměněné je všechno) se někdy počítá, že jde o nový vůz. Myslím, že se ani nejedná o výmysl ČD, ale o nějaká účetní pravidla.
Ale především, řada vozidel byla dodána zcela nová (především railjety, ale i desítky motoráků od firmy Pesa a panťáků od Škodovky) a staré voz naopak vyřazeny.
Mistře Sůro, pokuste si nastudovat význam slova "hýřit" a zamyslete se nad tím jakou kravinu jste opět vytvořil.......
U nás se taky modernizovalo, vlakem nejezdím, pouze čekám na přejezdech, ruční pohony nahrazeny elektronikou, kde se dříve čekalo pár minut se čeká nyní několikanásobně déle a když po těch X minutách očekáváte minimálně TGV tak se docourá stará kačena...ale sem optimista...třeba si v důchodu sednu do něčeho lepšího, až se jim ty čerepy úplně rozpadnou
Čakacie doby sú nastavené na maximálnu tratovú rýchlosť v danom úseku, keď ide niečo pomalšie tak sa proste čaká dlhšie
No ty nove vagony jsou sice hezci a ciste ale v kupeckovych neni regulator teploty (!) coz ve spojeni s malym okenkem vede k tomu ze je tam v ted v zimne pretopeno. A v tech nekupeckovych jsou vsechny sedadla proti sobe po ctvericich a je tam vzdy tak malo mista ze se budete s protejskem otirat koleny. Mozna nejsou vsechny takove,ale ty kteryma jsem jel ano.
za a) regulátor teploty tam je - nad dverami
za b) tie okná sa nemajú otvárať !!!!
Pokud myslíte žabotlamy okolo Prahy, tak myslím, že už ve jedné směně jezdí jenom 4, jen v pracovní dny, a jezdí hlavně proto, že si ROPID v posledních letech přál krátké intervaly (30 minut místo hodiny resp. 15 minut místo 30 minut) a vymyslel si linku Roztoky-Libeň. Pokud by byly jízdní řády jako dříve, jezdit by už nemusely. A teď můžete přemýšlet, co je lepší, žádný vlak, nebo žabotlam?
Koženky jsou opravdu hrůza. Člověk by jim ještě odpustil tu zoufalou nepohodlnost, ale co prošoupání koženek až na podkladovou látku? Co špína, která vypadá, že ten vagon NIKDY NIKDO neumyl, za těch 40 let, co ho mají? (pod sedáky, nahoře v prostoru "na zavazadla" a podobně)
Klidně ať ty koženky dají do čekárny a vestibulu v Olomouci. Lidi, co čekají hodiny za zmeškaný přípoj (např. pro časté zpoždění jiných vlaků) za ně budou vděčni. Jděte si vyzkoušet tu hromadu neergonomického kovu, za kterou byla asi vyplacena designerovi tučná odměna za novotu. Měli bychom již chtít po ČD odškodnění za zničené zdraví z Olomouckého nádraží.
Mně se to netýká. K nám jezdí starej "dobrej" šukafon.
Možná lepší šukafon, než vrzající Regionova