Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA přesouvají letadla z Ruska na západ. Otevřou 10 nových linek

České aerolinie od jara zásadně změní svoji obchodní strategii a po letech výrazné orientace na východní trhy začnou přidávat lety opačným směrem do zemí Evropské unie. Důvodem je velký pokles zájmů o lety do zemí bývalého Sovětského svazu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S97t64a54n35i90s96l57a62v 70T93e88s58a58ř 9727904932814

v podání ČSA se nedá od Tvrdíkovy éry o strategii vůbec mluvit. je to jen jedna krátkodobá chybná taktika za druhou. ;-D;-D;-D

0/0
10.2.2015 17:50

V26r31a89t95i34s12l28a18v 42C82h21a97r70v91á29t 4891912522253

Manažeři ČSA by měli nosit peníze do firmy za tu mizernou práci.

+5/0
4.2.2015 10:05

A30l76e34x69a44n42d75r 25K58o61s89t63k28a 8362738436724

Co takhle raději protestovat proti zločinným sankcím? Když bude protestovat každý poškozený podnik, nakonec je stáhnou.

+5/−12
4.2.2015 9:08

L29e76o 95V45a45n92ě18k 6853587903788

Najdi ruský prapor a vyraž do ulic.

+12/−3
4.2.2015 9:24

J73a98r65d16a 57H70o27f56m55a85n57n 4300195524

to myslíš sankce moskvy ? klidně jdi na rudé náměstí a protestuj

+9/−1
4.2.2015 12:06

J65a28r77d63a 83B33r36a28b10e22n95e16c 1780364679486

je pravdou, že tyto sankce poškozují i nás. A to možná více než Rusko. Jenže naše případné protesty nic nezmohou, je to vyšší hra. Stejně jako když se vyprávělo, že Kocáb vyhnal Rusy. Pokud by nebylo vyšších rozhodnutí tak by Kocáb nezmohl vůbec nic.Bohužel, naše hlasy naše vůle nic neznamená

0/0
5.2.2015 10:36

A20l52e63x11a25n92d55r 42K92o10s79t27k57a 8252988676534

Jeden člověšk nemá naprosto žádnou váhu, ale když začnou hlasitě protestovat velké podniky, tak už to jistý význam má. (hlavně podniky, které vlastní nějakého toho poslance nebo senátora)

0/0
5.2.2015 10:49

L78u26m25i53r 11N34o64v59a73k 8851693986778

no a pak týden před odletem ČSA zruší každou druhou linku, aby ta letadla opravdu letěla plná. Loni se mi to stalo se Ženevou, kdy ČSA arogantně oznámí zrušení linky a možnost vrácení peněz či možnost využít let jiný den, se zaplaceným hotelem, naplánovanou cestou si dělejte, co chcete. Letos čekám podobné nervy na již zakoupenou letenku do Bilbaa. Pak už ale ČSA opravdu odepíšeme, respektive jim půjdeme vymlátit výlohu. Arogance operátorů je opravdu ohromující. Navíc nám loni nabídli náhradní let a pak jsme museli doplácet za lyže (které mělo ČSA v ceně).

+1/0
4.2.2015 9:07

L43u59k18á44š 42Š93l29e92h59o20f85e83r 1633149155789

Tohle dělají všechny aerolinky a konkrétně ČSA vám zabookují let i s jinou společností, pokud jste dostatečně neodbytný. Vyzkoušeno na letech do Varšavy ;-)

+1/0
4.2.2015 10:40
Foto

T13o11m54a52s 36M61e21r23t46l 8847872137368

Je nepochopitelné, že ČSA neplánují obnovení silně frekventovaných a atraktivních linek do Curychu a Ženevy. Několik let neměly Swiss IAL žádnou konkurenci - až teď nastoupil Etihad. - Zato Bordeaux a Stavanger, to jsou panečku destinace!

+6/0
4.2.2015 9:02

M39i33r55o63s59l50a71v 82H24r30u79š73k92a 2685408409893

Swiss tam má vcelku zajímavé ceny. Etihad léta z Prg do Zurichu nebo do Ženevy??

