Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA přesune část byznysu do ciziny. Spustí linky z Německa či Francie

České aerolinie zkusí více vydělávat i na jiných cestujících než na těch, kteří létají z nebo do Česka. Nově začnou létat například mezi Německem a Itálií. Do nového byznysu se pouští především s turbovrtulovými letadly ATR. Důvodem velkých změn v letovém řádu je velký úbytek cestujících mezi Českem a Ruskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31e45t27r 62S57k55o19k64a60n 3659439373759

Zameruje se na trasy kde je zadna nebo minimalni konkurence. Sice nejsem ekonom, ale mam pocit ze ta konkurence tam neni z nejakeho duvodu.

0/0
17.2.2015 19:51
Foto

P35a14v15e80l 39M19a22k64o33v46e23c 8778745771

Pořád mně ještě nikdo zodpovědný neodpověděl, kam se přesune ten byznys s horkovzdušným balónem...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/−1
10.2.2015 19:25
Foto

S34t48a29n86i30s74l41a35v 17T96e68s24a60ř 9657844282604

ČSA se podle své geniální strategie brzy stáhne do Ulanbataru s jednou mezinárodní linkou týdně do Irkutsku. ;-D;-D;-D

+1/0
10.2.2015 18:32

J97a15n 15Č51e11k55a79l 7929545934874

Nevíte někdo, jak velký je rozdíl v nákladech mezi vrtulovým a proudovým letadlem?

0/0
10.2.2015 15:26

R84a13d20e71k 32J62a51n40a79t38a 9305976774282

Vrtulové je na oskm dražší, ale ne primárně proto, že je vrtulové, ale proto, že je menší.

+1/0
10.2.2015 18:27

M12i21c53h70a77l 81P62a10v87l46á69t 9623923744609

Zhorseni sluzeb, podivne destinace,.. konec se blizi.

+4/0
10.2.2015 14:48

V76a94c39l87a79v 13W73a84n17d86e28r81e76r 8408266579242

Svou vernostni kartu jsem prestal používat v době, kdy Jarda Tvrdik prevzal rizeni CSA jako muj maly protest proti korytářům z CSSD a proti sesazeni bývalého reditele, který mel CSA v poradku a v zisku a ja byl dokonce i tak nejak hrdy na nase CSA. Vic jsem jako pasazer udelat nemohl, ale takovyto osud jsem tedy CSA nikdy nepral. Ovšem tohle není osud jen CSA. Vladnouci garnitura prevzala moc s vykrikem, ze takhle jak to slo doposud s Kalouskem, tak takhle ne, pry je tady spalena zeme a jako další krok odvolala ještě vetsi počet manageru ve statnich firmách, jako kdy udelali jejich predchudci. Tedy....dokážou to delat ještě hur.

+1/0
10.2.2015 14:39

J15a81n 66K42o12b83ě27r89s89k32ý 1130326351623

Zavazadlo jen 15 Kg ? Je vidět, že se z ČSA stává pomalu, ale jistě nízkonákladovka. Tohle jim jen vyžene další cestující.

+2/0
10.2.2015 13:17

P75a64v73l57a 47H27r29a61d82i97l22o97v29a 3897211601234

Kdyz se podivam na ty tarifni tridy a podminky pro zavazadla, tak napadne pripominaji podminky Travel Servisu..... vse bezi, jak je naplanovano. ;-)

+4/0
10.2.2015 13:22

J94a88n 43H77a21v25l23i23n43a 9914766199233

no a nemohlo to byt uz pred lety a my bychom usetrili? Stejne to bylo uz tenkrat jedine schudne reseni.....nebo zrusit jako Sabenu a znova jako Brussels Airlines

0/0
10.2.2015 14:32

P94a49v62e42l 98Z13a13t11l38o16u79k84a54l 1706319738915

Posledních 5 let funguje ČSA způsobem POKUS-OMYL. Bohužel drtivá většina pokusů končí právě tím omylem. Myslí si, že když budou omezovat standard a služby, tak že jim to sníží náklady. Ovšem asi nedomýšlejí, že jim to ubere také zákazníky. Obchodní cestující, tedy ti, co přinášejí dopravcům nejvíce peněz, potřebují každodenní spojení do dané destinace a nejlépe ráno tam a večer zpět. Pokud má dopravce spojení jen pár krát do týdne, tak to uspokojí maximálně turisty, pro které je nejdůležitější cena. A tím pádem se takováto linka stane pro dopravce ztrátová a bude po pár měsících opět zrušena.

+5/0
10.2.2015 13:10

Š56t59e63f97a81n 88F22r90i88č33a 7402868983186

Ode zdi ke zdi. Bez sebemenšího náznaku jakékoli koncepce. Tady se ukazuje, jak bezhlavě nepromyšlené bylo v minulosti opuštění tuzemských letišť Brno a Ostrava. Oni si snad opravdu myslí, že na ně venku někdo čeká s otevřenou náručí.Rv

+8/0
10.2.2015 12:53

V10á35c45l26a37v 36P68a13v67l35í88k 9862320924144

ČSA vůbec nemá dlouhodobou koncepci, strategii, žádný plán nebo představu... A všichni už nakoupili proudové Bombardiery a Embraery pro 60-110 lidí, dokonce i Bělorusové na lince z Minsku mají tryskáč... Vrtulový ATR42/72 začíná být na většině evropských linek prakticky nepoužitelný. ČSA s velkými náklady "osonduje" možnosti regionálních linek a ve chvíli, kdy tam budou lidi a potenciál je naprosto kdokoli vytlačí pryč...

+3/0
10.2.2015 12:52

J18a61k89u37b 42K72o81r56e18c 6444940311743

pamatuju, že před takovými deseti lety, měly čsa objednáno několik proudových dornieru, ty měly nahradit právě atr, pak to ale z nějakého důvodu stoply.

0/0
10.2.2015 15:14

A90l62e38š 82K24o12f35r58á61n98e42k 9812402765940

Tak to už je opravdu totální křeč. Myslím, že na trzích v západní Evropě nemají ČSA žádnou šanci. A na těch v Evropě východní už taky ne. Závěr je tedy celkem jasný.

+6/0
10.2.2015 12:20

J21a80n 98H11a64v62l82i76n56a 9284306269243

takze LH konci ke konci brezna s CRJ700, vrtule uz nema ve flotile od lonska, protoze cestovni komfort je o dost nizsi a CSA se vytasi s tim, ze bude s vrtulemi litat mezi Nemeckem a Italii.....zlate voci ;-D

+4/0
10.2.2015 12:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.