Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové šrotovné: stát chce platit za likvidaci auta

Už nebude potřeba koupit nový vůz, stát hodlá přispívat na sešrotování toho starého. Kde na to vezme? Z poplatků za převod další kategorie ojetin

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R64o90m11a71n 64E92n43d43e79r70s 4115375265

Nehodovost není o autě, ale o řidiči!!!! Zase nás chtějí donutit koupit nový ,,vomydlený mejdlo" plný elektroniky, který v případě poruchy můžete akorát zamknout a odejít. Je to jen lobby pro automobilky, ,,páteř" naši ekonomikyRv

+3/0
1.2.2015 22:34

J43i55ř16í 23E80r37b79e39n 1553174406547

Kdo vás nutí??? 8-o

Jde o příspěvek na likvidaci sterého nepojízdného auta naplňujícího definici autovraku, nejde o příspěvek na nákup nového vozu!

0/0
4.2.2015 10:32

J21á15n 82G20u13l29a 1809591867159

Jedná se o amorální dodatečné zdaňování občanů. Nic víc.

+1/0
1.2.2015 18:30
Foto

V67l47a86d67i61m55í25r 48V63o86l10k88o 6380882487299

Další okrádání lidí....ničit funkční vozy, zbytečně a uměle zvyšovat spotřebu...a zase něco dotovat. Daně jsou naše prachy, vy gauneři.Rv ...nerozhazovat a investovat...ne prožrat.:-/

+2/0
31.1.2015 21:44

J26i96ř41í 43E81r80b97e52n 1833434556377

Přečtěte si laskavě článek. Nejde o ničení funkčních vozů, ale o příspěvek na likvidaci těch nefunkčních!

0/0
4.2.2015 10:33

P22e33t23r 69G63a86z39d66a 6588932379907

patřím do kategorie nad 15let ..... mam toyotu carinu e kombi 1.5 79kw a vubec si nestěžuju. Místa Dost pro 5 lidí ..... motor bete teď v zimě popojížďky po městě cca 7.6l/100 dalkove cca 6.5 , dynamika porad slusna ..... opravy za babku .... vse funguje, tak proc bych mel takovy vuz vymnenit za 1500 jen aby mel nekdo radost?

+1/0
31.1.2015 21:24

P11e65t67r 21G38a23z72d48a 6378312309377

oprava 1.8 79kwat .... preklep

0/0
31.1.2015 21:41

J75i53ř59í 39E34r63b53e91n 1903374186967

Nikdo to po vás nechce, přečtěte si laskavě článek a ne jen titulek!

0/0
4.2.2015 10:33

P37a16t60r46i87k 81S60v15o68b28o70d43a 3539751316555

... i když s auty nejezdí, mají vysoké emise....

+2/−1
29.1.2015 14:27
Foto

M66i11c77h82a97l 58H25r71u94b12a58n 2616650318399

Proč bych měl likvidovat svou 16 let starou Felici 1.6 na LPG (Euro 2). Silniční daň je prominuta. Palivo stojí jak benzín v 90. letech.

Emise jsou nižší než u mnohých novějších aut na benzín/naftu. Tohle není příspěvek na ekologii…

Viz Uhlíková stopa LPG v porovnání s jinými palivy

http://www.primagas.cz/ke-stazeni/proc-lpg/files/download/uhlikova-stopa-lpg/

+3/0
29.1.2015 10:12

J63a77r84d59a 33H54o53f76m93a77n54n 4150305864

ne že bych ti to přál - to ani náhodou, ale jak myslíš máš velkou šanci při srážce s novým autem přežít či alespoň s malými zraněním vzájemnou srážku ?

0/−3
29.1.2015 12:34
Foto

M57i60c51h64a93l 75H29r41u16b48a75n 2496390178349

Prohnilá není. Záleželo by na úhlu srážky a rychlosti. Ale obecně asi takovou jako bych jel vlakem a na můj vagon spadl most.

