Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové šrotovné: stát chce platit za likvidaci auta

Už nebude potřeba koupit nový vůz, stát hodlá přispívat na sešrotování toho starého. Kde na to vezme? Z poplatků za převod další kategorie ojetin

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91o51m21a29n 38E30n45d45e43r84s 4655875555

Nehodovost není o autě, ale o řidiči!!!! Zase nás chtějí donutit koupit nový ,,vomydlený mejdlo" plný elektroniky, který v případě poruchy můžete akorát zamknout a odejít. Je to jen lobby pro automobilky, ,,páteř" naši ekonomikyRv

+3/0
1.2.2015 22:34

J36i45ř26í 38E35r53b34e63n 1933724526797

Kdo vás nutí??? 8-o

Jde o příspěvek na likvidaci sterého nepojízdného auta naplňujícího definici autovraku, nejde o příspěvek na nákup nového vozu!

0/0
4.2.2015 10:32

J88á34n 85G43u50l43a 1819311597329

Jedná se o amorální dodatečné zdaňování občanů. Nic víc.

+1/0
1.2.2015 18:30
Foto

V70l84a29d28i57m44í28r 75V44o64l54k51o 6230912127259

Další okrádání lidí....ničit funkční vozy, zbytečně a uměle zvyšovat spotřebu...a zase něco dotovat. Daně jsou naše prachy, vy gauneři.Rv ...nerozhazovat a investovat...ne prožrat.:-/

+2/0
31.1.2015 21:44

J60i30ř18í 58E96r77b68e48n 1493954596117

Přečtěte si laskavě článek. Nejde o ničení funkčních vozů, ale o příspěvek na likvidaci těch nefunkčních!

0/0
4.2.2015 10:33

P92e50t82r 65G95a14z74d41a 6188172959897

patřím do kategorie nad 15let ..... mam toyotu carinu e kombi 1.5 79kw a vubec si nestěžuju. Místa Dost pro 5 lidí ..... motor bete teď v zimě popojížďky po městě cca 7.6l/100 dalkove cca 6.5 , dynamika porad slusna ..... opravy za babku .... vse funguje, tak proc bych mel takovy vuz vymnenit za 1500 jen aby mel nekdo radost?

+1/0
31.1.2015 21:24

P45e28t37r 86G34a46z21d92a 6418342829617

oprava 1.8 79kwat .... preklep

0/0
31.1.2015 21:41

J23i10ř34í 91E26r80b78e60n 1843264816927

Nikdo to po vás nechce, přečtěte si laskavě článek a ne jen titulek!

0/0
4.2.2015 10:33

P80a88t55r19i27k 69S17v52o34b27o23d78a 3509801246125

... i když s auty nejezdí, mají vysoké emise....

+2/−1
29.1.2015 14:27
Foto

M84i65c69h68a67l 31H52r94u78b81a24n 2376380448159

Proč bych měl likvidovat svou 16 let starou Felici 1.6 na LPG (Euro 2). Silniční daň je prominuta. Palivo stojí jak benzín v 90. letech.

Emise jsou nižší než u mnohých novějších aut na benzín/naftu. Tohle není příspěvek na ekologii…

Viz Uhlíková stopa LPG v porovnání s jinými palivy

http://www.primagas.cz/ke-stazeni/proc-lpg/files/download/uhlikova-stopa-lpg/

+3/0
29.1.2015 10:12

J28a45r43d16a 45H89o11f74m70a26n39n 4370945864

ne že bych ti to přál - to ani náhodou, ale jak myslíš máš velkou šanci při srážce s novým autem přežít či alespoň s malými zraněním vzájemnou srážku ?

0/−3
29.1.2015 12:34
Foto

M55i51c45h66a75l 75H28r55u23b35a58n 2456600398449

Prohnilá není. Záleželo by na úhlu srážky a rychlosti. Ale obecně asi takovou jako bych jel vlakem a na můj vagon spadl most.

