Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodaly se české potraviny za sto milionů, pochválil Jurečka kampaň

Vyplněné hrací kartičky s logy značek kvality, které byly na českých potravinách, odeslalo do „státní soutěže“ přes 110 tisíc lidí. Ministr zemědělství Marian Jurečka to považuje za úspěch. V kampani za 32 milionů se prodaly potraviny za sto milionů, ukazují předběžná data.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i62r13e85k 47Z26á28v11o21d38n93ý 7932557250868

Kecy. Prodalo se více českých potravin, protože je to "IN". Každou chvíli z televize vyskočí nějakého řetězce, že oni mají nejvíce českých potravin, které lidi naprosto milují a musí mít. Navíc se do tohoto kolotoče přidal i Kaufland. Takže pan Jurečka si své odhady může strčit do ... Nic z jeho 30 milionové kampaně jsem nikdy neviděl.

+3/0
20.1.2015 7:27

P34a78v44e92l 71M12a92t14a12s 1131975730777

Takže v rámci kampaně si v průměru každý občan ČR koupil české potraviny v hodnotě 10,-Kč. To je fenomenální úspěch, když takovýto průměrný občan denně spotřebuje potraviny podle mého skromného odhadu v hodnotě řádově desítek až stovek Kč.............;-D;-D;-D

+1/0
20.1.2015 7:20

M30i10c82h95a42l 55K98o39h77o92u15t 6655829641594

Věří ještě někdo, kromě lidí z ministerstva zemědělství, že se prodalo kvůli této kampani více českých potravin?

Za 32 milionů jsme se dozvěděli, že Češi rádi soutěží a to i ti, kteří kupují české potraviny ;-D

+11/−1
19.1.2015 19:52

M59i53c89h45a18l 95H45i89r41k59a 4607456610583

Dělají jakoby by se české potraviny neprodávaly ... takže reálný nárůst bych viděl max. v řádu milionů, což je při 32M nákladů skutečně "úspěšná" kampaň. Ale pan ministr zapomněl říct jednu podstatnou věc, kampaň byla úspěšná jen pro tvůrce reklamy a subjekty, které se na ní podílely ....;-D

+9/0
19.1.2015 17:37
Foto

P15e22t68r 95U28g28r25i95n 8475937266460

Tak dříve to ale bylo opačně, udělala se kampaň za 100 mega a prodalo se za 32 mega ... Tomu říkám znatelný posun dobrým směrem!

+5/−1
19.1.2015 19:14

A93n28d22r60e38j 21K52r48á23l 7665936115375

Jestli se ovsem zjisti, ze se nic navic neprodalo a jen prisly karticky od lidi, co si uz zbozi kupovali, doufam, ze ty prachy da do rozpoctu zpatky ze svyho..

+9/0
19.1.2015 17:01

F86i88l49i32p 60S79i95r92o27t18e95k 9862479672681

A pak tu mame lidi, co si koupili, ale karticku neposlali....

0/0
20.1.2015 9:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.