Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové šrotovné: stát chce platit za likvidaci auta

Už nebude potřeba koupit nový vůz, stát hodlá přispívat na sešrotování toho starého. Kde na to vezme? Z poplatků za převod další kategorie ojetin

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R48o50m84a44n 95E13n24d75e62r41s 4195385505

Nehodovost není o autě, ale o řidiči!!!! Zase nás chtějí donutit koupit nový ,,vomydlený mejdlo" plný elektroniky, který v případě poruchy můžete akorát zamknout a odejít. Je to jen lobby pro automobilky, ,,páteř" naši ekonomikyRv

+3/0
1.2.2015 22:34

J38i43ř75í 30E91r77b86e58n 1413724436417

Kdo vás nutí??? 8-o

Jde o příspěvek na likvidaci sterého nepojízdného auta naplňujícího definici autovraku, nejde o příspěvek na nákup nového vozu!

0/0
4.2.2015 10:32

J11á45n 45G77u48l20a 1259191747389

Jedná se o amorální dodatečné zdaňování občanů. Nic víc.

+1/0
1.2.2015 18:30
Foto

V73l31a44d14i63m57í46r 89V76o32l37k42o 6590442387169

Další okrádání lidí....ničit funkční vozy, zbytečně a uměle zvyšovat spotřebu...a zase něco dotovat. Daně jsou naše prachy, vy gauneři.Rv ...nerozhazovat a investovat...ne prožrat.:-/

+2/0
31.1.2015 21:44

J28i24ř63í 24E27r57b16e57n 1463714506417

Přečtěte si laskavě článek. Nejde o ničení funkčních vozů, ale o příspěvek na likvidaci těch nefunkčních!

0/0
4.2.2015 10:33

P31e39t72r 91G72a89z33d60a 6208272499227

patřím do kategorie nad 15let ..... mam toyotu carinu e kombi 1.5 79kw a vubec si nestěžuju. Místa Dost pro 5 lidí ..... motor bete teď v zimě popojížďky po městě cca 7.6l/100 dalkove cca 6.5 , dynamika porad slusna ..... opravy za babku .... vse funguje, tak proc bych mel takovy vuz vymnenit za 1500 jen aby mel nekdo radost?

+1/0
31.1.2015 21:24

P37e95t67r 78G82a64z54d68a 6548202779657

oprava 1.8 79kwat .... preklep

0/0
31.1.2015 21:41

J74i46ř31í 55E17r80b89e46n 1103394426397

Nikdo to po vás nechce, přečtěte si laskavě článek a ne jen titulek!

0/0
4.2.2015 10:33

P59a86t10r37i14k 64S23v54o34b40o63d16a 3399661446195

... i když s auty nejezdí, mají vysoké emise....

+2/−1
29.1.2015 14:27
Foto

M75i81c62h47a74l 28H33r28u78b54a93n 2456800278669

Proč bych měl likvidovat svou 16 let starou Felici 1.6 na LPG (Euro 2). Silniční daň je prominuta. Palivo stojí jak benzín v 90. letech.

Emise jsou nižší než u mnohých novějších aut na benzín/naftu. Tohle není příspěvek na ekologii…

Viz Uhlíková stopa LPG v porovnání s jinými palivy

http://www.primagas.cz/ke-stazeni/proc-lpg/files/download/uhlikova-stopa-lpg/

+3/0
29.1.2015 10:12

J30a24r77d42a 82H34o22f39m93a33n76n 4370695804

ne že bych ti to přál - to ani náhodou, ale jak myslíš máš velkou šanci při srážce s novým autem přežít či alespoň s malými zraněním vzájemnou srážku ?

0/−3
29.1.2015 12:34
Foto

M18i10c82h50a36l 39H69r72u96b29a83n 2146470888389

Prohnilá není. Záleželo by na úhlu srážky a rychlosti. Ale obecně asi takovou jako bych jel vlakem a na můj vagon spadl most.

