Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z českých továren vyjelo nejvíce aut v historii, rostla i TPCA

O více než desetinu stoupla loni výroba automobilů v Česku. Tuzemský automobilový průmysl zaznamenal loni nejlepší rok ve své historii, brány automobilek opustilo celkem 1,277 milionu silničních vozidel. Jde o historický rekord.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A97n30t58o91n52í26n 13S65á18d44l92í48k 7528479793483

To je docela zajímavé,že jim tak ta výroba frčí! Ještě by bylo dobré vědět,kolik se jich prodalo. Je známo,že jsou vyrobeny statisíce nových neprodaných a neprodejných automobilů,které zaplňují obrovské plochy a čekají na likvidaci.Také se prodává čímdál více ojetin,lidi prostě nemají peníze na nová drahá auta a banky na půjčkách velmi nekřesťansky "rýžují" !  Tak jen tak dále,půjde brzy "do kytek"!

0/0
14.1.2015 22:08

B98o71h48d35a34n 23M91a24r21e29k 5705516877154

Dneska se primárně nevyrábí auta na sklad, ale pro konkrétní zákazníky dle jejich preferované konfigurace.

0/0
16.1.2015 11:57

M20a37r21e97k 82J81a82n52e73č92k59a 1727686513211

Spíše by bylo zajímavější, kolik která automobilka prodala v ČR nových aut, než kolik jich vyrobila. Nějaký čas si více všímám jaké značky aut na parkovištích parkují nebo jezdí kolem a zjišťuji, že Hyundajů je fakt hodně. Spíše to vypadá, že se v ČR prodává více nových aut této značky a značná část produkce Škodovky směřuje do zahraničí.

0/0
13.1.2015 23:50

M39a13r18t69i47n 72K14a36r66á46s84e38k 9448793328548

Drtiva vetsina produkce obou automobilek smeruje do zahranici. Jinak skody se v cr porad prodava nasobne vice nez hyundai (2-3x tolik).

0/0
14.1.2015 9:49

P60a77v12e33l 65O36d53r64a96z65i56l 6964549757600

Přitom Hyundaiů přibývá - takže to je vidět. Škodovky už se dlouho spíš obměňují.

0/0
14.1.2015 15:49

M53a50r12t81i25n 62K81a49r42á16s11e54k 9608963538478

Tak jasne ze hyundaiu pribyva, jeste nedavno meli prodeje skoro zanedbatelne a ted se perou o druhou nejprodavanejsi znacku, navic maji vyrazny design tak si jich i lidi vice vsimaji ....

0/0
14.1.2015 16:48

P71a50v47e97l 94Ř65a28p55e13k 7592526719805

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků.

+4/−9
13.1.2015 17:53

V25í17ť80a 90K85r41u86t41i97š 1170914785377

Prosím konečně o uvedení tech statků, které jsou skutečně potřebné, lidé je chtějí, jsou ochotni za ně zaplatit, ale přitom na trhu chybí proto, že se vyrábí auta (které ovšem lidé taky chtějí a utrácí za ně, tudíž pro ně představují hodnotu).

+9/−2
13.1.2015 20:09

M69a27r63t80i91n 67K53a27r83á56s16e76k 9658863328568

Muzete nejake vice rozvest tu svoji oblibenou "uzemni podporu" - sirsi cesty kvuli masovemu automobilismu nezaberou o moc vice uzemi nez sit cest ktera by musela aspon pro kola a autobusy. Navic kdyz se to uzemi nejak financne ohodnoti (zpravidla jde o pozemky v hodnete jednotek korun za m2 za ktere pak stat zaplati nasobne vice cca 100 kc/m2) tak je to porad zanedbatelny zlomek z toho co stat vybere na spotrebnich danich z phm (a ty pouzije napriklad na duchody apod).

0/0
14.1.2015 9:46

M77a65r19t19i68n 26K97a30r63á74s65e65k 9158723438558

Hlavni prinos automobilismu jako podpurneho odvetvi je v tom, ze lidem vyrazne zkracuje dobu nutnou k cestovani a ti se pak muzou venovat dele tvrobe dle vas skutecne potrebnych statku.

0/0
14.1.2015 9:48

A28n66t95o11n90í32n 66S84á28d62l41í59k 7738239303533

Hlavní přínos automobilismu je,že už není ani kde parkovat,takže ta doba k cestování - to bych ještě bral,ale hledat místo na zaperkování je už větší problém!

