- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v podání ČSA se nedá od Tvrdíkovy éry o strategii vůbec mluvit. je to jen jedna krátkodobá chybná taktika za druhou.
Manažeři ČSA by měli nosit peníze do firmy za tu mizernou práci.
Co takhle raději protestovat proti zločinným sankcím? Když bude protestovat každý poškozený podnik, nakonec je stáhnou.
no a pak týden před odletem ČSA zruší každou druhou linku, aby ta letadla opravdu letěla plná. Loni se mi to stalo se Ženevou, kdy ČSA arogantně oznámí zrušení linky a možnost vrácení peněz či možnost využít let jiný den, se zaplaceným hotelem, naplánovanou cestou si dělejte, co chcete. Letos čekám podobné nervy na již zakoupenou letenku do Bilbaa. Pak už ale ČSA opravdu odepíšeme, respektive jim půjdeme vymlátit výlohu. Arogance operátorů je opravdu ohromující. Navíc nám loni nabídli náhradní let a pak jsme museli doplácet za lyže (které mělo ČSA v ceně).
Tohle dělají všechny aerolinky a konkrétně ČSA vám zabookují let i s jinou společností, pokud jste dostatečně neodbytný. Vyzkoušeno na letech do Varšavy
Je nepochopitelné, že ČSA neplánují obnovení silně frekventovaných a atraktivních linek do Curychu a Ženevy. Několik let neměly Swiss IAL žádnou konkurenci - až teď nastoupil Etihad. - Zato Bordeaux a Stavanger, to jsou panečku destinace!
Swiss tam má vcelku zajímavé ceny. Etihad léta z Prg do Zurichu nebo do Ženevy??
Jestli není problémem nedostupnost pražského letiště pro většinu obyvatel České republiky. Je prostě hodně z ruky.
Letiště má výbornou dostupnost pro víc než 2 miliony lidí (Praha, Plzeň, Kladno, Stř. Čechy a část severních). Pro ostatní jsou zde jiná letiště. Jak byste mi vysvětlil letiště v Zurichu, městě menším než Brno, které je vlastně v 15km vzdálném Klotenu. Mají tam 25-28,000,000 cestujících ročně a při vší úctě k zurichu, nic k vidění tam není a Praha má nesčetně regionálních ředitelství firem (místo bank)
A přesouvají i ten horkovzdušný balón?
http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html
Problém nebude ani tak v linkách, ale že o svojí kdysi vyníkající reputaci dávno přišly.