0/0
4.2.2015 9:23
Foto

O96n28d84r56e72j 41B27o72c26e31k 1450705584538

Od konce března, Etihad regional do ZRH.

0/0
4.2.2015 9:30

M90i91r63o35s63l32a33v 22H42r32u64š81k31a 2795588669313

A nebude jim to lítat ten Darwin??

+1/0
4.2.2015 9:38

J79a33k48u65b 13Ř55e63z96n15í82k 5470373

Etihad Regional je Darwin.

+3/0
4.2.2015 9:56

M14i10r33o70s39l86a20v 67H15r17u17š76k64a 2955308749513

Aha díky :)

+1/0
4.2.2015 10:01
Foto

T61o68m15a93s 51M22e32r92t49l 8457382667308

Jen do Curychu, ale nevím odkdy, jejich letový řád to zatím neuvádí - i když jejich lety se najdou např. na Momondo.ch. ČSA by mohly taky otevřít linku do Basileje - Swiss ho bohužel opouští. A EasyJet z Prahy do Švýcarska nelétá už dávno.

0/0
4.2.2015 9:44

T79o83m95a18s 42N98a92v52r43a68t90i61l 8230729553835

Naprosty souhlas se Svycarskem. U Stavangeru jde hodne o business klientelu pro ropny a servisni prumysl, i kdyz Stavanger zaznamenal pokles, tak porad jde o vyznamne mesto u Severniho more - bude hodne zalezet na letovem radu.

0/0
4.2.2015 12:34

L69e82o 80V21a45n46ě77k 6523857913768

Co by taky kdo dělal v Rusku...

+12/−3
4.2.2015 8:57

Š40t30e93f58a53n 46F34r33i20č68a 7322958363326

Jestli není problémem nedostupnost pražského letiště pro většinu obyvatel České republiky. Je prostě hodně z ruky.Rv

0/−8
4.2.2015 8:57

V17á91c77l52a80v 77P65a48v32l66í64k 9262300824124

Letiště má výbornou dostupnost pro víc než 2 miliony lidí (Praha, Plzeň, Kladno, Stř. Čechy a část severních). Pro ostatní jsou zde jiná letiště. Jak byste mi vysvětlil letiště v Zurichu, městě menším než Brno, které je vlastně v 15km vzdálném Klotenu. Mají tam 25-28,000,000 cestujících ročně a při vší úctě k zurichu, nic k vidění tam není a Praha má nesčetně regionálních ředitelství firem (místo bank)

+9/0
4.2.2015 9:15

Š41t19e25f64a68n 72F58r84i25č53a 7372898613856

Máte pravdu. Pro 8 milionů obyvatel ČR jsou blíže jiná letiště, jejichž potenciál ČSA nepochopitelně ignorují.Rv

+4/−3
4.2.2015 9:23

P60a73v55l57a 14H52r68a34d71i17l35o38v17a 3627391421324

Jasne. Uz vidim, jak vytizi nejakou linku z Ostravy Mosnova. ;-D

+3/0
4.2.2015 9:41

J62a31r90d11a 53B67r36a63b72e32n75e33c 1250904259796

za komunistů jsem létal pravidelnou linkou Ostrava Brno. IL14, cesta trvala cca 20 minut, letenka stála 70 Kč. ( V té době stál rychlík ze jmenovaných měst 40 Kč )

0/0
5.2.2015 10:39

M86a57r20t16i22n 77L24i76n69h11a 1881354609191

Tohle je hloupost. Počet lidí pravidelně využívajících leteckou dopravu je mimo prahu mnohem nižší.

+5/0
4.2.2015 9:52

Š29t52e92f89a15n 97F60r42i92č46a 7912848803756

Přání otcem myšlenky? Kde čerpáte data? Pro zarputilé Pragocentriky je evidentně všechno hloupost. Proto jsou ČSA výkonově tam, kde jsou. A zdá se, že v dohledné době to lepší nebude. Manažerům ČSA by neškodilo trochu znát hospodářský zeměpis. Například ostravská aglomerace vč. polských příhraničních velkoměst typu Bielsko-Biala je co do počtu obyvatel násobně větší, než Praha s celým svým okolím. Klíč k rozvoji nových linek leží na Ostravsku. Zde je průmysl i bonitní klientela. O tom, že letiště na západním okraji Prahy je logistický nesmysl bez větší perspektivy byly popsány stohy papíru v podstatě už za totáče.

