Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z českých továren vyjelo nejvíce aut v historii, rostla i TPCA

O více než desetinu stoupla loni výroba automobilů v Česku. Tuzemský automobilový průmysl zaznamenal loni nejlepší rok ve své historii, brány automobilek opustilo celkem 1,277 milionu silničních vozidel. Jde o historický rekord.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A65n33t10o37n54í41n 86S68á59d91l43í40k 7988669663283

To je docela zajímavé,že jim tak ta výroba frčí! Ještě by bylo dobré vědět,kolik se jich prodalo. Je známo,že jsou vyrobeny statisíce nových neprodaných a neprodejných automobilů,které zaplňují obrovské plochy a čekají na likvidaci.Také se prodává čímdál více ojetin,lidi prostě nemají peníze na nová drahá auta a banky na půjčkách velmi nekřesťansky "rýžují" !  Tak jen tak dále,půjde brzy "do kytek"!

0/0
14.1.2015 22:08

B60o33h63d11a71n 53M66a16r10e36k 5395636957324

Dneska se primárně nevyrábí auta na sklad, ale pro konkrétní zákazníky dle jejich preferované konfigurace.

0/0
16.1.2015 11:57

M53a48r38e71k 40J52a54n58e79č41k19a 1577686133971

Spíše by bylo zajímavější, kolik která automobilka prodala v ČR nových aut, než kolik jich vyrobila. Nějaký čas si více všímám jaké značky aut na parkovištích parkují nebo jezdí kolem a zjišťuji, že Hyundajů je fakt hodně. Spíše to vypadá, že se v ČR prodává více nových aut této značky a značná část produkce Škodovky směřuje do zahraničí.

0/0
13.1.2015 23:50

M93a49r22t33i18n 89K70a17r63á18s21e66k 9928373278128

Drtiva vetsina produkce obou automobilek smeruje do zahranici. Jinak skody se v cr porad prodava nasobne vice nez hyundai (2-3x tolik).

0/0
14.1.2015 9:49

P32a71v36e47l 93O12d37r36a24z72i11l 6534329907240

Přitom Hyundaiů přibývá - takže to je vidět. Škodovky už se dlouho spíš obměňují.

0/0
14.1.2015 15:49

M84a63r18t15i85n 27K39a87r42á82s41e73k 9628283848608

Tak jasne ze hyundaiu pribyva, jeste nedavno meli prodeje skoro zanedbatelne a ted se perou o druhou nejprodavanejsi znacku, navic maji vyrazny design tak si jich i lidi vice vsimaji ....

0/0
14.1.2015 16:48

P30a61v39e85l 85Ř41a64p13e91k 7222846199445

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků.

+4/−9
13.1.2015 17:53

V87í26ť83a 72K92r36u13t84i31š 1410834925827

Prosím konečně o uvedení tech statků, které jsou skutečně potřebné, lidé je chtějí, jsou ochotni za ně zaplatit, ale přitom na trhu chybí proto, že se vyrábí auta (které ovšem lidé taky chtějí a utrácí za ně, tudíž pro ně představují hodnotu).

+9/−2
13.1.2015 20:09

M93a64r62t38i73n 17K38a21r79á91s92e14k 9388523988148

Muzete nejake vice rozvest tu svoji oblibenou "uzemni podporu" - sirsi cesty kvuli masovemu automobilismu nezaberou o moc vice uzemi nez sit cest ktera by musela aspon pro kola a autobusy. Navic kdyz se to uzemi nejak financne ohodnoti (zpravidla jde o pozemky v hodnete jednotek korun za m2 za ktere pak stat zaplati nasobne vice cca 100 kc/m2) tak je to porad zanedbatelny zlomek z toho co stat vybere na spotrebnich danich z phm (a ty pouzije napriklad na duchody apod).

0/0
14.1.2015 9:46

M23a72r41t30i53n 53K65a56r10á68s91e81k 9758983298548

Hlavni prinos automobilismu jako podpurneho odvetvi je v tom, ze lidem vyrazne zkracuje dobu nutnou k cestovani a ti se pak muzou venovat dele tvrobe dle vas skutecne potrebnych statku.

0/0
14.1.2015 9:48

A92n12t47o98n50í63n 47S76á80d32l17í34k 7908679643823

Hlavní přínos automobilismu je,že už není ani kde parkovat,takže ta doba k cestování - to bych ještě bral,ale hledat místo na zaperkování je už větší problém!

