Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA přesune část byznysu do ciziny. Spustí linky z Německa či Francie

České aerolinie zkusí více vydělávat i na jiných cestujících než na těch, kteří létají z nebo do Česka. Nově začnou létat například mezi Německem a Itálií. Do nového byznysu se pouští především s turbovrtulovými letadly ATR. Důvodem velkých změn v letovém řádu je velký úbytek cestujících mezi Českem a Ruskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P38e72t61r 53S73k35o78k63a75n 3869279193849

Zameruje se na trasy kde je zadna nebo minimalni konkurence. Sice nejsem ekonom, ale mam pocit ze ta konkurence tam neni z nejakeho duvodu.

0/0
17.2.2015 19:51
Foto

P73a78v72e23l 28M24a16k80o12v78e30c 8608355421

Pořád mně ještě nikdo zodpovědný neodpověděl, kam se přesune ten byznys s horkovzdušným balónem...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/−1
10.2.2015 19:25
Foto

S54t24a24n26i34s44l24a16v 87T89e38s87a53ř 9537214672924

ČSA se podle své geniální strategie brzy stáhne do Ulanbataru s jednou mezinárodní linkou týdně do Irkutsku. ;-D;-D;-D

+1/0
10.2.2015 18:32

J78a50n 27Č82e21k88a23l 7509315354214

Nevíte někdo, jak velký je rozdíl v nákladech mezi vrtulovým a proudovým letadlem?

0/0
10.2.2015 15:26

R57a69d81e33k 23J98a46n19a61t72a 9115836504592

Vrtulové je na oskm dražší, ale ne primárně proto, že je vrtulové, ale proto, že je menší.

+1/0
10.2.2015 18:27

M71i83c32h89a35l 62P37a90v21l36á81t 9843243714129

Zhorseni sluzeb, podivne destinace,.. konec se blizi.

+4/0
10.2.2015 14:48

V35a12c83l22a87v 94W39a30n55d64e39r53e74r 8588416159492

Svou vernostni kartu jsem prestal používat v době, kdy Jarda Tvrdik prevzal rizeni CSA jako muj maly protest proti korytářům z CSSD a proti sesazeni bývalého reditele, který mel CSA v poradku a v zisku a ja byl dokonce i tak nejak hrdy na nase CSA. Vic jsem jako pasazer udelat nemohl, ale takovyto osud jsem tedy CSA nikdy nepral. Ovšem tohle není osud jen CSA. Vladnouci garnitura prevzala moc s vykrikem, ze takhle jak to slo doposud s Kalouskem, tak takhle ne, pry je tady spalena zeme a jako další krok odvolala ještě vetsi počet manageru ve statnich firmách, jako kdy udelali jejich predchudci. Tedy....dokážou to delat ještě hur.

+1/0
10.2.2015 14:39

J43a41n 60K26o38b27ě41r98s58k30ý 1780706961413

Zavazadlo jen 15 Kg ? Je vidět, že se z ČSA stává pomalu, ale jistě nízkonákladovka. Tohle jim jen vyžene další cestující.

+2/0
10.2.2015 13:17

P24a31v47l58a 47H97r98a37d71i76l54o11v43a 3707321821264

Kdyz se podivam na ty tarifni tridy a podminky pro zavazadla, tak napadne pripominaji podminky Travel Servisu..... vse bezi, jak je naplanovano. ;-)

+4/0
10.2.2015 13:22

J61a93n 75H44a80v39l51i18n73a 9654806879453

no a nemohlo to byt uz pred lety a my bychom usetrili? Stejne to bylo uz tenkrat jedine schudne reseni.....nebo zrusit jako Sabenu a znova jako Brussels Airlines

0/0
10.2.2015 14:32

P19a51v84e67l 97Z39a52t20l82o67u50k43a14l 1886489838265

Posledních 5 let funguje ČSA způsobem POKUS-OMYL. Bohužel drtivá většina pokusů končí právě tím omylem. Myslí si, že když budou omezovat standard a služby, tak že jim to sníží náklady. Ovšem asi nedomýšlejí, že jim to ubere také zákazníky. Obchodní cestující, tedy ti, co přinášejí dopravcům nejvíce peněz, potřebují každodenní spojení do dané destinace a nejlépe ráno tam a večer zpět. Pokud má dopravce spojení jen pár krát do týdne, tak to uspokojí maximálně turisty, pro které je nejdůležitější cena. A tím pádem se takováto linka stane pro dopravce ztrátová a bude po pár měsících opět zrušena.

+5/0
10.2.2015 13:10

Š96t38e35f46a62n 18F12r64i78č50a 7182168383346

Ode zdi ke zdi. Bez sebemenšího náznaku jakékoli koncepce. Tady se ukazuje, jak bezhlavě nepromyšlené bylo v minulosti opuštění tuzemských letišť Brno a Ostrava. Oni si snad opravdu myslí, že na ně venku někdo čeká s otevřenou náručí.Rv

+8/0
10.2.2015 12:53

V43á55c82l40a45v 59P58a13v34l53í72k 9512210174934

ČSA vůbec nemá dlouhodobou koncepci, strategii, žádný plán nebo představu... A všichni už nakoupili proudové Bombardiery a Embraery pro 60-110 lidí, dokonce i Bělorusové na lince z Minsku mají tryskáč... Vrtulový ATR42/72 začíná být na většině evropských linek prakticky nepoužitelný. ČSA s velkými náklady "osonduje" možnosti regionálních linek a ve chvíli, kdy tam budou lidi a potenciál je naprosto kdokoli vytlačí pryč...

+3/0
10.2.2015 12:52

J47a34k62u69b 89K49o83r59e20c 6714880761643

pamatuju, že před takovými deseti lety, měly čsa objednáno několik proudových dornieru, ty měly nahradit právě atr, pak to ale z nějakého důvodu stoply.

0/0
10.2.2015 15:14

A42l60e12š 11K75o39f26r98á57n15e17k 9482652485340

Tak to už je opravdu totální křeč. Myslím, že na trzích v západní Evropě nemají ČSA žádnou šanci. A na těch v Evropě východní už taky ne. Závěr je tedy celkem jasný.

+6/0
10.2.2015 12:20

J10a92n 88H65a89v57l84i13n82a 9534676439923

takze LH konci ke konci brezna s CRJ700, vrtule uz nema ve flotile od lonska, protoze cestovni komfort je o dost nizsi a CSA se vytasi s tim, ze bude s vrtulemi litat mezi Nemeckem a Italii.....zlate voci ;-D

+4/0
10.2.2015 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.