Diskuze
Cestující mezi Prahou a Ostravou přecházejí od ČD k soukromníkům
Děkujeme za pochopení.
J92a81r42o92s92l54a67v 24K98o84m20o46ň
pokud jsem pochopil správně šlánek, tak vlastně tu je jen uvedeno, že stát přispívá na nařízené slevy více soukromníkům a že jim posiluje přeprava dotačních cestujících. Předpokládm, že to bude 95% studentský doplatek. Děti do 6 let a ZTP bude ve valné menšině. To ale neznamená, že s ČD nikdo nejezdí. Prostě jen nepřepravují cestující s nařízenou slevou, takže zbytek cestujících beze slev. Takže článek i nadpis velmi tendenční, pane Sůra. Sice cestujících asi obecně přibývá, když RegioJet přidal vozy a má to asi využité, když je tam nechává. Na druhou stranu stojí toto stát velmi mnoho peněz než předtím a kvalitu mohl stát požadovat sám, a taky zaplatit. Což v minulosti nedělal a teď se jen bohužel bere důsledek. Zaostalé vozy a nebo málo peněz na opravy. Větší výběr určitě nepomol zmenšit množství aut, studenti nejezdili autem, když vzrostla částka na nařízené slevy.
T52o62m 21J87u76r48e31č32k55a
Naopak, RJ v poslední době soupravy i zkracoval. Dříve tolik proklamované desetivozové soupravy jsou dnes spíš výjimkou a i soupravy co dříve jezdily s 7-8 vozy dnes jezdí o 1-2 vozy kratší. Holt trh se již asi rozdělil a RJ zjistil, že přidáním dalších vozů už další cestující nezíská.
K23a66r56e12l 73N93o75v83á46č13e35k
Jaktože ty dotace za studenty tolikrát vzrostly ? Těžko jezdilo tak moc studentů radši autem než vlakem. V tom bude nějaký podraz.
P44e59t20r 47N85e97u88w66i38r67t89h
Přečtěte si článek pořádně a pak kydejte nesmysly.... Na dotovaných tratích jsou kompenzace zahrnuté v dotované prokazatelné ztrátě. Dřív stát doplácel ČD peníze podle vzorce Dotace=Náklady-Tržby+přiměřený zisk nehledě na studenty jejichž ceny byly zahrnuté v tržbách. Teď na nedotované trati hradí stát za každého studenta nařízených 25% z plné ceny, nehledně na zisk nebo ztrátu dopravců!!!
Š61t80e84f81a95n 44F26r17i72č27a
Soukromí dopravci nejsou zajímaví. Nejrychlejší je pendolino ČD a díky naklápění vozové skříně je i nejpohodlnější. Leova tramvaj je nepohodlná, Jančurovy vagóny jsou z 30 let starého repasovaného šrotu. Jedině u ČD může člověk přijít, koupit si jízdenku a okamžitě cestovat. U těch dalších dvou se musí rozhodnout dlouho předem kvůli rezervaci místa, což je pro lidi, kteří nejsou pány svého času, neoperativní. Vhodné leda pro študenta, který ví, že mu výuka končí v konkrétní den a v konkrétní dobu. A ještě k tomu článku, abychom si uvědomili jeho směšnost a pitoresknost. Česká republika má 78 866 km2. V České republice je celkem 2832 železničních stanic a zastávek. Tak trochu si kladu otázku, co důležitého nám autor chtěl vlastně sdělit.
J15a50n 26S48ů78r93a
Proč si stejný šrot kupují České dráhy a chlubí se tím?
L73u53k53á81š 84S82v67a79č40i78n95a
Ceke drahy ci Regio Jet - ok, LeoExpress - hruza!
Tak malo mista ve vlaku LE, to je bes!
P72a32v57e13l 18M44a53t22o54u21š60e50k
Typická ukázka manipulativního titulku. I kdyby to nebyla pravda, spousta cestujících, kteří mezi Prahou a Ostravou hodlají cestovat, upřednostní soukromého dopravce, protože se jí tento titulek dostane do povědomí (aniž by znali skutečný obsah příspěvku). Takto novináři ovlivňují názory a rozhodování lidí ve všech oblastech.
