Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA přesune část byznysu do ciziny. Spustí linky z Německa či Francie

České aerolinie zkusí více vydělávat i na jiných cestujících než na těch, kteří létají z nebo do Česka. Nově začnou létat například mezi Německem a Itálií. Do nového byznysu se pouští především s turbovrtulovými letadly ATR. Důvodem velkých změn v letovém řádu je velký úbytek cestujících mezi Českem a Ruskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e40t53r 89S60k39o45k44a31n 3589679403659

Zameruje se na trasy kde je zadna nebo minimalni konkurence. Sice nejsem ekonom, ale mam pocit ze ta konkurence tam neni z nejakeho duvodu.

0/0
17.2.2015 19:51
Foto

P28a60v41e13l 89M20a85k81o11v75e82c 8148155521

Pořád mně ještě nikdo zodpovědný neodpověděl, kam se přesune ten byznys s horkovzdušným balónem...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/−1
10.2.2015 19:25
Foto

S87t38a32n41i94s14l65a42v 55T64e14s96a34ř 9847564672974

ČSA se podle své geniální strategie brzy stáhne do Ulanbataru s jednou mezinárodní linkou týdně do Irkutsku. ;-D;-D;-D

+1/0
10.2.2015 18:32

J76a28n 79Č72e71k58a95l 7919325454564

Nevíte někdo, jak velký je rozdíl v nákladech mezi vrtulovým a proudovým letadlem?

0/0
10.2.2015 15:26

R39a30d66e18k 58J62a62n39a25t16a 9785116434862

Vrtulové je na oskm dražší, ale ne primárně proto, že je vrtulové, ale proto, že je menší.

+1/0
10.2.2015 18:27

M65i37c47h57a63l 31P76a13v50l96á57t 9473533214209

Zhorseni sluzeb, podivne destinace,.. konec se blizi.

+4/0
10.2.2015 14:48

V51a68c32l54a68v 49W33a28n57d66e14r27e47r 8188456249872

Svou vernostni kartu jsem prestal používat v době, kdy Jarda Tvrdik prevzal rizeni CSA jako muj maly protest proti korytářům z CSSD a proti sesazeni bývalého reditele, který mel CSA v poradku a v zisku a ja byl dokonce i tak nejak hrdy na nase CSA. Vic jsem jako pasazer udelat nemohl, ale takovyto osud jsem tedy CSA nikdy nepral. Ovšem tohle není osud jen CSA. Vladnouci garnitura prevzala moc s vykrikem, ze takhle jak to slo doposud s Kalouskem, tak takhle ne, pry je tady spalena zeme a jako další krok odvolala ještě vetsi počet manageru ve statnich firmách, jako kdy udelali jejich predchudci. Tedy....dokážou to delat ještě hur.

+1/0
10.2.2015 14:39

J63a65n 91K57o61b15ě65r18s18k81ý 1660456401543

Zavazadlo jen 15 Kg ? Je vidět, že se z ČSA stává pomalu, ale jistě nízkonákladovka. Tohle jim jen vyžene další cestující.

+2/0
10.2.2015 13:17

P21a64v81l77a 62H67r90a91d27i43l81o77v17a 3397121291464

Kdyz se podivam na ty tarifni tridy a podminky pro zavazadla, tak napadne pripominaji podminky Travel Servisu..... vse bezi, jak je naplanovano. ;-)

+4/0
10.2.2015 13:22

J46a79n 19H39a18v96l31i86n13a 9394966179443

no a nemohlo to byt uz pred lety a my bychom usetrili? Stejne to bylo uz tenkrat jedine schudne reseni.....nebo zrusit jako Sabenu a znova jako Brussels Airlines

0/0
10.2.2015 14:32

P66a20v48e83l 46Z81a17t62l33o58u16k85a13l 1346659698875

Posledních 5 let funguje ČSA způsobem POKUS-OMYL. Bohužel drtivá většina pokusů končí právě tím omylem. Myslí si, že když budou omezovat standard a služby, tak že jim to sníží náklady. Ovšem asi nedomýšlejí, že jim to ubere také zákazníky. Obchodní cestující, tedy ti, co přinášejí dopravcům nejvíce peněz, potřebují každodenní spojení do dané destinace a nejlépe ráno tam a večer zpět. Pokud má dopravce spojení jen pár krát do týdne, tak to uspokojí maximálně turisty, pro které je nejdůležitější cena. A tím pádem se takováto linka stane pro dopravce ztrátová a bude po pár měsících opět zrušena.

+5/0
10.2.2015 13:10

Š32t35e40f73a36n 42F21r18i73č84a 7722488533706

Ode zdi ke zdi. Bez sebemenšího náznaku jakékoli koncepce. Tady se ukazuje, jak bezhlavě nepromyšlené bylo v minulosti opuštění tuzemských letišť Brno a Ostrava. Oni si snad opravdu myslí, že na ně venku někdo čeká s otevřenou náručí.Rv

+8/0
10.2.2015 12:53

V69á14c24l13a83v 70P72a72v91l79í61k 9102960114754

ČSA vůbec nemá dlouhodobou koncepci, strategii, žádný plán nebo představu... A všichni už nakoupili proudové Bombardiery a Embraery pro 60-110 lidí, dokonce i Bělorusové na lince z Minsku mají tryskáč... Vrtulový ATR42/72 začíná být na většině evropských linek prakticky nepoužitelný. ČSA s velkými náklady "osonduje" možnosti regionálních linek a ve chvíli, kdy tam budou lidi a potenciál je naprosto kdokoli vytlačí pryč...

+3/0
10.2.2015 12:52

J83a47k25u10b 10K15o41r46e56c 6444830181193

pamatuju, že před takovými deseti lety, měly čsa objednáno několik proudových dornieru, ty měly nahradit právě atr, pak to ale z nějakého důvodu stoply.

0/0
10.2.2015 15:14

A19l49e94š 53K58o73f42r47á58n63e95k 9652722285510

Tak to už je opravdu totální křeč. Myslím, že na trzích v západní Evropě nemají ČSA žádnou šanci. A na těch v Evropě východní už taky ne. Závěr je tedy celkem jasný.

+6/0
10.2.2015 12:20

J68a11n 63H50a41v55l73i86n70a 9714696329543

takze LH konci ke konci brezna s CRJ700, vrtule uz nema ve flotile od lonska, protoze cestovni komfort je o dost nizsi a CSA se vytasi s tim, ze bude s vrtulemi litat mezi Nemeckem a Italii.....zlate voci ;-D

+4/0
10.2.2015 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.