+1/−4
4.2.2015 12:07

M44i19c79h91a55l 51K59o51h32o29u54t 6485549311984

Prostě pro Ostravsko je letiště v Katovicích a pro Jižní Moravu ve Vídni. To je důvod, proč linky z Brna, či Ostravy nemohou být tak vytíženy, když musí tyto letiště soupeřit s letišti mnohem většími s velkým počtem pravidelných linek. 

Praha a Střední Čechy moc alternativ nemají a nemluvě o tom, že Praha je jedno z nejvíce navštěvovaných měst v Evropě, takže pro letecké společnosti je atraktivnější, než ostatní česká města.

+4/0
4.2.2015 13:19

Š63t41e75f53a53n 79F82r43i19č91a 7642478923216

Máte pravdu snad jen co se týče konstatování, že Praha je zajímavá. Nicméně tato "malá a úzká" obchodní politika nevede k objevování nových obchodů (nových tržních oken, chcete-li). Naopak tato zkostnatělá politika je příčinou postupného úpadku, který u firmy ČSA už cca 20 let neúprosně sledujeme. Prahu objevilo mnoho dalších dopravců, zatímco ČSA ústup z pozic nedokázaly kompenzovat.

0/0
4.2.2015 21:54

E28m31i40l 11P79r66c88h19a43l 5820110668954

Do Klotenu jezdi mraky busu a hlavne tramvaj. Bydlel jsem tam.

0/0
4.2.2015 9:25

M32a48r50t60i76n 60F77r60a70n48t40i10š91e10k 7105860363185

a přesouvají obě dvě?

+3/0
4.2.2015 8:47
Foto

P57a47v33e11l 87M52a68k86o41v88e29c 8588735851

A přesouvají i ten horkovzdušný balón?:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+2/−1
4.2.2015 8:38

L57a57d44i91s58l25a13v 68M42i50k78a 1891399184784

Problém nebude ani tak v linkách, ale že o svojí kdysi vyníkající reputaci dávno přišly.

+11/−1
4.2.2015 8:17

J66a11n81a 35H34u62b43á93l43k94o81v72á 7443717586122

;-)R^

0/0
4.2.2015 8:16

L95a62d81i52s57l17a51v 71M33i49k25a 1961549214574

Ženská jedna ukecaná ))))

0/0
4.2.2015 8:17
Foto

O43n88d30r39e17j 93B33o20c51e63k 1230485204848

Ano, a zdroj první informace kde to JS přečetl zase neuvede. Hlavně že včera na airways kolem diskuze o ČSA kroužil jak sup...

+1/−1
4.2.2015 8:15

A80r41t19u39r 53N26o18v86a60k 6712247393583

Další zoufalý pokus ČSA, nějak se mě poslední dobou často stávalo, že jsem koupil letenku s ČSA a za 2 měsíce mě oznámili, že linka je zrušena a přebukovávali mě na lety s přestupy s někým jiným. Už tohle experimentování s letovým řádem a novými destinacemi, které pokaždé selže, opravdu nežeru a létám s normálními aerolinkami. Proboha jak chtějí naplnit letadlo do Bordeaux lidma z Prahy a zpět?8-o

+23/0
4.2.2015 8:10

K85a19r65e88l 82F84a60j92t 5528142631633

Me hlavne vetsinou odradi letovy rad "2 x tyddne" ...poku clovek neti na tydenni pobyt, kde mu je jedno od kdy, malokdy se trefi do potreby a to i delkou.

+7/0
4.2.2015 8:15

P78a84v20l28a 38H18r96a66d89i90l39o84v53a 3377121701824

Ad Bordeaux : uvidime. Ja vozim Francouze jako touroperator do CR a dostat nejakou vetsi skupinu z jineho francouzskeho letiste nez Pariz, je dost slozity. Francie je obrovska a lidem se nechce nekde z Pyreneji cestovat do Parize na letadlo. Jedina prima linka do Prahy (krome Parize), je Lyon s AF, kde ovsem litaji maly letadla. Takze pro byznysmeny OK, ale pro cestovni ruch celkem o nicem.

