Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Korejské značky aut přestaly v Evropě růst. Na Hyundai dotírá Dacia

Roky platila v evropských statistikách o prodejích nových aut jedna jistota. Ať trh klesal, nebo stoupal, rostl podíl korejských značek Hyundai a Kia. Loni ale nastal poprvé zvrat. Korejcům zatopily hlavně japonské značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F75r88a47n40t32i33š94e66k 56N16o45v27o44t61n13ý 3234805178751

Za drzou reklamu, kde se zmiňují o sousedovi z M. Boleslavi si zaslouží ještě větší propad. Stejně v Nošovicích umí lépe pivo.

+53/−2
22.1.2015 0:27

L56u35b70o79š 42S80u14š50i52l 1518767246338

JJ. Podle mě ta reklama je mnohem horší, než ta s s polským kšeftařem a mobilem. Ta telefonní s učitelem tělocviku je totiž pravdivá.

+14/0
22.1.2015 0:30

J20e15r73o24n47ý31m 66K23o55p79l 1494597465849

Ta reklama je opravdu primitivní a sprostá a škodí značce Hjundajv ČR

+19/−1
22.1.2015 0:33

J93i36ř62í 43T37e34p87r 4477820285635

Mezi tou "arogantní a drzou" reklamou a nedávným sporem prodejců aut s automobilkou Hundai bude jistě spojitost. Tam se také mluvilo o jisté aroganci ze strany automobilky a nekalých praktikách (například vystavovaná Octavia v autosalonech Hundai).

+5/0
22.1.2015 0:50

D75a60v89i52d 90P26r14a63ž68á12k 6214512962486

Na jednu stranu oceňuji, že se nebojí jít do srovnávací reklamy. Ale ta nová na ix20 je totálně mimo. A přitom naprosto zbytečně, protože ix20 nabízí lepší poměr výkon/cena než fabia, proti které "bojuje".

...

Moc tu strategii nechápu. Řekl bych, že marketingový šéf Hyundaie zná málo místní obyvatele.

+10/−1
22.1.2015 0:53

S66t69a54n88i22s25l10a92v 30P66a64v58l25u 5248805948846

Je to i20,mě spíš pobavilo,že kompaktní mpv ix20 vydávají za rodiné kombi,to je opravdu gól do vlastní brány.

+4/0
22.1.2015 6:28

K27a36t40e28ř67i90n62a 64P36l57i43c41k31o35v33á 7516904398852

Naprosto souhlasím, moc se mi v reklamě "líbí", že komplet celá uráží tradiční českou značku dětinským způsobem, na konci o produktu ovšem prohlásí, že se jedná o nejdospělejší auto na trhu... 8-o

+3/0
22.1.2015 6:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.