Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z českých továren vyjelo nejvíce aut v historii, rostla i TPCA

O více než desetinu stoupla loni výroba automobilů v Česku. Tuzemský automobilový průmysl zaznamenal loni nejlepší rok ve své historii, brány automobilek opustilo celkem 1,277 milionu silničních vozidel. Jde o historický rekord.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A89n61t63o40n62í32n 15S98á50d29l85í84k 7218829613393

To je docela zajímavé,že jim tak ta výroba frčí! Ještě by bylo dobré vědět,kolik se jich prodalo. Je známo,že jsou vyrobeny statisíce nových neprodaných a neprodejných automobilů,které zaplňují obrovské plochy a čekají na likvidaci.Také se prodává čímdál více ojetin,lidi prostě nemají peníze na nová drahá auta a banky na půjčkách velmi nekřesťansky "rýžují" !  Tak jen tak dále,půjde brzy "do kytek"!

0/0
14.1.2015 22:08

B57o24h31d34a93n 81M68a65r55e82k 5255336937244

Dneska se primárně nevyrábí auta na sklad, ale pro konkrétní zákazníky dle jejich preferované konfigurace.

0/0
16.1.2015 11:57

M65a26r65e36k 18J79a14n38e53č54k39a 1127676553721

Spíše by bylo zajímavější, kolik která automobilka prodala v ČR nových aut, než kolik jich vyrobila. Nějaký čas si více všímám jaké značky aut na parkovištích parkují nebo jezdí kolem a zjišťuji, že Hyundajů je fakt hodně. Spíše to vypadá, že se v ČR prodává více nových aut této značky a značná část produkce Škodovky směřuje do zahraničí.

0/0
13.1.2015 23:50

M37a30r28t32i51n 51K21a91r95á95s79e94k 9738173498898

Drtiva vetsina produkce obou automobilek smeruje do zahranici. Jinak skody se v cr porad prodava nasobne vice nez hyundai (2-3x tolik).

0/0
14.1.2015 9:49

P74a56v15e29l 67O54d55r53a58z36i28l 6704759937900

Přitom Hyundaiů přibývá - takže to je vidět. Škodovky už se dlouho spíš obměňují.

0/0
14.1.2015 15:49

M24a22r92t27i62n 95K11a52r71á53s34e69k 9408383838408

Tak jasne ze hyundaiu pribyva, jeste nedavno meli prodeje skoro zanedbatelne a ted se perou o druhou nejprodavanejsi znacku, navic maji vyrazny design tak si jich i lidi vice vsimaji ....

0/0
14.1.2015 16:48

P31a14v63e64l 55Ř61a36p15e81k 7742746729245

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků.

+4/−9
13.1.2015 17:53

V33í50ť26a 11K14r65u81t80i88š 1860934735137

Prosím konečně o uvedení tech statků, které jsou skutečně potřebné, lidé je chtějí, jsou ochotni za ně zaplatit, ale přitom na trhu chybí proto, že se vyrábí auta (které ovšem lidé taky chtějí a utrácí za ně, tudíž pro ně představují hodnotu).

+9/−2
13.1.2015 20:09

M43a75r43t84i25n 25K73a94r96á65s21e39k 9458613858868

Muzete nejake vice rozvest tu svoji oblibenou "uzemni podporu" - sirsi cesty kvuli masovemu automobilismu nezaberou o moc vice uzemi nez sit cest ktera by musela aspon pro kola a autobusy. Navic kdyz se to uzemi nejak financne ohodnoti (zpravidla jde o pozemky v hodnete jednotek korun za m2 za ktere pak stat zaplati nasobne vice cca 100 kc/m2) tak je to porad zanedbatelny zlomek z toho co stat vybere na spotrebnich danich z phm (a ty pouzije napriklad na duchody apod).

0/0
14.1.2015 9:46

M45a86r30t38i37n 48K13a18r67á36s72e12k 9598413278698

Hlavni prinos automobilismu jako podpurneho odvetvi je v tom, ze lidem vyrazne zkracuje dobu nutnou k cestovani a ti se pak muzou venovat dele tvrobe dle vas skutecne potrebnych statku.

0/0
14.1.2015 9:48

A89n51t28o59n71í96n 59S59á97d29l35í83k 7148719673133

Hlavní přínos automobilismu je,že už není ani kde parkovat,takže ta doba k cestování - to bych ještě bral,ale hledat místo na zaperkování je už větší problém!