+2/0
29.1.2015 12:52
Foto

M55i79c24h88a22l 93H42r16u73b77a22n 2826900978519

Internet poskytuje řadu názorných ukázek. Ovšem srážky s kamiony jsou smrtící v jakémkoliv vozidle.

Viz https://www.google.cz/search?q=nehoda+felicia&tbm=isch

+2/0
29.1.2015 12:57

O37l93d57ř17i33c39h 78G70l62i67t85z71n32e17r 2562100385

Není to zase tak hloupý nápad, možná by zmizelo spousty vraků ze sídlišť a ulic.

0/−3
29.1.2015 7:53

J71a39n 25V46e25l47i82z 3919227452700

4 tácy dá stát, 40 přidají automobilky v rámci cenové války a ono to nějak půjde. Itálie šla ještě dál. Prostě stará auta zakázala. Zatím rok výroby 1993 a starší.

+1/0
28.1.2015 19:50

J87i62n92d37ř57i71c96h 64Š87k52o16p15e75k 4195611310355

chce je zakázat, jak to dopadne, pokud by zákaz někdo napadl u soudu, bude zajímavé. Protože pokud jednou něco bylo schváleno do provozu, těžko to zakázat jen proto, že chceš

+4/0
31.1.2015 18:44

F31r20a97n27t76i82š21e60k 82N15o22v56o73t25n20ý 3934185818981

To si zase soudruh Bureš otevře novou firmu.

+2/−1
27.1.2015 20:22

J74i58n24d59ř20i91c22h 85Š65k34o48p36e63k 4265561690125

8-o8-o ;-D

0/0
31.1.2015 18:45

J46o53s21e79f 80H75o73f66f84e18j 8230373942202

-kdo vlastni největši firmu se šrotem a jak je navázán na kamarádíčky ve vládě?

+1/0
27.1.2015 13:47

S67t36e61p55a76n 17T59o87t34h 8648969555358

Uff, jeste ze sem jeepa koupil vloni ...

+1/−1
27.1.2015 10:14

M43a77r57t40i26n 54D18o57l63e70j28š93í 1811502928349

Velkou část problémů, kterou stát "řeší" by vyřešilo podstatné zvýšení minimální mzdy.

+5/−6
26.1.2015 17:14

M82a98r57t69i24n 80P10e11c69i79n62a 4511583

Spíš její úplné zrušení.

+6/−6
26.1.2015 18:32

J28i56n82d35ř50i39c87h 37Š77k95o81p85e62k 4135651420615

Koukám, že i Idnes se chová odpovědně.

Recykluje články ;-D

+3/0
26.1.2015 16:39

S93t65a65n63i51s64l48a84v 21C62h77y56t69r45a 3914663987459

Ekovýpalné již na Euro 3? To si dělají pr..? Tady očividně nejde o nějakou ekologii, ale o to, jak z lidí tahat další peníze.

V dopravním fondu je v současné době kolem 1 miliardy, ale z toho se hold nebude nic posílat na doprava, ale pošle se to na zelenou úsporám, kde si někdo zadobře zateplí barák atp.

Tohle je normální vydíračka. Jednou je auto můj majetek a podle toho si i s ním naložím, i kdybych si ho měl dát na zahradu ke slepicím. Zkuste si zajet na šroťák a chtít papír o likvidaci. Dostanete ho pouze v případě, že jim tam necháte kompletní auto! Vaše auto, co bylo kupované za vaše paníze. ;-€

+6/0
26.1.2015 14:52

J24i45n67d41ř20i14c96h 15Š12k74o83p60e77k 4435671180855

tak co je kompletní autovrak definuje zákon o odpadech. 100 % stav to být nemusí

0/−1
26.1.2015 16:39

M95a84r93t76i90n 43H50a38v76l20í79k 4170595897293

A kdy to schválí. Mám tu jedno fávo co mu v březnu končí STK. Že bych ho nechal zlikvidovat za peníze ;-D

+1/0
26.1.2015 12:06

M63a66r51t96i92n 62P55e61c66i45n62a 4721113

Těm levičákům už definitivně hráblo.

