- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celou tuhle akci by v klidu mohly financovat banky, idealne nabidnout standardizovane reseni. Neni duvod aby (jakekoli) mesto platilo za zpusob jakym banky posilaji penize, kdyz ty z toho berou provize. Pri objemu protocenych penez a standardni provizi za pouziti karty se cely system zaplati driv nez reknes Opencard
A co z toho budou mít politici, když to budou děat banky?
Dekuji ale tu bezkontaknti blbost odmitam. U karty musi byt pro jakoukoli komunikaci s cimkoliv nutne zadavat pin a ten aktivnee overovat s bankou. I kdyby sslo o jedinou korunu musim platbu schvalovat pres bezpecnostni prvek.
To je blbost. PIN zadáváte jen při platební transakci částky vyšší než 500,-Kč, Pro komunikaci s jiným systémem to není třeba. Je ale otázkou, zda je číslo karty nebo číslo čipu volně čitelné.
Ano, to by šlo, ale stát tuto možnost zazdil tím, že slavné nové občanky prostě čitelné nejsou, ač původně měly být (ani se tím neušetřilo).
Prostě o tom rozhodují diletanti, kteří si ty možnosti nedevedou představit.
Myslím,že myšlenka Opencard by se tak zcela opouštět neměla.Slibuji že zařídím Opencard 2 jen za půl miliardy a magistrát výrazně ušetří.
Beru !!! Já zařídím právní podporu 2 právních společností za pouhých 150 miliónu a auditorskou firmu na audit za pouhých 120 miliónů. Stále to bude hluboce pod cenu původní OPENCARD !
Jo, ale ty karty budou muset být jednotné, aby je přečetla čtečka revizora DP i pracovníka ČD při kontrole ve vlaku ... vymýšlet SW, který bude umět všechno může být problematické.
Stejně tak bude problematické, kdo bude odpovědný za situaci, kdy čtečka nenačte kartu = cestující nemá platnou jízdenku ?
V případě IN KARTY ČD si může štiplístek zamobilovat na dohlížecí centrum IN KARTY a tam mu operátor sdělí, jakou aplikaci má cestující nahránu ... v případě OPC tohle nikdy nefungovalo, cestující byl TRESTÁN (uvedeno v přepravních podmínkách) ...
Bude mít každá banka své dohlížecí centrum pracující 24 hodin denně, včetně svátků, kde potvrdí průvodčímu ČD, že aplikace "jízdenka MHD" použitelná ve vlaku platí ... ???
takova dohledova centra velke banky samozrejme maji
Muzete mit v peněžence vice bezkontaktních karet. Jak by bylo urceno pokud by se Vam nechtěla karta vytahovat z peněženky a klasicky jen prilozite peněženku s kartou ke ctecce abyse zaplatilo jen tou jednou a ne třeba tremi krtami naraz? :D
Zpravidla je to tak, že pokud je v dosahu víc karet, čtečka odmítne pracovat. Řešení může být, že si ty karty, kterýma platit nechcete budte dávat do stíněného pouzdra.
To určitě neprojde, protože to zní moc jednoduše a snadně. Na tom by se pak nemohli napakovat různí vysávači, podobně jako to udělal Pavlík Bém a jeho mnozí kamarádi.
Kdyby byla MHD zadarmo, bylo by to levnější,než Opencerd. K.I
A proč radši nevyužít nejrozšířenější zákaznické karty u nás - in-karty ČD a neudělat z ní jedinou kartu pro všechny dopravce? Tedy minimálně pro ty v městských a státních rukou, soukromníci by možná remcali..
A kdyby někdo chtěl říct, že je to jediná karta za kterou se platí, tak samotná in-karta je zdarma, platí se až za ty slevové aplikace ČD. ;)
To mě taky napadlo, ale In-kartu mají jen cestující ČD. Bankovní kartu má dnes naopak každý a vítám tu myšlenku, že potenciálnímu cestujícímu odpadne složitý a zdlouhavý proces vyřizování nějaké karty, aby mohl jet MHD.