+2/0
29.1.2015 12:52
Foto

M45i88c36h54a84l 68H70r58u49b77a88n 2606140298649

Internet poskytuje řadu názorných ukázek. Ovšem srážky s kamiony jsou smrtící v jakémkoliv vozidle.

Viz https://www.google.cz/search?q=nehoda+felicia&tbm=isch

+2/0
29.1.2015 12:57

O50l15d93ř33i55c76h 66G74l98i18t66z46n73e51r 2132220605

Není to zase tak hloupý nápad, možná by zmizelo spousty vraků ze sídlišť a ulic.

0/−3
29.1.2015 7:53

J24a19n 19V28e39l47i41z 3459297722370

4 tácy dá stát, 40 přidají automobilky v rámci cenové války a ono to nějak půjde. Itálie šla ještě dál. Prostě stará auta zakázala. Zatím rok výroby 1993 a starší.

+1/0
28.1.2015 19:50

J65i66n68d21ř33i29c39h 33Š98k27o34p87e39k 4935131970175

chce je zakázat, jak to dopadne, pokud by zákaz někdo napadl u soudu, bude zajímavé. Protože pokud jednou něco bylo schváleno do provozu, těžko to zakázat jen proto, že chceš

+4/0
31.1.2015 18:44

F11r94a59n40t20i51š85e62k 26N52o89v90o83t23n37ý 3474285438631

To si zase soudruh Bureš otevře novou firmu.

+2/−1
27.1.2015 20:22

J88i92n19d18ř83i43c11h 36Š94k78o85p28e21k 4235531150345

8-o8-o ;-D

0/0
31.1.2015 18:45

J39o57s64e73f 61H92o18f87f46e46j 8110813962482

-kdo vlastni největši firmu se šrotem a jak je navázán na kamarádíčky ve vládě?

+1/0
27.1.2015 13:47

S19t88e70p69a82n 60T94o50t27h 8428779775818

Uff, jeste ze sem jeepa koupil vloni ...

+1/−1
27.1.2015 10:14

M50a62r94t15i37n 18D35o15l89e58j64š32í 1791592288699

Velkou část problémů, kterou stát "řeší" by vyřešilo podstatné zvýšení minimální mzdy.

+5/−6
26.1.2015 17:14

M49a43r86t90i48n 81P20e40c55i65n24a 4801673

Spíš její úplné zrušení.

+6/−6
26.1.2015 18:32

J87i81n23d65ř51i89c55h 68Š67k29o40p44e53k 4145611620435

Koukám, že i Idnes se chová odpovědně.

Recykluje články ;-D

+3/0
26.1.2015 16:39

S76t69a46n85i94s62l27a59v 22C11h28y18t23r88a 3364253737449

Ekovýpalné již na Euro 3? To si dělají pr..? Tady očividně nejde o nějakou ekologii, ale o to, jak z lidí tahat další peníze.

V dopravním fondu je v současné době kolem 1 miliardy, ale z toho se hold nebude nic posílat na doprava, ale pošle se to na zelenou úsporám, kde si někdo zadobře zateplí barák atp.

Tohle je normální vydíračka. Jednou je auto můj majetek a podle toho si i s ním naložím, i kdybych si ho měl dát na zahradu ke slepicím. Zkuste si zajet na šroťák a chtít papír o likvidaci. Dostanete ho pouze v případě, že jim tam necháte kompletní auto! Vaše auto, co bylo kupované za vaše paníze. ;-€

+6/0
26.1.2015 14:52

J92i50n50d21ř71i45c56h 83Š91k95o45p78e23k 4905101200215

tak co je kompletní autovrak definuje zákon o odpadech. 100 % stav to být nemusí

0/−1
26.1.2015 16:39

M19a29r15t53i14n 52H28a65v94l91í50k 4180175397263

A kdy to schválí. Mám tu jedno fávo co mu v březnu končí STK. Že bych ho nechal zlikvidovat za peníze ;-D

+1/0
26.1.2015 12:06

M44a89r71t35i28n 13P35e53c44i53n50a 4551233

Těm levičákům už definitivně hráblo.