+11/−2
26.1.2015 6:38

L59u83k43a87s 61N59e94m80e14c 7689330122274

Nejak jsem nepochopil jak me ma prispevek 4.000,- primet k nakupu auta za 350.000,-  ... kdyz si doted to auto nekupuju proto, protoze na neho nemam penize.

+18/0
26.1.2015 2:16

D12a43v93i26d 96P51e83t63r 7960206910705

Myslím, že se to týká spíše motivace pro likvidaci vraků, neý pro koupi nového auta.

+4/−2
26.1.2015 5:04

J24i32n50d33ř37i40c37h 69Š49k77o91p76e91k 4555101940485

taky mě to hlava nebere. Vraku se každý rád zbaví, protože pokud to nejezdí, jsou s tím akorát problémy

+3/−1
26.1.2015 16:47

J58i97ř28í 93E75r59b21e66n 1493484206877

Možná by to chtělo přečíst si článek ;-)

+5/0
26.1.2015 12:04

J46o62s73e51f 27G47a36z53d57í76k 7371946416770

Koupil jsem si novou C3 vyrobenou  v r 2009.Většinu jezdím starší Kiou. Abych na ni najezdil co nejvíce než ji odhlásím Jelikož C3 zatím používám jako náhradní vozidlo tak se mi na ní zatím podařilo najet 15 000km. Jelikož tyto auta vyrobené v r 2009 mají emisy E 3. tak bych měl podle návrhu dát toto auto sešrotovat. Jsem důchodce 79let.

0/0
1.2.2015 15:19

V34l50a26s34t51i51m88i25l 47F21i73a75l47a 1722381654

Dobre by bylo, kdyby zamestnanci si praci vydelali na nove auto tak jako v jinych statech

+14/−1
26.1.2015 0:44

T86o91m27a80s 12F24e28j35f73a17r 6727518902819

Jak to souvisi se clankem?

+1/−2
27.1.2015 16:11

M69i32r61o97s35l70a50v 25K95o68n98e30č25n61ý 7760500983630

No tak třeba tak,že v porovnání s tzv. západní Evropou máme starý vozový park.Pokud si lidé nevydělají těžko si budou kupovat zrovna nové(novější)auto když jim starší auto slouží.

0/0
1.2.2015 21:45

M24a90r88t45i77n 59K74o19z31á90k 4594430779477

Ano. To by bylo skvělé! Padesát let se tu prožíralo, takže jen co ti zaměstnanci doženou, budou mít příležitost.

0/−4
27.1.2015 21:50

J34o64s51e50f 23G49a46z67d25í70k 7941576806800

Zaměstnanci 50let prožírali státní kasu tak, že stát měl zadlužení 0 kčs. Ovšem  stačilo jen pár let kapitalismu a je rozkradené všechno a zůstavají jen bilionové dluhy

+4/0
1.2.2015 15:29

S98t66a57n33d17a 19C36h98v92o34s54t 1122328

No tak mame tretinu aut starsich 15 let. No a co? Zeptal se nekdo, kolik km ta stara auta najedou oproti tem novym? Je to take tech odpovidajicich 35%? Vsadim krk, ze je to podstatne mene. Proc by mel honem kupovat nove auto 70lety duchodce, ktery se svou udrzovanou 16 let starou Feldou najede rocne 3000 km po nakupech a po doktorech?

+23/0
25.1.2015 19:46

V25l49a58d65a 62S89i61m95o59n19i36k 3369593263565

I při malém nájezdu ta stará auta vyprodukují valnou část exhalací, nevyhovují ani omylem z pohledu bezpečnosti. To už je dobrý důvod na likvidaci. Ale tato by neměla být s příspěvkem státu, to je vyhazování peněz oknem.

0/0
28.1.2015 21:21

P75a27v49e29l 78R92o19s64e43c36k35ý 6686205351719

Jak vás ta stará felda prosím ohrožuje? Co je to pohled bezpečnosti? Když z toho nic nepadá, tak koho to ohrožuje?  Šestnáct let stará felda může být v lepším stavu, než auto o mnoho let mladší. Kde vezme ten důchodce peníze na nové auto? A proč by si měl na těch pár kilometrů týdně kupovat nové?

