- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale my chceme jezdit skoro zadarmo supermodernima vlakama nejlepe alespon 250 na tazich a 120 na lokalkach a to tak aby byla firma vydelecna a nepotrebovala dotace
Drahy si mely uvědomit driv ze uz maji lidi dost tech dobytkacu zatu cenu
By mě zajímalo, jestli to mají v plánu splatit aspoň před koncem světa
socialistický stát či socialismem prolezlé ČSD. Dluhy se splácejí dluhy a managment tloustne!!
Nejen řecký a český státní dluh je nesplatitelný, ale na rozdíl od jednotlivých států České dráhy mohou zkrachovat..., a podle toho jak si vedou, tak k tomu krachu neodvratně spějí... Děkujejme Žaludo a spol.
http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/445922/Plne-splaceni-ceskeho-dluhu-je-nerealne.html
Kdyby pan Žaluda ČD nezadlužil, jezdili bychom stále v koženkách, Regionovy bychom také neměli a na rekonstruované a nově klimatizované vozy bychom mohli také zapomenout. Stejně tak by zde nejezdily nové elektrické jednotky....
Postačilo by, aby se vůči všem dopravcům na železnici uplatnily stejná pravidla jako vůči dopravcům na silnici, pokud jde o poplatek za použití dopravní cesty neboli silniční daň ...
Drážní kolejové vozidlo mající analogický "protějšek" na silnici osvobozený od silniční daně by byl osvobozen od placení poplatku za použití železniční dopravní cesty ...
Zaluda (unor 2008 - cervenec 2013)... aha ... takze se zase splaci po pravicacich ... .
Spíš se splácí to díky čemu ted jezdíte v rozumnějších vozech...
Jan Sůra zase dělá senzaci z něčeho o čem se už pár let ví, a řešení čeho stejně tak pár let známo.