- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chválím arrivu, ná náhodou je dcerou DB Schenker. Syn velmi rád využívá přednabitou čipovku od arrivy. Jen houšť.
Kdyby provozovatelé platebních karet nechtěli tak nepříjemně velké poplatky za provoz terminálu, platilo by se u nás kartou snad i na záchodcích. Bohužel nyní si stále spousta prodejců a poskytovatelů služeb rozmyslí, jestli terminál zavádět.
A že si nevzala společnost příklad z pražské Openkard.
Konecne nektery z dopravcu pochopil, ze mame 21. stoleti.
Souhlas, nač vyvíjet proprietární městské karetní systémy (kde navíc bují gigantická korupce - možná právě proto), když banky už to dávno umí, lidi jejich platební karty dávno mají a bezkontaktní transakce trvá jen chviličku.
Shánění jízdenky je někdy opravdová bariéra, stejně jako opruzený řidič a zdržování. Doufejme, že zvítězí zdravý rozum a KAŽDÝ cvakač na lístky bude jednou brát bezkontaktní mastercard a visa. Osobně mám místa kam bych taky jel vlakem, ale strach z prodejního automatu co je jen na kováky, strach z revizora, strach z fronty u přepážky nakonec vede k tomu, že jedu autem i když to vyjde dráž.
Zrovna u vlaku není problém, protože e-shop ČD funguje výborně a celorepublikově a už pár měsíců k němu existuje i mobilní aplikace.
To mame v MHD v HK uz asi 10 let