- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen tu opět p. Sůra opomněl napsat že onen celý jeden Stadler (VT 650 64) bude od prosince 2015 povinně nasazen na trať Sokolov - Kraslice - Zwickau, protože tak zní smlouva s objednavateli. A jeho koupě tudíž nebyla dobrovolná,ale pro dopravce víceméně povinná. Čili vyšší kvalita jen do německa na naše lokálky stačí horší a starší stroje.
Stadlery dobré,ale Regiospintery? Pohodlí cestování je snad horší než v žlutém moru regionova.
Dovolil bych si s Vámi nesouhlasit. Jízdní pohodlí v Regiosprinteru je celkem přijatelné, jejich výhoda je ale ta, že ve městě Zwickau (Cvikava, chcete-li) s ním dojedete až do centra na náměstí, díky třetí kolejnici nazdejší tramvajové trati, ze stanice Zwickau - Stadhalle (kde se na ni napojuje) až do Zwickau - Zentrum (zdejší tramvaje mají rozchod totiž jen 1000 milimetrů)
Romantika pro občasného cestujícího, noční můra pro pravidelně dojíždějící
To zase bude všechno špatně. Na fotce je totiž žlutá barva.
zajímal by mne rozdíl v ceně pokud by místo tohoto stroje koupily jeté od Škody...
No, nenapadá mě teda stroj obdobný od Škody. Škoda dělá hlavně elektrické - tohle je dieslové. A už vůbec mě nenapadá, kdo by snad něco ojetého od Škody prodával...
Proč v českém textu nejste schopni používat české názvosloví? Jaký Zwickau? Snad Cvikov!!! Nebo se dočkám, že budete psát do Wien, Linz, Dresden? Udělejte si slovníček, pokud jste zapomněli českou slovní zásobu.
Udelejte si slovnicek, pokud jste zapomnel nemeckou slovni zasobu. Jsou nazvy (nejen) nemeckych / rakouskych mest, ktere se u nas vyskytuji bezne jen v ceske variante. Treba ta Viden.. Ale prudit tady kvuli Zwickau? :o)))
Škoda že na idnes není možnost ohodnotit článek a tím autorovi článku připsat nějaké prémie...
Kvůli p. Sůrovi to nechtějí zavést...
Článek hodnotíte tím, že si ho zobrazíte a tím se zobrazí i reklamy ...
Píšou zánovní motoráky,oni ale oproti starým 810 jsou úplně někde jinde.Stadllerem jsem už jel několikrát mezi M.Lázněma a K.Varama a ačkoliv je vlak starý 10 let tak je to sakra velký rozdíl ať už výkonem nebo pohodlím.
Eslivápak to není tím, že 810 je konstrukce stará skoro 45 let a stavěná pro nějakých 95 cestujících, zatímco Stadlery jsou o dost mladší a s dvojnásobnou kapacitou...
No né :D 4, slovy čtyři, zánovní motoráky?:D to je něco! S dovolením, ale autor článku, pan Sůra, už opravdu neví, o čem by psal...
Pokud jezdí relaci, kde stačí na provoz ty 4 vozy, proč by kupovali více? Na všichni se chovají jako ČD či některé dopravní podniky, které mají i více než 1/4 vozů jako zálohu. Je naprosto běžné, že výrobce garantuje provozuschopnost přes 90%, jen to chce vypsat poctivé VŘ a nekoukat na sliby kamarádů či jediné kritérium - cenu nákupu (místo průměrné roční ceny za životní cyklus)...
Zánovní, hezký výraz pro ojetinu.
tak pokud se nejedná o zlé ČD, tak to lze napsat i hezkým výrazem....