+2/0
29.1.2015 12:52
Foto

M14i75c54h44a72l 26H65r59u97b76a49n 2466240308319

Internet poskytuje řadu názorných ukázek. Ovšem srážky s kamiony jsou smrtící v jakémkoliv vozidle.

Viz https://www.google.cz/search?q=nehoda+felicia&tbm=isch

+2/0
29.1.2015 12:57

O56l92d30ř94i75c69h 51G23l89i81t10z56n52e79r 2832770195

Není to zase tak hloupý nápad, možná by zmizelo spousty vraků ze sídlišť a ulic.

0/−3
29.1.2015 7:53

J80a59n 37V28e55l38i79z 3509427402290

4 tácy dá stát, 40 přidají automobilky v rámci cenové války a ono to nějak půjde. Itálie šla ještě dál. Prostě stará auta zakázala. Zatím rok výroby 1993 a starší.

+1/0
28.1.2015 19:50

J18i11n54d33ř65i46c95h 61Š58k56o16p77e61k 4945701650635

chce je zakázat, jak to dopadne, pokud by zákaz někdo napadl u soudu, bude zajímavé. Protože pokud jednou něco bylo schváleno do provozu, těžko to zakázat jen proto, že chceš

+4/0
31.1.2015 18:44

F45r16a31n78t30i20š65e73k 86N90o36v84o29t50n51ý 3134155278381

To si zase soudruh Bureš otevře novou firmu.

+2/−1
27.1.2015 20:22

J32i52n49d74ř28i87c17h 52Š26k23o30p95e76k 4185681830685

8-o8-o ;-D

0/0
31.1.2015 18:45

J52o38s80e25f 34H82o24f42f90e44j 8300343622372

-kdo vlastni největši firmu se šrotem a jak je navázán na kamarádíčky ve vládě?

+1/0
27.1.2015 13:47

S85t75e81p58a20n 28T91o11t82h 8538129955888

Uff, jeste ze sem jeepa koupil vloni ...

+1/−1
27.1.2015 10:14

M28a48r97t13i14n 25D68o88l72e35j92š12í 1281862468419

Velkou část problémů, kterou stát "řeší" by vyřešilo podstatné zvýšení minimální mzdy.

+5/−6
26.1.2015 17:14

M21a34r93t16i93n 38P94e92c63i66n86a 4781333

Spíš její úplné zrušení.

+6/−6
26.1.2015 18:32

J89i82n21d30ř66i54c52h 27Š18k36o31p44e50k 4495441690345

Koukám, že i Idnes se chová odpovědně.

Recykluje články ;-D

+3/0
26.1.2015 16:39

S26t22a96n72i87s60l47a39v 12C49h24y17t30r91a 3944123447299

Ekovýpalné již na Euro 3? To si dělají pr..? Tady očividně nejde o nějakou ekologii, ale o to, jak z lidí tahat další peníze.

V dopravním fondu je v současné době kolem 1 miliardy, ale z toho se hold nebude nic posílat na doprava, ale pošle se to na zelenou úsporám, kde si někdo zadobře zateplí barák atp.

Tohle je normální vydíračka. Jednou je auto můj majetek a podle toho si i s ním naložím, i kdybych si ho měl dát na zahradu ke slepicím. Zkuste si zajet na šroťák a chtít papír o likvidaci. Dostanete ho pouze v případě, že jim tam necháte kompletní auto! Vaše auto, co bylo kupované za vaše paníze. ;-€

+6/0
26.1.2015 14:52

J18i84n75d95ř51i94c91h 76Š63k69o89p81e40k 4315141130285

tak co je kompletní autovrak definuje zákon o odpadech. 100 % stav to být nemusí

0/−1
26.1.2015 16:39

M56a75r83t74i74n 90H37a70v52l18í96k 4100505557473

A kdy to schválí. Mám tu jedno fávo co mu v březnu končí STK. Že bych ho nechal zlikvidovat za peníze ;-D

+1/0
26.1.2015 12:06

M97a53r52t92i69n 56P32e25c42i65n55a 4441213

Těm levičákům už definitivně hráblo.