+11/−2
26.1.2015 6:38

L64u27k36a22s 77N19e22m33e73c 7339800402314

Nejak jsem nepochopil jak me ma prispevek 4.000,- primet k nakupu auta za 350.000,-  ... kdyz si doted to auto nekupuju proto, protoze na neho nemam penize.

+18/0
26.1.2015 2:16

D14a64v35i10d 52P38e15t83r 7690936750285

Myslím, že se to týká spíše motivace pro likvidaci vraků, neý pro koupi nového auta.

+4/−2
26.1.2015 5:04

J56i78n35d11ř26i74c30h 51Š50k94o93p51e22k 4895321220625

taky mě to hlava nebere. Vraku se každý rád zbaví, protože pokud to nejezdí, jsou s tím akorát problémy

+3/−1
26.1.2015 16:47

J22i93ř39í 11E71r14b31e44n 1383814606627

Možná by to chtělo přečíst si článek ;-)

+5/0
26.1.2015 12:04

J35o80s17e49f 13G39a14z21d74í36k 7911396866880

Koupil jsem si novou C3 vyrobenou  v r 2009.Většinu jezdím starší Kiou. Abych na ni najezdil co nejvíce než ji odhlásím Jelikož C3 zatím používám jako náhradní vozidlo tak se mi na ní zatím podařilo najet 15 000km. Jelikož tyto auta vyrobené v r 2009 mají emisy E 3. tak bych měl podle návrhu dát toto auto sešrotovat. Jsem důchodce 79let.

0/0
1.2.2015 15:19

V11l42a20s41t57i14m52i16l 92F65i40a71l24a 1122261294

Dobre by bylo, kdyby zamestnanci si praci vydelali na nove auto tak jako v jinych statech

+14/−1
26.1.2015 0:44

T15o66m22a90s 58F88e21j86f81a15r 6547358712669

Jak to souvisi se clankem?

+1/−2
27.1.2015 16:11

M91i56r18o45s51l72a72v 94K61o33n47e95č17n54ý 7350610153800

No tak třeba tak,že v porovnání s tzv. západní Evropou máme starý vozový park.Pokud si lidé nevydělají těžko si budou kupovat zrovna nové(novější)auto když jim starší auto slouží.

0/0
1.2.2015 21:45

M67a71r85t87i38n 94K75o97z50á98k 4244400299217

Ano. To by bylo skvělé! Padesát let se tu prožíralo, takže jen co ti zaměstnanci doženou, budou mít příležitost.

0/−4
27.1.2015 21:50

J60o85s45e52f 45G33a71z96d30í69k 7271856926590

Zaměstnanci 50let prožírali státní kasu tak, že stát měl zadlužení 0 kčs. Ovšem  stačilo jen pár let kapitalismu a je rozkradené všechno a zůstavají jen bilionové dluhy

+4/0
1.2.2015 15:29

S62t44a18n46d80a 45C15h86v75o48s83t 1832118

No tak mame tretinu aut starsich 15 let. No a co? Zeptal se nekdo, kolik km ta stara auta najedou oproti tem novym? Je to take tech odpovidajicich 35%? Vsadim krk, ze je to podstatne mene. Proc by mel honem kupovat nove auto 70lety duchodce, ktery se svou udrzovanou 16 let starou Feldou najede rocne 3000 km po nakupech a po doktorech?

+23/0
25.1.2015 19:46

V86l17a32d38a 70S97i66m55o20n30i84k 3699183743315

I při malém nájezdu ta stará auta vyprodukují valnou část exhalací, nevyhovují ani omylem z pohledu bezpečnosti. To už je dobrý důvod na likvidaci. Ale tato by neměla být s příspěvkem státu, to je vyhazování peněz oknem.

0/0
28.1.2015 21:21

P28a50v63e66l 97R55o38s33e22c31k80ý 6656755511499

Jak vás ta stará felda prosím ohrožuje? Co je to pohled bezpečnosti? Když z toho nic nepadá, tak koho to ohrožuje?  Šestnáct let stará felda může být v lepším stavu, než auto o mnoho let mladší. Kde vezme ten důchodce peníze na nové auto? A proč by si měl na těch pár kilometrů týdně kupovat nové?