0/0
14.1.2015 22:13

A64n83t30o50n81í69n 68S52á28d43l26í27k 7118869223203

zaparkování

0/0
14.1.2015 22:14

M23a60r58t97i90n 31K65a55r98á34s90e15k 9848483558508

S parkovanim jsem mel problem akorat v praze kdyz jsem chtel parkovat zadarmo nebo v centru brna kdyz to melo byt zadarmo..... jinak dost v pohode

0/0
15.1.2015 9:00

J54a22n 10H31o52r91s72k58ý 2976520817575

Troufám si tvrdit, že je rozdíl mezi pojmy "česká továrna" a "továrna v Česku". To jen k tomu titulku.

+7/0
13.1.2015 17:16

L15a49d82i40s50l30a45v 22K64v31a61s43n28i74č51k57a 1773637673785

A v čem ten rozdíl spočívá ?

0/−3
13.1.2015 18:26
Foto

P86a75v71e88l 86M89a67k31o87v98e98c 8478485181

Ve vlastnictví těch továren. "Továrny v Česku" (myšleno automobilky) patří zahraničním investorům...

+1/0
14.1.2015 15:00

A49l59e51š 60L63e64w12i42c84k32i 5595669121768

Rozdíl je bohužel obrovský...

+6/0
13.1.2015 19:05

J50i24ř80í 43S84c13h69w39a76c92h 8538604618246

ano rozdíl mezi fungující "továrnou v Česku" a krachující "českou továrnou" je díkybohu obrovský.....;-)

0/−1
13.1.2015 23:30

D34a64v31i24d 94P20r34a90ž16á27k 6104122762536

A co teprve korunové zisky R^

0/0
13.1.2015 17:13

J89a48n 39Š29t87e89f79a72n 9281645621457

Jak příjemně se čtou pozitivní novinky. Jen tak dál ;-)

+2/−1
13.1.2015 17:11

P16a13v12e86l 18Ř30a10p45e70k 7912526589185

Na tomhle není nic pozitivního, protože automobilismus je dnes hlavně Potěmkinovou vesnicí naší pseudoekonomiky. Všechno se hýbe sem a tam, nadělá to spoustu randálu, spotřebuje spoustu zdrojů, ale ve výsledku nic nevzniká. Většina aut vozí vzduch a jednoho panáčka.

+2/−6
13.1.2015 18:04

V62í43ť81a 36K26r48u38t62i33š 1710704445607

Ano, nic vlastně nevzniká. Za to vozeni vzduchu lidé utratí statisíce za nové auto, další peníze zaplatí za servis, palivo, pojištění, a jen tím živí další desetitisíce lidí jen v ČR. Mobilita v cestě za prací nebo turismus je také zanedbatelný.

+2/−1
13.1.2015 20:13

J46a65r60o59s71l24a19v 57M20e96d98u88n44a 6692478937580

a hlavně, lidé v automoto průmyslu, to jsou v podstatě žebráci...:-)

0/0
13.1.2015 20:19
Foto

M94i47r30o64s64l31a79v 18S31t70e53i93n82e40r 6408524573825

Tak, tak... chudáčci půjdou raději za číšníky nebo vrátné....

0/0
13.1.2015 22:24

M83i20l29a38n 49K59r51á46l 8813468801781

Doufám že výkon se nezastaví a ekonomika půjde nahoruR^

+1/−1
13.1.2015 16:19

P89a68v73e76l 33Ř23a94p80e44k 7802506509525

Vždycky si vzpomenu na USA a rok 2009, tam šla ekonomika tak nahoru, že lidi přišli o barák, neměli co jíst, ale hlavně že jim zůstalo auto ;-D

+1/−3
13.1.2015 18:13

A64n62t37o65n67í46n 86S85á13d20l47í74k 7188809143233

Nevím jak výkon,ale výroba se zastavit nemůže,je na ni navázáno příliš mnoho lidí - dodavatelů a mnohde by to postihlo i ekonomiku dané oblasti!

Výrobce nemůže prodat všechna vyrobená auta,skladuje je na obrovských plochách pod širým nebem a po dvou letech je to pouhý šrot!

Za normální cenu neprodejné a zlevnit nemožné!

  Nevíte náhodou někdo,jaká je výrobní cena takové škodovky SuperB?

0/0
14.1.2015 22:24

Host

;-(:-P

+1/−3
13.1.2015 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.