Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nízkonákladové aerolinky hlásí v Praze rekord. Prvenství udržely ČSA

Obliba nízkonákladových leteckých dopravců dosáhla na Letišti Václava Havla nového vrcholu, stejně jako v celé Evropě. Letělo s nimi loni třicet procent všech cestujících na Ruzyni, což je nejvíce v historii. Jejich podíl dlouhodobě ještě poroste.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S26t86a20n92i86s60l27a76v 49T56e26s23a84ř 9667894762724

Tradiční letecké společnosti se budou muset smířit s tím, že čím dál víc cestujících chce platit jen za přepravu z A do B a nechce platit dalších +1000 za jídlo v hodnotě sotva +100.

+1/0
28.1.2015 17:13

R48a65d79e29k 44L97a38n49č 6848554206

SmartWing je v podstatě Travel Service pod jinou značkou :)  S obojím lítají čeští "koupáci" hlavně k moři :-)

+1/0
28.1.2015 8:32

J60a69k66u18b 19K72o61r18e65c 6344150671693

Ne v podstatě, ale smartwings je travel service. Je to jejich obchodní značka, pod kterou provozuji pravidelnou dopravu.

0/0
28.1.2015 15:57

R38a78d22e62k 85L60a20n33č 6388114336

SmartWing je v podstatě Travel Service pod jinou značkou :)  S obojím lítají čeští "koupáci" hlavně k moři :-)

0/0
28.1.2015 8:32

V27á33c27l16a35v 50J35o77n50á53š 8242403892903

Nadpis budí dojem,že ČSA je nizkonakladova

+3/0
28.1.2015 7:21

G18u26s95t61a96v 59S84o79j29k18a 1218693365264

Servisem určitě.

+17/0
28.1.2015 7:30

G66u32s91t53a43v 26S82o40j32k17a 1928353445234

To že SmartWings nezařadí do lowcost neznamená, že jejich úroveň servisu a péče o zákazníka nepatří do období pravěku.

+2/0
28.1.2015 7:14

V59l52a41d27i25m13í11r 79H90o24l26ý 8414951116657

Letěl jsem s nimi do Říma a zpátky a na tak krátký let mi servis přišel odpovídající. Nějaký pohárek džusu jsme dostali, takže žízní jsme netrpěli, z bodu A do bodu B nás dopravili včas a v pořádku. Nevím, jakou si představujete péči o zákazníka, ale v našem případě proběhlo vše standardně, při cestě tam i zpět. Péče o zákazníka se nijak neodlišovala od jiných aerolinek. Možná jste zrovna chytil nějaký špatný let.

+4/0
28.1.2015 9:30

J94a24r81o16s19l94a20v 31H17o46r63á56k 8932664535299

SmartWings rozhodně nejsou "lowcost", ceny mají o dost vyšší než běžné nízkonákladovky - a to je pro zařazení do této kategorie rozhodující, ne?

+1/0
28.1.2015 12:21

V79o44j80t78a 48L27e95j52s93e29k 1651655969399

o ceně to opravdu není. Hlavním rozdílem bývá tarifní struktura - tj. jestli lze koupit lety s přestupem, jestli jsou lety zařazeny v globálních rezervačních systémech a např. jestli zpáteční letenka běžně stojí součet dvou jednosměrných tarifů. A SW jsou v tomto tak nějak na pomezí.

+1/0
28.1.2015 20:27

J61a19r72o44s21l85a85v 87H79o66r65á84k 8862964445689

Z pohledu zákazníka je to o ceně především. Společnost, která sice neposkytuje Vámi uvedené služby, ale přitom je stejně drahá jako klasický dopravce, proto podle mého názoru lowcost není.

0/0
29.1.2015 9:45

M29i11c51h96a30l 88P11a81v10l38á26t 9513543984329

Jeste pred dvema lety byl aspon ten kovovy pribor, dnes uz plastova parodie. Jidlo je zatim celkem slusne. Ale asi nebude dlouho.

0/0
28.1.2015 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.