O ekologii tu přece vůbec nejde. Hnacím motorem podobných rozhodnutí jsou JEN PENÍZE! Ekologie je jen zástěrka,

+5/0
29.1.2015 9:07

P27e95t21r 26P31a27v65l15a42t67a 7296840497561

Kdyby lidé na nová auta měli, tak si je koupí, nikdo nebude jezdit ve staré plečce, pokud má alternativu. Jen další nesmyslný návrh, stejně, jako všechny ostatní "eko".

+28/0
25.1.2015 19:16

J31i95ř57í 92E78r32b74e83n 1343324396167

Ten návrh se týká příspěvku na likvidaci vraků, ne na pořizování nových aut...

+1/−6
26.1.2015 12:05

J84a25n 38S36v31e51t70l87i91k 8407249439949

Nekoupí, protože nejedou a mají větší spotřebu. Měl jsem Octavii 1.9 TDI 66kW (žádnej závoďák), ale jezdil jsem s ní za 4 litry nafty na 100km po silnicích první třídy a občas i dálnice, na pětku to jelo od 50 do 130km/h. Dneska se 1.6 TDI musí vytáčet, papírově to má výkon větší, ale při stejném stylu jízdy spotřeba o 1,5 litru větší. Na první koktu nedám dopustit a novou 1.6 bych si nekoupil.

+2/0
30.1.2015 12:58

M38a20r22t17i60n 58K18u69ř17í21t39k77a 6747406128955

Svého 11 let starého auta se jen tak nevzdám. Je to atmosferiský nafťák (bez turba), který bez problémů stráví i aušusovou naftu. Pojede hůř, ale bez újmy. Zato když dáte naftu s povinnou biosložkou do nového auta, tak po pár desetitisících kilometrů odrovnáte commonrail a hned lítají desetitisíce za opravy.

+12/0
25.1.2015 19:06

M42i70l87o86š 24S42e49t75í15k 3469769234600

A o to přece jde ;-)

+6/0
25.1.2015 20:41

K63a89m80i23l 97Š50k22o61p 5760723732305

Až budu mít na výplatu tolik, co ten čičmunda co tohle vymyslel, tak si koupím nové auto každých 5 - 8 let...

Takhle máte bohužel smůlu...

;-€

+14/0
25.1.2015 18:52

M45i76l13o98š 58S55e20t68í90k 3589689354550

Tady je opět vidět, jak jsou moci páni odtrženi od skutečného života.

+5/−2
25.1.2015 20:42

J79i94ř69í 45K11r24u80t93i18l 2520314570638

Ideální by bylo pokud by se spotřebiteli podařilo namluvit aby se vše odbývalo jako v Módě, výměna modelu každého čtvrt roku, jaro, léto, podzim, zima. To by nám banky, leasingovky, a na konci exekutoři pěkně nabobtnali. V každém novoročním vyhlašování o celosvětově nejbohatšího by tyto Banky a na konci Exekutoři odsunuli Bila Gatese na bramborové místo.

Mince má dvě strany, výše příjmu občana díky konglomerátu banky, leasingovky, exekutorské úřady a tvořivé dílně mládek & Co. by příjem na občana, nás posunul na poslední místo.

Za Eskymáky.

+2/0
25.1.2015 17:29

J89i88ř44í 65V96o24t65o77u65p45a76l 6567899665544

Jo. Dám si zlikvidovat auto staré 15 let, s najetými 200 tisíci, dostanu 10 tisíc a koupím za 100 tisíc ojetinu z Německa, 16 let starou, která bude mít na tachometru 100 tisíc, ve skutečnosti 250 tisíc. Kšeft jako noha.

+9/−1
25.1.2015 17:18

A69l15e31x54a66n27d54r 52K26o74s58t91k35a 8372348816504

A zaplatíte za převod "neekologické ojetiny" 10 tisíc. Fakt se to vyplatí.

+5/0
25.1.2015 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.