0/0
4.2.2015 9:39

M26a15r10e57k 18S24l54a62b80i38h86o26u42d75e76k 7558601672163

Přímé spojení Moskva - diskuse Idnes zůstane ale jistě zachováno!

0/0
4.2.2015 8:01

J89i57ř51í 73B57o48l66f 8555337228605

No v neposlední řadě je to taky otázka ceny. Já osobně raději poletím s dvouhodinovým přestupem ve FRA za poloviční cenu, než na přímo PRG - OPO za cenu třeba 15 000. Jinak držím palce :-)

0/0
4.2.2015 7:55

P79a23v77e75l 46K14u16c55h64t40a 4566461987304

Jak se propadá koruna, tak asi to bude záviset více na cizincích co k nám cestují. Češi do Bordeaux aj., nevím, nevím ...

+1/0
4.2.2015 7:32

P80e33t23r 24R83e33i84c31h22e22l40t 1523570601899

Vše jde správným směremR^

+4/−3
4.2.2015 6:49

L61u89k42á12š 10A24d19a49m94e71c 3697983950377

Neříkejte hop, dokud nepřeskočíte. Západní trhy jsou dost přesycené. Snad se jim bude dařit, ale velké rito to asi nebude.

+6/0
4.2.2015 7:21

T58á52ň57a 31V92ý33p35a51l71o98v37á 4380674119461

jistě , povíme si za nějaký čas, co to vše udělá s trhem

+1/0
4.2.2015 7:47

J33a88n 53J25e93ž73e97k 3541455847215

Než tady všichni začnou psát různé "přející" komentáře...

Držím palce, aby se ČSA, jedny z nejstarších aerolinek zachránily!

+18/0
4.2.2015 6:35

J40e37n51d53a 83K37r56á71s68a 1639196598

Jo LuftJarda Tvrdik jim dal pěknou ránu Rv:-P

+19/−2
4.2.2015 6:43

Z33d35e47n88ě89k 15S72k42ř23i72v26a16n 5284540159326

To bezesporu. Co však určitě neovlivnil, je pokles zájmu ruských turistů cestovat k nám. Tahle situace se projevila až letos - sankce EU, pokles rublu a nevraživost ze strany hostitelské země.

+4/0
4.2.2015 7:25

J39e14n16d72a 19K61r94á82s97a 1879716798

Turisté z ruska se zhovadilým chováním odradili turisty z civilizovaných zemí,a je dobře že jich.jezdí  míň ! Ideální by bylo kdyby nejezdili vůbec ! Japonci,Číňani apod  utratí stejně,a nechovají se jak křupani ;-)

+12/−2
4.2.2015 7:37

T66á97ň46a 36V73ý64p27a76l15o82v92á 4800134709481

myslíte výletníky z Dánska a podobnou enklávu ?;-DR^

+7/−6
4.2.2015 7:48

J24e31n32d98a 78K14r27á67s62a 1909986968

Mladí jsou všude na světě stejní,je jedno ze které jsou země. Ale křupanstvi je příznačné hlavně pro rusy každého věku :-P

+8/−2
4.2.2015 7:51

Z37d51e49n10ě28k 34S16k44ř75i45v52a51n 5104760109486

Já Vám nehodlám vyvracet Váš názor, jen jsem popsal důvody proč ruští turisté k nám už nejezdí v tak hojném počtu. A co se týče té útraty, nedávno tady uveřejnili tabulku, kdy z celkově utracených peněz zaujímali Rusové 1. místo s cca 75%, turisté z ostatních zemí se pohybovali mezi 2-10%. Takže do budoucna budou muset ti ostatní turisté "přidat", aby Rusy nahradili. A taky my budeme muset "přidat", abychom jim poskytli takové služby, aby se k nám rádi vraceli. Jinak se k nám budou vracet jen dánští studenti, kteří tu zanechávají spoušť po svých levných pijáckých výletech.

+4/0
4.2.2015 7:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.