Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodaly se české potraviny za sto milionů, pochválil Jurečka kampaň

Vyplněné hrací kartičky s logy značek kvality, které byly na českých potravinách, odeslalo do „státní soutěže“ přes 110 tisíc lidí. Ministr zemědělství Marian Jurečka to považuje za úspěch. V kampani za 32 milionů se prodaly potraviny za sto milionů, ukazují předběžná data.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20i79r15e53k 92Z57á42v17o30d61n66ý 7112727950758

Kecy. Prodalo se více českých potravin, protože je to "IN". Každou chvíli z televize vyskočí nějakého řetězce, že oni mají nejvíce českých potravin, které lidi naprosto milují a musí mít. Navíc se do tohoto kolotoče přidal i Kaufland. Takže pan Jurečka si své odhady může strčit do ... Nic z jeho 30 milionové kampaně jsem nikdy neviděl.

+3/0
20.1.2015 7:27

P73a30v39e93l 84M83a20t40a57s 1971935890767

Takže v rámci kampaně si v průměru každý občan ČR koupil české potraviny v hodnotě 10,-Kč. To je fenomenální úspěch, když takovýto průměrný občan denně spotřebuje potraviny podle mého skromného odhadu v hodnotě řádově desítek až stovek Kč.............;-D;-D;-D

+1/0
20.1.2015 7:20

M65i89c74h44a11l 29K62o66h84o54u27t 6775769561394

Věří ještě někdo, kromě lidí z ministerstva zemědělství, že se prodalo kvůli této kampani více českých potravin?

Za 32 milionů jsme se dozvěděli, že Češi rádi soutěží a to i ti, kteří kupují české potraviny ;-D

+11/−1
19.1.2015 19:52

M81i79c37h28a90l 64H18i17r14k65a 4837366100483

Dělají jakoby by se české potraviny neprodávaly ... takže reálný nárůst bych viděl max. v řádu milionů, což je při 32M nákladů skutečně "úspěšná" kampaň. Ale pan ministr zapomněl říct jednu podstatnou věc, kampaň byla úspěšná jen pro tvůrce reklamy a subjekty, které se na ní podílely ....;-D

+9/0
19.1.2015 17:37
Foto

P57e55t97r 67U64g51r40i86n 8315987526420

Tak dříve to ale bylo opačně, udělala se kampaň za 100 mega a prodalo se za 32 mega ... Tomu říkám znatelný posun dobrým směrem!

+5/−1
19.1.2015 19:14

A19n88d74r21e25j 18K37r80á58l 7765706755975

Jestli se ovsem zjisti, ze se nic navic neprodalo a jen prisly karticky od lidi, co si uz zbozi kupovali, doufam, ze ty prachy da do rozpoctu zpatky ze svyho..

+9/0
19.1.2015 17:01

F22i57l81i69p 77S27i92r62o27t36e98k 9282209222151

A pak tu mame lidi, co si koupili, ale karticku neposlali....

0/0
20.1.2015 9:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.