J74a48n 51S14ů64r25a
Myslím, že máme inteligentní čtenáře, kteří se nerozhodují podle titulku,ale nabízených služeb
J49a96n 64H51e85l70l67e10r
jezdim do ostravy parkrat za rok. zacal jsem pendolinem a presel na leo express.
obhajci CD se muzou snazit jak chteji, ale je to nesrovnatelny
takze at jezdi s CD kdo chce, neberu mu to.
zrusit dotace vsem dopravcum, at se nikdo nemuze rozcilovat, ze nekterej soukromnik jezdi za statni penize
J85a76n 40K74o66b26ě53r79s38k50ý
Nechápu co vám na Pendolinu vadí. Navíc Leo express je ze všech nejhorší. Tak málo místa v Economy jsem v životě ještě ve vlaku neviděl. Nemluvě o 3 toaletách na celý vlak. Navíc je to vozidlo určené pro regionální dopravu a ne na dálkové trasy. Navíc dotace na téhle trati už dávno nejsou, jenom na nějakých rychlících, které obsluhují stanice, kde konkurence nezastavuje (Červenka, Mohelnice). Dle mého je Pendolino naprosto srovnatelný jak s LE tak s RJ.
M90a93r12t68i92n 34N92o60v44o31t33n13ý
áíiíáoioyáýéíiuiuiáuiuááhuáuíuáyyu
V59l73a56s72t48i51m25i30l 67W33a43i46c
Další Sůrova manipulace, aneb každý den jeden článek na téma "vychvalujeme RegioJet". Jak si, autore, vůbec můžete dovolit extrapolovat zákaznické chování jednoho relativně úzce vymezeného tržního segmentu na ostatní? Bezva, mladí frikulíni jezdí rádi s Jančurou. Co to vypadá o celkové statistice cestujících na trati? Moment... Zhola nic. Díky za článek.
P98a12v86e89l 58M12a37t67o68u44š40e16k
Když psal tento autor o změnách jízdního řádu na železnici, jako ilustrační fotku připojil v té době již neaktuální snímek odjezdové tabule (zřejmě z prvních prosincových dnů), na které bylo několik ČD vlaků pod sebou s trojciferným zpožděním. Takto u nás vypadá v podání p. Sůry "seriozní" informace o železniční dopravě. V diskusi pod článkem, do byl které p. Sůra rovněž zapojen, jsem se ho ptal, zda již někdy někde viděl u článku, který má objektivně informovat o železnici, podobnou fotografii (samozřejmě tím nemyslím u článku, který se přímo zabývá kalamitou a kde má taková fotka své místo, ale to rozhodně nebyl jeho případ), která železnici shazuje. Rovněž jsem se ptal, zda by k textu o autobusech SA dal ilustrační fotku autobusu této společnosti stojícího v zácpě na dálnici. Odpovědi se mi nedostalo.
Z72d83e97n70e20k 83S56i85t37i27n42a
To je názor koho ? Opět nějaký písálek, který jezdí autem a dráhu zná z novin ?
J59a79n 12K32o19b97ě38r83s28k84ý
Je to názor pisálka, který do nekonečna obhajuje Regiojet. I přesto, že jeho služby a vozy jsou naprosto srovnatelné s ČD a jezdí věčně zpožděný. Nehledě na ty grafy, které jsou naprosto zavádějící a srovnávají jabka s hruškami. Zase je to postavené na tom , aby ČD z toho vyšly zase špatně. Sůro ze začátku ty články s nápadně žlutým podtextem byli komické, teď už je to vážně trapné
K34r72y23š36t61o27f 20L38a20n72í94k
blby je, ze i kdyz chce clovek jezdit s CD a poridi si IN100 s doplatkem do 1.tridy, stejne musi v Pendolinu platit mistenku a to i do 2.tridy. pravda, za CD Body ziskane pri nakupu aplikace IN100 si muze posleze poridit 12 mistenek do 2.tridy Pendolina zdarma
R98o41m36a64n 70P31o26l44á18č86e42k
Je to hodně o tom kam jezdíte. Jakmile to vede za Prahu a nebo Ovu, tak to bude s IN100 asi výhodnější ne?
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...