0/0
14.1.2015 22:13

A13n80t18o67n52í71n 39S49á98d15l37í14k 7248569453803

zaparkování

0/0
14.1.2015 22:14

M71a48r21t36i14n 10K62a59r35á63s49e30k 9468413658428

S parkovanim jsem mel problem akorat v praze kdyz jsem chtel parkovat zadarmo nebo v centru brna kdyz to melo byt zadarmo..... jinak dost v pohode

0/0
15.1.2015 9:00

J14a18n 77H93o89r60s11k31ý 2716960987455

Troufám si tvrdit, že je rozdíl mezi pojmy "česká továrna" a "továrna v Česku". To jen k tomu titulku.

+7/0
13.1.2015 17:16

L35a42d62i34s85l35a61v 51K56v38a78s13n28i58č42k87a 1323197133675

A v čem ten rozdíl spočívá ?

0/−3
13.1.2015 18:26
Foto

P48a93v10e16l 77M51a90k20o46v89e63c 8178105271

Ve vlastnictví těch továren. "Továrny v Česku" (myšleno automobilky) patří zahraničním investorům...

+1/0
14.1.2015 15:00

A33l91e11š 25L43e20w78i23c85k75i 5395739751408

Rozdíl je bohužel obrovský...

+6/0
13.1.2015 19:05

J28i23ř97í 62S92c41h95w41a42c55h 8558444448516

ano rozdíl mezi fungující "továrnou v Česku" a krachující "českou továrnou" je díkybohu obrovský.....;-)

0/−1
13.1.2015 23:30

D15a66v73i70d 13P11r35a50ž85á17k 6744922872346

A co teprve korunové zisky R^

0/0
13.1.2015 17:13

J18a34n 75Š13t74e59f91a32n 9901115231677

Jak příjemně se čtou pozitivní novinky. Jen tak dál ;-)

+2/−1
13.1.2015 17:11

P30a91v58e54l 68Ř98a74p36e18k 7282116689695

Na tomhle není nic pozitivního, protože automobilismus je dnes hlavně Potěmkinovou vesnicí naší pseudoekonomiky. Všechno se hýbe sem a tam, nadělá to spoustu randálu, spotřebuje spoustu zdrojů, ale ve výsledku nic nevzniká. Většina aut vozí vzduch a jednoho panáčka.

+2/−6
13.1.2015 18:04

V74í15ť76a 36K90r87u10t52i70š 1320184795517

Ano, nic vlastně nevzniká. Za to vozeni vzduchu lidé utratí statisíce za nové auto, další peníze zaplatí za servis, palivo, pojištění, a jen tím živí další desetitisíce lidí jen v ČR. Mobilita v cestě za prací nebo turismus je také zanedbatelný.

+2/−1
13.1.2015 20:13

J69a83r59o81s74l71a56v 44M79e43d90u40n47a 6752278617260

a hlavně, lidé v automoto průmyslu, to jsou v podstatě žebráci...:-)

0/0
13.1.2015 20:19
Foto

M88i32r17o43s10l54a24v 95S10t23e23i25n58e68r 6508744273395

Tak, tak... chudáčci půjdou raději za číšníky nebo vrátné....

0/0
13.1.2015 22:24

M90i76l35a53n 38K21r34á93l 8703848951521

Doufám že výkon se nezastaví a ekonomika půjde nahoruR^

+1/−1
13.1.2015 16:19

P21a81v90e54l 43Ř84a72p18e68k 7392446859745

Vždycky si vzpomenu na USA a rok 2009, tam šla ekonomika tak nahoru, že lidi přišli o barák, neměli co jíst, ale hlavně že jim zůstalo auto ;-D

+1/−3
13.1.2015 18:13

A58n42t29o30n73í50n 65S30á46d36l83í89k 7458929943183

Nevím jak výkon,ale výroba se zastavit nemůže,je na ni navázáno příliš mnoho lidí - dodavatelů a mnohde by to postihlo i ekonomiku dané oblasti!

Výrobce nemůže prodat všechna vyrobená auta,skladuje je na obrovských plochách pod širým nebem a po dvou letech je to pouhý šrot!

Za normální cenu neprodejné a zlevnit nemožné!

  Nevíte náhodou někdo,jaká je výrobní cena takové škodovky SuperB?

0/0
14.1.2015 22:24

Host

;-(:-P

+1/−3
13.1.2015 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.