O ekologii tu přece vůbec nejde. Hnacím motorem podobných rozhodnutí jsou JEN PENÍZE! Ekologie je jen zástěrka,

+5/0
29.1.2015 9:07

P64e16t39r 46P95a57v46l84a25t97a 7856360347731

Kdyby lidé na nová auta měli, tak si je koupí, nikdo nebude jezdit ve staré plečce, pokud má alternativu. Jen další nesmyslný návrh, stejně, jako všechny ostatní "eko".

+28/0
25.1.2015 19:16

J20i78ř34í 35E84r11b16e39n 1183614816457

Ten návrh se týká příspěvku na likvidaci vraků, ne na pořizování nových aut...

+1/−6
26.1.2015 12:05

J52a65n 39S24v69e42t42l87i48k 8287929669359

Nekoupí, protože nejedou a mají větší spotřebu. Měl jsem Octavii 1.9 TDI 66kW (žádnej závoďák), ale jezdil jsem s ní za 4 litry nafty na 100km po silnicích první třídy a občas i dálnice, na pětku to jelo od 50 do 130km/h. Dneska se 1.6 TDI musí vytáčet, papírově to má výkon větší, ale při stejném stylu jízdy spotřeba o 1,5 litru větší. Na první koktu nedám dopustit a novou 1.6 bych si nekoupil.

+2/0
30.1.2015 12:58

M66a22r21t27i69n 49K19u52ř17í24t45k54a 6417126418695

Svého 11 let starého auta se jen tak nevzdám. Je to atmosferiský nafťák (bez turba), který bez problémů stráví i aušusovou naftu. Pojede hůř, ale bez újmy. Zato když dáte naftu s povinnou biosložkou do nového auta, tak po pár desetitisících kilometrů odrovnáte commonrail a hned lítají desetitisíce za opravy.

+12/0
25.1.2015 19:06

M39i80l53o45š 89S27e37t33í43k 3629429704930

A o to přece jde ;-)

+6/0
25.1.2015 20:41

K58a50m46i91l 46Š46k81o22p 5720813942695

Až budu mít na výplatu tolik, co ten čičmunda co tohle vymyslel, tak si koupím nové auto každých 5 - 8 let...

Takhle máte bohužel smůlu...

;-€

+14/0
25.1.2015 18:52

M34i35l95o88š 15S26e35t28í52k 3939869894340

Tady je opět vidět, jak jsou moci páni odtrženi od skutečného života.

+5/−2
25.1.2015 20:42

J65i36ř40í 66K81r78u32t80i28l 8739605121828

Ideální by bylo pokud by se spotřebiteli podařilo namluvit aby se vše odbývalo jako v Módě, výměna modelu každého čtvrt roku, jaro, léto, podzim, zima. To by nám banky, leasingovky, a na konci exekutoři pěkně nabobtnali. V každém novoročním vyhlašování o celosvětově nejbohatšího by tyto Banky a na konci Exekutoři odsunuli Bila Gatese na bramborové místo.

Mince má dvě strany, výše příjmu občana díky konglomerátu banky, leasingovky, exekutorské úřady a tvořivé dílně mládek & Co. by příjem na občana, nás posunul na poslední místo.

Za Eskymáky.

+2/0
25.1.2015 17:29

J47i53ř90í 33V46o43t17o62u76p53a55l 6387739385174

Jo. Dám si zlikvidovat auto staré 15 let, s najetými 200 tisíci, dostanu 10 tisíc a koupím za 100 tisíc ojetinu z Německa, 16 let starou, která bude mít na tachometru 100 tisíc, ve skutečnosti 250 tisíc. Kšeft jako noha.

+9/−1
25.1.2015 17:18

A73l14e52x33a21n73d93r 51K94o31s48t25k67a 8382668536264

A zaplatíte za převod "neekologické ojetiny" 10 tisíc. Fakt se to vyplatí.

+5/0
25.1.2015 17:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.