+11/−2
26.1.2015 6:38

L54u72k40a41s 54N11e66m40e91c 7219200842344

Nejak jsem nepochopil jak me ma prispevek 4.000,- primet k nakupu auta za 350.000,-  ... kdyz si doted to auto nekupuju proto, protoze na neho nemam penize.

+18/0
26.1.2015 2:16

D50a14v95i47d 34P70e98t42r 7590256880475

Myslím, že se to týká spíše motivace pro likvidaci vraků, neý pro koupi nového auta.

+4/−2
26.1.2015 5:04

J57i83n45d31ř20i44c42h 45Š36k14o21p25e85k 4895651310955

taky mě to hlava nebere. Vraku se každý rád zbaví, protože pokud to nejezdí, jsou s tím akorát problémy

+3/−1
26.1.2015 16:47

J93i56ř14í 67E97r56b88e64n 1263764176857

Možná by to chtělo přečíst si článek ;-)

+5/0
26.1.2015 12:04

J37o19s51e29f 96G22a65z40d36í79k 7941346936670

Koupil jsem si novou C3 vyrobenou  v r 2009.Většinu jezdím starší Kiou. Abych na ni najezdil co nejvíce než ji odhlásím Jelikož C3 zatím používám jako náhradní vozidlo tak se mi na ní zatím podařilo najet 15 000km. Jelikož tyto auta vyrobené v r 2009 mají emisy E 3. tak bych měl podle návrhu dát toto auto sešrotovat. Jsem důchodce 79let.

0/0
1.2.2015 15:19

V29l17a12s89t29i12m11i85l 70F59i71a70l50a 1962171214

Dobre by bylo, kdyby zamestnanci si praci vydelali na nove auto tak jako v jinych statech

+14/−1
26.1.2015 0:44

T68o25m45a33s 70F72e84j45f89a64r 6707628762859

Jak to souvisi se clankem?

+1/−2
27.1.2015 16:11

M53i23r47o94s55l12a93v 66K14o45n45e40č12n39ý 7590800753410

No tak třeba tak,že v porovnání s tzv. západní Evropou máme starý vozový park.Pokud si lidé nevydělají těžko si budou kupovat zrovna nové(novější)auto když jim starší auto slouží.

0/0
1.2.2015 21:45

M69a62r93t59i43n 38K95o65z40á26k 4454150639157

Ano. To by bylo skvělé! Padesát let se tu prožíralo, takže jen co ti zaměstnanci doženou, budou mít příležitost.

0/−4
27.1.2015 21:50

J40o67s64e15f 66G14a60z76d19í38k 7641646566380

Zaměstnanci 50let prožírali státní kasu tak, že stát měl zadlužení 0 kčs. Ovšem  stačilo jen pár let kapitalismu a je rozkradené všechno a zůstavají jen bilionové dluhy

+4/0
1.2.2015 15:29

S12t31a51n40d31a 41C66h21v55o37s77t 1422408

No tak mame tretinu aut starsich 15 let. No a co? Zeptal se nekdo, kolik km ta stara auta najedou oproti tem novym? Je to take tech odpovidajicich 35%? Vsadim krk, ze je to podstatne mene. Proc by mel honem kupovat nove auto 70lety duchodce, ktery se svou udrzovanou 16 let starou Feldou najede rocne 3000 km po nakupech a po doktorech?

+23/0
25.1.2015 19:46

V49l71a35d11a 98S78i40m78o35n30i30k 3259213843415

I při malém nájezdu ta stará auta vyprodukují valnou část exhalací, nevyhovují ani omylem z pohledu bezpečnosti. To už je dobrý důvod na likvidaci. Ale tato by neměla být s příspěvkem státu, to je vyhazování peněz oknem.

0/0
28.1.2015 21:21

P60a71v18e13l 17R63o97s28e70c18k37ý 6316735891959

Jak vás ta stará felda prosím ohrožuje? Co je to pohled bezpečnosti? Když z toho nic nepadá, tak koho to ohrožuje?  Šestnáct let stará felda může být v lepším stavu, než auto o mnoho let mladší. Kde vezme ten důchodce peníze na nové auto? A proč by si měl na těch pár kilometrů týdně kupovat nové?