0/0
14.1.2015 22:13

A94n92t53o98n72í45n 74S93á72d35l26í88k 7528719453643

zaparkování

0/0
14.1.2015 22:14

M48a51r48t93i42n 36K25a47r37á70s40e18k 9228283138958

S parkovanim jsem mel problem akorat v praze kdyz jsem chtel parkovat zadarmo nebo v centru brna kdyz to melo byt zadarmo..... jinak dost v pohode

0/0
15.1.2015 9:00

J67a68n 17H65o87r27s96k54ý 2756330867455

Troufám si tvrdit, že je rozdíl mezi pojmy "česká továrna" a "továrna v Česku". To jen k tomu titulku.

+7/0
13.1.2015 17:16

L79a70d16i36s82l69a45v 62K32v73a69s68n76i15č70k11a 1143667803545

A v čem ten rozdíl spočívá ?

0/−3
13.1.2015 18:26
Foto

P31a29v30e82l 63M79a76k30o53v93e27c 8188485781

Ve vlastnictví těch továren. "Továrny v Česku" (myšleno automobilky) patří zahraničním investorům...

+1/0
14.1.2015 15:00

A67l66e63š 14L35e51w81i50c73k93i 5975489881828

Rozdíl je bohužel obrovský...

+6/0
13.1.2015 19:05

J56i94ř49í 19S52c42h24w60a49c33h 8718124928246

ano rozdíl mezi fungující "továrnou v Česku" a krachující "českou továrnou" je díkybohu obrovský.....;-)

0/−1
13.1.2015 23:30

D18a37v55i60d 29P96r47a13ž46á10k 6404382712796

A co teprve korunové zisky R^

0/0
13.1.2015 17:13

J55a36n 84Š25t90e93f73a58n 9531175651157

Jak příjemně se čtou pozitivní novinky. Jen tak dál ;-)

+2/−1
13.1.2015 17:11

P64a17v27e40l 41Ř32a58p66e42k 7452476469285

Na tomhle není nic pozitivního, protože automobilismus je dnes hlavně Potěmkinovou vesnicí naší pseudoekonomiky. Všechno se hýbe sem a tam, nadělá to spoustu randálu, spotřebuje spoustu zdrojů, ale ve výsledku nic nevzniká. Většina aut vozí vzduch a jednoho panáčka.

+2/−6
13.1.2015 18:04

V90í44ť52a 58K48r78u23t70i43š 1140234485557

Ano, nic vlastně nevzniká. Za to vozeni vzduchu lidé utratí statisíce za nové auto, další peníze zaplatí za servis, palivo, pojištění, a jen tím živí další desetitisíce lidí jen v ČR. Mobilita v cestě za prací nebo turismus je také zanedbatelný.

+2/−1
13.1.2015 20:13

J21a98r50o59s83l48a94v 24M42e40d85u16n67a 6172798147470

a hlavně, lidé v automoto průmyslu, to jsou v podstatě žebráci...:-)

0/0
13.1.2015 20:19
Foto

M19i87r47o96s98l58a31v 98S14t38e52i44n30e12r 1135915858203

Tak, tak... chudáčci půjdou raději za číšníky nebo vrátné....

0/0
13.1.2015 22:24

M58i26l82a61n 98K51r13á58l 8143658521801

Doufám že výkon se nezastaví a ekonomika půjde nahoruR^

+1/−1
13.1.2015 16:19

P70a42v65e95l 93Ř34a10p58e22k 7502286599785

Vždycky si vzpomenu na USA a rok 2009, tam šla ekonomika tak nahoru, že lidi přišli o barák, neměli co jíst, ale hlavně že jim zůstalo auto ;-D

+1/−3
13.1.2015 18:13

A19n52t78o21n37í82n 23S81á96d30l86í64k 7578889953923

Nevím jak výkon,ale výroba se zastavit nemůže,je na ni navázáno příliš mnoho lidí - dodavatelů a mnohde by to postihlo i ekonomiku dané oblasti!

Výrobce nemůže prodat všechna vyrobená auta,skladuje je na obrovských plochách pod širým nebem a po dvou letech je to pouhý šrot!

Za normální cenu neprodejné a zlevnit nemožné!

  Nevíte náhodou někdo,jaká je výrobní cena takové škodovky SuperB?

0/0
14.1.2015 22:24

Host

;-(:-P

+1/−3
13.1.2015 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.