O ekologii tu přece vůbec nejde. Hnacím motorem podobných rozhodnutí jsou JEN PENÍZE! Ekologie je jen zástěrka,

+5/0
29.1.2015 9:07

P39e13t67r 35P29a96v83l18a43t48a 7446520707701

Kdyby lidé na nová auta měli, tak si je koupí, nikdo nebude jezdit ve staré plečce, pokud má alternativu. Jen další nesmyslný návrh, stejně, jako všechny ostatní "eko".

+28/0
25.1.2015 19:16

J78i32ř27í 34E12r22b36e65n 1683144196757

Ten návrh se týká příspěvku na likvidaci vraků, ne na pořizování nových aut...

+1/−6
26.1.2015 12:05

J81a39n 71S95v21e15t58l37i45k 8227809719499

Nekoupí, protože nejedou a mají větší spotřebu. Měl jsem Octavii 1.9 TDI 66kW (žádnej závoďák), ale jezdil jsem s ní za 4 litry nafty na 100km po silnicích první třídy a občas i dálnice, na pětku to jelo od 50 do 130km/h. Dneska se 1.6 TDI musí vytáčet, papírově to má výkon větší, ale při stejném stylu jízdy spotřeba o 1,5 litru větší. Na první koktu nedám dopustit a novou 1.6 bych si nekoupil.

+2/0
30.1.2015 12:58

M87a88r10t38i80n 89K39u94ř16í43t51k68a 6277646248245

Svého 11 let starého auta se jen tak nevzdám. Je to atmosferiský nafťák (bez turba), který bez problémů stráví i aušusovou naftu. Pojede hůř, ale bez újmy. Zato když dáte naftu s povinnou biosložkou do nového auta, tak po pár desetitisících kilometrů odrovnáte commonrail a hned lítají desetitisíce za opravy.

+12/0
25.1.2015 19:06

M98i40l71o24š 24S47e55t71í31k 3679719124810

A o to přece jde ;-)

+6/0
25.1.2015 20:41

K81a77m92i45l 43Š72k26o30p 5310263452905

Až budu mít na výplatu tolik, co ten čičmunda co tohle vymyslel, tak si koupím nové auto každých 5 - 8 let...

Takhle máte bohužel smůlu...

;-€

+14/0
25.1.2015 18:52

M20i66l25o71š 64S49e90t44í88k 3899499594140

Tady je opět vidět, jak jsou moci páni odtrženi od skutečného života.

+5/−2
25.1.2015 20:42

J76i84ř16í 28K59r87u53t94i32l 2880234290518

Ideální by bylo pokud by se spotřebiteli podařilo namluvit aby se vše odbývalo jako v Módě, výměna modelu každého čtvrt roku, jaro, léto, podzim, zima. To by nám banky, leasingovky, a na konci exekutoři pěkně nabobtnali. V každém novoročním vyhlašování o celosvětově nejbohatšího by tyto Banky a na konci Exekutoři odsunuli Bila Gatese na bramborové místo.

Mince má dvě strany, výše příjmu občana díky konglomerátu banky, leasingovky, exekutorské úřady a tvořivé dílně mládek & Co. by příjem na občana, nás posunul na poslední místo.

Za Eskymáky.

+2/0
25.1.2015 17:29

J81i72ř13í 56V83o68t16o74u32p13a65l 6817819175674

Jo. Dám si zlikvidovat auto staré 15 let, s najetými 200 tisíci, dostanu 10 tisíc a koupím za 100 tisíc ojetinu z Německa, 16 let starou, která bude mít na tachometru 100 tisíc, ve skutečnosti 250 tisíc. Kšeft jako noha.

+9/−1
25.1.2015 17:18

A35l96e74x59a42n57d89r 76K93o41s18t95k92a 8192468636674

A zaplatíte za převod "neekologické ojetiny" 10 tisíc. Fakt se to vyplatí.

+5/0
25.1.2015 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.